Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email υποδοχής πελατών

Η διασφάλιση της αφοσίωσης των πελατών και η προσέγγιση νέων δυνητικών πελατών είναι δύο στόχοι υψηλής προτεραιότητας όλων των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Δεν είναι εύκολοι στόχοι, αλλά υπάρχουν συγκεκριμένες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να αποκτήσετε νέους πελάτες και να διατηρήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας ευχαριστημένους.

Λοιπόν, πώς μπορείτε να το κάνετε; Επικοινωνήστε απευθείας με τους καταναλωτές και ενημερώστε τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, παρέχοντας παράλληλα αξία. Μπορείτε να εδραιώσετε την εμπιστοσύνη τους με αμοιβαία επωφελές τρόπο — υποδοχή πελατών.

Πρότυπα email υποδοχής πελατών
Το LiveAgent σάς επιτρέπει να στέλνετε email απευθείας από τον πίνακα ελέγχου καρτελών

Τι είναι η υποδοχή πελατών; Γιατί είναι σημαντική;

Όταν ένας πελάτης αγοράζει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ο έμπορος δεν θέλει να μετανιώσει για την επένδυση. Σε τελική ανάλυση, ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι πιο πιθανό να αγοράσει άλλο προϊόν από την ίδια επιχείρηση. Και εδώ έρχεται η υποδοχή. Είναι μια μέθοδος καθοδήγησης των πελατών προς τη σωστή χρήση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που έχουν αγοράσει.

Εάν θέλετε να βελτιώσετε τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών σας, η εφαρμογή μιας στρατηγικής υποδοχής είναι μια καλή επιλογή. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι πιο εύκολο να επικοινωνήσετε μαζί τους και να δημιουργήσετε αξία. Στην ουσία, η υποδοχή είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής σχετικά με τη σχέση με έναν νέο πελάτη.

Email υποδοχής LiveAgent
Email υποδοχής LiveAgent

Αλλά τι σχέση έχει με το ψηφιακό μάρκετινγκ;

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μάρκετινγκ βασίζεται κυρίως σε ψηφιακά εργαλεία, κανάλια και στρατηγικές, είναι σημαντικό να επενδύσετε σε πρακτικά, αποτελεσματικά και επιτυχημένα κανάλια επικοινωνίας, όπως το μάρκετινγκ μέσω email. Γι’ αυτό το μεγαλύτερο μέρος της στρατηγικής υποδοχής σας πρέπει να εφαρμόζεται μέσω εξατομικευμένων και στοχευμένων email που αποστέλλονται σε νέους χρήστες.

5 ιδέες προτύπου email υποδοχής πελάτη

Email υποδοχής καλωσορίσματος


Ένα πρότυπο email υποδοχής που προέρχεται από έναν πραγματικό άνθρωπο

“Σας ευχαριστούμε που συμμετείχατε” πρότυπο email υποδοχής

Το email “Καλώς ορίσατε στη δοκιμή σας”

Το email καλωσορίσματος που επικεντρώνεται στο προϊόν

Παραδείγματα γραμμής θέματος προτύπου email υποδοχής πελάτη

  • Καλώς ήλθατε στην [εταιρεία], [όνομα και επώνυμο]
  • [όνομα], καλώς ήλθατε στην κοινότητα [εταιρεία]!
  • [όνομα], ας ξεκινήσουμε!
  • [όνομα], αξίζετε το καλύτερο
  • Καλώς ήλθατε στο [εταιρεία], [όνομα]. Οι προσφορές σας είναι εδώ!
  • Είστε νέοι στον κόσμο της [εταιρεία];
  • Νιώθετε τυχεροί;
  • Ενδιαφέρεστε για ευκαιρίες;
  • Είπατε “[ουσιαστικό που σχετίζεται με όνομα εταιρείας];” Καλώς ήλθατε στην [εταιρεία]!
  • Είστε έτοιμοι να [δραστηριότητα που σχετίζεται με το προϊόν / την υπηρεσία της εταιρείας σας];
  • Είστε έτοιμοι να κάνετε το επόμενο βήμα; Καλώς ήλθατε στην [εταιρεία]
  • Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε με το [προϊόν / υπηρεσία] από την [εταιρεία]
  • Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας [εταιρεία]
  • 4 τρόποι για να ξεκινήσετε με το [προϊόν / υπηρεσία]
  • Καλώς ορίσατε στην [εταιρεία]: Σημαντικά επόμενα βήματα
  • Καλώς ορίσατε! Εδώ είναι τα κορυφαία 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε
  • Καλώς ήλθατε στον κόσμο της [εταιρεία]
  • Καλώς ήλθατε στην [εταιρεία]! Νιώστε σαν στο σπίτι σας
  • Καλώς ήλθατε στο νέο αγαπημένο σας [προϊόν]

Πρότυπα email υποδοχής πελατών – συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε

1. Γνωρίστε τους πελάτες σας

Η γνώση του χρήστη είναι απαραίτητη σε όλους τους τομείς ενός οργανισμού, αλλά όταν μιλάμε για υποδοχή πελατών, καθίσταται υποχρεωτική.

2. Προσαρμόστε την υποδοχή σας

Κάθε χρήστης μπορεί να έχει ένα διαφορετικό πρόβλημα που έπρεπε να λυθεί ή διαφορετικές προσδοκίες ενός προϊόντος ή ενός παρόχου υπηρεσιών, οπότε τα email υποδοχής θα πρέπει να το αναγνωρίσουν αυτό. Μπορείτε να φανταστείτε έναν κομμωτή να κάνει το ίδιο κούρεμα για όλους τους πελάτες του;

Όχι; (Εάν η απάντησή σας είναι ναι, στείλτε μου τη διεύθυνση αυτού του κομμωτή, επειδή αυτό το κούρεμα πρέπει να είναι εκπληκτικό!)

3. Εξασφαλίστε την επιτυχία του πελάτη σας και γρήγορα

Εάν ένας πελάτης έχει αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας, εξαρτάται από εσάς να αποδώσετε εξαιρετικά αποτελέσματα σε αυτούς και να το κάνετε το συντομότερο δυνατό. Επομένως, κάντε το καλύτερο δυνατό για να τους βοηθήσετε να αξιοποιήσουν στο έπακρο το προϊόν ή την υπηρεσία σας όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Δείξτε τους ότι αξίζει τον χρόνο και τα χρήματα που επενδύονται.

4. Μην δίνετε σε έναν πεινασμένο άνθρωπο ένα ψάρι, μάθετε του πώς να ψαρεύει

Τώρα που έχετε μάθει στον πελάτη σας πώς να χρησιμοποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία σας, γνωρίζει για όλα τα οφέλη που μπορεί να του προσφέρει το προϊόν. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι πελάτες σας πέτυχαν την πρώτη τους επιτυχία χάρη στο προϊόν σας.

Αλλά τους διδάξατε πώς να επιτύχουν αυτό το αποτέλεσμα ή τους προσφέρατε το αποτέλεσμα;

Μην αφήνετε τους πελάτες σας να εξαρτώνται από την ομάδα υποδοχής. Πρέπει να έχουν αυτονομία και αρκετές γνώσεις για να μπορούν να εργάζονται μόνοι τους με το προϊόν. Ο ρόλος σας είναι να τους βοηθήσετε να πετύχουν με το προϊόν στην πορεία τους.

5. Δομήστε την ομάδα υποδοχής σας καλά

Η ομάδα υποδοχής σας είναι ένα μέρος του παζλ που πρέπει να διασφαλίσει ότι όλα τα στοιχεία είναι επιτυχημένα.

Όλα πρέπει να σχεδιάζονται και να οργανώνονται καλά, με επαγγελματίες στο πλευρό σας να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα του πελάτη.

Πρότυπα email υποδοχής πελατών – Συχνές ερωτήσεις

Πότε πρέπει να στείλετε ένα email υποδοχής πελάτη;

Χρόνος επίλυσης

Το πρώτο email υποδοχής θα πρέπει να σταλεί λίγα λεπτά μετά την εγγραφή του πελάτη ή την αγορά ενός προϊόντος / υπηρεσίας. Γιατί λίγα λεπτά μετά; Επειδή η αποστολή αυτοματοποιημένου email φαίνεται πολύ τεχνητή. Μπορεί να είναι προφανές ότι στέλνετε αυτοματοποιημένα email, αλλά προσπαθήστε να φανείτε όσο πιο προσωπικοί μπορείτε.

Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι ένα email υποδοχής πελάτη;

Πρότυπα email υποδοχής πελατών

Το email υποδοχής σας πρέπει να είναι μεταξύ 60 και 130 λέξεων. Διατηρήστε το μήνυμα καλωσορίσματος όσο το δυνατόν πιο σύντομο και απλό. Δεν θέλετε να τους υπερφορτώσετε αμέσως.

Επιπλέον, κάθε φορά που υποδέχεστε έναν νέο πελάτη, ζητήστε σχόλια, ώστε να βελτιώνετε συνεχώς τη διαδικασία σας.

Ποια δομή πρέπει να έχει το email υποδοχής;

Πρότυπα ειδοποιήσεων

Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύντομο, εύληπτο και να παρουσιάζεται σε μικρά κομμάτια. Οι παραλήπτες χρειάζονται δευτερόλεπτα για να παραβλέψουν τα email, διαλέγοντας μόνο γενικές λέξεις-κλειδιά και θέματα. Εάν εντοπίσουν κάτι σχετικό, θα επιβραδύνουν και θα διαβάσουν το μήνυμά σας πιο προσεκτικά. Ξεκινήστε γράφοντας το email σας και, στη συνέχεια, αφαιρέστε τις μισές από τις λέξεις και ελέγξτε τις για να αφαιρέσετε μερικές ακόμη. Μετά από αυτό, θα πλησιάζετε στο να μένουν μόνο οι βασικές πληροφορίες.

Ready to put our onboarding templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλετε ένα email υποδοχής πελάτη;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το πρώτο email υποδοχής θα πρέπει να σταλεί λίγα λεπτά μετά την εγγραφή του πελάτη ή την αγορά ενός προϊόντος / υπηρεσίας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι ένα email υποδοχής πελάτη;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το email υποδοχής σας πρέπει να είναι μεταξύ 60 και 130 λέξεων. Διατηρήστε το μήνυμα καλωσορίσματος όσο το δυνατόν πιο σύντομο και απλό. Δεν θέλετε να τους υπερφορτώσετε αμέσως.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια δομή πρέπει να έχει το email υποδοχής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύντομο, εύληπτο και να παρουσιάζεται σε μικρά κομμάτια. Οι παραλήπτες χρειάζονται δευτερόλεπτα για να παραβλέψουν τα email, διαλέγοντας μόνο γενικές λέξεις-κλειδιά και θέματα.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo