• Πρότυπα
  • Πρότυπα email ενημέρωσης προϊόντων

Πρότυπα email ενημέρωσης προϊόντων

Η συνεχής βελτίωση των προϊόντων σας, ώστε να παραμείνετε ανταγωνιστικοί και να διατηρήσετε μια ικανοποιημένη πελατειακή βάση είναι απαραίτητη, ειδικά στη βιομηχανία SaaS. Ένα email ενημέρωσης προϊόντων είναι μία από τις καλύτερες ευκαιρίες για να δείξετε ότι λαμβάνετε υπόψη σας τα σχόλια των πελατών σας, εργαζόμενοι συνεχώς για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους και υπενθυμίζοντάς τους την αξία των προϊόντων σας. Ένα email ενημέρωσης προϊόντων μπορεί επίσης να προσελκύσει εκ νέου τους χρήστες που επρόκειτο να χαθούν. Δυστυχώς, πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τις ειδοποιήσεις ενημέρωσης προϊόντων ως πρακτική δευτερεύουσας σημασίας.

Ωστόσο, τα email ενημέρωσης προϊόντων μπορούν να κάνουν περισσότερα από το να ενημερώνουν τους χρήστες σας για τις πρόσφατες βελτιώσεις προϊόντων που έχετε πραγματοποιήσει. Με τη σωστή στρατηγική, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα emails ενημέρωσης προϊόντων για να διαβεβαιώσετε τους νέους πελάτες ότι έχουν κάνει τη σωστή επιλογή, να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών, να διατηρήσετε ακόμη και να αυξήσετε τα έσοδα σας, καθώς και να προωθήσετε τις premium λειτουργίες σας όταν ανακοινώνετε ενημερώσεις.

Η δημιουργία αποτελεσματικών email ενημέρωσης προϊόντων μπορεί να είναι μια δύσκολη εργασία. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε καλύτερα email ενημέρωσης προϊόντων που θα ενισχύουν την αφοσίωση των χρηστών, μαζί με 10 πρότυπα email ενημέρωσης προϊόντων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως παραδείγματα κατά τη δημιουργία της δικής σας εκδοχής email ενημέρωσης προϊόντων.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε και αποθηκεύστε πρότυπα email απευθείας στο LiveAgent

5 Καλύτερες πρακτικές email ενημέρωσης προϊόντων

  1. Τμηματοποιήστε το κοινό σας: Εξετάστε το ενδεχόμενο να χωρίσετε τους συνδρομητές σας σε ομάδες (με βάση την ηλικία, το φύλο, τις προτιμήσεις κ.λπ.) και να στείλετε διαφορετικά email που ποικίλλουν σε περιεχόμενο, γλώσσα και στιλ ανάλογα με το τι είναι ελκυστικό για κάθε συγκεκριμένη ομάδα χρηστών.
  1. Αποφασίστε ποιες ενημερώσεις αξίζει να σταλούν με email: Η λήψη πολλών email σχετικά με μικρές ενημερώσεις προϊόντων και επιδιορθώσεις σφαλμάτων μπορεί μόνο να απογοητεύσει τους χρήστες σας. Σκεφτείτε ποιες ενημερώσεις, αλλαγές ή βελτιώσεις αξίζει να κοινοποιήσετε στους πελάτες σας μέσω email.
  1. Επικεντρωθείτε στην κοινοποίηση των πλεονεκτημάτων των προϊόντων: Μεταβείτε από τα μηνύματα που εστιάζουν στη λειτουργία στα μηνύματα που εστιάζουν στα πλεονεκτήματα σχετικά με το τι μπορεί να κάνει το προϊόν σας και πώς οι βελτιώσεις που έχετε εφαρμόσει μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες σας να επιτύχουν τους στόχους τους και να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις.
  1. Χρησιμοποιήστε οπτικά για να ενισχύσετε τη δέσμευση των χρηστών: Δεδομένου ότι το 65% των ανθρώπων θυμούνται καλύτερα τις πληροφορίες εάν συνδυάζονται από μια σχετική εικόνα, τα email ενημέρωσης προϊόντων με εντυπωσιακά οπτικά στοιχεία είναι πιο πιθανό να ξεχωρίζουν και να προσελκύουν το ενδιαφέρον των χρηστών.
  1. Να είστε συνεπείς και να σταθεροί στο πρόγραμμά σας: Εάν θέλετε να δημιουργήσετε τακτική αναγνωσιμότητα για τα email ενημέρωσης προϊόντων, η συνέπεια είναι ζωτικής σημασίας. Καθορίστε τη συχνότητα των μηνυμάτων σας και τηρήστε τη, έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν πότε μπορούν να περιμένουν νέα σας.

Θεματικές γραμμές email ενημέρωσης προϊόντων

  • Το Πρόσφατα Βελτιωμένο [Προϊόν] είναι Εδώ!
  • Νέα χαρακτηριστικά έχουν προστεθεί!
  • Το [νέο μας χαρακτηριστικό] είναι επιτέλους εδώ!
  • Παρουσιάζοντας τα ολοκαίνουργια χαρακτηριστικά
  • Ρίξτε μια Ματιά στις Νέες μας Δυνατότητες
  • Είναι γεγονός: Τα Νέα Χαρακτηριστικά είναι εδώ
  • Το χαρακτηριστικό με την μεγαλύτερη ζήτηση είναι εδώ
  • Δοκιμάστε αυτές τις νέες δυνατότητες
  • Γνωρίστε το Νέο μας [Προϊόν]
  • Το Νέο [Προϊόν]. Εξυπνο. Προσεγμένο. Ισχυρό.
  • Μια ενημέρωση του [Προϊόν] είναι διαθέσιμη τώρα
  • Αυτή είναι μια μεγάλη αλλαγή!
  • Το [προϊόν] μόλις έγινε ακόμα καλύτερο! Ρίξτε μια ματιά
  • Ανακοίνωση της νεότερης ενσωμάτωσης του [Προϊόν] με το [Εργαλείο]
  • Μην χάσετε το νέο μας [Προϊόν/Χαρακτηριστικό]
  • Καλώς ορίσατε στο ολοκαίνουργιο [Προϊόν]
  • Μια εντελώς νέα εμπειρία [Προϊόν]
  • Τι νέο υπάρχει στο [Προϊόν]/ [Εταιρεία];
  • [Προϊόν] Η Νέα Έκδοση είναι Εδώ! Εδώ είναι όσα πρέπει να γνωρίζετε
  • Μια σημαντική ενημέρωση για το [Προϊόν]
  • [Προϊόν] καλοκαιρινές ενημερώσεις
  • Οι πιο πρόσφατες ενημερώσεις σας [Προϊόν]

10 πρότυπα email ενημέρωσης προϊόντων

Με βάση την επωνυμία, το προϊόν και τη σχέση με τους χρήστες σας, τα email ενημέρωσης προϊόντων ενδέχεται να διαφέρουν ως προς το περιεχόμενο, το σχεδιασμό και τον τόνο. Αν και δεν υπάρχει καθολικός τύπος για το τέλειο email ενημέρωσης προϊόντων, ακολουθούν 10 πρότυπα email που μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.

Email έκδοσης νέων χαρακτηριστικών


Hi [Name]!

We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

To learn more about this feature, check out this support article.

As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.

Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]

Email ενημέρωσης βελτίωσης χαρακτηριστικών


Hey [Name],

We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.

Here’s a quick overview:

[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]

If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]

Email ενημέρωσης πολλαπλών χαρακτηριστικών


Hi [Name],

We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:

[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]

You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Email ενημέρωσης επιδιόρθωσης σφαλμάτων


Hi [Name],

We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:

[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]

Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Email ανακοίνωσης νέας ενσωμάτωσης


Hey [Name],

If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.

We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:

[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]

For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Μηνιαίο/ τριμηνιαίο email επαναδέσμευσης ενημέρωσης προϊόντων


Hey [Name],

We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.

[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]

In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Email νέας έκδοσης


Hi [Name],

We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].

[Product name] 2.0 provides:

[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]

You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!

[embedded video]

If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Email πρόσκλησης χαρακτηριστικών Beta


Hi [Name],

[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].

We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].

Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.

If you have any questions or feedback, simply respond to this email.

One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Email έκδοσης νέας εφαρμογής


Hi friends,

We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!

[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW

P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!

Created with love,
[Company Team]

Email ανακοίνωσης νέου προϊόντος


Hi [Name],

It’s never been more important to […].

The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].

As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.

GET [PRODUCT NAME]

[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].

What will [Product Name] do for me?

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Email ενημέρωσης προϊόντων – Συχνές ερωτήσεις

Πώς να δημιουργήσετε το καλύτερο email ενημέρωσης προϊόντων;

Το email ενημέρωσης προϊόντων σας θα πρέπει να περιέχει νέες πληροφορίες για να κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι είναι μέσα στα πράγματα και διαρκώς ενημερωμένοι. Είναι σημαντικό να ξεκινάτε πάντα με μια εισαγωγή και να ενημερώνετε τον πελάτη ποιος βρίσκεται πίσω από το email ενημέρωσης προϊόντων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα πρέπει να εξηγήσετε πώς το προϊόν σας βοηθά τους πελάτες.

Γιατί θα πρέπει να στέλνετε email ενημέρωσης προϊόντων;

Τα email ενημέρωσης προϊόντων σας βοηθούν να: – Λάβετε νέες μαρτυρίες – Αυξήσετε τις μετατροπές από δοκιμές σε λογαριασμούς επί πληρωμή – Βελτιώσετε την αξιοπιστία σας – Αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών σας – Βελτιώσετε τη φήμη των προϊόντων σας – Λάβετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας – Προσελκύσετε νέους πελάτες, κάνοντάς σας να φαίνεστε περισσότερο επαγγελματίες – Αποκτήσετε περισσότερες κοινοποιήσεις και retweets και συνεπώς περισσότερη επισκεψιμότητα από κοινωνικά δίκτυα – Αποκτήσετε περισσότερες πωλήσεις.

Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός email ενημέρωσης προϊόντων;

Μια ενημέρωση μέσω email δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 2 παραγράφους, αλλά θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν σαφή λόγο για την ενημέρωση, όπως μια νέα λειτουργία, έκδοση ή διόρθωση σφαλμάτων.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να δημιουργήσετε το καλύτερο email ενημέρωσης προϊόντων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το email ενημέρωσης προϊόντων σας θα πρέπει να περιέχει νέες πληροφορίες για να κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι είναι μέσα στα πράγματα και διαρκώς ενημερωμένοι. Είναι σημαντικό να ξεκινάτε πάντα με μια εισαγωγή και να ενημερώνετε τον πελάτη ποιος βρίσκεται πίσω από το email ενημέρωσης προϊόντων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα πρέπει να εξηγήσετε πώς το προϊόν σας βοηθά τους πελάτες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί θα πρέπει να στέλνετε email ενημέρωσης προϊόντων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα email ενημέρωσης προϊόντων σας βοηθούν να: – Λάβετε νέες μαρτυρίες – Αυξήσετε τις μετατροπές από δοκιμές σε λογαριασμούς επί πληρωμή – Βελτιώσετε την αξιοπιστία σας – Αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών σας – Βελτιώσετε τη φήμη των προϊόντων σας – Λάβετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας – Προσελκύσετε νέους πελάτες, κάνοντάς σας να φαίνεστε περισσότερο επαγγελματίες – Αποκτήσετε περισσότερες κοινοποιήσεις και retweets και συνεπώς περισσότερη επισκεψιμότητα από κοινωνικά δίκτυα – Αποκτήσετε περισσότερες πωλήσεις. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός email ενημέρωσης προϊόντων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια ενημέρωση μέσω email δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 2 παραγράφους, αλλά θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν σαφή λόγο για την ενημέρωση, όπως μια νέα λειτουργία, έκδοση ή διόρθωση σφαλμάτων.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo