Τι είναι το τηλεφωνικό ticketing;
Κάθε τηλεφώνημα προς το helpdesk από τους πελάτες, καταχωρείται με τη μορφή ticket. Περιέχουν πληροφορίες σχετικά με τον χρήστη που καλεί, τον εκπρόσωπο που διαχειρίζεται την υπόθεση, και την συνομιλία μεταξύ τους. Όταν κάποια άλλη κλήση αφορά το ίδιο ζήτημα, οι σχετικές πληροφορίες προστίθενται στο προηγούμενο ticket.
Το ticketing είναι σημαντικό για να παρακολουθείτε όλες τις ενέργειες που λαμβάνουν χώρα. Όχι μόνο τις κλήσεις, αλλά και τα email και άλλα μέσα επικοινωνίας μετατρέπονται σε ticket. Αυτό βοηθά στην διατήρηση της ομοιομορφίας μεταξύ των καναλιών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το τηλεφωνικό ticketing;
Τα τηλεφωνήματα προς το helpdesk από τους πελάτες, καταχωρούνται με τη μορφή ticket. Περιέχουν πληροφορίες σχετικά με τον χρήστη που καλεί, τον εκπρόσωπο που διαχειρίζεται την υπόθεση, και την συνομιλία μεταξύ τους.
Πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλεφωνικό ticketing;
Τα τηλεφωνικά tickets σας επιτρέπουν να συλλέγετε πληροφορίες για τους πελάτες, καταγράφοντας το ιστορικό επικοινωνία τους με την εταιρεία. Χάρη σε αυτά, επιτυγχάνετε την ομοιομορφία μεταξύ όλων των καναλιών επικοινωνίας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τηλεφωνικό ticketing μέσω του LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει την επιλογή τηλεφωνικών ticket. Χάρη σε αυτό το λογισμικό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλέφωνο αποδοτικότερα και να διευρύνετε το επίπεδο της εξυπηρέτησης πελατών.
Σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα
Το LiveAgent βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών με τυποποιημένα μηνύματα και εργαλεία όπως σύνδεση με μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ζωντανή συνομιλία. Επίσης προσφέρει σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα.