Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email επαλήθευσης

Κάθε οργανισμός που δραστηριοποιείται στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να επαληθεύει τις ταυτότητες των χρηστών ή των πελατών του. Όταν δεν μπορείτε να τους συναντήσετε πρόσωπο με πρόσωπο σε ένα γραφείο, να ελέγξετε την ταυτότητά τους ή να τους ζητήσετε να υπογράψουν έγγραφα, πρέπει να χρησιμοποιήσετε άλλα μέσα για να ελέγξετε εάν οι πληροφορίες που σας δίνουν είναι σωστές και ότι έχουν καλές προθέσεις. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείτε ένα portal πελατών.

Πώς μπορείτε λοιπόν να επαληθεύσετε ότι οι πελάτες σας είναι αυτοί που λένε ότι είναι; Ένας τρόπος να το κάνετε είναι να στείλετε ένα email επαλήθευσης.

Τι είναι το email επαλήθευσης; Γιατί είναι σημαντικό;

Ένα μήνυμα επαλήθευσης είναι ένας τύπος email που αποστέλλεται σε έναν χρήστη ή έναν πελάτη αφού έχει πραγματοποιήσει μια συγκεκριμένη ενέργεια. Αυτή η ενέργεια θα μπορούσε να είναι η δημιουργία λογαριασμού, η εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο, η ψηφοφορία σε διαγωνισμό ή η δημιουργία καρτέλας υποστήριξης.

Τοemail επαλήθευσης θα πρέπει να ενημερώνει τον χρήστη ότι πρέπει να επιβεβαιώσει την ενέργειά του. Μπορεί να το κάνουν κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο ή ένα κουμπί που τοποθετείται σε ένα email ή εισάγοντας έναν κωδικό που του έχει σταλεί μέσω μιας ιστοσελίδας.

Τα email επαλήθευσης είναι ο πυρήνας κάθε υγιούς βάσης δεδομένων καρτελών. Εάν υπάρχει κάποια ενέργεια που απαιτεί από τους χρήστες ή τους πελάτες να παρέχουν το email τους ή έναν αριθμό τηλεφώνου, θα πρέπει να ακολουθείται από ένα email επαλήθευσης.

email επιβεβαίωσης της Ring
Παράδειγμα email επαλήθευσης, με την άδεια της Ring

Η απαίτηση των χρηστών να επιβεβαιώσουν τα δεδομένα τους συμβάλλει στη μείωση του αριθμού των μη επαληθευμένων λογαριασμών ανεπιθύμητου περιεχομένου. Διευκολύνει επίσης την επικοινωνία της ομάδας μάρκετινγκ με χρήστες ή πελάτες.

Επιπλέον, η επαλήθευση είναι χρήσιμη για τους ίδιους τους χρήστες, επειδή μειώνει τον κίνδυνο να δημιουργήσουν λογαριασμό χρησιμοποιώντας μια λανθασμένη ή παλιά διεύθυνση email στην οποία δεν έχουν πλέον πρόσβαση.

Όσον αφορά τη διαχείριση ενός portal πελατών, πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι όλοι οι λογαριασμοί που χρησιμοποιήθηκαν για την πρόσβαση σε αυτόν είναι έγκυροι και ανήκουν στους πελάτες ή τους χρήστες σας.

Παραδείγματα γραμμών θέματος email επιβεβαίωσης

  • Επιβεβαιώστε τη διεύθυνση του email σας
  • Παρακαλώ επαληθεύστε το email σας για την [company]
  • Επαληθεύστε το email σας για το [customer portal’s name]
  • Καλώς ορίσατε στο [πύλη πελατών], επαληθεύστε το email σας
  • [name], επαληθεύστε τον λογαριασμό σας
  • [company] – επαλήθευση λογαριασμού
  • [company] – επαλήθευση email
  • [διεύθυνση email] – ολοκληρώστε την εγγραφή σας στην/στο [εταιρεία/portal πελατών]!
  • Ενεργοποιήστε τον λογαριασμό της [company]
  • Email επαλήθευσης
  • Ο κωδικός επαλήθευσής σας
  • Ο κωδικός ασφαλείας σας για το [customer portal] είναι: [code]
  • Ελέγξτε τον κωδικό επαλήθευσης για την [company]
  • Παρακαλώ επαληθεύστε τη διεύθυνση email σας
  • Είστε σχεδόν έτοιμοι!
  • Σχεδόν τελειώσατε!

Ιδέες προτύπων email επαλήθευσης

Σύντομο πρότυπο email επιβεβαίωσης




Πρότυπο email επαλήθευσης που δίνει έμφαση στην αξία



Πρότυπο email επαλήθευσης με κωδικό


Πρότυπο email επαλήθευσης “Σας ευχαριστούμε”

Πρότυπο email επαλήθευσης – Συχνές ερωτήσεις

Πότε πρέπει να στείλω ένα email επαλήθευσης;

Χρόνος ανάλυσης

Είναι καλύτερο να στέλνετε email επαλήθευσης αμέσως μόλις ένας χρήστης δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο portal πελατών, ώστε να μπορεί να συνεχίσει τη διαδικασία εγγραφής και να αποκτήσει πρόσβαση στο portal το συντομότερο δυνατό. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης δημιουργεί έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας το email του, θα πρέπει να λάβει αμέσως ένα email επαλήθευσης, ώστε να είναι σε θέση να το επιβεβαιώσει και να κάνει τα επόμενα βήματα.

Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι τα email επαλήθευσης;

Πρότυπα email επαλήθευσης

Το email επαλήθευσης θα πρέπει να είναι πολύ σύντομο και άμεσο. Πρέπει να περιέχει μόνο τρεις έως τέσσερις γραμμές κειμένου. Ενημερώστε τον χρήστη τι πρέπει να κάνει για να προχωρήσει στη δημιουργία του λογαριασμού του στο portal πελατών. Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα. Εάν ένας παραλήπτης πρέπει να προβεί σε κάποια ενέργεια, πρέπει να γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να κάνει.

Πρέπει να γράψω ένα απλό μήνυμα email ή να στείλω ένα email σε HTML;

Πρότυπα email επαλήθευσης

Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ ενός απλού email με κείμενο και ενός email σε HTML. Τα email με απλό κείμενο περιέχουν μόνο κείμενο χωρίς καμία ειδική μορφοποίηση. Τα email με απλό κείμενο σας επιτρέπουν επίσης να ενσωματώσετε απλά γραφικά ή gifs στο email. Από την άλλη, μια έκδοση HTML περιέχει εικόνες, χρώματα και άλλες επιλογές μορφοποίησης κειμένου. Η σωστή επιλογή εξαρτάται από τη στρατηγική του μάρκετινγκ μέσω email , τo brand, τον οδηγό στυλ και άλλους παράγοντες.

Σε γενικές γραμμές, τα μηνύματα επαλήθευσης θα πρέπει να είναι πάρα πολύ απλά, επομένως η χρήση ενός απλού μηνύματος email είναι συνήθως μια καλή ιδέα.

Ready to put our verification email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a verification email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” The best time to send verification emails is right after a user creates a customer portal account, so they can continue with the signup process and access the portal as soon as possible.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should my verification emails be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A verification email should be very short and straight to the point. They should only be three to four lines of text.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should your business write plain text emails or send emails in HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In general, verification emails should be incredibly simple, so using a plain text email is usually a good idea.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo