Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email ανατροφοδότησης

Τα σχόλια πελατών είναι πολύτιμες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να λάβετε σημαντικές επιχειρηματικές αποφάσεις. Είτε προέρχονται από τους πελάτες, τους υπαλλήλους ή τους δυνητικούς πελάτες, η ανατροφοδότηση μπορεί να βοηθήσει στη μέτρηση της ικανοποίησης, των τάσεων ή της συμπεριφοράς. Τα σχόλια μπορούν επίσης να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να παραμείνουν σε καλό δρόμο και να δώσουν μία εικόνα για το πώς αντιλαμβάνονται οι άλλοι την απόδοσή τους.

Οι εταιρείες που θέλουν να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους δεν θα πρέπει να θεωρούν τη φράση «ξεχωρίζω από τον ανταγωνισμό» ως απλώς μια ελκυστική φράση, αλλά ως μια ρεαλιστική προσέγγιση.

Αν δημιουργήσετε μία πύλη πελατών και θέλετε να προσφέρετε στους χρήστες σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία, πρέπει να συγκεντρώσετε τις απόψεις τους και να τις εφαρμόσετε. Ο καλύτερος τρόπος για να συγκεντρώσετε αυτές τις πληροφορίες είναι να στείλετε email στους πελάτες σας και να τους ζητήσετε σχόλια.

Τι είναι το email ανατροφοδότησης; 

Ένα email ανατροφοδότησης είναι ένα email που αποστέλλεται σε μια συγκεκριμένη ομάδα παραληπτών ζητώντας τη γνώμη τους για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Σε αυτήν την περίπτωση, θα χρησιμοποιούσατε ένα email για να ρωτήσετε τους χρήστες τι πιστεύουν για την πύλη πελατών που χρησιμοποιούν.

Μπορείτε να το κάνετε με διάφορους τρόπους:

  • Ζητώντας από τους χρήστες να απαντήσουν σε ένα email και να μοιραστούν τις σκέψεις τους
  • Στέλνοντας μια φόρμα με ανοιχτές ερωτήσεις ή με απαντήσεις πολλαπλών επιλογών
  • Περιλαμβάνοντας μια έρευνα τύπου NPS με κλίμακα από 1 έως 5 ή από 1 έως 10
  • Ζητώντας την αξιολόγηση ορισμένων δυνατοτήτων ή ενοτήτων της πύλης πελατών σας
πρότυπο email ανατροφοδότησης
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση με το NiceReply που σας επιτρέπει να συλλέγετε σχόλια πελατών μέσω email

Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα για το πώς να διευκολύνετε τους πελάτες σας να αξιολογήσουν την πύλη πελατών που χρησιμοποιούν. 

Είναι επίσης σκόπιμο να τους προσφέρετε ένα επιπλέον κίνητρο με τη μορφή έκπτωσης ή κουπονιού, ώστε να έχουν μεγαλύτερο κίνητρο οι πελάτες να επενδύσουν λίγο χρόνο και να σας παρέχουν ανατροφοδότηση.

Παραδείγματα γραμμής θέματος email ανατροφοδότησης

  • Θα θέλαμε να μάθουμε τη γνώμη σας για την [πύλη πελατών]
  • Τι πιστεύετε για την [πύλη πελατών];
  • Πρέπει να μιλήσουμε για την [πύλη πελατών], [όνομα]…
  • Αξιολογήστε την εμπειρία σας με την [πύλη πελατών]
  • Μοιραστείτε τα σχόλιά σας για την [πύλη πελατών]
  • Μοιραστείτε τις σκέψεις σας για την [πύλη πελατών]
  • Θέλουμε να γνωρίζουμε την οπτική των χρηστών μας για την [πύλη πελατών]
  • Σας ευχαριστούμε που είστε ενεργός στην [πύλη πελατών]. Πως σας φαίνεται;
  • Πώς είναι η εμπειρία σας με την [πύλη πελατών];
  • Θέλουμε να βελτιώσουμε την [πύλη πελατών]. Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας!
  • Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την [πύλη πελατών];

Ιδέες για email ανατροφοδότησης

Πρότυπο email ανατροφοδότησης 1 


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 2


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 3


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 4


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 5


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 6


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 7


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 8


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 9

Πρότυπο email ανατροφοδότησης – Συχνές ερωτήσεις

Χρόνος επίλυσης

Πότε πρέπει να στείλετε ένα email αιτήματος ανατροφοδότησης;

Εξαρτάται πραγματικά από το πώς χρησιμοποιούν οι πελάτες την πύλη πελατών σας. Ωστόσο, μην περιμένετε πολύ πριν ζητήσετε τη γνώμη των χρηστών. Εάν περιμένετε πάρα πολύ, ο χρήστης δεν θα μπορεί να ανακαλέσει την πρώτη του εμπειρία και εντύπωση και συνεπώς, δεν θα μπορεί να παρέχει ακριβή σχόλια.

Προτείνουμε να στείλετε ένα email το αργότερο 10 ημέρες αφότου ο πελάτης άρχισε να χρησιμοποιεί την πύλη πελατών.

Πόσα επαναληπτικά email αιτήματος ανατροφοδότησης πρέπει να στείλω;

Πρότυπα email ανατροφοδότησης

Δύο επαναληπτικά μηνύματα που αποστέλλονται εντός μιας εβδομάδας είναι αρκετά. Ωστόσο, θυμηθείτε να μην είστε πολύ πιεστικοί και να παρατηρήσετε τις αντιδράσεις των παραληπτών. Αν σας ζητήσουν να σταματήσετε να τους στέλνετε μηνύματα, τότε απλώς κάντε το.

Δεν πουλάτε τίποτα. ζητάτε μια χάρη. Είναι καλή θέληση του πελάτη σας να αφιερώσει λίγα λεπτά εκφράζοντας τις απόψεις του σχετικά με την εμπειρία του με την εταιρεία σας, οπότε λάβετε το υπόψη.

Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι το email του αιτήματος ανατροφοδότησης;

Πρότυπα email ανατροφοδότησης

Το email σας πρέπει να είναι σύντομο, ευανάγνωστο και να παρουσιάζεται σε μικρά τμήματα. Δεν υπάρχει γενικός κανόνας, αλλά μην γράψετε ένα μήνυμα μεγαλύτερο από 130 λέξεις.

Θυμηθείτε ότι στις μέρες μας, οι άνθρωποι ξοδεύουν μόλις μερικά δευτερόλεπτα στο email τους, ανιχνεύοντας γενικές λέξεις -κλειδιά και θέματα. Πρέπει να μπείτε κατευθείαν στο θέμα το συντομότερο δυνατό και να είστε πραγματικά πειστικοί για να τους κάνετε να μοιραστούν τα σχόλιά τους.

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλετε ένα email αιτήματος ανατροφοδότησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Προτείνουμε να στείλετε ένα email το αργότερο 10 ημέρες αφότου ο πελάτης άρχισε να χρησιμοποιεί την πύλη πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσα επαναληπτικά email αιτήματος ανατροφοδότησης πρέπει να στείλω;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δύο επαναληπτικά μηνύματα που αποστέλλονται εντός μιας εβδομάδας είναι αρκετά. Ωστόσο, θυμηθείτε να μην είστε πολύ πιεστικοί και να παρατηρήσετε τις αντιδράσεις των παραληπτών. Αν σας ζητήσουν να σταματήσετε να τους στέλνετε μηνύματα, τότε απλώς κάντε το.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι το email του αιτήματος ανατροφοδότησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το email σας πρέπει να είναι σύντομο, ευανάγνωστο και να παρουσιάζεται σε μικρά τμήματα. Δεν υπάρχει γενικός κανόνας, αλλά μην γράψετε ένα μήνυμα μεγαλύτερο από 130 λέξεις.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo