Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα παρουσίασης προϊόντων

Πρότυπα παρουσίασης προϊόντων

Αφού περάσατε μήνες για να αναπτύξετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, το προφανές είναι να το παρουσιάσετε στον κόσμο. Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένα καλό κανάλι για τη διάδοση των πληροφοριών σχετικά με το νέο σας προϊόν. Αλλά αν το παρουσιάσετε βιαστικά, μπορεί να βλάψει τόσο το προϊόν όσο και την επιχείρησή σας. Το σωστό είναι να προγραμματίσετε σωστά την παρουσίαση του προϊόντος. Επιλέξτε τα σωστά κανάλια για να πείτε αυτά που θέλετε, αξιοποιήστε τα καλύτερα δυνατά πρότυπα email για την παρουσίαση προϊόντων, και κάντε το μήνυμα ελκυστικό . Ωστόσο, προτού εμβαθύνουμε στα πρότυπα email και τις βέλτιστες πρακτικές για την παρουσίαση προϊόντων, ας ξεκινήσουμε με τα βασικά.

Τι είναι το email παρουσίασης προϊόντος και γιατί είναι σημαντικό;

Η ανακοίνωση για την κυκλοφορία ενός προϊόντος είναι μια σειρά ενεργειών που στοχεύουν στην προώθηση και τη διαφήμιση ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας.

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν συχνά email για να δημιουργήσουν προσμονή και ενθουσιασμό πριν από την κυκλοφορία του προϊόντος τους. Αυτό σας βοηθά να προσελκύσετε την προσοχή και τελικά να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις μόλις το προϊόν είναι διαθέσιμο.

πρότυπο παρουσίασης προϊόντος
Στείλτε email παρουσίασης προϊόντων απευθείας από το LiveAgent

Αλλά τι ακριβώς είναι ένα email παρουσίασης προϊόντος; Ένα email προώθησης προϊόντων είναι ένας τύπος email που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις προσφορές και τις καμπάνιες τους. Είναι ένα σημαντικό μέρος ολόκληρης της διαδικασίας ανακοίνωσης, διότι σας επιτρέπει να απευθυνθείτε κατευθείαν στο κοινό-στόχο σας.

Σε αντίθεση με τα email συναλλαγών που ενημερώνουν τους πελάτες για την παραγγελία ή τα στοιχεία του λογαριασμού τους, τα διαφημιστικά email προσπαθούν γενικά να μετατρέψουν τους συνδρομητές σε πελάτες, να αυξήσουν τις πωλήσεις ή τις διασταυρούμενες πωλήσεις. Τα email παρουσίασης προϊόντων κατατάσσονται επίσης στα διαφημιστικά email.

In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.

SaleCycle team

Με καλογραμμένα διαφημιστικά email, δεν χρειάζονται πολλά για να πείσετε τους πιθανούς πελάτες να αγοράσουν από εσάς.

Ουσιαστικά, η σύνταξη διαφημιστικών μηνυμάτων είναι το κλειδί για την προώθηση του προϊόντος σας και την αύξηση των πωλήσεων. Ας δούμε πώς μπορείτε να κάνετε ακριβώς αυτό, έναν τύπο διαφημιστικού email κάθε φορά – ξεκινώντας με ένα email παρουσίασης προϊόντος.

5 ιδέες προτύπων παρουσίασης προϊόντων

Υπάρχουν χιλιάδες παραδείγματα email παρουσίασης προϊόντων. Μετά από μία αναζήτηση στο Google, μπορείτε να βρείτε πολλά πρότυπα και περιγραφές επιτυχημένων καμπανιών. Για τη δική σας ευκολία, έχουμε δημιουργήσει μια λίστα με 5 πρότυπα email για την παρουσίαση προϊόντων που θεωρούμε τα πιο συναρπαστικά.

Πρότυπο ανακοίνωσης κυκλοφορίας λογισμικού


Πρότυπο ανακοίνωσης νέας λειτουργίας


Πρότυπο παρουσίασης νέου φυσικού προϊόντος


Email παρουσίασης προϊόντος ή υπηρεσίας – σύντομο πρότυπο


Απλό πρότυπο email παρουσίασης προϊόντος

Θυμηθείτε να εξατομικεύετε πάντα τα email σας και να γράφετε ένα άμεσο μήνυμα που απαντά στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Τι είναι το επερχόμενο προϊόν;
  • Πώς λειτουργεί; (με απλά λόγια)
  • Γιατί το κοινό σας το χρειάζεται [τώρα!];
  • Πώς μπορούν να το αποκτήσουν;

7 δελεαστικές γραμμές θέματος email

Το περιεχόμενο του email σας είναι σημαντικό, αλλά κανείς δεν θα το διαβάσει αν δεν χρησιμοποιήσετε πρώτα ένα ωραίο θέμα! Θυμηθείτε ότι πρέπει να τραβάει τα βλέμματα. Σας έχουμε μερικά παραδείγματα.

  • Παιδεύεστε με [ένα πρόβλημα]; Σας έχουμε τη λύση! [Προϊόν]
  • Είναι επιτέλους εδώ! Γνωρίστε το [Προϊόν]: Τώρα θα αποκτήσετε [όφελος]
  • Νέο [προϊόν ή υπηρεσία] από την [εταιρεία]: Μια λύση στο [πρόβλημά] σας
  • Υποδεχτείτε το [Προϊόν]! Τώρα τα [οφέλη] είναι στα χέρια σας
  • Έχετε κουραστεί να [πρόβλημα]; Μην ανησυχείτε άλλο! Το [προϊόν] είναι εδώ για να σας βοηθήσει!
  • Διαθέσιμο τώρα: [προϊόν], η λύση στο [πρόβλημα]
  • Το [προϊόν] βρίσκεται πλέον σε κυκλοφορία. Διαβάστε αυτό το email για να μάθετε πώς μπορείτε να το αποκτήσετε.
  • Προβλήματα με [πρόβλημα]; Έχετε δοκιμάσει το [προϊόν]; Τα απόλυτα νέα της αγοράς

Email παρουσίασης προϊόντων – συμβουλές & και καλύτερες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε

Πρόγραμμα, πρόγραμμα, πρόγραμμα!

Πόσο συχνά σκοπεύετε να στέλνετε email στους συνδρομητές σας και τι θα περιέχουν τα email; Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία επιτυχημένων καμπανιών μέσω email είναι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής, η έρευνα του κοινού σας και ο προγραμματισμός των email μέσα στο πρόγραμμα του editorial σας.

Επισημάνετε τη χρησιμότητά του

Το προϊόν σας υπάρχει για να βοηθήσει ανθρώπους που έχουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα. Όποιο και αν είναι αυτό, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να σκεφτεί το κοινό σας αυτό το πρόβλημα και πώς το προϊόν σας μπορεί να το εξαλείψει. Επομένως, είναι σημαντικό να επισημάνετε την αξία του προϊόντος σας σε κάθε email.

Προσδιορίστε μια σαφή και συνεπή παρότρυνση για δράση (CTA – call to action)

Σκεφτείτε τι ενέργεια θέλετε να κάνουν οι συνδρομητές σας αφού διαβάσουν το email σας. Εγγράφονται σε μια ξεχωριστή λίστα για αποκλειστικές ενημερώσεις/ανακοινώσεις προϊόντων; Πρέπει να διαδώσουν τα νέα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Έχουν τη δυνατότητα να προ -αγοράσουν το προϊόν; Υπάρχουν πολλές ερωτήσεις που μπορείτε να λάβετε υπόψη για το CTA σας. Ωστόσο, πρέπει να παραμείνετε σε μία για να αποφύγετε τη σύγχυση.

Φέρτε πιο κοντά το μάρκετινγκ μέσω email με το υπόλοιπο διαφημιστικό σας πρόγραμμα

Εάν σκοπεύετε να προωθήσετε το νέο προϊόν ή την υπηρεσία σας σε πολλά κανάλια, βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας είναι συνεπές. Αυτό σημαίνει ότι το μήνυμα πρέπει να έχει το ίδιο στυλ γραφής, οι εικόνες πρέπει να είναι έχουν συνοχή και οι CTA θα πρέπει να παροτρύνουν τους χρήστες να κάνουν μια συγκεκριμένη ενέργεια.

Πότε πρέπει να στείλετε ένα email κυκλοφορίας προϊόντος;

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η παρουσίαση ενός νέου προϊόντος στον κόσμο είναι μια συναρπαστική περίοδος. Αφού περάσετε ώρες, εβδομάδες και ίσως ακόμη και μήνες για να δημιουργήσετε αυτή τη καινοτομία που θα λατρέψει το κοινό σας, αξίζετε να την παρουσιάσετε με υπερηφάνεια.

Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για να σκεφτείτε πώς θα προωθήσετε το προϊόν σας και πότε θα το κάνετε. Δεν θέλουμε να αναφερθούμε σε πολλές λεπτομέρειες, οπότε ας επικεντρωθούμε στα βασικά.

Το email παρουσίασης του προϊόντος σας θα πρέπει να σταλεί τη στιγμή που το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι έτοιμα για χρήση ή διαθέσιμα για αγορά μέσω διαδικτύου ή στα καταστήματα. Σας συμβουλεύουμε να στείλετε ένα email πριν ξεκινήσετε για να ενημερώσετε το κοινό σας ότι το προϊόν σας θα είναι διαθέσιμο σύντομα. Ωστόσο, θυμηθείτε ότι το email παρουσίασης του προϊόντος σας πρέπει να σταλεί μόνο όταν η προσφορά σας είναι διαθέσιμη για αγορά.

Συχνές ερωτήσεις – Πρότυπα email παρουσίασης προϊόντος

Πόσο μεγάλη πρέπει να είναι η βάση δεδομένων των email μου

Σειρά

Αυτό είναι διαφορετικό για κάθε επιχείρηση. Εάν πουλάτε μαζικά προϊόντα B2C που είναι διαθέσιμα για πολλούς τύπους πελατών (όπως κινητά τηλέφωνα, κασκόλ ή οικονομικά αυτοκίνητα), η βάση δεδομένων σας θα είναι τεράστια, αποτελούμενη από εκατοντάδες χιλιάδες επαφές. Αλλά αν προσφέρετε ένα εξαιρετικά εξειδικευμένο λογισμικό διαχείρισης αποστολών B2B, η βάση δεδομένων σας θα είναι μικρότερη. Το πιο σημαντικό μέρος είναι να τμηματοποιήσετε τη βάση δεδομένων σύμφωνα με τους αγοραστές σας.

Ποιο είναι το τέλειο μέγεθος ενός email κυκλοφορίας προϊόντος;

Πρότυπα παρουσίασης προϊόντων

Κατά κανόνα, τα διαφημιστικά email πρέπει να είναι σύντομα και καλοσυνάτα. Το email σας θα πρέπει να μεταφέρει το μήνυμα χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν μικρότερο κείμενο. Δεν θα αναλύσετε το εγχειρίδιο του προϊόντος, ούτε θα αναφέρετε όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες. Ο στόχος είναι να παρουσιάσετε τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας που μόλις κυκλοφόρησε και να πείσετε τον αναγνώστη να κάνει κλικ στο κουμπί CTA που θα βρίσκεται στο email παρουσίασης του προϊόντος σας.

Πρέπει να γράψω ένα απλό email ή να στείλω ένα email σε HTML;

Πρότυπα παρουσίασης προϊόντων

Η διαφορά μεταξύ ενός email με απλό κείμενο και ενός email σε HTML είναι η μορφοποίηση. Ένα απλό email περιέχει μόνο κείμενο χωρίς επιλογές μορφοποίησης. Eπίσης, σας δίνει τη δυνατότητα να ενσωματώσετε απλά γραφικά ή gif στο email. Από την άλλη, ένα email σε HTML μπορεί να περιέχει εικόνες, χρώματα και άλλες επιλογές μορφοποίησης κειμένου. Η επιλογή του κατάλληλου email για την εταιρεία σας εξαρτάται από τη στρατηγική μάρκετινγκ email, το brand, το στυλ και άλλους παράγοντες. Φαίνεται λογικό να χρησιμοποιείτε email βασισμένα σε κώδικα HTML, ειδικά στην περίπτωση προϊόντων B2C, καθώς αυτού του είδους τα email σας δίνουν περισσότερες επιλογές για την οπτική παρουσίαση του προϊόντος σας. Ωστόσο, το 62% των ανθρώπων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ λένε ότι στέλνουν υβριδικά email σε HTML και απλό κείμενο στους συνδρομητές τους.

Ready to put our product launch email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br /> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How big should my email database be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “This is different for every business. If you are selling mass B2C products that are available for many types of customers, your database will be huge, consisting of hundreds of thousands of contacts. But if you offer a highly-specified B2B shipping management software, your database will be smaller. The most important part is to segment the database according to different buyer personas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What’s the perfect length of a product launch email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “As a rule of thumb, promotional emails should be short. The aim is to present the benefits of your product/service and to persuade the reader to click the CTA button placed in the email. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should you write a plain text email or send an email in HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Choosing which email is better for your company depends on your email marketing strategy. However, you should consider emails based on the HTML code, especially in the case of B2C products, since the email gives you more options to present your product.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo