Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email ενημέρωσης προϊόντων

Πρότυπα email ενημέρωσης προϊόντων

Η συνεχής βελτίωση των προϊόντων σας, ώστε να παραμείνετε ανταγωνιστικοί και να διατηρήσετε μια ικανοποιημένη πελατειακή βάση είναι απαραίτητη, ειδικά στη βιομηχανία SaaS. Ένα email ενημέρωσης προϊόντων είναι μία από τις καλύτερες ευκαιρίες για να δείξετε ότι λαμβάνετε υπόψη σας τα σχόλια των πελατών σας, εργαζόμενοι συνεχώς για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους και υπενθυμίζοντάς τους την αξία των προϊόντων σας. Ένα email ενημέρωσης προϊόντων μπορεί επίσης να προσελκύσει εκ νέου τους χρήστες που επρόκειτο να χαθούν. Δυστυχώς, πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τις ειδοποιήσεις ενημέρωσης προϊόντων ως πρακτική δευτερεύουσας σημασίας.

Ωστόσο, τα email ενημέρωσης προϊόντων μπορούν να κάνουν περισσότερα από το να ενημερώνουν τους χρήστες σας για τις πρόσφατες βελτιώσεις προϊόντων που έχετε πραγματοποιήσει. Με τη σωστή στρατηγική, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα emails ενημέρωσης προϊόντων για να διαβεβαιώσετε τους νέους πελάτες ότι έχουν κάνει τη σωστή επιλογή, να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών, να διατηρήσετε ακόμη και να αυξήσετε τα έσοδα σας, καθώς και να προωθήσετε τις premium λειτουργίες σας όταν ανακοινώνετε ενημερώσεις.

Η δημιουργία αποτελεσματικών email ενημέρωσης προϊόντων μπορεί να είναι μια δύσκολη εργασία. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε καλύτερα email ενημέρωσης προϊόντων που θα ενισχύουν την αφοσίωση των χρηστών, μαζί με 10 πρότυπα email ενημέρωσης προϊόντων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως παραδείγματα κατά τη δημιουργία της δικής σας εκδοχής email ενημέρωσης προϊόντων.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε και αποθηκεύστε πρότυπα email απευθείας στο LiveAgent

5 Καλύτερες πρακτικές email ενημέρωσης προϊόντων

  1. Τμηματοποιήστε το κοινό σας: Εξετάστε το ενδεχόμενο να χωρίσετε τους συνδρομητές σας σε ομάδες (με βάση την ηλικία, το φύλο, τις προτιμήσεις κ.λπ.) και να στείλετε διαφορετικά email που ποικίλλουν σε περιεχόμενο, γλώσσα και στιλ ανάλογα με το τι είναι ελκυστικό για κάθε συγκεκριμένη ομάδα χρηστών.
  1. Αποφασίστε ποιες ενημερώσεις αξίζει να σταλούν με email: Η λήψη πολλών email σχετικά με μικρές ενημερώσεις προϊόντων και επιδιορθώσεις σφαλμάτων μπορεί μόνο να απογοητεύσει τους χρήστες σας. Σκεφτείτε ποιες ενημερώσεις, αλλαγές ή βελτιώσεις αξίζει να κοινοποιήσετε στους πελάτες σας μέσω email.
  1. Επικεντρωθείτε στην κοινοποίηση των πλεονεκτημάτων των προϊόντων: Μεταβείτε από τα μηνύματα που εστιάζουν στη λειτουργία στα μηνύματα που εστιάζουν στα πλεονεκτήματα σχετικά με το τι μπορεί να κάνει το προϊόν σας και πώς οι βελτιώσεις που έχετε εφαρμόσει μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες σας να επιτύχουν τους στόχους τους και να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις.
  1. Χρησιμοποιήστε οπτικά για να ενισχύσετε τη δέσμευση των χρηστών: Δεδομένου ότι το 65% των ανθρώπων θυμούνται καλύτερα τις πληροφορίες εάν συνδυάζονται από μια σχετική εικόνα, τα email ενημέρωσης προϊόντων με εντυπωσιακά οπτικά στοιχεία είναι πιο πιθανό να ξεχωρίζουν και να προσελκύουν το ενδιαφέρον των χρηστών.
  1. Να είστε συνεπείς και να σταθεροί στο πρόγραμμά σας: Εάν θέλετε να δημιουργήσετε τακτική αναγνωσιμότητα για τα email ενημέρωσης προϊόντων, η συνέπεια είναι ζωτικής σημασίας. Καθορίστε τη συχνότητα των μηνυμάτων σας και τηρήστε τη, έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν πότε μπορούν να περιμένουν νέα σας.

Θεματικές γραμμές email ενημέρωσης προϊόντων

  • Το Πρόσφατα Βελτιωμένο [Προϊόν] είναι Εδώ!
  • Νέα χαρακτηριστικά έχουν προστεθεί!
  • Το [νέο μας χαρακτηριστικό] είναι επιτέλους εδώ!
  • Παρουσιάζοντας τα ολοκαίνουργια χαρακτηριστικά
  • Ρίξτε μια Ματιά στις Νέες μας Δυνατότητες
  • Είναι γεγονός: Τα Νέα Χαρακτηριστικά είναι εδώ
  • Το χαρακτηριστικό με την μεγαλύτερη ζήτηση είναι εδώ
  • Δοκιμάστε αυτές τις νέες δυνατότητες
  • Γνωρίστε το Νέο μας [Προϊόν]
  • Το Νέο [Προϊόν]. Εξυπνο. Προσεγμένο. Ισχυρό.
  • Μια ενημέρωση του [Προϊόν] είναι διαθέσιμη τώρα
  • Αυτή είναι μια μεγάλη αλλαγή!
  • Το [προϊόν] μόλις έγινε ακόμα καλύτερο! Ρίξτε μια ματιά
  • Ανακοίνωση της νεότερης ενσωμάτωσης του [Προϊόν] με το [Εργαλείο]
  • Μην χάσετε το νέο μας [Προϊόν/Χαρακτηριστικό]
  • Καλώς ορίσατε στο ολοκαίνουργιο [Προϊόν]
  • Μια εντελώς νέα εμπειρία [Προϊόν]
  • Τι νέο υπάρχει στο [Προϊόν]/ [Εταιρεία];
  • [Προϊόν] Η Νέα Έκδοση είναι Εδώ! Εδώ είναι όσα πρέπει να γνωρίζετε
  • Μια σημαντική ενημέρωση για το [Προϊόν]
  • [Προϊόν] καλοκαιρινές ενημερώσεις
  • Οι πιο πρόσφατες ενημερώσεις σας [Προϊόν]

10 πρότυπα email ενημέρωσης προϊόντων

Με βάση την επωνυμία, το προϊόν και τη σχέση με τους χρήστες σας, τα email ενημέρωσης προϊόντων ενδέχεται να διαφέρουν ως προς το περιεχόμενο, το σχεδιασμό και τον τόνο. Αν και δεν υπάρχει καθολικός τύπος για το τέλειο email ενημέρωσης προϊόντων, ακολουθούν 10 πρότυπα email που μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.

Email έκδοσης νέων χαρακτηριστικών

Email ενημέρωσης βελτίωσης χαρακτηριστικών

Email ενημέρωσης πολλαπλών χαρακτηριστικών

Email ενημέρωσης επιδιόρθωσης σφαλμάτων

Email ανακοίνωσης νέας ενσωμάτωσης

Μηνιαίο/ τριμηνιαίο email επαναδέσμευσης ενημέρωσης προϊόντων

Email νέας έκδοσης

Email πρόσκλησης χαρακτηριστικών Beta

Email έκδοσης νέας εφαρμογής

Email ανακοίνωσης νέου προϊόντος

Email ενημέρωσης προϊόντων – Συχνές ερωτήσεις

Πώς να δημιουργήσετε το καλύτερο email ενημέρωσης προϊόντων;

Το email ενημέρωσης προϊόντων σας θα πρέπει να περιέχει νέες πληροφορίες για να κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι είναι μέσα στα πράγματα και διαρκώς ενημερωμένοι. Είναι σημαντικό να ξεκινάτε πάντα με μια εισαγωγή και να ενημερώνετε τον πελάτη ποιος βρίσκεται πίσω από το email ενημέρωσης προϊόντων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα πρέπει να εξηγήσετε πώς το προϊόν σας βοηθά τους πελάτες.

Γιατί θα πρέπει να στέλνετε email ενημέρωσης προϊόντων;

Τα email ενημέρωσης προϊόντων σας βοηθούν να: – Λάβετε νέες μαρτυρίες – Αυξήσετε τις μετατροπές από δοκιμές σε λογαριασμούς επί πληρωμή – Βελτιώσετε την αξιοπιστία σας – Αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών σας – Βελτιώσετε τη φήμη των προϊόντων σας – Λάβετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας – Προσελκύσετε νέους πελάτες, κάνοντάς σας να φαίνεστε περισσότερο επαγγελματίες – Αποκτήσετε περισσότερες κοινοποιήσεις και retweets και συνεπώς περισσότερη επισκεψιμότητα από κοινωνικά δίκτυα – Αποκτήσετε περισσότερες πωλήσεις.

Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός email ενημέρωσης προϊόντων;

Μια ενημέρωση μέσω email δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 2 παραγράφους, αλλά θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν σαφή λόγο για την ενημέρωση, όπως μια νέα λειτουργία, έκδοση ή διόρθωση σφαλμάτων.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να δημιουργήσετε το καλύτερο email ενημέρωσης προϊόντων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το email ενημέρωσης προϊόντων σας θα πρέπει να περιέχει νέες πληροφορίες για να κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι είναι μέσα στα πράγματα και διαρκώς ενημερωμένοι. Είναι σημαντικό να ξεκινάτε πάντα με μια εισαγωγή και να ενημερώνετε τον πελάτη ποιος βρίσκεται πίσω από το email ενημέρωσης προϊόντων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα πρέπει να εξηγήσετε πώς το προϊόν σας βοηθά τους πελάτες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί θα πρέπει να στέλνετε email ενημέρωσης προϊόντων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα email ενημέρωσης προϊόντων σας βοηθούν να: – Λάβετε νέες μαρτυρίες – Αυξήσετε τις μετατροπές από δοκιμές σε λογαριασμούς επί πληρωμή – Βελτιώσετε την αξιοπιστία σας – Αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών σας – Βελτιώσετε τη φήμη των προϊόντων σας – Λάβετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας – Προσελκύσετε νέους πελάτες, κάνοντάς σας να φαίνεστε περισσότερο επαγγελματίες – Αποκτήσετε περισσότερες κοινοποιήσεις και retweets και συνεπώς περισσότερη επισκεψιμότητα από κοινωνικά δίκτυα – Αποκτήσετε περισσότερες πωλήσεις. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός email ενημέρωσης προϊόντων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια ενημέρωση μέσω email δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 2 παραγράφους, αλλά θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν σαφή λόγο για την ενημέρωση, όπως μια νέα λειτουργία, έκδοση ή διόρθωση σφαλμάτων.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo