Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπο email αιτήματος σχολίων

Πρότυπο email αιτήματος σχολίων

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, πρέπει να αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας σαν να ήταν συνεργάτες σας. Μην ξοδεύετε πολύ χρόνο σε μικρές συζητήσεις, ακούστε τους πελάτες σας! Οι τρέχοντες και οι δυνητικοί πελάτες σας μπορούν να σας παρέχουν πολλές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις, να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας, και απλά να βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών.

Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα από τα πιο βασικά και αποτελεσματικά κανάλια επικοινωνίας – δηλαδή το email.

Πρότυπο email αιτήματος σχολίων
Το LiveAgent σάς επιτρέπει να στέλνετε email και έτοιμα μηνύματα

Μπορείτε να σκεφτείτε, “καλά, έχουμε ήδη κάνει καλή δουλειά με το μάρκετινγκ email μας.” Είναι δυνατό, αλλά υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης. Γιατί να μην χρησιμοποιήσετε email για να ενισχύσετε τη σχέση σας με τις επαφές στη λίστα σας, ώστε να παραμείνουν πιστοί περισσότερο και να γίνουν πιο ενεργοί; Υπάρχει ένας συγκεκριμένος τύπος email που ονομάζεται email αιτήματος σχολίων που μπορεί να σας βοηθήσει να αλληλεπιδράσετε και να δημιουργήσετε σημαντικές συνδέσεις με πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες.

Το email αιτήματος σχολίων είναι ένας απλός και δημιουργικός τρόπος για να προσελκύσετε τους πελάτες σας και να λάβετε τα σχόλιά τους, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα μελλοντικά μηνύματα μάρκετινγκ καθώς και το προϊόν σας.

Τι είναι το email αιτήματος σχολίων; Γιατί είναι σημαντικό;

Πριν μπούμε σε λεπτομέρειες, είναι απαραίτητο να εξηγήσουμε γιατί η συλλογή σχολίων από τους πελάτες σας είναι τόσο σημαντική. Για μεγάλο χρονικό διάστημα, οι εταιρείες δεν επένδυαν χρόνο ή πόρους για να γνωρίσουν τους πελάτες τους.

Αυτό είναι λάθος, γιατί η ερώτηση των πελατών για τις απόψεις τους σάς επιτρέπει να γνωρίζετε περισσότερα για τα άτομα που είναι πρόθυμα να αγοράσουν τα προϊόντα σας. Για παράδειγμα, αυτό περιλαμβάνει ποιες είναι οι ανάγκες τους και πώς μπορούν να καλυφθούν.

Επομένως, η κύρια ιδέα πίσω από το να ζητάτε σχόλια είναι να αποκτήσετε πολύτιμες, από πρώτο χέρι πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε και να αναπτύξετε περαιτέρω την επιχείρησή σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Ζητώντας από τους τρέχοντες πελάτες σας τα σχόλιά τους, μπορείτε να μάθετε εάν είναι ικανοποιημένοι, τι μπορεί να βελτιωθεί και ποιες από τις ανάγκες τους δεν ικανοποιούνται.

Πρότυπο email αιτήματος σχολίων
Το LiveAgent ενσωματώνεται στο NiceReply και σας επιτρέπει να συλλέγετε σχόλια με κάθε email που στέλνετε

Η ανάλυση όλων αυτών των πληροφοριών και η εξαγωγή έξυπνων συμπερασμάτων θα σας επιτρέψουν να:

  • Γνωρίσετε τους πελάτες σας. Η ενεργητική ακρόαση των πελατών σας θα σας επιτρέψει να τους γνωρίσετε καλύτερα και να τους γνωρίσετε ως καταναλωτές. Θα μπορείτε να μάθετε τι περιμένουν από τις υπηρεσίες σας και να διερευνήσετε τις ανάγκες τους. Δεν πρόκειται μόνο για ακρόαση παραπόνων ή ερωτήσεων.
  • Διατηρήσετε υπάρχοντες πελάτες. Όσοι αισθάνονται ότι τους ακούτε και ότι τους εκτιμάτε είναι πολύ πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην επιχείρησή σας. Κάντε τους πελάτες να αισθάνονται έτσι, ζητώντας τακτικά τη γνώμη τους και, όποτε είναι δυνατόν, εισάγοντας τις βελτιώσεις που προτείνουν.
  • Αυξήσετε την πίστη των υπαρχόντων πελατών. Η βελτίωση της εμπειρίας ενός πελάτη με την ακρόαση και την ανταπόκριση στις ανάγκες του θα συμβάλει στην αύξηση του επιπέδου ικανοποίησής τους με την επιχείρησή σας. Αυξάνοντας την αφοσίωση των πελατών με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αποκτήσετε πρεσβευτές επωνυμίας που θα προτείνουν τις υπηρεσίες σας σε άλλους.

Λοιπόν, πώς πρέπει να ζητήσετε τα σχόλιά από τους πελάτες σας; Αξιοποιώντας ένα καλό παλιό email.

Παραδείγματα γραμμών θέματος για πρότυπα email αιτήματος σχολίων

  • Θα θέλαμε να μάθουμε τη γνώμη σας για το [προϊόν / υπηρεσία]
  • Πώς τα πήγαμε, [όνομα];
  • Μοιραστείτε τις σκέψεις σας σχετικά με [προϊόν / υπηρεσία / εταιρεία]
  • Ευχαριστούμε που αγοράσατε [προϊόν / υπηρεσία]. Πώς ήταν η εξυπηρέτηση σας;
  • Πρέπει να μιλήσουμε, [όνομα]…
  • Πώς ήταν η εμπειρία σας;
  • Λοιπόν, τι νομίζετε;
  • Αξιολογείστε την εμπειρία σας με την [εταιρεία]
  • Έχετε [χρονικό διάστημα] για να μοιραστείτε τις σκέψεις σας σχετικά με [προϊόν / υπηρεσία]

Ιδέες προτύπων email αιτήματος σχολίων

Πρότυπο email αιτήματος σχολίων – μετά από ένα κοινό έργο

Πρότυπο email αιτήματος σχολίων “Πώς τα πήγαμε”

Αξιολογήστε τα προϊόντα που αγοράσατε πρότυπο email αιτήματος σχολίων

Σας ευχαριστούμε για ένα κοινό έργο πρότυπο email αιτήματος σχολίων

Μοιραστείτε τις σκέψεις σας μέσω βίντεο πρότυπο email αιτήματος σχολίων

Πρότυπο email αιτήματος σχολίων – συμβουλές & βέλτιστες πρακτικές για να ακολουθήσετε

Βάλτε τα θεμέλια για ειλικρίνεια

Πριν ξεκινήσετε να κάνετε ερωτήσεις, εξηγήστε πόσο σημαντικό είναι να προσθέσετε αξία στο προϊόν ή την υπηρεσία σας. Πείτε στους πελάτες σας ότι θέλετε να μάθετε από την εμπειρία τους, ώστε να συνεχίσετε να βελτιώνετε και να διασφαλίζετε καλή εξυπηρέτηση στο μέλλον.

Εκφράστε την εκτίμησή σας εκ των προτέρων και ενημερώστε τους πελάτες σας ότι καταλαβαίνετε ότι ο χρόνος τους είναι πολύτιμος, γι’ αυτό θα εκτιμήσετε πραγματικά τα σχόλια που μοιράζονται.

Ρωτήστε τους πελάτες ποια στοιχεία / χαρακτηριστικά τους αρέσουν

Οι απαντήσεις σε αυτήν την ερώτηση θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε όλα τα “καλά” πράγματα που κάνετε.

Ρωτήστε τους πελάτες τι θα ήθελαν να αφαιρέσετε

Αυτό το σημείο είναι κρίσιμο. Έχει να κάνει με το να ρωτήσετε τους πελάτες σας ποια μέρη της εμπειρίας αγορών/εξυπηρέτησης δεν τους άρεσαν.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτές τις απαντήσεις. Εάν δεν ενεργείτε βάσει συμβουλών, δεν θα έχετε καμία δικαιολογία εάν κάτι παρόμοιο συμβεί ξανά με άλλους πελάτες.

Email αιτήματος σχολίων – Συχνές ερωτήσεις

Πότε πρέπει να στείλετε ένα email αιτήματος σχολίων;

Χρόνος επίλυσης

Εξαρτάται πραγματικά από τις ιδιαιτερότητες του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Μην περιμένετε για πολύ καιρό, γιατί οι πελάτες σας πιθανότατα θα ξεχάσουν την εμπειρία που είχαν με την εταιρεία σας (εκτός αν ήταν ιδιαίτερα αρνητική). Η αποστολή email αιτήματος σχολίων έως 5 ημέρες μετά την αγορά είναι καλή ιδέα.

Πρέπει να στείλω email αιτήματος σχολίων ακόμη και αν γνωρίζω ότι ένας συγκεκριμένος πελάτης είναι δυσαρεστημένος με το προϊόν/την υπηρεσία μου;

Το άσχημο πρόσωπο της απώλειας πελατών

Ναι, πρέπει να νοιάζεστε για την εμπειρία όλων των πελατών σας και να μην αγνοείτε αυτούς που έχουν εκφράσει αρνητική γνώμη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Τυχόν αρνητικά σχόλια θα πρέπει να αναλύονται διεξοδικά και να χρησιμοποιούνται για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Ready to put our feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλετε ένα email αιτήματος σχολίων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Συνιστάται να στείλετε email αιτήματος σχολίων έως 5 ημέρες μετά την αγορά. Έτσι, οι πελάτες δεν ξεχνούν την αλληλεπίδραση με την εταιρεία σας. Ωστόσο, εξαρτάται από τις ιδιαιτερότητες του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να στείλω email αιτήματος σχολίων σε έναν δυσαρεστημένο πελάτη;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ναι, δίνετε προσοχή σε όλους τους πελάτες σας και δεν αγνοείτε αυτούς που έχουν εκφράσει αρνητική γνώμη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Τυχόν αρνητικά σχόλια θα πρέπει να αναλύονται διεξοδικά και να χρησιμοποιούνται για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι πρέπει να γράψετε σε ένα email αιτήματος σχολίων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εκφράστε την εκτίμησή σας εκ των προτέρων και ενημερώστε τους πελάτες σας ότι καταλαβαίνετε ότι ο χρόνος τους είναι πολύτιμος, γι ‘αυτό θα εκτιμήσετε τυχόν σχόλια που μοιράζονται.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo