Πρότυπα email αναπλήρωσης

Η χρήση προτύπων email αναπλήρωσης για πώληση σε υπάρχοντες πελάτες είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και ευκολότερους τρόπους αύξησης των εσόδων και της κερδοφορίας για τις επιχειρήσεις B2C. Γιατί; Επειδή έχετε 60-70% περισσότερες πιθανότητες να πουλήσετε σε έναν τρέχοντα πελάτη, σε σύγκριση με την πιθανότητα 5-20% να πουλήσετε σε έναν δυνητικό πελάτη. Ως εκ τούτου, η χρήση προτύπων email αναπλήρωσης είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη στρατηγική πωλήσεών σας. Αυτά τα email είναι επίκαιρα, εξαιρετικά σχετικά, εξαιρετικά αποδοτικά – και όμως, ένα από τα εργαλεία που παραβλέπονται πιο συχνά τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου για να οδηγήσουν σε επαναλαμβανόμενες αγορές και να βελτιώσουν τις πωλήσεις.

Τι είναι ένα email αναπλήρωσης;

Ένα email αναπλήρωσης είναι ένα email που αποστέλλεται στους πελάτες για να τους υπενθυμίζει να αναπληρώνουν ένα συγκεκριμένο προϊόν όταν πρόκειται να τελειώσει. Είναι μια τεχνική μάρκετινγκ email που χρησιμοποιείται κυρίως από εταιρείες που πωλούν αναλώσιμα είδη που μπορούν να αναπληρωθούν (όπως προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς, τρόφιμα και ποτά, βιταμίνες και συμπληρώματα, συνταγές, είδη καθαρισμού σπιτιού, τροφές για κατοικίδια κ.λπ.).

Τα email αναπλήρωσης ενεργοποιούνται και αποστέλλονται αυτόματα όταν έρθει η ώρα να ξανααγοράσουν αντικείμενα που έχουν αγοράσει οι πελάτες στο παρελθόν (βάσει της επιστήμης των προγνωστικών δεδομένων). Αυτοί οι τύποι email μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν με επιτυχία από επωνυμίες που πωλούν μη αναλώσιμα προϊόντα που μπορεί τελικά να φθαρούν (όπως ρούχα και υποδήματα), καθώς και από επιχειρήσεις SaaS που βασίζονται σε συνδρομές.

Πρότυπο email αναπλήρωσης Sephora
Πρότυπο email αναπλήρωσης Sephora

Γιατί να στείλετε email αναπλήρωσης;

Μια μελέτη της Listrak διαπίστωσε ότι οι καμπάνιες αναπλήρωσης έχουν το υψηλότερο ποσοστό κλικ για άνοιγμα (53,6%) από κάθε είδους email μάρκετινγκ κύκλου ζωής. Επιπλέον, σύμφωνα με την Ometria, τα email αναπλήρωσης έχουν μέσο ποσοστό ανοίγματος 50-60%, μέσο ποσοστό κλικ 40-50% και μέσο ποσοστό μετατροπής 10-15%. Αυτό σημαίνει ότι τα email αναπλήρωσης είναι μια χρυσή ευκαιρία για τις επωνυμίες να δημιουργούν επαναλαμβανόμενα έσοδα στοχεύοντας πελάτες που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ξανά τα προϊόντα τους.

Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις καμπάνιες email αναπλήρωσης

  • Καθορίστε το σωστό χρονοδιάγραμμα για τις καμπάνιες email αναπλήρωσης, λαμβάνοντας υπόψη κρίσιμους παράγοντες όπως ποιος χρησιμοποιεί το προϊόν, πόσο συχνά το χρησιμοποιεί, πόσο καιρό προτού εξαντληθεί συνήθως, τις αγοραστικές συνήθειες του πελάτη κ.λπ. Εξετάστε το ενδεχόμενο να ρωτήσετε τους πελάτες σας για να λάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για να βεβαιωθείτε ότι έχετε το σωστό timing.
  • Συνιστάται η αποστολή τουλάχιστον δύο email αναπλήρωσης. Η πρώτη υπενθύμιση θα πρέπει να φτάσει περίπου 10 ημέρες πριν προγραμματιστεί να τελειώσει το προϊόν, ενώ η δεύτερη θα πρέπει να σταλεί την προηγούμενη ή την ημέρα που πιστεύετε ότι το προϊόν τελειώνει. Οι πελάτες που δεν αναπληρώνουν μπορούν στη συνέχεια να συμμετέχουν περαιτέρω σε καμπάνιες email win-back.
  • Κάντε τη διαδικασία αναπλήρωσης όσο το δυνατόν πιο απλή και χωρίς προβλήματα. Συνδεθείτε απευθείας στο καλάθι αγορών ενός πελάτη με το προϊόν που έχει ήδη προστεθεί και προσφέρετε αυτόματη αναπλήρωση, εάν είναι διαθέσιμο. Όσο λιγότερα κλικ πρέπει να κάνει ο πελάτης για να παραγγείλει, τόσο το καλύτερο.
  • Εάν υπάρχουν σχετικές ευκαιρίες για πωλήσεις με αυξημένα κέρδη ή παράλληλες πωλήσεις, εξετάστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων που εναρμονίζονται με τα ενδιαφέροντα ή τις ανάγκες των πελατών σας, με βάση τα δεδομένα από προηγούμενες αγορές. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη σας αυξάνοντας παράλληλα την αξία της παραγγελίας τους.
Πρότυπα email αναπλήρωσης
Το πρότυπο email αναπλήρωσης της Clinique προτρέπει τους πελάτες να αγοράσουν δύο μπουκάλια κρέμα ξυρίσματος

Γραμμές θέματος email αναπλήρωσης

  • Ώρα για ανανέωση/ εκ νέου παραγγελία
  • Μήπως ήρθε η ώρα να ξαναγεμίσετε;
  • Μήπως ήρθε η ώρα να προμηθευτείτε [Προϊόντα];
  • It’sρθε η ώρα της αναπλήρωσης!
  • Χρειάζεστε αναπλήρωση;
  • Γεια, [Όνομα]! Νομίζουμε ότι μπορεί να χρειαστείτε αναπλήρωση
  • Είστε έτοιμοι να συμπληρώσετε, [Όνομα];
  • Φτάσατε στην τελευταία σταγόνα;
  • Ξαναπαραγγείλτε [Προϊόν] Πριν Ξεμείνετε
  • Προμηθευτείτε έγκαιρα – Ήρθε η ώρα να ξανά παραγγείλετε το [προϊόν] σας
  • [Όνομα], Εξαντλείται το [Προϊόν] σας;
  • Ποτέ μην ξεμείνετε ξανά από τα αγαπημένα σας
  • Σας τελειώνει; Παραγγείλετε ξανά τα αγαπημένα σας πριν εξαντληθούν
  • Τίποτα δεν διαρκεί για πάντα
  • Η προμήθεια σας έχει σχεδόν εξαντληθεί
  • Έχετε σχεδόν ξεμείνει από [προϊόντα]!
  • Ξεμείνατε από προμήθειες, [Όνομα];
  • Φτάσατε στο τέλος της προμήθειας σας; Αναπληρώστε στην [Εταιρεία]
  • Ξανά παραγγείλτε τώρα για δωρεάν παράδοση/ έκπτωση 15%/ δώρο μπόνους
  • Λάβετε δωρεάν παράδοση/ έκπτωση 10% εάν αναπληρώσετε τώρα

7 πρότυπα email αναπλήρωσης

Πρότυπο ανακοίνωσης προγράμματος αυτόματης αναπλήρωσης


[Name],

Your life just got easier with Auto-Replenishment!

You’ve got a lot of things on your mind, but remembering to re-order your [products] shouldn’t be one of them.

We’re excited to introduce our Auto-Replenishment program – the easier, automatic way to reorder your [products], inspired by your feedback. Once you enroll in Auto-Replenishment, we’ll automatically deliver a new supply of [products] straight to your door before you’re scheduled to run out, at no extra charge.

AUTO-REPLENISH NOW

You’ll never have to manually reorder [products] after enrolling, and you can update your preferences at any time. We’re hoping that this service is just another way we’re making your experience with [Brand name] more convenient and personalized for you.

If you have any questions, please contact our live chat support or check out our FAQ page.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Πρότυπο email αναπλήρωσης προϊόντων προσωπικής φροντίδας


Nothing Lasts Forever.
(Fortunately, it’s easy to re-order).

Hi [Name], we’re just checking in to make sure you don’t run out of the products you love. It may be just about time to stock up.

Last time you ordered:

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]

REORDER NOW

You might want to grab our other best selling products as well!

[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]

Need help? Just contact us at [email], [live chat] or [number].
[YOUR SIGNATURE]

Πρότυπο email αναπλήρωσης προϊόντων ομορφιάς και μακιγιάζ


Restock Your Stash!

[Name],

The secret to a successful beauty routine: never run out. If you’ve been taking your daily dose of [product], your one-month supply should be running dangerously low! Freshen up your beauty bag with a brand new [product]. Simply click, stock up, and keep glowing!

RESTOCK NOW

Never run out of your favorites again. Auto-replenish is a quick and easy way of receiving your favorite [Brand] products regularly, without having to go online or re-enter your order. You can easily opt-in to Auto-replenish via your [Brand] account.

Πρότυπο email αναπλήρωσης προμηθειών τροφίμων


Hello [Name],

We hope you enjoyed your last order at [website.com]. Here are some items that you have purchased that other customers have bought repeatedly. We thought that you might be interested in buying them again.

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
[Product 4]

GET SHOPPING

Here at [Brand name], we’re always on the lookout for the tastiest [products]. You might also enjoy these new arrivals:

[New product 1]
[New product 2]
[New product 3]
[New product 4]

Πρότυπο email αναπλήρωσης ποτών


Hi [Name],

If your drinks cabinet is starting to look a bit bare, we’ve got one of your recent orders lined up for you to top up easily. Add something new to your order, or stick to your favorites.

[Product 1] – Buy now
[Product 2] – Buy now
[Product 3] – Buy now

Want the whole order again? Save yourself a few steps by logging in to your [Brand] account and heading straight to My Purchases. Select the past order you want and click Reorder. You can easily remove any unwanted items from your cart before you checkout.

Go to my account

Need help? Get in touch by email at [email address] or by phone on [phone number] (Monday – Friday **am – **pm.)

Πρότυπο email αναπλήρωσης συμπληρωμάτων διατροφής


Hi [Name],

Running low? Keep it up! Consistency is the key to good health!

We wanted to get in touch with you to make sure you have plenty of time to order [Product name] before your last bottle is empty.

[Product name] helps recharge and rebuild your body’s natural energy source. Reorder today and save 10% when you enter [discount code] at the checkout.

REORDER NOW

Let us know if you have any questions, we’re here to help.
[YOUR SIGNATURE]

Πρότυπο email αναπλήρωσης προϊόντων κατοικίδιων ζώων


Subject: Is [Pet name]’s bag almost empty?

Hey [Name],

Is [Pet name] enjoying the personalized blend you’ve created? We hope so! In fact, it may be time to place your next order, so [Pet name] continues to enjoy the blend that meets your [pet’s] nutritional needs.

[Number] days until the bowl is empty. Don’t let [Pet name] go hungry!

REORDER [PET NAME]’ SPECIAL FOOD BLEND

Order in the next 24 hours and shipping is on us.

[YOUR SIGNATURE]

Email αναπλήρωσης – Συχνές ερωτήσεις

Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα email αναπλήρωσης;

Τα email αναπλήρωσης πρέπει να είναι σύντομα και επίκαιρα. Η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να γίνει η γραμμή θέματος του email ελκυστική και σύντομη για να τραβήξει την προσοχή του πελάτη.

Ποια είναι τα οφέλη από την αποστολή email αναπλήρωσης σε πελάτες;

Η αποστολή email αναπλήρωσης είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος ενημέρωσης των πελατών για τα υπόλοιπα προϊόντα. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η επισκεψιμότητα του ιστότοπου, η διατήρηση πελατών και η αναγνωρισιμότητα της εταιρείας.

Πότε πρέπει να στείλω email αναπλήρωσης;

Ο χρόνος μπορεί να είναι διαφορετικός για κάθε προϊόν/υπηρεσία καθώς και για κάθε άτομο. Ωστόσο, μπορείτε να το προσδιορίσετε χοντρικά με βάση τις προηγούμενες αγορές ή το προϊόν. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι έχετε στείλει το email σε μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας. Η σύστασή μας είναι να στείλετε email αναπλήρωσης στα μέσα της εβδομάδας, συγκεκριμένα το μεσημέρι. Οποτεδήποτε από τις 10 το πρωί έως τις 3 το απόγευμα είναι προτιμότερο.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα email αναπλήρωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα email αναπλήρωσης πρέπει να είναι σύντομα και επίκαιρα. Η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να γίνει η γραμμή θέματος του email ελκυστική και σύντομη για να τραβήξει την προσοχή του πελάτη.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη από την αποστολή email αναπλήρωσης σε πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η αποστολή email αναπλήρωσης είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος ενημέρωσης των πελατών για τα υπόλοιπα προϊόντα. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η επισκεψιμότητα του ιστότοπου, η διατήρηση πελατών και η αναγνωρισιμότητα της εταιρείας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλω email αναπλήρωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο χρόνος μπορεί να είναι διαφορετικός για κάθε προϊόν/υπηρεσία καθώς και για κάθε άτομο. Ωστόσο, μπορείτε να το προσδιορίσετε χοντρικά με βάση τις προηγούμενες αγορές ή το προϊόν. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι έχετε στείλει το email σε μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας. Η σύστασή μας είναι να στείλετε email αναπλήρωσης στα μέσα της εβδομάδας, συγκεκριμένα το μεσημέρι. Οποτεδήποτε από τις 10 το πρωί έως τις 3 το απόγευμα είναι προτιμότερο.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo