Πρότυπα email επανεμπλοκής

Το να κρατήσετε το ποσοστό διατήρησης των πελατών σας σε υψηλό επίπεδο είναι σημαντικά φθηνότερο από την απόκτηση νέων πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες που έχετε ήδη αποκτήσει είναι πιο πιθανό να κάνουν μετατροπές ξανά και ξανά. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την Forrester, κοστίζει πέντε φορές περισσότερο η απόκτηση νέων πελατών από το να διατηρούνται οι υπάρχοντες ευχαριστημένοι (πηγή). Ωστόσο, οι εταιρείες συχνά επενδύουν πολλά περισσότερα για να προσελκύσουν νέους πελάτες παρά για να διατηρήσουν τους υπάρχοντες σε ενδιαφέρον και να ασχολούνται με τα προϊόντα της εταιρείας.

Ακολουθώντας αυτήν την προσέγγιση είναι ένα λάθος που μπορεί να κοστίσει στην εταιρεία σας αδιανόητα χρηματικά ποσά. Η Harvard Business Review αναφέρει ότι το εισόδημα για το 65% των επιχειρήσεων προέρχεται από υφιστάμενους πελάτες (πηγή). Η μελέτη του Forrester δηλώνει επίσης ότι οι εταιρείες χάνουν 1,6 τρισεκατομμύρια δολάρια ετησίως λόγω της απώλειας των πελατών.

Για να βεβαιωθείτε ότι οι υπάρχοντες πελάτες ή οι συνδρομητές σας συμμετέχουν σε αλληλεπιδράσεις με την εταιρεία σας, μπορείτε να ξεκινήσετε μια εκστρατεία επανεμπλοκής και να τους στείλετε email επανεμπλοκής.

Τι είναι το email επανεμπλοκής; Γιατί είναι σημαντικό;

Μια εκστρατεία επανεμπλοκής μέσω email είναι μια εκστρατεία email που στοχεύει πελάτες ή συνδρομητές που ήταν ανενεργοί. Ο στόχος είναι να τους υπενθυμίσετε τα οφέλη που προσφέρουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας.

Είναι μια εξειδικευμένη εκστρατεία που στοχεύει να υπενθυμίσει στους πελάτες σας την εταιρεία σας και να τους παρακινήσει να πληρώσουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας για άλλη μια φορά. Αυτό το είδος επικοινωνίας μπορεί επίσης να επιδιώξει να επανασυνδεθεί με συνδρομητές email των οποίων η αφοσίωση είναι χαμηλή ή ανύπαρκτη. Σε τελική ανάλυση, κάθε συνδρομητής θα μπορούσε ενδεχομένως να γίνει πελάτης σας, σωστά;

Οι εκστρατείες email επανεμπλοκής πρέπει να στοχεύουν μόνο ανενεργές επαφές. Γι’ αυτό το πρώτο σας βήμα πρέπει να είναι ο εντοπισμός ανενεργών επαφών στη βάση δεδομένων σας. Πρέπει επίσης να αποφασίσετε πόσο καιρό μια επαφή θα πρέπει να είναι ανενεργή για να συμπεριληφθεί στην εκστρατεία επανεμπλοκής. Οι επαφές που διαπιστώνετε ότι είναι ανενεργές θα τοποθετηθούν σε μια λίστα στην οποία θα στείλετε ένα email επανεμπλοκής.

Στείλτε πρότυπα email επανεμπλοκής από το LiveAgent
Στείλτε email απευθείας από τον πίνακα ελέγχου LiveAgent

Υπάρχουν πολλοί τύποι μηνυμάτων που μπορείτε να συμπεριλάβετε στα email σας για να επανενεργοποιήσετε ανενεργές επαφές ή προηγούμενους πελάτες:

  • Ζητώντας από τις επαφές να ενημερώσουν τις προτιμήσεις επικοινωνίας τους.
  • Αντιμετωπίζοντας πιθανές ανησυχίες των συνδρομητών σας.
  • Παρουσιάζοντας ειδικές προσφορές, εκπτώσεις ή δωρεάν είδη.
  • Προτείνοντας να επανενεργοποιήσουν τη συνδρομή τους ή να καταργήσουν την εγγραφή τους.

Ξεκινήστε να στέλνετε τα email σας συστηματικά και συνεχίστε να παρακολουθείτε το ποσοστό ανοίγματος, το ποσοστό εγκατάλειψης και το ποσοστό κλικ. Αναλύστε συνεχώς τα αποτελέσματα, ώστε να μπορείτε να προσδιορίσετε ποιες ομάδες επαφών απαιτούν περισσότερη προσοχή.

5 ιδέες προτύπου email επανεμπλοκής

Πρότυπο email επανεμπλοκής #1


Is this the end?

We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.

Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.

Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.

(CTA)

Πρότυπο email επανεμπλοκής #2


We haven’t heard from you lately, but we’d love to!

Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.

[Use your discount code now]

Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.

Respectfully,
[company]

Αντιμετωπίζοντας πιθανές ανησυχίες των συνδρομητών σας.


[Name],
We’re sorry. When you subscribed to our newsletter, you probably expected to be sent relevant content on [company] and topics related to [name of industry.]

We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.

Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].

We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.

We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.

We hope that by doing this we’ll win you back! <3

Always yours,
[company] marketing team

Πρότυπο email επανεμπλοκής υποβολής μιας απλής ερώτησης


Hi [name]

We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?

We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below

You can also contact customer support 24/7.

[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]

Best,
[name of the sender, company]

Πρότυπο email επανεμπλοκής κρατήστε με στη λίστα


We haven’t heard from you in a while and it looks like you haven’t opened any emails from [company] in quite some time.

We’re not sure what to think about this.

We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].

If you’d like to remain a subscriber, click the link below.

[CTA] Keep me on the list

You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.

Talk to you soon, hopefully!

Yours,
[company] team

13 παραδείγματα γραμμής θέματος προτύπου email επανεμπλοκής

  • Θέλετε ακόμη να λαμβάνετε το ενημερωτικό δελτίο μας;
  • Αυτό είναι αντίο;
  • Γνωρίζουμε ότι τα θαλασσώσαμε, αλλά μπορούμε να το επανορθώσουμε!
  • Γεια [όνομα συνδρομητή]! Είμαστε εμείς ή εσείς;
  • Να είστε ειλικρινείς μαζί μας [όνομα] … Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο
  • Σας λείψαμε; Ας επανασυνδεθούμε!
  • Πρέπει να μιλήσουμε
  • Έχουν περάσει [αριθμός ημερών] από την τελευταία φορά που μιλήσαμε.
  • Έχει περάσει λίγος καιρός. Μετράμε τις ώρες και τις μέρες
  • [Ποσοστό έκπτωσης] από την επόμενη αγορά σας
  • Μας λείπετε, [όνομα]
  • Χωρίζουν οι δρόμοι μας ή όχι;
  • Θέλετε να μαθαίνετε ακόμα από εμάς;

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Frequently asked questions

Πότε πρέπει να στείλετε ένα email επανεμπλοκής;

Θα πρέπει να ξεκινήσετε μια εκστρατεία email επανεμπλοκής με 3+ email μετά από αδράνεια 30-60 ημερών από τον συνδρομητή σας. Ωστόσο, όλα εξαρτώνται από τη συχνότητα αποστολής των email σας. Εάν στέλνετε μόνο μηνιαία ενημερωτικά δελτία τότε περιμένετε λίγο περισσότερο, ας πούμε 90 ημέρες.

Πόσα email επανεμπλοκής πρέπει να στείλετε πριν από την κατάργηση επαφών από τις λίστες συνδρομητών σας;

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, θα πρέπει να στείλετε τουλάχιστον τρία email επανεμπλοκής. Ωστόσο, συνεχίστε να αναλύετε τα αποτελέσματα κάθε μηνύματος. Εάν πολλοί παραλήπτες καταργήσουν την εγγραφή τους μετά το δεύτερο μήνυμα, σκεφτείτε να σταματήσετε την αποστολή του 3ου email.

Πόσο καιρό θα πρέπει να περιμένετε μεταξύ της αποστολής του δεύτερου email επανεμπλοκής;

Θα πρέπει να περιμένετε τουλάχιστον 48 ή 72 ώρες για να στείλετε ένα άλλο email επανεμπλοκής σε ανενεργούς συνδρομητές.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    ×
    Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

    Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

    Προγραμματίστε ένα demo