Πρότυπα παρουσίασης προϊόντων μέσω email για αποτελεσματικό μάρκετινγκ. Πείτε στους πελάτες σας για το νέο προϊόν σας με τη σωστή στρατηγική και προγραμματισμό, ενώ εξηγήστε τα οφέλη του. Προσθέστε call-to-action για αύξηση των πωλήσεων.
Αφού περάσατε μήνες για να αναπτύξετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, το προφανές είναι να το παρουσιάσετε στον κόσμο. Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένα καλό κανάλι για τη διάδοση των πληροφοριών σχετικά με το νέο σας προϊόν. Αλλά αν το παρουσιάσετε βιαστικά, μπορεί να βλάψει τόσο το προϊόν όσο και την επιχείρησή σας. Το σωστό είναι να προγραμματίσετε σωστά την παρουσίαση του προϊόντος. Επιλέξτε τα σωστά κανάλια για να πείτε αυτά που θέλετε, αξιοποιήστε τα καλύτερα δυνατά πρότυπα email για την παρουσίαση προϊόντων, και κάντε το μήνυμα ελκυστικό . Ωστόσο, προτού εμβαθύνουμε στα πρότυπα email και τις βέλτιστες πρακτικές για την παρουσίαση προϊόντων, ας ξεκινήσουμε με τα βασικά.
Η ανακοίνωση για την κυκλοφορία ενός προϊόντος είναι μια σειρά ενεργειών που στοχεύουν στην προώθηση και τη διαφήμιση ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας.
Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν συχνά email για να δημιουργήσουν προσμονή και ενθουσιασμό πριν από την κυκλοφορία του προϊόντος τους. Αυτό σας βοηθά να προσελκύσετε την προσοχή και τελικά να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις μόλις το προϊόν είναι διαθέσιμο.
Αλλά τι ακριβώς είναι ένα email παρουσίασης προϊόντος; Ένα email προώθησης προϊόντων είναι ένας τύπος email που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις προσφορές και τις καμπάνιες τους. Είναι ένα σημαντικό μέρος ολόκληρης της διαδικασίας ανακοίνωσης, διότι σας επιτρέπει να απευθυνθείτε κατευθείαν στο κοινό-στόχο σας.
Σε αντίθεση με τα email συναλλαγών που ενημερώνουν τους πελάτες για την παραγγελία ή τα στοιχεία του λογαριασμού τους, τα διαφημιστικά email προσπαθούν γενικά να μετατρέψουν τους συνδρομητές σε πελάτες, να αυξήσουν τις πωλήσεις ή τις διασταυρούμενες πωλήσεις. Τα email παρουσίασης προϊόντων κατατάσσονται επίσης στα διαφημιστικά email.
In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.
SaleCycle team
Με καλογραμμένα διαφημιστικά email, δεν χρειάζονται πολλά για να πείσετε τους πιθανούς πελάτες να αγοράσουν από εσάς.
Ουσιαστικά, η σύνταξη διαφημιστικών μηνυμάτων είναι το κλειδί για την προώθηση του προϊόντος σας και την αύξηση των πωλήσεων. Ας δούμε πώς μπορείτε να κάνετε ακριβώς αυτό, έναν τύπο διαφημιστικού email κάθε φορά – ξεκινώντας με ένα email παρουσίασης προϊόντος.
Υπάρχουν χιλιάδες παραδείγματα email παρουσίασης προϊόντων. Μετά από μία αναζήτηση στο Google, μπορείτε να βρείτε πολλά πρότυπα και περιγραφές επιτυχημένων καμπανιών. Για τη δική σας ευκολία, έχουμε δημιουργήσει μια λίστα με 5 πρότυπα email για την παρουσίαση προϊόντων που θεωρούμε τα πιο συναρπαστικά.
We are super excited to announce our new [name of a digital product/service].
[1-liner description about the product and its function]
During the past few months, we have been working really hard to improve our [product/service], and we believe that [name of the offering] will help you enjoy your experience with [company] even more.
So what is [offering] all about?
[explain the purpose of your product or service, focusing on the features, add visuals].
[if applicable] You can download our app directly from the App Store or the Google Play Store.
[CTA button]
Happy testing!
Best,
[your name & company’s name]
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below to get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the Product and say why your audience need it]
You can order your [Product] directly from our store or find it [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
We couldn’t be happier to welcome [Product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [Product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits that [product name] brings!
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
…
Pretty convincing, huh? You have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
What’s your #1 challenge right now? Please think about it for a second…
And now let me guess – it’s [a problem that your product/service solves], right?
No need to worry, our [product/service] is available and ready to make your life easier.
Now you’d like to ask how you can get it, correct? Got you covered! You just need to click the link below and place your order. Yep, right there, this small [color] button:
[CTA button]
Have fun exploring, and let us know what you think!
Best,
[your name & company’s name]
Θυμηθείτε να εξατομικεύετε πάντα τα email σας και να γράφετε ένα άμεσο μήνυμα που απαντά στις παρακάτω ερωτήσεις:
Το περιεχόμενο του email σας είναι σημαντικό, αλλά κανείς δεν θα το διαβάσει αν δεν χρησιμοποιήσετε πρώτα ένα ωραίο θέμα! Θυμηθείτε ότι πρέπει να τραβάει τα βλέμματα. Σας έχουμε μερικά παραδείγματα.
Πόσο συχνά σκοπεύετε να στέλνετε email στους συνδρομητές σας και τι θα περιέχουν τα email; Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία επιτυχημένων καμπανιών μέσω email είναι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής, η έρευνα του κοινού σας και ο προγραμματισμός των email μέσα στο πρόγραμμα του editorial σας.
Το προϊόν σας υπάρχει για να βοηθήσει ανθρώπους που έχουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα. Όποιο και αν είναι αυτό, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να σκεφτεί το κοινό σας αυτό το πρόβλημα και πώς το προϊόν σας μπορεί να το εξαλείψει. Επομένως, είναι σημαντικό να επισημάνετε την αξία του προϊόντος σας σε κάθε email.
Σκεφτείτε τι ενέργεια θέλετε να κάνουν οι συνδρομητές σας αφού διαβάσουν το email σας. Εγγράφονται σε μια ξεχωριστή λίστα για αποκλειστικές ενημερώσεις/ανακοινώσεις προϊόντων; Πρέπει να διαδώσουν τα νέα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Έχουν τη δυνατότητα να προ -αγοράσουν το προϊόν; Υπάρχουν πολλές ερωτήσεις που μπορείτε να λάβετε υπόψη για το CTA σας. Ωστόσο, πρέπει να παραμείνετε σε μία για να αποφύγετε τη σύγχυση.
Εάν σκοπεύετε να προωθήσετε το νέο προϊόν ή την υπηρεσία σας σε πολλά κανάλια, βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας είναι συνεπές. Αυτό σημαίνει ότι το μήνυμα πρέπει να έχει το ίδιο στυλ γραφής, οι εικόνες πρέπει να είναι έχουν συνοχή και οι CTA θα πρέπει να παροτρύνουν τους χρήστες να κάνουν μια συγκεκριμένη ενέργεια.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η παρουσίαση ενός νέου προϊόντος στον κόσμο είναι μια συναρπαστική περίοδος. Αφού περάσετε ώρες, εβδομάδες και ίσως ακόμη και μήνες για να δημιουργήσετε αυτή τη καινοτομία που θα λατρέψει το κοινό σας, αξίζετε να την παρουσιάσετε με υπερηφάνεια.
Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για να σκεφτείτε πώς θα προωθήσετε το προϊόν σας και πότε θα το κάνετε. Δεν θέλουμε να αναφερθούμε σε πολλές λεπτομέρειες, οπότε ας επικεντρωθούμε στα βασικά.
Το email παρουσίασης του προϊόντος σας θα πρέπει να σταλεί τη στιγμή που το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι έτοιμα για χρήση ή διαθέσιμα για αγορά μέσω διαδικτύου ή στα καταστήματα. Σας συμβουλεύουμε να στείλετε ένα email πριν ξεκινήσετε για να ενημερώσετε το κοινό σας ότι το προϊόν σας θα είναι διαθέσιμο σύντομα. Ωστόσο, θυμηθείτε ότι το email παρουσίασης του προϊόντος σας πρέπει να σταλεί μόνο όταν η προσφορά σας είναι διαθέσιμη για αγορά.
Αυτό είναι διαφορετικό για κάθε επιχείρηση. Εάν πουλάτε μαζικά προϊόντα B2C που είναι διαθέσιμα για πολλούς τύπους πελατών (όπως κινητά τηλέφωνα, κασκόλ ή οικονομικά αυτοκίνητα), η βάση δεδομένων σας θα είναι τεράστια, αποτελούμενη από εκατοντάδες χιλιάδες επαφές. Αλλά αν προσφέρετε ένα εξαιρετικά εξειδικευμένο λογισμικό διαχείρισης αποστολών B2B, η βάση δεδομένων σας θα είναι μικρότερη. Το πιο σημαντικό μέρος είναι να τμηματοποιήσετε τη βάση δεδομένων σύμφωνα με τους αγοραστές σας.
Κατά κανόνα, τα διαφημιστικά email πρέπει να είναι σύντομα και καλοσυνάτα. Το email σας θα πρέπει να μεταφέρει το μήνυμα χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν μικρότερο κείμενο. Δεν θα αναλύσετε το εγχειρίδιο του προϊόντος, ούτε θα αναφέρετε όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες. Ο στόχος είναι να παρουσιάσετε τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας που μόλις κυκλοφόρησε και να πείσετε τον αναγνώστη να κάνει κλικ στο κουμπί CTA που θα βρίσκεται στο email παρουσίασης του προϊόντος σας.
Η διαφορά μεταξύ ενός email με απλό κείμενο και ενός email σε HTML είναι η μορφοποίηση. Ένα απλό email περιέχει μόνο κείμενο χωρίς επιλογές μορφοποίησης. Eπίσης, σας δίνει τη δυνατότητα να ενσωματώσετε απλά γραφικά ή gif στο email. Από την άλλη, ένα email σε HTML μπορεί να περιέχει εικόνες, χρώματα και άλλες επιλογές μορφοποίησης κειμένου. Η επιλογή του κατάλληλου email για την εταιρεία σας εξαρτάται από τη στρατηγική μάρκετινγκ email, το brand, το στυλ και άλλους παράγοντες. Φαίνεται λογικό να χρησιμοποιείτε email βασισμένα σε κώδικα HTML, ειδικά στην περίπτωση προϊόντων B2C, καθώς αυτού του είδους τα email σας δίνουν περισσότερες επιλογές για την οπτική παρουσίαση του προϊόντος σας. Ωστόσο, το 62% των ανθρώπων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ λένε ότι στέλνουν υβριδικά email σε HTML και απλό κείμενο στους συνδρομητές τους.
Ready to put our product launch email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Πρότυπο προγραμματισμού πριν από την κλήση
Η συμβουλή είναι να δημιουργήσετε πρότυπα προγραμματισμού πριν από την κλήση και να συμπεριλάβετε τον τίτλο της συνάντησης στη γραμμή θέματος των σημειώσεων, ώστε όλοι να μπορούν να τα βρουν εύκολα. Προτείνεται να δημιουργήσετε μια λίστα βασικών ερωτήσεων για κάθε συνάντηση και να δημιουργήσετε μια ατζέντα για να είστε εστιασμένοι.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Fortinet
Η εταιρεία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα και άλλα προγράμματα. Η εταιρεία παρέχει επίσης εκπαίδευση, επίδειξη και δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού. Υπάρχει δυνατότητα συνεργασίας και ενσωμάτωσης με την εταιρία, καθώς και προγράμματα συνεργατών.
Η επικοινωνία μέσω τηλεφώνου παραμένει αναντικατάστατη για σημαντικά μηνύματα και πληροφορίες μεταξύ εταιρειών και πελατών τους, αλλά μπορεί να συνδυαστεί με email για καλύτερη οργάνωση της επικοινωνίας. Τα email καλωσορίσματος είναι σημαντικά για τη δημιουργία σύνδεσης με νέους πελάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο και υπάρχουν πολλά πρότυπα που μπορούν να ενημερώσουν τους χρήστες και να τους ενθαρρύνουν να ακολουθήσουν το κατάστημα και να προχωρήσουν σε αγορές. Οι γραμμές θέματος είναι σημαντικές για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πελατών.
Λίστα ελέγχου προσλήψεων για έναν υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών
Πολυγλωσσική υποστήριξη βελτιώνει εμπειρία πελατών και προσφέρει αυτοεξυπηρέτηση σε πολλές χώρες. Λίστα ελέγχου προσλήψεων βοηθά στην εύρεση ιδανικού υπεύθυνου εξυπηρέτησης πελατών.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team