Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα ενημερωτικών email

Υπάρχουν πολλά σενάρια όταν μια εταιρεία πρέπει να στείλει email στους πελάτες ή στους χρήστες της για να τους παράσχει πληροφορίες χωρίς να είναι ιδιαίτερα διαφημιστική. Τα πιο συνηθισμένα παραδείγματα ενημερωτικών email είναι σύντομες αναφορές ειδήσεων σχετικά με αλλαγές στη μελλοντική κατεύθυνση ή διεύθυνση της εταιρείας κ.λπ.

Τα ενημερωτικά email θα μπορούσαν επίσης να αφορούν τροποποιήσεις των όρων και προϋποθέσεων ή άλλων νομικών συμφωνιών, καθώς και δηλώσεις για να καθησυχάσετε τους συνδρομητές υπό το φως των τρεχουσών εξελίξεων στον κλάδο ή των παγκόσμιων γεγονότων. Αυτοί οι τύποι μηνυμάτων ήταν ιδιαίτερα συνηθισμένοι τα τελευταία χρόνια, με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων της ΕΕ (GDPR) να οδηγεί σε αμέτρητα email σχετικά με τις αλλαγές της πολιτικής απορρήτου που εισέρχονται στα εισερχόμενά μας. Πιο πρόσφατα, η τρέχουσα πανδημία του κοροναϊού έχει ως αποτέλεσμα πολλές εταιρείες να ενημερώνουν συνεχώς τους πελάτες τους μέσω email για τον τρόπο με τον οποίο προσαρμόζονται στην συνεχώς εξελισσόμενη κατάσταση.

Άλλοι τύποι ενημερωτικών email είναι έρευνες που αποστέλλονται στους πελάτες για να τους ενημερώσουν σχετικά με τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε ένα ερωτηματολόγιο ή μια πρόσκληση για να τους ενημερώσουν για μια εταιρική εκδήλωση που θα λάβει χώρα στο εγγύς μέλλον. Με τη σειρά του, ο αποστολέας ελπίζει να λάβει σχόλια σχετικά με ένα προϊόν/υπηρεσία, ή ένα RSVP για την προγραμματισμένη παρουσία του παραλήπτη.

Πρότυπο email Salon Biz Παρακαλώ Απαντήστε
Email Παρακαλώ Απαντήστε από την SalonBiz

Τέλος, τα email απόκτησης ενημερώνουν τους χρήστες ότι έχουν εγγραφεί επιτυχώς σε έναν λογαριασμό ή έχουν εγγραφεί για να λαμβάνουν περιεχόμενο ενημερωτικού δελτίου. Τα μηνύματα Winback ενημερώνουν τους υπάρχοντες πελάτες ότι δεν έχουν αγοράσει για κάποιο διάστημα και ότι ενδέχεται να αφαιρεθούν από τη βάση δεδομένων της εταιρείας εάν παραμείνουν ανενεργοί. Αυτοί οι δύο τύποι ενημερωτικών email είναι ελαφρώς πιο προωθητικοί από τους άλλους που έχουν αναφερθεί καθώς συχνά περιλαμβάνουν παροτρύνσεις για δράση (CTA) ή προσφέρουν εκπτώσεις ως ανταμοιβή.

Η αποστολή ενημερωτικών email σάς επιτρέπει να επικοινωνήσετε με τους υπάρχοντες και πιθανούς πελάτες σας για να τους ενημερώσετε για συγκεκριμένα νέα που είναι απαραίτητα για να διαβάσουν ή που πιστεύετε ότι θα σας φανούν χρήσιμα. Διάφορα παραδείγματα τέτοιων μηνυμάτων έχουν συγκεντρωθεί σε αυτό το άρθρο, με προτεινόμενες γραμμές θέματος ως μπόνους.

Ποιοι είναι οι λόγοι για την αποστολή ενημερωτικών email;

Υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει κάθε εταιρεία (όπως ο COVID-19). Σε αυτές τις περιόδους είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους πελάτες και το προσωπικό σας πώς θα συνεχίσει να λειτουργεί η επιχείρησή σας και τυχόν αλλαγές που μπορεί να συμβούν. Αυτά τα email δεν πρέπει να περιέχουν κανενός είδους επικοινωνία μάρκετινγκ, αλλά απλώς να καθησυχάσουν τους ανθρώπους ότι τα δεδομένα, οι παραγγελίες ή οι συνδρομές τους, για παράδειγμα, είναι όλα ασφαλή. Η πρόθεση αυτών των email είναι να ευχηθείτε στους πελάτες σας τα καλύτερα, χωρίς να συμπεριλάβετε καμία μορφή πωλήσεων. Εν ολίγοις, το θέμα είναι να διατηρηθεί μια καλή σχέση με τον πελάτη ενημερώνοντάς τον για ό,τι χρειάζεται να ειπωθεί.

Ο άλλος τύπος ενημερωτικού email επικεντρώνεται σε ειδήσεις που αφορούν την εταιρεία. Αυτά τα email μπορεί να περιλαμβάνουν ενημερώσεις πολιτικών, δομή επιχείρησης ή αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτές οι νέες προσεγγίσεις μπορεί να είναι αποτέλεσμα ανατροφοδότησης πελατών, γι’ αυτό οι πελάτες σας θα πρέπει να ενημερώνονται άμεσα και να τους ευχαριστείτε για τη συμβολή τους μέσω προσωπικού μηνύματος από εσάς. Αυτό θα βοηθήσει επίσης στην οικοδόμηση της πίστης και της εμπιστοσύνης των πελατών – δείχνοντας ότι οι απόψεις των πελατών σας εκτιμώνται ιδιαίτερα.

Πρότυπα ενημερωτικών email
Το Πανεπιστήμιο Hawaii Pacific στέλνει ένα ενημερωτικό email στους αποφοίτους σχετικά με το πρόγραμμα εκμάθησης του Πανεπιστημίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19

Τι είναι τα πρότυπα email;

Τα πρότυπα email είναι πλαίσια μηνυμάτων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως αφετηρία για να γράψετε το δικό σας αντίγραφο (απλά αλλάζοντας το προτεινόμενο κείμενο με το δικό σας.) Τα πρότυπα email σάς επιτρέπουν να γράφετε email χωρίς κόπο– απλά εισαγάγετε εικόνες ή άλλο περιεχόμενο και τροποποιήστε το στυλ για να ταιριάζει στην προσωπικότητα της εταιρείας σας.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμογή προτύπου email στο LiveAgent

Γενικές συμβουλές για τη σύνταξη καλύτερων ενημερωτικών email

Κρατήστε το σύντομο και ενημερωτικό

Τα ενημερωτικά email δεν ονομάζονται “ενημερωτικά” χωρίς λόγο. Ο κύριος σκοπός τους είναι να ενημερώσουν τον παραλήπτη για μια συγκεκριμένη ενέργεια και ενώ το να είστε δημιουργικοί είναι πάντα καλό, δεν πρέπει να αφήνετε τον εαυτό σας πολύ μυστικοπαθή, ασαφή ή μυστηριώδη σε αυτό το σημείο. Ο χρόνος είναι χρήμα, όχι μόνο για εσάς αλλά και για τους παραλήπτες του email σας.

Να είστε συνεπείς

Εάν υπάρχει ένα μοτίβο που ακολουθείτε στα ενημερωτικά σας email, μην το αλλάξετε απότομα. Το κοινό σας μπορεί να έχει συνηθίσει να βλέπει ορισμένα στοιχεία μέσα στα email σας, συμπεριλαμβανομένων των γραμμών θέματος, της διάταξης ή ακόμη και την ώρα της ημέρας που στέλνετε τα email σας. Ουσιαστικά, βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας δεν συγχέουν τα email σας με αυτά μιας άλλης εταιρείας. Επίσης, στείλτε τα ενημερωτικά σας email μόνο όταν είναι πραγματικά απαραίτητο – μην χρησιμοποιείτε υπερβολικά αυτήν την επιλογή και γεμίσετε τα εισερχόμενα των πελατών σας με πολλά email, εκτός αν πρόκειται για κάτι επείγον.

Φροντίστε για το στυλ

Μιλώντας για τη διάταξη email σας: βεβαιωθείτε ότι το email σας είναι σωστά μορφοποιημένο. Είναι πιθανό ότι πολλοί παραλήπτες δεν θα τα διαβάσουν όλα – θα κρίνουν το περιεχόμενο βάσει γραμμών θέματος, έντονων δηλώσεων ή σημείων. Η μορφοποίησή σας πρέπει να μιλάει από μόνη της, να μπαίνει κατευθείαν στο θέμα και να έχει τον κατάλληλο τόνο. Για παράδειγμα, αν υπάρχει κάτι δυσάρεστο να ανακοινωθεί, πιθανότατα δεν είναι η καλύτερη ιδέα να παρακάνετε το περιεχόμενό σας με emoji ή θαυμαστικά που μπορεί να ενισχύσουν μόνο τα συναισθήματα απογοήτευσης ή θυμού. Από την άλλη πλευρά, όταν υπάρχει κάτι θετικό να ανακοινωθεί, ίσως θελήσετε να ξεκινήσετε το email σας με έναν ευχάριστο χαιρετισμό.

Πρότυπα ενημερωτικών email
Παράδειγμα μορφοποίησης email του LiveAgent

Παραδείγματα γραμμών θέματος ενημερωτικών email

Παρακάτω παρατίθενται ορισμένα παραδείγματα θεμάτων για ενημερωτικά email:

Γραμμές θέματος email ανακοίνωσης εταιρείας

  • Ανακοίνωση προαγωγής – [όνομα υπαλλήλου]
  • Συγχαρητήρια στον [όνομα υπαλλήλου] για την προαγωγή τους
  • Κενή θέση για τη θέση [τίτλος εργασίας]
  • Προσλαμβάνουμε εσωτερικά – υποβάλετε αίτηση για το ρόλο του [τίτλου εργασίας]
  • Νέο μέλος του προσωπικού – [νέο όνομα υπαλλήλου] στη θέση [τίτλος εργασίας]
  • Καλωσορίστε [νέο όνομα υπαλλήλου] στην ομάδα
  • [Λόγος συνάντησης] Ανοιχτή συνάντηση προσωπικού στις [ημερομηνία] στις [ώρα]
  • Υπενθύμιση: ανοιχτή συνάντηση αύριο στις [ώρα] για όλους τους υπαλλήλους του τμήματος

Γραμμές θέματος αυτόματου email

  • [Όνομα εταιρείας] Ενημέρωση [Μήνας] [Έτος]
  • Όλα όσα ίσως χάσατε [σήμερα / αυτήν την εβδομάδα / αυτόν τον μήνα]
  • Είμαστε απασχολημένοι κάνοντας κάποιες αλλαγές…
  • Μια σύνοψη των πρόσφατων ενημερώσεων της [εταιρείας]
  • Η [ημερήσια / εβδομαδιαία / μηνιαία] περίληψη [δραστηριότητα] σας
  • Δείτε πώς τα πήγατε [σήμερα/αυτήν την εβδομάδα/αυτόν τον μήνα]
  • Συγχαρητήρια! Βρισκόσασταν στο κορυφαίο [X]% της [δραστηριότητα] για [σήμερα / αυτήν την εβδομάδα / αυτόν τον μήνα]
  • Θέλετε να μάθετε πώς πηγαίνουν οι άλλοι;

Γραμμές θέματος ενημερωτικών email

  • Μια σημείωση προς τα πολύτιμα μέλη της κοινότητας [εταιρείας/προϊόντος/υπηρεσίας]
  • Μην ανησυχείτε, είμαστε εδώ για εσάς
  • Δείτε πώς βοηθά η [εταιρεία] σε περιόδους ανάγκης
  • Αυτό που κάνουμε για να συνεχίσουμε κανονικά
  • Κοιτάζοντας το μέλλον…
  • Να που κατευθύνεται η [όνομα εταιρείας]. Θα συμμετάσχετε;
  • Ενημέρωση των όρων και προϋποθέσεων της [συνδρομής] της [εταιρείας]
  • Οι Όροι & Προϋποθέσεις της [συνδρομής] σας αλλάζουν
  • Αλλαγές στην Πολιτική Απορρήτου στην [εταιρεία]
  • Είναι τα δεδομένα σας, οπότε έχετε τον έλεγχο.
  • Ενημερώνουμε την πολιτική ορθής χρήσης
  • Η πολιτική αποδεκτής χρήσης της [Εταιρίας] αλλάζει. Να τι πρέπει να γνωρίζετε.
  • Κάνουμε αλλαγές για να συμμορφωθούμε με τις νέες οδηγίες GDPR
  • Απλά άλλο ένα email GDPR…

Γραμμές θέματος email έρευνας

  • Εξοικονομήστε [X]% στην επόμενη αγορά σας κοινοποιώντας τα σχόλιά σας
  • Μοιραστείτε τις σκέψεις σας
  • Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε [προϊόν/υπηρεσία] απαντώντας σε μια απλή ερώτηση
  • Ένα λεπτό από το χρόνο σας είναι το μόνο που χρειάζεται για να μάθουμε τη γνώμη σας
  • Πείτε μας τι πιστεύετε πραγματικά για [προϊόν/υπηρεσία]
  • Θα θέλαμε πολύ τη βοήθειά σας! Απαντήστε σε μερικές σύντομες ερωτήσεις
  • Τα σχόλιά σας εκτιμήθηκαν πραγματικά και να γιατί
  • Τα αποτελέσματα είναι σε…

Γραμμές θέματος email Παρακαλώ Απαντήστε

  • Ελάτε μαζί μας στο επερχόμενο [εταιρεία] [συνέδριο / webinar]!
  • Μην το χάσετε, Παρακαλώ Απαντήστε για το [θέμα] εκδήλωσή μας τώρα
  • Θα σας δούμε στο [όνομα εκδήλωσης] την επόμενη [εβδομάδα / μήνα];
  • Όλοι μιλούν για τα [όνομα] βραβεία…
  • Σημειώστε στο ημερολόγιό σας την εκδήλωση οικοδόμησης της ομάδας [εταιρεία]
  • Σας προσκαλούμε για ένα διασκεδαστικό [πρωί / απόγευμα / ημέρα] εκτός εργασίας!

Γραμμές θέματος email απόκτησης

  • Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας στο [περιεχόμενο]
  • Επιτυχία! Θα μας ακούσετε σύντομα
  • Ακόμα ενδιαφέρεστε να ακούσετε από εμάς; Να τι έχουμε να προσφέρουμε …
  • Μια σύντομη συμβουλή για τους ενεργούς συνδρομητές μας
  • Είδαμε την ανάρτησή σας στην [πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης] και θέλουμε να βοηθήσουμε
  • Τώρα που έχουμε απαντήσει στην ερώτησή σας στην [πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης], τι θα λέγατε να εγγραφείτε;

Γραμμές θέματος email Winback

  • Πέρασε καιρός! Αγοράστε ξανά σε μας για [X]% έκπτωση σε όλα
  • Πού ήσασταν; Μας λείψατε! Επιστρέψτε στην [εταιρεία] με αυτή τη μεγάλη προσφορά
  • Ακολουθούν [X] λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να κάνετε ακόμα αγορές σε μας
  • Λείψατε σε όλους στην [εταιρεία]! Ακολουθούν οι κορυφαίοι λόγοι [X] για να παραμείνετε στη λίστα αλληλογραφίας μας
  • Ενημερώστε μας αν θέλετε ακόμα να μας ακούσετε …
  • Ο αποχωρισμός είναι δύσκολος, αλλά ακόμα δεν είναι πολύ αργά για να επανορθώσουμε!

Ιδέες για πρότυπα ενημερωτικών email

Πρότυπα email ανακοίνωσης εταιρείας

Πρότυπο email ανακοίνωσης εταιρείας 1 – ανακοίνωση προώθησης


Πρότυπο email ανακοίνωσης εταιρείας 2 – εσωτερική πρόσληψη


Πρότυπο email ανακοίνωσης εταιρείας 3 – εισαγωγή νέου υπαλλήλου


Πρότυπο email ανακοίνωσης εταιρείας 4 – ανοιχτή πρόσκληση σε σύσκεψη


Πρότυπα αυτόματων email

Πρότυπο αυτόματων email 1 – επιχειρησιακές επιδόσεις


Πρότυπο αυτόματων email 2 – ενημέρωση εταιρείας


Πρότυπο αυτόματων email 3 – περίληψη δραστηριοτήτων


Πρότυπο αυτόματων email 4 – σύγκριση με άλλους


Πρότυπα ενημερωτικών email

Πρότυπο ενημερωτικών email 1 – δήλωση που δίνει διαβεβαίωση


Πρότυπο ενημερωτικών email 2 – παρέχει ενημέρωση σε περιόδους κρίσης


Πρότυπο ενημερωτικών email 3 – σύντομη δήλωση εταιρείας





Πρότυπα email έρευνας

Πρότυπα email έρευνας 1 – προσφέροντας ένα κίνητρο


Πρότυπα email έρευνας 2 – μία ερώτηση ενσωματωμένη στο αντίγραφο

Πρότυπα email έρευνας 3 – αξιολόγηση προϊόντος/υπηρεσίας

Πρότυπα email έρευνας 4 – αποτελέσματα ερωτηματολογίου

Πρότυπα email Παρακαλώ Απαντήστε

Πρότυπα email Παρακαλώ Απαντήστε 1 – πρόσκληση σε συνέδριο/σεμινάριο


Πρότυπα email Παρακαλώ Απαντήστε 2 – πρόσκληση εκδήλωσης βραβείων


Πρότυπα email Παρακαλώ Απαντήστε 3 – πρόσκληση εκδήλωσης οικοδόμησης ομάδας


Πρότυπα email απόκτησης

Πρότυπα email απόκτησης 1 – επιβεβαίωση συνδρομής


Πρότυπα email απόκτησης 2 – ενοποίηση βάσεων δεδομένων και συμβουλές για δράση


Πρότυπα email Winback

Πρότυπα email Winback 1 – προσφέροντας μια έκπτωση


Πρότυπα email Winback 2 – ενημέρωση για λόγους παραμονής

Πρότυπα email Winback 3 – διαγραφή από τη λίστα συνδρομών

Πρότυπα ενημερωτικών email – Συχνές Ερωτήσεις

Πώς γράφετε ένα ενημερωτικό email;

Για να γράψετε ένα ενημερωτικό email, θα πρέπει πρώτα να βρείτε μια εξαιρετική γραμμή θέματος. Στη συνέχεια, γράψτε το σώμα του email και βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει μια παρότρυνση για δράση.

Πώς γράφετε ένα ενημερωτικό email συνέντευξης;

Στη γραμμή θέματος του email, ξεκινήστε με την πρόθεση της άτυπης δικτύωσης. Επιπλέον, αναφέρετε την ημερομηνία και το όνομά σας. Στην πρώτη παράγραφο, παρουσιάστε τον εαυτό σας, τη θέση σας και την εταιρεία στην οποία εργάζεστε. Στη δεύτερη παράγραφο, να είστε σύντομοι και δηλώστε ότι θέλετε να μάθετε περισσότερα για την επιχείρησή τους. Στην τρίτη παράγραφο, ζητήστε μια 15λεπτη συνάντηση, κατά προτίμηση αυτοπροσώπως. Τέλος, προσθέστε μερικές γραμμές κλεισίματος.

Ποιοι είναι οι τρεις τύποι email;

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τριών τύπων email που θα χρησιμοποιήσετε για τους πελάτες σας: ενημερωτικά δελτία, διαφημιστικά μηνύματα και email έρευνας.

Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα ενημερωτικό email;

Τα ενημερωτικά email πρέπει να είναι σύντομες δηλώσεις που υπογραμμίζουν την τρέχουσα κατάσταση και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θα τη χειριστεί. Επομένως, αυτά τα email πρέπει να είναι σχετικά σύντομα, συνοψίζοντας τις σημαντικές λεπτομέρειες εντός 3 έως 5 παραγράφων που αποτελούνται από αρκετές γραμμές κειμένου μόνο.

Πρέπει τα ενημερωτικά email να περιέχουν στοιχεία μάρκετινγκ;

Η σύντομη απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι όχι. Υπάρχει ένας χρόνος και ένας τόπος για μάρκετινγκ, και αυτό σίγουρα δεν είναι ένα από αυτά. Εάν το ενημερωτικό email αφορά μια κρίση ή μια δύσκολη κατάσταση, ένας λόγος παραπάνω. Τα ενημερωτικά email έχουν σχεδιαστεί καθαρά για να καθησυχάσουν τους πελάτες, να τους ευχηθούν και να τους ενημερώσουν πώς τυχόν αλλαγές σε αβέβαιους καιρούς μπορεί να τους επηρεάσουν.

Πόσο συχνά μπορούν να αποστέλλονται ενημερωτικά email;

Αυτό εξαρτάται πραγματικά από το πόσες κρίσεις ή σημαντικά γεγονότα συμβαίνουν πραγματικά. Εάν μια συγκεκριμένη κατάσταση εκτυλίσσεται για μεγάλο χρονικό διάστημα, το ενημερωτικό email θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα τακτικά αποσταλμένο email με ενημερώσεις. Αυτές οι σύντομες δηλώσεις, ωστόσο, θα πρέπει πραγματικά να προορίζονται για τις πιο σημαντικές, σπάνιες περιπτώσεις, διαφορετικά, θα γίνουν πολύ κανονικοποιημένες για να κάνουν τον επιθυμητό αντίκτυπο.

Free 14-day trial. No credit card required. Sign up today!

Send out informational email campaigns with confidence. Save our templates, customize them, and watch your email engagement rise.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς γράφετε ένα ενημερωτικό email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να γράψετε ένα ενημερωτικό email, θα πρέπει πρώτα να βρείτε μια εξαιρετική γραμμή θέματος. Στη συνέχεια, γράψτε το σώμα του email και βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει μια παρότρυνση για δράση.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς γράφετε ένα ενημερωτικό email συνέντευξης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Στη γραμμή θέματος του email, ξεκινήστε με την πρόθεση της άτυπης δικτύωσης. Επιπλέον, αναφέρετε την ημερομηνία και το όνομά σας. Στην πρώτη παράγραφο, παρουσιάστε τον εαυτό σας, τη θέση σας και την εταιρεία στην οποία εργάζεστε. Στη δεύτερη παράγραφο, να είστε σύντομοι και δηλώστε ότι θέλετε να μάθετε περισσότερα για την επιχείρησή τους. Στην τρίτη παράγραφο, ζητήστε μια 15λεπτη συνάντηση, κατά προτίμηση αυτοπροσώπως. Τέλος, προσθέστε μερικές γραμμές κλεισίματος.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιοι είναι οι τρεις τύποι email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τριών τύπων email που θα χρησιμοποιήσετε για τους πελάτες σας: ενημερωτικά δελτία, διαφημιστικά μηνύματα και email έρευνας.” } }] }

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo