Πρότυπα email προσκλήσεων: Πώς να προωθήσετε μία πύλη πελατών και να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να συμμετάσχουν σε αυτή, με προτεινόμενα πρότυπα email και συμβουλές για αυξημένη απόκριση και μετατροπή.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Πως μπορείτε να προωθήσετε μία πύλη πελατών και να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να συμμετάσχουν σε αυτή; Ένα από τους αποτελεσματικότερους τρόπους είναι απλά να τους στείλετε email, ενημερώνοντάς τους για την ύπαρξη της πλατφόρμας.
Μην ξεχάσετε να αναφέρετε τα οφέλη από της πύλης πελατών και να συμπεριλάβετε μια σαφή παρότρυνση για δράση ώστε να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.
Ένα email πρόσκλησης είναι ένα μήνυμα που ενημερώνει τους πελάτες ή τους χρήστες σας για τη διαθεσιμότητα της πύλης πελατών σας, ενθαρρύνοντάς τους να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα. Θα πρέπει να στέλνετε αυτόν τον τύπο email σε κάθε πελάτη που πληροί τις προϋποθέσεις για να συμμετάσχει στην πύλη πελατών.
Είναι ζωτικής σημασίας να στέλνετε email πρόσκλησης στους πελάτες σας. Διαφορετικά, μπορεί να μην γνωρίζουν ότι η πλατφόρμα υπάρχει και ότι μπορούν να συμμετάσχουν και να την εκμεταλλευτούν.
Λαμβάνοντας υπόψη τον όγκο εργασίας που απαιτείται για τη δημιουργία μιας πύλης πελατών και πόσο πολύτιμος είναι αυτός ο πόρος για τους πελάτες και τους χρήστες, αξίζει να κάνετε κάτι παραπάνω για να την προωθήσετε.
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Μια πρόσκληση για συμμετοχή σε μια πύλη πελατών θα πρέπει να προσελκύσει αμέσως την προσοχή του παραλήπτη και να τον πείσει να προσπαθήσει να δημιουργήσει λογαριασμό. Γι’ αυτό είναι καλή ιδέα να το κάνετε οπτικά ελκυστικό χρησιμοποιώντας ένα πρότυπο email που βασίζεται σε HTML.
Δύο υπενθυμίσεις που αποστέλλονται εντός μιας εβδομάδας είναι αρκετές. Ωστόσο, θυμηθείτε να μην είστε πολύ πιεστικοί και να παρατηρήσετε τις αντιδράσεις των παραληπτών. Αν σας ζητήσουν να σταματήσετε να τους στέλνετε μηνύματα, απλώς κάντε το.
Εάν ένας νέος πελάτης δεν ενταχθεί στην πύλη πελατών σας αφού του στείλετε ένα ή δύο μηνύματα, μπορεί να σημαίνει ότι δεν μεταφέρετε με επιτυχία την αξία της πλατφόρμας.
Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να στείλετε ένα email πρόσκλησης μετά από λίγες ημέρες (ή εβδομάδες, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του προϊόντος/υπηρεσίας σας) αφού ο πελάτης αρχίσει να χρησιμοποιεί το προϊόν/την υπηρεσία σας. Οδηγήστε τους πρώτα στη διαδικασία ενσωμάτωσης και, στη συνέχεια, αφήστε τους να γνωρίσουν το προϊόν σας και να απορροφήσουν όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες. Μόλις ο νέος πελάτης εξοικειωθεί περισσότερο με τα προϊόντα σας, καλέστε τον να συμμετάσχει στην πύλη πελατών σας, την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει για να λύσει πιο σύνθετες προκλήσεις που σχετίζονται με το προϊόν/την υπηρεσία σας και να μοιραστεί τις γνώσεις του με άλλους χρήστες.
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Βάλτε τους πελάτες σας στο επίκεντρο σε ΟΤΙ Κάνετε
Η δημιουργία ενός πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την αφοσίωσή τους. Η φαντασία και η ενσυναίσθηση μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση των πελατών και στη δημιουργία καινοτόμων λύσεων για μεγαλύτερη ικανοποίηση.
Μυστικά για τη Βέλτιστη Εξυπηρέτηση Πελατών
Λογισμικό εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων με πλήθος λειτουργιών, ενσωματώσεις και δωρεάν δοκιμή. Πληροφορίες, υποστήριξη και τεχνική υποστήριξη.
Σχεδιάζοντας ένα Πελατοκεντρικό Επιχειρηματικό Μοντέλο
Σχεδιασμός πελατοκεντρικού επιχειρηματικού μοντέλου για επίτευξη στόχων. Δημιουργία ικανοποιημένων πελατών μέσω προσαρμογής προϊόντων και προβολής θετικής φήμης.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες