Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email αναπλήρωσης

Η χρήση προτύπων email αναπλήρωσης για πώληση σε υπάρχοντες πελάτες είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και ευκολότερους τρόπους αύξησης των εσόδων και της κερδοφορίας για τις επιχειρήσεις B2C. Γιατί; Επειδή έχετε 60-70% περισσότερες πιθανότητες να πουλήσετε σε έναν τρέχοντα πελάτη, σε σύγκριση με την πιθανότητα 5-20% να πουλήσετε σε έναν δυνητικό πελάτη. Ως εκ τούτου, η χρήση προτύπων email αναπλήρωσης είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη στρατηγική πωλήσεών σας. Αυτά τα email είναι επίκαιρα, εξαιρετικά σχετικά, εξαιρετικά αποδοτικά – και όμως, ένα από τα εργαλεία που παραβλέπονται πιο συχνά τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου για να οδηγήσουν σε επαναλαμβανόμενες αγορές και να βελτιώσουν τις πωλήσεις.

Τι είναι ένα email αναπλήρωσης;

Ένα email αναπλήρωσης είναι ένα email που αποστέλλεται στους πελάτες για να τους υπενθυμίζει να αναπληρώνουν ένα συγκεκριμένο προϊόν όταν πρόκειται να τελειώσει. Είναι μια τεχνική μάρκετινγκ email που χρησιμοποιείται κυρίως από εταιρείες που πωλούν αναλώσιμα είδη που μπορούν να αναπληρωθούν (όπως προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς, τρόφιμα και ποτά, βιταμίνες και συμπληρώματα, συνταγές, είδη καθαρισμού σπιτιού, τροφές για κατοικίδια κ.λπ.).

Τα email αναπλήρωσης ενεργοποιούνται και αποστέλλονται αυτόματα όταν είναι καιρός να επαναγοράσουν αντικείμενα που έχουν αγοράσει προηγουμένως οι πελάτες (βάσει επιστημονικών δεδομένων πρόβλεψης). Αυτοί οι τύποι email μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν με επιτυχία από εταιρείες που πωλούν μη αναλώσιμα προϊόντα που μπορεί τελικά να φθαρούν (όπως ρούχα και υποδήματα), καθώς και επιχειρήσεις SaaS με συνδρομή.

Πρότυπο email αναπλήρωσης Sephora
Πρότυπο email αναπλήρωσης Sephora

Γιατί να στείλετε email αναπλήρωσης;

Μια μελέτη της Listrack διαπίστωσε ότι οι καμπάνιες αναπλήρωσης έχουν το υψηλότερο ποσοστό κλικ για άνοιγμα (53,6%) από οποιοδήποτε τύπο email μάρκετινγκ κύκλου ζωής. Επιπλέον, σύμφωνα με την Ometria, τα email αναπλήρωσης έχουν μέσο όρο ανοίγματος 50-60%, μέσο ποσοστό κλικ 40-50%και μέσο ποσοστό μετατροπής 10-15%. Αυτό σημαίνει ότι τα email αναπλήρωσης είναι μια χρυσή ευκαιρία για τις εταιρείες να αποφέρουν επαναλαμβανόμενα έσοδα στοχεύοντας σε πελάτες που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ξανά τα προϊόντα τους.

Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις καμπάνιες email αναπλήρωσης

  • Καθορίστε τον σωστό χρόνο για τις καμπάνιες email, λαμβάνοντας υπόψη κρίσιμους παράγοντες, όπως ποιος χρησιμοποιεί το προϊόν, πόσο συχνά το χρησιμοποιούν, πόσο καιρό πριν τελειώσει συνήθως, τις αγοραστικές συνήθειες του πελάτη κ.λπ. Εξετάστε το ενδεχόμενο να κάνετε έρευνες στους πελάτες σας για να λάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για να διασφαλίσετε ότι βρίσκεστε στη σωστή στιγμή.
  • Συνιστάται η αποστολή τουλάχιστον δύο email αναπλήρωσης. Η πρώτη υπενθύμιση θα πρέπει να φτάσει περίπου 10 ημέρες πριν προγραμματιστεί να τελειώσει το προϊόν, ενώ η δεύτερη θα πρέπει να σταλεί την προηγούμενη ή την ημέρα που πιστεύετε ότι το προϊόν τελειώνει. Οι πελάτες που δεν αναπληρώνουν μπορούν στη συνέχεια να συμμετέχουν περαιτέρω σε καμπάνιες email win-back.
  • Κάντε τη διαδικασία αναπλήρωσης όσο το δυνατόν πιο απλή και χωρίς προβλήματα. Συνδεθείτε απευθείας στο καλάθι αγορών ενός πελάτη με το προϊόν που έχει ήδη προστεθεί και προσφέρετε αυτόματη αναπλήρωση, εάν είναι διαθέσιμο. Όσο λιγότερα κλικ πρέπει να κάνει ο πελάτης για να παραγγείλει, τόσο το καλύτερο.
  • Εάν υπάρχουν σχετικές ευκαιρίες για πωλήσεις με αυξημένα κέρδη ή παράλληλες πωλήσεις, εξετάστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων που εναρμονίζονται με τα ενδιαφέροντα ή τις ανάγκες των πελατών σας, με βάση τα δεδομένα από προηγούμενες αγορές. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη σας αυξάνοντας παράλληλα την αξία της παραγγελίας τους.
Πρότυπα email αναπλήρωσης
Το πρότυπο email αναπλήρωσης της Clinique προτρέπει τους πελάτες να αγοράσουν δύο μπουκάλια κρέμα ξυρίσματος

Γραμμές θέματος email αναπλήρωσης

  • Ώρα για ανανέωση/ εκ νέου παραγγελία
  • Μήπως ήρθε η ώρα να ξαναγεμίσετε;
  • Μήπως ήρθε η ώρα να προμηθευτείτε [Προϊόντα];
  • It’sρθε η ώρα της αναπλήρωσης!
  • Χρειάζεστε αναπλήρωση;
  • Γεια, [Όνομα]! Νομίζουμε ότι μπορεί να χρειαστείτε αναπλήρωση
  • Είστε έτοιμοι να συμπληρώσετε, [Όνομα];
  • Φτάσατε στην τελευταία σταγόνα;
  • Ξαναπαραγγείλτε [Προϊόν] Πριν Ξεμείνετε
  • Προμηθευτείτε έγκαιρα – Ήρθε η ώρα να ξανά παραγγείλετε το [προϊόν] σας
  • [Όνομα], Εξαντλείται το [Προϊόν] σας;
  • Ποτέ μην ξεμείνετε ξανά από τα αγαπημένα σας
  • Σας τελειώνει; Παραγγείλετε ξανά τα αγαπημένα σας πριν εξαντληθούν
  • Τίποτα δεν διαρκεί για πάντα
  • Η προμήθεια σας έχει σχεδόν εξαντληθεί
  • Έχετε σχεδόν ξεμείνει από [προϊόντα]!
  • Ξεμείνατε από προμήθειες, [Όνομα];
  • Φτάσατε στο τέλος της προμήθειας σας; Αναπληρώστε στην [Εταιρεία]
  • Ξανά παραγγείλτε τώρα για δωρεάν παράδοση/ έκπτωση 15%/ δώρο μπόνους
  • Λάβετε δωρεάν παράδοση/ έκπτωση 10% εάν αναπληρώσετε τώρα

7 πρότυπα email αναπλήρωσης

Πρότυπο ανακοίνωσης προγράμματος αυτόματης αναπλήρωσης

Πρότυπο email αναπλήρωσης προϊόντων προσωπικής φροντίδας

Πρότυπο email αναπλήρωσης προϊόντων ομορφιάς και μακιγιάζ

Πρότυπο email αναπλήρωσης προμηθειών τροφίμων

Πρότυπο email αναπλήρωσης ποτών

Πρότυπο email αναπλήρωσης συμπληρωμάτων διατροφής

Πρότυπο email αναπλήρωσης προϊόντων κατοικίδιων ζώων

Email αναπλήρωσης – Συχνές ερωτήσεις

Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα email αναπλήρωσης;

Τα email αναπλήρωσης πρέπει να είναι σύντομα και επίκαιρα. Η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να γίνει η γραμμή θέματος του email ελκυστική και σύντομη για να τραβήξει την προσοχή του πελάτη.

Ποια είναι τα οφέλη από την αποστολή email αναπλήρωσης σε πελάτες;

Η αποστολή email αναπλήρωσης είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος ενημέρωσης των πελατών για τα υπόλοιπα προϊόντα. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η επισκεψιμότητα του ιστότοπου, η διατήρηση πελατών και η αναγνωρισιμότητα της εταιρείας.

Πότε πρέπει να στείλω email αναπλήρωσης;

Ο χρόνος μπορεί να είναι διαφορετικός για κάθε προϊόν/υπηρεσία καθώς και για κάθε άτομο. Ωστόσο, μπορείτε να το προσδιορίσετε χοντρικά με βάση τις προηγούμενες αγορές ή το προϊόν. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι έχετε στείλει το email σε μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας. Η σύστασή μας είναι να στείλετε email αναπλήρωσης στα μέσα της εβδομάδας, συγκεκριμένα το μεσημέρι. Οποτεδήποτε από τις 10 το πρωί έως τις 3 το απόγευμα είναι προτιμότερο.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα email αναπλήρωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα email αναπλήρωσης πρέπει να είναι σύντομα και επίκαιρα. Η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να γίνει η γραμμή θέματος του email ελκυστική και σύντομη για να τραβήξει την προσοχή του πελάτη.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη από την αποστολή email αναπλήρωσης σε πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η αποστολή email αναπλήρωσης είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος ενημέρωσης των πελατών για τα υπόλοιπα προϊόντα. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η επισκεψιμότητα του ιστότοπου, η διατήρηση πελατών και η αναγνωρισιμότητα της εταιρείας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλω email αναπλήρωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο χρόνος μπορεί να είναι διαφορετικός για κάθε προϊόν/υπηρεσία καθώς και για κάθε άτομο. Ωστόσο, μπορείτε να το προσδιορίσετε χοντρικά με βάση τις προηγούμενες αγορές ή το προϊόν. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι έχετε στείλει το email σε μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας. Η σύστασή μας είναι να στείλετε email αναπλήρωσης στα μέσα της εβδομάδας, συγκεκριμένα το μεσημέρι. Οποτεδήποτε από τις 10 το πρωί έως τις 3 το απόγευμα είναι προτιμότερο.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo