Μάθετε πώς να ενσωματώσετε την εξατομικευμένη επικοινωνία μέσω email στη στρατηγική υποδοχής πελατών σας με πρότυπα email για πρώτη υποδοχή και ευχαριστήρια μηνύματα. Περιλαμβάνονται παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές. Δοκιμάστε το δωρεάν στο LiveAgent.
Η διασφάλιση της αφοσίωσης των πελατών και η προσέγγιση νέων δυνητικών πελατών είναι δύο στόχοι υψηλής προτεραιότητας όλων των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Δεν είναι εύκολοι στόχοι, αλλά υπάρχουν συγκεκριμένες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να αποκτήσετε νέους πελάτες και να διατηρήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας ευχαριστημένους.
Λοιπόν, πώς μπορείτε να το κάνετε; Επικοινωνήστε απευθείας με τους καταναλωτές και ενημερώστε τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, παρέχοντας παράλληλα αξία. Μπορείτε να εδραιώσετε την εμπιστοσύνη τους με αμοιβαία επωφελές τρόπο — υποδοχή πελατών.
Τι είναι η υποδοχή πελατών; Γιατί είναι σημαντική;
Όταν ένας πελάτης αγοράζει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ο έμπορος δεν θέλει να μετανιώσει για την επένδυση. Σε τελική ανάλυση, ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι πιο πιθανό να αγοράσει άλλο προϊόν από την ίδια επιχείρηση. Και εδώ έρχεται η υποδοχή. Είναι μια μέθοδος καθοδήγησης των πελατών προς τη σωστή χρήση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που έχουν αγοράσει.
Εάν θέλετε να βελτιώσετε τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών σας, η εφαρμογή μιας στρατηγικής υποδοχής είναι μια καλή επιλογή. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι πιο εύκολο να επικοινωνήσετε μαζί τους και να δημιουργήσετε αξία. Στην ουσία, η υποδοχή είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής σχετικά με τη σχέση με έναν νέο πελάτη.
Αλλά τι σχέση έχει με το ψηφιακό μάρκετινγκ;
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μάρκετινγκ βασίζεται κυρίως σε ψηφιακά εργαλεία, κανάλια και στρατηγικές, είναι σημαντικό να επενδύσετε σε πρακτικά, αποτελεσματικά και επιτυχημένα κανάλια επικοινωνίας, όπως το μάρκετινγκ μέσω email. Γι’ αυτό το μεγαλύτερο μέρος της στρατηγικής υποδοχής σας πρέπει να εφαρμόζεται μέσω εξατομικευμένων και στοχευμένων email που αποστέλλονται σε νέους χρήστες.
Εάν λάβετε ένα τέτοιο email, μην εκπλαγείτε αν περιλαμβάνει ένα μήνυμα σχετικά με την επαλήθευση της διεύθυνσης του email σας. Αυτό δεν είναι μόνο για την ασφάλεια του πωλητή, αλλά τελικά και για τη δική σας.
5 ιδέες προτύπου email υποδοχής πελάτη
Email υποδοχής καλωσορίσματος
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.
Share your thoughts by replying to this email.
Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
Ένα πρότυπο email υποδοχής που προέρχεται από έναν πραγματικό άνθρωπο
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
“Σας ευχαριστούμε που συμμετείχατε” πρότυπο email υποδοχής
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know your opinion.
Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Το email “Καλώς ορίσατε στη δοκιμή σας”
Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.
What will happen next?
We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.
Want to reveal the full potential of [product/service name]?
Choose a plan below…
[paid plan link]
Το email καλωσορίσματος που επικεντρώνεται στο προϊόν
Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!
We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].
Get to know more about [product/service] by watching [title] video.
You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.
And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.
Take care!
Παραδείγματα γραμμής θέματος προτύπου email υποδοχής πελάτη
Πρότυπα email υποδοχής πελατών – συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε
1. Γνωρίστε τους πελάτες σας
Η γνώση του χρήστη είναι απαραίτητη σε όλους τους τομείς ενός οργανισμού, αλλά όταν μιλάμε για υποδοχή πελατών, καθίσταται υποχρεωτική.
2. Προσαρμόστε την υποδοχή σας
Κάθε χρήστης μπορεί να έχει ένα διαφορετικό πρόβλημα που έπρεπε να λυθεί ή διαφορετικές προσδοκίες ενός προϊόντος ή ενός παρόχου υπηρεσιών, οπότε τα email υποδοχής θα πρέπει να το αναγνωρίσουν αυτό. Μπορείτε να φανταστείτε έναν κομμωτή να κάνει το ίδιο κούρεμα για όλους τους πελάτες του;
Όχι; (Εάν η απάντησή σας είναι ναι, στείλτε μου τη διεύθυνση αυτού του κομμωτή, επειδή αυτό το κούρεμα πρέπει να είναι εκπληκτικό!)
3. Εξασφαλίστε την επιτυχία του πελάτη σας και γρήγορα
Εάν ένας πελάτης έχει αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας, εξαρτάται από εσάς να αποδώσετε εξαιρετικά αποτελέσματα σε αυτούς και να το κάνετε το συντομότερο δυνατό. Επομένως, κάντε το καλύτερο δυνατό για να τους βοηθήσετε να αξιοποιήσουν στο έπακρο το προϊόν ή την υπηρεσία σας όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Δείξτε τους ότι αξίζει τον χρόνο και τα χρήματα που επενδύονται.
4. Μην δίνετε σε έναν πεινασμένο άνθρωπο ένα ψάρι, μάθετε του πώς να ψαρεύει
Τώρα που έχετε μάθει στον πελάτη σας πώς να χρησιμοποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία σας, γνωρίζει για όλα τα οφέλη που μπορεί να του προσφέρει το προϊόν. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι πελάτες σας πέτυχαν την πρώτη τους επιτυχία χάρη στο προϊόν σας.
Αλλά τους διδάξατε πώς να επιτύχουν αυτό το αποτέλεσμα ή τους προσφέρατε το αποτέλεσμα;
Μην αφήνετε τους πελάτες σας να εξαρτώνται από την ομάδα υποδοχής. Πρέπει να έχουν αυτονομία και αρκετές γνώσεις για να μπορούν να εργάζονται μόνοι τους με το προϊόν. Ο ρόλος σας είναι να τους βοηθήσετε να πετύχουν με το προϊόν στην πορεία τους.
5. Δομήστε την ομάδα υποδοχής σας καλά
Η ομάδα υποδοχής σας είναι ένα μέρος του παζλ που πρέπει να διασφαλίσει ότι όλα τα στοιχεία είναι επιτυχημένα.
Όλα πρέπει να σχεδιάζονται και να οργανώνονται καλά, με επαγγελματίες στο πλευρό σας να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα του πελάτη.
Πρότυπα email υποδοχής πελατών – Συχνές ερωτήσεις
Ready to put our onboarding templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 30-day trial. No credit card required.
Το πρώτο email υποδοχής θα πρέπει να σταλεί λίγα λεπτά μετά την εγγραφή του πελάτη ή την αγορά ενός προϊόντος / υπηρεσίας. Γιατί λίγα λεπτά μετά; Επειδή η αποστολή αυτοματοποιημένου email φαίνεται πολύ τεχνητή. Μπορεί να είναι προφανές ότι στέλνετε αυτοματοποιημένα email, αλλά προσπαθήστε να φανείτε όσο πιο προσωπικοί μπορείτε.
Το email υποδοχής θα πρέπει να είναι μεταξύ 60 και 130 λέξεων. Κρατήστε το μήνυμα καλωσορίσματος όσο το δυνατόν πιο σύντομο και απλό. Δεν θέλετε να τους υπερφορτώσετε αμέσως.Επιπλέον, κάθε φορά που υποδέχεστε έναν νέο πελάτη, ζητήστε σχόλια, ώστε να βελτιώνετε συνεχώς τη διαδικασία σας.
Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύντομο, εύληπτο και να παρουσιάζεται σε μικρά κομμάτια. Οι παραλήπτες χρειάζονται δευτερόλεπτα για να παραβλέψουν τα email, διαλέγοντας μόνο γενικές λέξεις-κλειδιά και θέματα. Εάν εντοπίσουν κάτι σχετικό, θα επιβραδύνουν και θα διαβάσουν το μήνυμά σας πιο προσεκτικά. Ξεκινήστε γράφοντας το email σας και, στη συνέχεια, αφαιρέστε τις μισές από τις λέξεις και ελέγξτε τις για να αφαιρέσετε μερικές ακόμη. Μετά από αυτό, θα πλησιάζετε στο να μένουν μόνο οι βασικές πληροφορίες.
Πρότυπα email καλωσορίσματος νέου υπαλλήλου στην ομάδα
Ανακαλύψτε πώς να καλωσορίσετε αποτελεσματικά έναν νέο υπάλληλο στην ομάδα σας με επαγγελματικά πρότυπα email. Εξασφαλίστε μια καλή πρώτη εντύπωση και διευκολύνετε την ομαλή ένταξή του με τις καλύτερες πρακτικές και παραδείγματα.
Πρότυπα follow up email πωλήσεων
Ανακαλύψτε πρότυπα follow-up email πωλήσεων για αποτελεσματική επικοινωνία με πελάτες και αποφύγετε κοινά λάθη. Δοκιμάστε δωρεάν!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team