Πρότυπα email ανατροφοδότησης

Τα σχόλια πελατών είναι πολύτιμες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να λάβετε σημαντικές επιχειρηματικές αποφάσεις. Είτε προέρχονται από τους πελάτες, τους υπαλλήλους ή τους δυνητικούς πελάτες, η ανατροφοδότηση μπορεί να βοηθήσει στη μέτρηση της ικανοποίησης, των τάσεων ή της συμπεριφοράς. Τα σχόλια μπορούν επίσης να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να παραμείνουν σε καλό δρόμο και να δώσουν μία εικόνα για το πώς αντιλαμβάνονται οι άλλοι την απόδοσή τους.

Οι εταιρείες που θέλουν να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους δεν θα πρέπει να θεωρούν τη φράση «ξεχωρίζω από τον ανταγωνισμό» ως απλώς μια ελκυστική φράση, αλλά ως μια ρεαλιστική προσέγγιση.

Αν δημιουργήσετε μία πύλη πελατών και θέλετε να προσφέρετε στους χρήστες σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία, πρέπει να συγκεντρώσετε τις απόψεις τους και να τις εφαρμόσετε. Ο καλύτερος τρόπος για να συγκεντρώσετε αυτές τις πληροφορίες είναι να στείλετε email στους πελάτες σας και να τους ζητήσετε σχόλια.

Τι είναι το email ανατροφοδότησης; 

Ένα email ανατροφοδότησης είναι ένα email που αποστέλλεται σε μια συγκεκριμένη ομάδα παραληπτών ζητώντας τη γνώμη τους για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Σε αυτήν την περίπτωση, θα χρησιμοποιούσατε ένα email για να ρωτήσετε τους χρήστες τι πιστεύουν για την πύλη πελατών που χρησιμοποιούν.

Μπορείτε να το κάνετε με διάφορους τρόπους:

  • Ζητώντας από τους χρήστες να απαντήσουν σε ένα email και να μοιραστούν τις σκέψεις τους
  • Στέλνοντας μια φόρμα με ανοιχτές ερωτήσεις ή με απαντήσεις πολλαπλών επιλογών
  • Περιλαμβάνοντας μια έρευνα τύπου NPS με κλίμακα από 1 έως 5 ή από 1 έως 10
  • Ζητώντας την αξιολόγηση ορισμένων δυνατοτήτων ή ενοτήτων της πύλης πελατών σας
πρότυπο email ανατροφοδότησης
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση με το NiceReply που σας επιτρέπει να συλλέγετε σχόλια πελατών μέσω email

Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα για το πώς να διευκολύνετε τους πελάτες σας να αξιολογήσουν την πύλη πελατών που χρησιμοποιούν. 

Είναι επίσης σκόπιμο να τους προσφέρετε ένα επιπλέον κίνητρο με τη μορφή έκπτωσης ή κουπονιού, ώστε να έχουν μεγαλύτερο κίνητρο οι πελάτες να επενδύσουν λίγο χρόνο και να σας παρέχουν ανατροφοδότηση.

Παραδείγματα γραμμής θέματος email ανατροφοδότησης

  • Θα θέλαμε να μάθουμε τη γνώμη σας για την [πύλη πελατών]
  • Τι πιστεύετε για την [πύλη πελατών];
  • Πρέπει να μιλήσουμε για την [πύλη πελατών], [όνομα]…
  • Αξιολογήστε την εμπειρία σας με την [πύλη πελατών]
  • Μοιραστείτε τα σχόλιά σας για την [πύλη πελατών]
  • Μοιραστείτε τις σκέψεις σας για την [πύλη πελατών]
  • Θέλουμε να γνωρίζουμε την οπτική των χρηστών μας για την [πύλη πελατών]
  • Σας ευχαριστούμε που είστε ενεργός στην [πύλη πελατών]. Πως σας φαίνεται;
  • Πώς είναι η εμπειρία σας με την [πύλη πελατών];
  • Θέλουμε να βελτιώσουμε την [πύλη πελατών]. Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας!
  • Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την [πύλη πελατών];

Ιδέες για email ανατροφοδότησης

Πρότυπο email ανατροφοδότησης 1 


How did we do?

We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.

We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.

[TAKE OUR SURVEY]

Thank you for your time. We really appreciate it!


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 2


Hello [name],

Thank you for giving [customer portal] a try!

We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.

We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.

Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 3


Hi [name],

Thanks for registering and actively using [customer portal].

I wanted to reach out personally and ask for your opinion.

What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)

We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.

Share your review here [link]

Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 4


Hi [name],

[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.

We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 5


Hi [name],
Thanks for using [customer portal].

Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.

Thanks,

– The [customer portal] team


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 6


Dear [name],

As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.

That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.

We hope to see you soon at [customer portal]

Best regards, [customer portal team member’s name]


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 7


Hi [username],
Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.

Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.

[CTA]

We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 8


We value your feedback.
Help us improve our [customer portal] by answering a few quick questions.

A thank you gift awaits you afterward!

Start here


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 9


Hello from [customer portal]!

We hope you’re having a nice day.

You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.

If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.

Our short survey takes about [x] minutes:

Share your feedback

Thanks for your help!

Cheers,
The [customer portal] team at [company]

Πρότυπο email ανατροφοδότησης – Συχνές ερωτήσεις

Χρόνος επίλυσης

Πότε πρέπει να στείλετε ένα email αιτήματος ανατροφοδότησης;

Εξαρτάται πραγματικά από το πώς χρησιμοποιούν οι πελάτες την πύλη πελατών σας. Ωστόσο, μην περιμένετε πολύ πριν ζητήσετε τη γνώμη των χρηστών. Εάν περιμένετε πάρα πολύ, ο χρήστης δεν θα μπορεί να ανακαλέσει την πρώτη του εμπειρία και εντύπωση και συνεπώς, δεν θα μπορεί να παρέχει ακριβή σχόλια.

Προτείνουμε να στείλετε ένα email το αργότερο 10 ημέρες αφότου ο πελάτης άρχισε να χρησιμοποιεί την πύλη πελατών.

Πόσα επαναληπτικά email αιτήματος ανατροφοδότησης πρέπει να στείλω;

Πόσα επαναληπτικά email αιτήματος ανατροφοδότησης πρέπει να στείλω;

Δύο επαναληπτικά μηνύματα που αποστέλλονται εντός μιας εβδομάδας είναι αρκετά. Ωστόσο, θυμηθείτε να μην είστε πολύ πιεστικοί και να παρατηρήσετε τις αντιδράσεις των παραληπτών. Αν σας ζητήσουν να σταματήσετε να τους στέλνετε μηνύματα, τότε απλώς κάντε το.

Δεν πουλάτε τίποτα. ζητάτε μια χάρη. Είναι καλή θέληση του πελάτη σας να αφιερώσει λίγα λεπτά εκφράζοντας τις απόψεις του σχετικά με την εμπειρία του με την εταιρεία σας, οπότε λάβετε το υπόψη.

Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι το email του αιτήματος ανατροφοδότησης;

Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι το email του αιτήματος ανατροφοδότησης;

Το email σας πρέπει να είναι σύντομο, ευανάγνωστο και να παρουσιάζεται σε μικρά τμήματα. Δεν υπάρχει γενικός κανόνας, αλλά μην γράψετε ένα μήνυμα μεγαλύτερο από 130 λέξεις.

Θυμηθείτε ότι στις μέρες μας, οι άνθρωποι ξοδεύουν μόλις μερικά δευτερόλεπτα στο email τους, ανιχνεύοντας γενικές λέξεις -κλειδιά και θέματα. Πρέπει να μπείτε κατευθείαν στο θέμα το συντομότερο δυνατό και να είστε πραγματικά πειστικοί για να τους κάνετε να μοιραστούν τα σχόλιά τους.

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλετε ένα email αιτήματος ανατροφοδότησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Προτείνουμε να στείλετε ένα email το αργότερο 10 ημέρες αφότου ο πελάτης άρχισε να χρησιμοποιεί την πύλη πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσα επαναληπτικά email αιτήματος ανατροφοδότησης πρέπει να στείλω;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δύο επαναληπτικά μηνύματα που αποστέλλονται εντός μιας εβδομάδας είναι αρκετά. Ωστόσο, θυμηθείτε να μην είστε πολύ πιεστικοί και να παρατηρήσετε τις αντιδράσεις των παραληπτών. Αν σας ζητήσουν να σταματήσετε να τους στέλνετε μηνύματα, τότε απλώς κάντε το.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο μεγάλο πρέπει να είναι το email του αιτήματος ανατροφοδότησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το email σας πρέπει να είναι σύντομο, ευανάγνωστο και να παρουσιάζεται σε μικρά τμήματα. Δεν υπάρχει γενικός κανόνας, αλλά μην γράψετε ένα μήνυμα μεγαλύτερο από 130 λέξεις.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo