Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email προσκλήσεων

Πως μπορείτε να προωθήσετε μία πύλη πελατών και να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να συμμετάσχουν σε αυτή; Ένα από τους αποτελεσματικότερους τρόπους είναι απλά να τους στείλετε email, ενημερώνοντάς τους για την ύπαρξη της πλατφόρμας.

Μην ξεχάσετε να αναφέρετε τα οφέλη από της πύλης πελατών και να συμπεριλάβετε μια σαφή παρότρυνση για δράση ώστε να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Τι είναι ένα email πρόσκλησης; Γιατί είναι σημαντικό;

Ένα email πρόσκλησης είναι ένα μήνυμα που ενημερώνει τους πελάτες ή τους χρήστες σας για τη διαθεσιμότητα της πύλης πελατών σας, ενθαρρύνοντάς τους να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα. Θα πρέπει να στέλνετε αυτόν τον τύπο email σε κάθε πελάτη που πληροί τις προϋποθέσεις για να συμμετάσχει στην πύλη πελατών.

Πρότυπα email προσκλήσεων
Παράδειγμα email πρόσκλησης

Είναι ζωτικής σημασίας να στέλνετε email πρόσκλησης στους πελάτες σας. Διαφορετικά, μπορεί να μην γνωρίζουν ότι η πλατφόρμα υπάρχει και ότι μπορούν να συμμετάσχουν και να την εκμεταλλευτούν

Λαμβάνοντας υπόψη τον όγκο εργασίας που απαιτείται για τη δημιουργία μιας πύλης πελατών και πόσο πολύτιμος είναι αυτός ο πόρος για τους πελάτες και τους χρήστες, αξίζει να κάνετε κάτι παραπάνω για να την προωθήσετε.

Παραδείγματα γραμμής θέματος email πρόσκλησης

  • Θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το [προϊόν/υπηρεσία]; Εγγραφείτε στην [πύλη πελατών]
  • Εγγραφείτε τώρα στην [πύλη πελατών]
  • Η [πύλη πελατών] σας περιμένει
  • Γνωρίζατε ότι υπάρχει μια [πύλη πελατών] διαθέσιμη σε όλους τους πελάτες μας;
  • It’sρθε η ώρα να εγγραφείτε στην [πύλη πελατών]
  • Δεν θέλουμε να τι παινευτούμε, αλλά οι χρήστες αγαπούν την [πύλη πελατών]
  • Να γιατί πρέπει να εγγραφείτε στην [πύλη πελατών]
  • Σας προσκαλούμε να εγγραφείτε στην πύλη μας!
  • Προσθέσαμε νέες ενότητες στην [πύλη πελατών]. Εγγραφείτε τώρα και δείτε τις!
  • Γνωρίστε όλες τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες που προσφέρει το [προϊόν/υπηρεσία]
  • Το δημιουργήσαμε για να μεγαλώσετε και να μάθετε νέα πράγματα για το [προϊόν/υπηρεσία]

Ιδέες email πρόσκλησης

Πρότυπο email πρόσκλησης 1

Πρότυπο email πρόσκλησης 2

Πρότυπο email πρόσκλησης 3

Πρότυπο email πρόσκλησης 4

Πρότυπο email πρόσκλησης 5

Πρότυπο email πρόσκλησης 6

Πρότυπο email πρόσκλησης 7

Emails πρόσκλησης – Συχνές ερωτήσεις

Πώς πρέπει να φαίνεται ένα email πρόσκλησης;

Πρότυπα email προσκλήσεων

Μια πρόσκληση για συμμετοχή σε μια πύλη πελατών θα πρέπει να προσελκύσει αμέσως την προσοχή του παραλήπτη και να τον πείσει να προσπαθήσει να δημιουργήσει λογαριασμό. Γι’ αυτό είναι καλή ιδέα να το κάνετε οπτικά ελκυστικό χρησιμοποιώντας ένα πρότυπο email που βασίζεται σε HTML.

Πόσα email υπενθύμισης πρόσκλησης πρέπει να στείλω;

Απάντηση

Δύο υπενθυμίσεις που αποστέλλονται εντός μιας εβδομάδας είναι αρκετές. Ωστόσο, θυμηθείτε να μην είστε πολύ πιεστικοί και να παρατηρήσετε τις αντιδράσεις των παραληπτών. Αν σας ζητήσουν να σταματήσετε να τους στέλνετε μηνύματα, απλώς κάντε το.

Εάν ένας νέος πελάτης δεν ενταχθεί στην πύλη πελατών σας αφού του στείλετε ένα ή δύο μηνύματα, μπορεί να σημαίνει ότι δεν μεταφέρετε με επιτυχία την αξία της πλατφόρμας.

Πότε πρέπει να στείλω ένα email πρόσκλησης;

Χρόνος επίλυσης

Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να στείλετε ένα email πρόσκλησης μετά από λίγες ημέρες (ή εβδομάδες, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του προϊόντος/υπηρεσίας σας) αφού ο πελάτης αρχίσει να χρησιμοποιεί το προϊόν/την υπηρεσία σας. Οδηγήστε τους πρώτα στη διαδικασία ενσωμάτωσης και, στη συνέχεια, αφήστε τους να γνωρίσουν το προϊόν σας και να απορροφήσουν όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες. Μόλις ο νέος πελάτης εξοικειωθεί περισσότερο με τα προϊόντα σας, καλέστε τον να συμμετάσχει στην πύλη πελατών σας, την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει για να λύσει πιο σύνθετες προκλήσεις που σχετίζονται με το προϊόν/την υπηρεσία σας και να μοιραστεί τις γνώσεις του με άλλους χρήστες.

Ready to put our invitation templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς πρέπει να φαίνεται ένα email πρόσκλησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια πρόσκληση για συμμετοχή σε μια πύλη πελατών θα πρέπει να προσελκύσει αμέσως την προσοχή του παραλήπτη και να τον πείσει να προσπαθήσει να δημιουργήσει λογαριασμό. Γι’ αυτό είναι καλή ιδέα να το κάνετε οπτικά ελκυστικό χρησιμοποιώντας ένα πρότυπο email που βασίζεται σε HTML.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσα email υπενθύμισης πρόσκλησης πρέπει να στείλω;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δύο υπενθυμίσεις που αποστέλλονται εντός μιας εβδομάδας είναι αρκετές. Ωστόσο, θυμηθείτε να μην είστε πολύ πιεστικοί και να παρατηρήσετε τις αντιδράσεις των παραληπτών” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλω ένα email πρόσκλησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να στείλετε ένα email πρόσκλησης μετά από λίγες ημέρες (ή εβδομάδες, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του προϊόντος/υπηρεσίας σας) αφού ο πελάτης αρχίσει να χρησιμοποιεί το προϊόν/την υπηρεσία σας.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo