Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email επιχείρησης

Το μάρκετινγκ μέσω email είναι μια πολύ ευέλικτη μέθοδος επικοινωνίας. Αυτό το κανάλι σας δίνει τη δυνατότητα να στέλνετε γραπτά μηνύματα σε διαφορετικές μορφές, συμπεριλαμβανομένων κειμένου, στατικών και δυναμικών εικόνων, διευθύνσεων URL (tracked) ή πολύχρωμων γραμματοσειρών.

Για αυτόν τον λόγο, οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ μέσω email στις στρατηγικές τους για να στέλνουν προσφορές και να προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες στους πελάτες.

Εάν πιστεύετε ότι όλα τα email είναι ίδια, τότε κάνετε πολύ μεγάλο λάθος! Μπορούμε να χωρίσουμε τα είδη των μηνυμάτων μάρκετινγκ μέσω email σε τρεις κύριες μορφές:

  • Email συναλλαγών
  • Email συνεργασίας
  • Διαφημιστικά email

Είναι απαραίτητο να έχετε κατά νου αυτές τις ξεχωριστές μορφές κατά τη διαμόρφωση της στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω email, καθώς κάθε μία εκπληρώνει διαφορετικούς στόχους.

Πρότυπα email επιχείρησης
Μάρκετινγκ μέσω email στο LiveAgent

Κατανοήστε τους τρεις τύπους καμπάνιας μάρκετινγκ μέσω email

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, το μάρκετινγκ μέσω email είναι πολύ ευέλικτο. Εάν ρίξετε μια γρήγορη ματιά στα εισερχόμενά σας αυτήν τη στιγμή, μπορεί να παρατηρήσετε ότι λαμβάνετε email από εταιρείες που επικοινωνούν διαφορετικά μηνύματα με διαφορετικά στυλ.

Ένα email που προωθεί αεροπορικά εισιτήρια, για παράδειγμα, δεν θα μοιάζει με μια επιβεβαίωση online αγοράς. Ωστόσο, και τα δύο θεωρούνται μέρος του email μάρκετινγκ!

Για να κατανοήσουμε τα θεμελιώδη στοιχεία κάθε τύπου μηνύματος, των βέλτιστων πρακτικών και των σχετικών στρατηγικών μάρκετινγκ, χωρίζουμε τις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email σε τρεις κύριες κατηγορίες:email συναλλαγών, σχέσης/συνεργασίας και διαφημιστικά email.

Email σχετικά με συναλλαγές

Όπως υποδηλώνει το όνομα, τα email συναλλαγών είναι αυτά που σχετίζονται με μια συναλλαγή που έχει πραγματοποιηθεί μεταξύ δύο μερών.

Όταν κάνετε μια αγορά σε ένα online κατάστημα, για παράδειγμα, ενδέχεται να λάβετε μια σειρά από email συναλλαγών: ένα επιβεβαιώνει τη συναλλαγή όταν ολοκληρώνετε η πληρωμή, ένα όταν η εταιρεία λαμβάνει την πληρωμή σας και ένα άλλο όταν έχει αποσταλεί το προϊόν σας κλπ.

Ορισμένα παραδείγματα με email σχετικά με συναλλαγές είναι:

  • Επιβεβαιώσεις συναλλαγών
  • Αποδείξεις
  • Ειδοποιήσεις παραδόσεων
  • Επιβεβαιώσεις επιστροφών
  • Καρτέλες υποστήριξης
  • Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης
  • Επιβεβαίωση διεύθυνσης email
Email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης στο LiveAgent
Email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

Email σχέσης/συνεργασίας

Ο κύριος στόχος των email σχέσης/συνεργασίας είναι η επαφή με τον πελάτη ή η πρόκληση ενδιαφέροντος στο κοινό σας.

Τα email σχέσης/συνεργασίας εστιάζουν στη σχέση με τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σας, στέλνοντάς τους περιεχόμενο που θα τους εκπαιδεύσει ή/και θα αποφέρει επιπλέον αξία.

Τα email σχέσης/συνεργασίας μπορούν να περιέχουν:

  • Μηνύματα καλωσορίσματος σε νέους συνδρομητές
  • Newsletters
  • Email που προωθούν άρθρα ενός blog
  • Επιβεβαίωση εγγραφής σε webinar
  • Έρευνες γνώμης
  • Email σχετικά με ειδήσεις ή τάσεις σε συγκεκριμένο κλάδο
  • Προσκλήσεις σε σεμινάρια
Πρότυπα email επιχείρησης
Email σχέσης/συνεργασίας του LiveAgent

Διαφημιστικά emails

Τα διαφημιστικά email αποστέλλονται από τις επιχειρήσεις στους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες τους.

Για το λόγο αυτό, είναι η δομή που σχετίζεται κυρίως με το μάρκετινγκ μέσω email. Αλλά όπως έχετε δει, υπάρχουν διάφοροι τύποι email που μπορούν να αποσταλούν και να εμπίπτουν στην ίδια κατηγορία.

Εκτός από τις διαφημίσεις και τις προσφορές, ένα διαφημιστικό email μπορεί επίσης να περιέχει:

  • Πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία νέων προϊόντων ή υπηρεσιών
  • Παρουσιάσεις νέων πηγών
  • Περιλήψεις σεμιναρίων (webinars)
  • Μηνύματα που προσφέρουν δωρεάν δοκιμαστικές περιόδους
  • Αναβαθμισμένες προσφορές
Πρότυπα email επιχείρησης
Παράδειγμα διαφημιστικού email – με την ευγενική χορηγία των Starbucks

Όμως, λειτουργεί ακόμα το email ως μέσο επικοινωνίας;

Το email εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα κανάλια επικοινωνίας στον κόσμο. Είναι μια λιγότερο αδιάκριτη και πιο ακριβής εναλλακτική από πολλές άλλες μεθόδους επικοινωνίας. Εάν χρησιμοποιηθεί σωστά, το email δημιουργεί μια σταθερή άμεση σχέση μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών τους.

Η ευελιξία του είναι ένας βασικός λόγος για τη μεγάλη εμβέλεια και αποτελεσματικότητα του. Θα μπορούσαμε κυριολεκτικά να μιλάμε για ώρες για όλους τους στόχους που επιτυγχάνει αυτό το εργαλείο. Το email εξακολουθεί να είναι ο κύριος τρόπος για να έρθετε σε επαφή με δυνητικούς πελάτες, να διανείμετε περιεχόμενο, να αυξήσετε τις πωλήσεις και να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες και πολλά άλλα.

Ένα σημαντικό γεγονός είναι ότι το 72% των ανθρώπων προτιμούν να λαμβάνουν διαφημιστικό περιεχόμενο μέσω email και όχι μέσω κοινωνικών μέσων δικτύωσης (πηγή). 

Σύμφωνα με την Email Monday, το 68,9% των παραληπτών βλέπει email μάρκετινγκ στα smartphone τους 2 με 3 ημέρες την εβδομάδα (πηγή) και το 81% των κατόχων κινητών συσκευών χρησιμοποιούν τακτικά ένα smartphone για να δουν τα email τους (πηγή).

Είναι αδύνατο να αγνοήσετε τη δύναμη του email και θα πρέπει να γνωρίζετε όλες τις δυνατότητες που προσφέρει αυτό το κανάλι επικοινωνίας. Ωστόσο, ποιος είναι ο πιο πρακτικός τρόπος χρήσης των email στην επιχείρησή σας; Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη του email και να το κάνετε πιο πρακτικά και αποτελεσματικά; Η απάντηση είναι: χρησιμοποιώντας πρότυπα email επιχειρήσεων κάθε είδους.

Τι είναι ένα πρότυπο email και ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του?

Ένα πρότυπο email είναι ένα πρότυπο σε HTML ή σε κείμενο που χρησιμεύει ως οδηγός. Τα περιεχόμενα μπορούν να τροποποιηθούν για να ταιριάζουν στα μηνύματά σας.

Ένα πρότυπο email σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείτε γρήγορα καμπάνιες μέσω email. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσαρμόσετε το πρότυπο στις ανάγκες σας αντικαθιστώντας εικόνες, κείμενο, γραμματοσειρές και άλλα στοιχεία. Ένα καλό πρότυπο email είναι κατάλληλο για κάθε είδους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς κλάδους, είτε πρόκειται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τον τουρισμό και τη φιλοξενία, τις επιχειρήσεις, τη γαστρονομία, την υγειονομική περίθαλψη, την εκπαίδευση ή οτιδήποτε άλλο.

Οφέλη από τη χρήση ενός προτύπου email

Εξοικονομείτε χρόνο και πόρους

Αντί να γράψετε ένα email ή να δημιουργήσετε ένα πρότυπο email από την αρχή, μπορείτε εύκολα να ανεβάσετε τις εικόνες σας, να αλλάξετε το κείμενο και να επιλέξετε νέο περιεχόμενο που σχετίζεται με τη βάση δεδομένων σας. Δεν χρειάζεται να επιλέξετε ποια μέρη του email θα συμπεριλάβετε, πού θα βάλετε τις εικόνες ή πού θα γράψετε το κείμενο. Αντ’ αυτού, με ένα πρότυπο έτοιμο προς χρήση, θα έχετε περισσότερο χρόνο για να δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο.

Δεν χρειάζεται να ελέγξετε τη μορφοποίηση

Κάθε φορά που δημιουργείτε ένα νέο πρότυπο email από την αρχή, πρέπει να το ελέγχετε για σφάλματα, επειδή όταν εργάζεστε με μεγάλο αριθμό δεδομένων υπάρχει ο κίνδυνος να αφήσετε εκτός σημαντικά τμήματα ή να κάνετε λάθη μορφοποίησης. Η χρήση ενός προτύπου διασφαλίζει ότι το email σας μοιάζει ακριβώς όπως είναι στη προεπισκόπηση. Ανεξάρτητα από αυτό, μην ξεχάσετε να τσεκάρετε το πρότυπο σε κάθε περίπτωση.

Επεξήγηση προτύπων email επιχείρησης

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, υπάρχουν τρεις τύποι email: email συναλλαγών, email σχέσης/συνεργασίας και διαφημιστικά email. Κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες περιλαμβάνει διαφορετικά email. Έχουμε επιμεληθεί ένα σύνολο επαγγελματικών προτύπων email για κάθε κατηγορία, για να σας διευκολύνουμε να ξεκινήσετε την πρώτη σας καμπάνια ή να βελτιώσετε μια υπάρχουσα.

Πρότυπα email επιχείρησηςΠαρουσίαση προϊόντων

Πρότυπο ανακοίνωσης κυκλοφορίας νέας λειτουργίας


Νέο πρότυπο παρουσίασης φυσικών προϊόντων


Email παρουσίασης προϊόντος ή υπηρεσίας – μικρό πρότυπο

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email παρουσίασης προϊόντος

Πρότυπα email επιχειρήσεωνΜαρτυρίες/αξιολόγησηs

Η επαγγελματική προσέγγιση – Πρότυπο email μαρτυρίας/αξιολόγησης


Φιλική επικοινωνία – Πρότυπο email μαρτυρίας/αξιολόγησης


Μια θετική γνώμη – Πρότυπο email μαρτυρίας/αξιολόγησης

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email μαρτυρίας/αξιολόγησης

Πρότυπα email newsletter


Πρότυπα email newsletter για διαφορετικούς επιχειρηματικούς τομείς


Πρότυπο email newsletter για την αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων

ή:

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email newsletter

Πρότυπα email επιχειρήσεωνΜύηση

Email καλωσορίσματος – Μύηση


Ένα πρότυπο email μύησης που αποστέλλεται από έναν άνθρωπο


“Σας ευχαριστούμε που μας επιλέξατε” – Πρότυπο email καλωσορίσματος 

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email μύησης πελατών

Πρότυπα email επιχείρησηςs – Αίτημα ανατροφοδότησης

Αξιολογήστε τα προϊόντα που αγοράσατε – Πρότυπο email αιτήματος ανατροφοδότησης


Σας ευχαριστούμε για το κοινό έργο – Πρότυπο email αιτήματος ανατροφοδότησης


Μοιραστείτε τις σκέψεις σας μέσω βίντεο – Πρότυπο email αιτήματος ανατροφοδότησης

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email αιτήματος ανατροφοδότησης

Πρότυπα email επιχείρησηςs – Πρόσκληση σε τηλεφωνική κλήση

Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση – Αρχική προσέγγιση


Συμπληρωματικό μήνυμα σε ένα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση


“Προγραμματίσατε μια τηλεφωνική κλήση;” – Πρότυπο συμπληρωματικού email σε πρόσκληση σε τηλεφωνική κλήση

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση

Πρότυπο email επιχείρησηςs – Συμπληρωματική τηλεφωνική κλήση

Όταν θέλετε να συνοψίσετε μια συνάντηση


Όταν θέλετε να κανονίσετε μια συνάντηση


Όταν θέλετε να προωθήσετε άμεσα το προϊόν ή την υπηρεσία σας

Μάθετε περισσότερα σχετικά με με τα πρότυπα email συμπληρωματικής τηλεφωνικής κλήσης

Πρότυπο email επιχείρησηςs – Έκπτωση

Πρότυπο email έκπτωσης σε επίσημο τόνο


Πρότυπο email έκπτωσης σε μη επίσημο τόνο


Πρότυπο email γενικού κωδικού έκπτωσης

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email έκπτωσης

Γραμμές θέματος για τα πρότυπα email διάφορων επιχειρήσεων

Γραμμές θέματος για τα email παρουσίασης προϊόντος:

  • Δυσκολεύεστε με το [ένα πρόβλημα]; Σας έχουμε τη λύση![προϊόν]
  • Είναι επιτέλους εδώ! Γνωρίστε το [προϊόν]: Τώρα θα πάρετε [όφελος]
  • Νέο [προϊόν ή υπηρεσία] από την [εταιρεία]: Μια λύση στο [πρόβλημά] σας
  • Καλωσορίστε το [προϊόν]! Τώρα το [όφελος] είναι στα χέρια σας
  • Βαρεθήκατε το [πρόβλημα]; Μην ανησυχείτε άλλο! Το [προϊόν] είναι εδώ για να σας βοηθήσει!
  • Διαθέσιμο τώρα: [προϊόν], η λύση στο [πρόβλημα]

 Γραμμές θέματος email μαρτυρίας/αξιολόγησης:

  • Πολλά ευχαριστώ από την ομάδα της [εταιρεία]!
  • Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας/Πώς αξιολογείτε την υπηρεσία μας;
  • Η δωρεάν συνδρομή σας/Το δώρο σας
  • Λοιπόν, πώς σας φαίνεται η/το [εταιρεία/προϊόν/υπηρεσία];
  • Μοιραστείτε τις σκέψεις σας και λάβετε [ένα κίνητρο]
  • Ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας

Γραμμές θέματος email με newsletter:

  •  Τώρα είναι η πιο κατάλληλη στιγμή
  • Μια δόση με τα τελευταία νέα της [εταιρεία] ειδικά για εσάς, [όνομα]
  • [όνομα], είναι η τελευταία σας ευκαιρία να εξοικονομήσετε χρήματα αυτό το/τη [όνομα διακοπών/εποχής]
  • Αποκτήστε δωρεάν [προϊόν/ή υπηρεσία] διαβάζοντας απλώς αυτό το email
  • Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς λειτουργεί [ένας συγκεκριμένος τομέας εξειδίκευσης] στην [μια εταιρεία Fortune 500/οποιαδήποτε άλλη λίστα επιτυχημένων/φημισμένων εταιρειών];
  • Είστε [όνομα συγκεκριμένου επαγγέλματος] που θέλετε να [επιθυμητό αποτέλεσμα]

 Γραμμές θέματος email επανασύνδεσης

  • Θέλετε ακόμα να λαμβάνετε το newsletter μας; Όποια και αν είναι η απόφασή σας, πρέπει να μας πείτε την αλήθεια
  • Να είστε ειλικρινείς μαζί μας [όνομα]… Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο
  • Σας λείψαμε; Ας επανασυνδεθούμε!
  • Έχουμε καιρό να τα πούμε. Μετράμε τις ώρες και τις μέρες
  • Χωρίζουν οι δρόμοι μας ή όχι;
  • Θέλετε να μαθαίνετε τα νέα μας;

Γραμμές θέματος email μύησης πελάτη:

  • Καλώς ήλθατε στην [εταιρεία], [όνομα και επώνυμο]
  • [όνομα], καλώς ήλθατε στην κοινότητα της [εταιρεία]!
  • [όνομα], ας ξεκινήσουμε!
  • [όνομα], αξίζετε το καλύτερο
  • Καλώς ήλθατε στην [εταιρεία], [όνομα]. Οι προσφορές σας είναι εδώ!
  • Είστε νέος/νέα στον κόσμο της [εταιρεία];

Γραμμές θέματος του email αιτήματος ανατροφοδότησης

  • Ένα σύντομο ευχαριστώ από την ομάδα της [εταιρείας]
  • Θα θέλαμε να μάθουμε τη γνώμη σας για το [προϊόν / υπηρεσία]
  • Πώς τα πήγαμε, [όνομα];
  • Μοιραστείτε τις σκέψεις σας σχετικά με το/την [προϊόν/υπηρεσία/εταιρεία]
  • Ευχαριστούμε που αγοράσατε [προϊόν / υπηρεσία]. Πώς ήταν η εξυπηρέτηση σας;
  • Πρέπει να μιλήσουμε, [όνομα]…

Γραμμές θέματος του email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση:

  • Ας μιλήσουμε, [όνομα]
  • [όνομα], είστε έτοιμος/η για μια γρήγορη συνομιλία;
  • Ακόμα παλεύετε με το [θέμα]; Ας συζητήσουμε μερικές λύσεις!
  • Ας τα πούμε από το τηλέφωνο, [όνομα]
  • Πρέπει να μιλήσουμε, συμφωνείτε;
  • Μην χάσετε την τηλεφωνική μας επικοινωνία
  • Θα θέλαμε να σας ακούσουμε – κυριολεκτικά

Γραμμές θέματος email της συμπληρωματικής τηλεφωνικής κλήσης:

  • Χάρηκα που μιλήσαμε [όνομα]!
  • Ευχαριστώ που βρήκατε χρόνο να μιλήσετε μαζί μου
  • Δείτε τι συμφωνήσαμε κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής μας κλήσης [ημερομηνία και ώρα]
  • Σύνοψη της τηλεφωνικής μας κλήσης [ημερομηνία και ώρα]
  • Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο για να μου μιλήσετε σήμερα, [όνομα]
  • Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα, [όνομα]
  • Σας ευχαριστώ που συζητήσατε μαζί μου τις ανησυχίες σας σχετικά με [μία από τις προκλήσεις του υποψήφιου πελάτη σας]
  • Μόλις σας άφησα ένα μήνυμα

Γραμμές θέματος email έκπτωσης:

  • Έκπτωση X% – βρείτε μέσα τον κωδικό έκπτωσης
  • Ειδική προσφορά: X% έκπτωση
  • Έκπτωση X% – περιλαμβάνεται εκπτωτικός κωδικός!
  • Έκπτωση X% σε όλα τα προϊόντα
  • Μόνο για σήμερα: Έκπτωση X% σε όλα τα προϊόντα
  • Έκπτωση X% στα αγαπημένα σας [προϊόντα]
  • Έκπτωση X% σε όλες τις συνδρομές!
  • Πάρτε έκπτωση X% σε όλα τα προγράμματα!

Αποστολή επιχειρηματικών email – βέλτιστες πρακτικές

Εάν θέλετε τα email της επιχείρησής σας να οδηγούν στα αναμενόμενα αποτελέσματα, πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένους κανόνες. Δεν θα αναφέρουμε καν τα προφανή, όπως η τοποθέτηση ενός CTA στο κάτω μέρος του email σας, ο καταμερισμός της λίστας των συνδρομητών σας, η μέτρηση και η ανάλυση κάθε καμπάνιας ή η προσωποποίηση κάθε μηνύματος όσο το δυνατόν περισσότερο. Τα ξέρετε όλα αυτά, σωστά; Ας μιλήσουμε για ορισμένες λιγότερο δημοφιλείς αλλά σημαντικές πτυχές του μάρκετινγκ μέσω email που πρέπει να προσέξετε εάν θέλετε να δημιουργήσετε τις καλύτερες δυνατές καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email.

1. Χρησιμοποιήστε ασφαλείς διακομιστές SSL για επικοινωνία μέσω email

Πρότυπα email επιχείρησης

Το Secure Socket Layer (SSL) είναι μια τεχνολογία κρυπτογράφησης που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τον διακομιστή του email σας χρησιμοποιώντας ενισχυμένη ασφάλεια. Χρησιμοποιεί δύο ξεχωριστά “κλειδιά” για την κρυπτογράφηση όλων των δεδομένων σε ένα email: ένα δημόσιο κλειδί και ένα ιδιωτικό κλειδί, στα οποία έχει πρόσβαση μόνο ο παραλήπτης. Αυτό σημαίνει ότι στην απίθανη περίπτωση υποκλοπής ενός email, το email δεν θα είναι αναγνώσιμο από αυτόν που υποκλέπτει χωρίς το ιδιωτικό κλειδί.

Κατά τη διαμόρφωση των προγραμμάτων-πελατών του σταθερού υπολογιστή σας, όπως το Outlook, το Thunderbird ή των κινητών συσκευών, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε τις ασφαλείς θύρες και τους διακομιστές μας.

2. Αποφύγετε τις λέξεις SPAM στα μηνύματά σας

Φίλτρα SPAM

Οι πάροχοι email διαθέτουν φίλτρα προστασίας από ανεπιθύμητα μηνύματα (anti-spam filters) για να μας προστατεύουν από το να λαμβάνουμε ανεπιθύμητα μηνύματα στα εισερχόμενά μας.

Αυτό είναι πολύ θετικό για όλους μας (είναι απαίσιο να λαμβάνουμε SPAM κάθε μέρα, έτσι δεν είναι;), αλλά είναι και μια πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσουν όλοι όσοι ασχολούνται με το μάρκετινγκ μέσω email.

Τα newsletters σας πιθανότατα θα καταλήξουν στους φακέλους με τα ανεπιθύμητα μηνύματα (SPAM) εάν δεν είστε αρκετά προσεκτικοί. Και, αν συμβεί αυτό, τότε κάθε φορά που στέλνουμε ένα email από τον διακομιστή μας θα πηγαίνει κατευθείαν στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα του συγκεκριμένου χρήστη.

Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη οι πάροχοι email όταν τοποθετούν ένα email στο φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα (SPAM). Ένα από αυτά είναι η αναγνώριση λέξεων που συσχετίζονται συνήθως με ανεπιθύμητα μηνύματα.

Εάν θέλετε το email σας να παραδίδεται χωρίς προβλήματα στα εισερχόμενα των πελατών σας, αποφύγετε λέξεις όπως: δωρεάν, δώρο, καλύτερη τιμή, ειδική προσφορά, έκπτωση, προσφορά, κάντε κλικ εδώ, κερδίστε χρήματα, αγοράστε, καλύτερη τιμή, χαμηλότερη τιμή, μόνο για, δωρεάν κλήση , επένδυση, 50% λιγότερο, γιατί να πληρώσετε περισσότερα, εξαλείψτε το χρέος σας, τώρα, κάντε το τώρα, ξεκινήστε σήμερα, για περιορισμένο χρονικό διάστημα, δείτε το στην τηλεόραση, χάστε βάρος κ.λπ.

3. Αλλάξτε κωδικούς πρόσβασης και ανακατευθύνετε λογαριασμούς πρώην υπαλλήλων

Κέντρο βοήθειας με περιορισμένη πρόσβαση

Αυτό διασφαλίζει ότι όταν κάποιος υπάλληλος φύγει από την εταιρεία σας, δεν θα έχει πλέον πρόσβαση στους λογαριασμούς σας ή στις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες. Η προώθηση διασφαλίζει ότι αν κάποιος απαντήσει σε ένα επαγγελματικό email που έχει σταλεί χρησιμοποιώντας το λογαριασμό ενός πρώην υπαλλήλου, ένας τρέχων υπάλληλος μπορεί να ολοκληρώσει ή να αναθέσει την τρέχουσα επικοινωνία.

4. Μην στέλνετε μαζικά email από την υπηρεσία αλληλογραφίας σας

Πρότυπα email επιχείρησης

Όταν στέλνετε μαζικά email στις επαφές σας, είτε για διαφήμιση, ανακοινώσεις ή newsletter, μην το κάνετε από το πρόγραμμα-πελάτη του webmail ή του σταθερού υπολογιστή σας. Γιατί; Επειδή μια τέτοια ενέργεια θέτει σε σοβαρό κίνδυνο τη φήμη του domain σας. Μπορεί μακροπρόθεσμα να καταχωρηθούν όλα τα email σας ως ανεπιθύμητα ή ακόμα και να κλείσει η υπηρεσία της αλληλογραφίας σας.

Για την ασφαλή αποστολή μαζικών email, πρέπει να διασφαλίσετε ότι ακολουθείτε συγκεκριμένους κανόνες και διαδικασίες. Συνήθως, αυτό γίνεται μέσω εξειδικευμένων παρόχων που θα σας βοηθήσουν να συμμορφωθείτε με τους κανονισμούς κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων (anti-spam).

5. Όσο λιγότερα, τόσο το καλύτερο 

Πρότυπα email επιχείρησης

Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα πιο απλά email λειτουργούν πολύ καλύτερα από αυτά που είναι γεμάτα με εικόνες, διαφορετικά χρώματα ή περίπλοκα σχέδια…

Όσο λιγότερα, τόσο το καλύτερο. Όσο λιγότερο μοιάζει με κλασικά newsletters (εκείνα που εκτίθενται σε διαφορετικές στήλες, γεμάτα τεράστιες εικόνες ή επικεφαλίδες), τόσο το καλύτερο.

Έχουμε συνηθίσει να συσχετίζουμε τα ανεπιθύμητα μηνύματα (SPAM) με “καλά σχεδιασμένα” newsletter. Γι’ αυτό, είναι ενδιαφέρον το ότι ένα απλό email που μοιάζει με ένα “κανονικό” μήνυμα, όπως αυτό που θα μας έστελνε ένας φίλος, συνήθως δίνει καλύτερα αποτελέσματα.

Ο κανόνας έχει ως εξής: κράτησέ το απλό, ηλίθιε (keep it simple, stupid – KISS).

Πρότυπα email επιχείρησης – Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να αξιολογήσω την επιτυχία των email της επιχείρησής μου;

Αναφορές

Τα βασικά και πιο χρήσιμα στοιχεία για τη μέτρηση της επιτυχίας μιας καμπάνιας μέσω email είναι το ποσοστό παράδοσης, το ποσοστό ανοίγματος του email, το ποσοστό κλικ και το ποσοστό εγκατάλειψης. Όλοι οι αξιόπιστοι οργανισμοί μάρκετινγκ ή τα εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email θα σας παρέχουν αυτά τα στατιστικά στοιχεία.

  • Το ποσοστό παράδοσης είναι ο λόγος των email που δεν παραδόθηκαν προς τον αριθμό των email που στάλθηκαν.
  • Το ποσοστό ανοίγματος email είναι ο λόγος των συνδρομητών που άνοιξαν τα email σας προς τον αριθμό των email που παραδόθηκαν.
  • Το ποσοστό των κλικ είναι ο λόγος των ατόμων που έκαναν κλικ σε συνδέσμους προς τον αριθμό των μηνυμάτων που παραδόθηκαν.
  • Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι ο λόγος των διευθύνσεων email στη λίστα σας που δεν έλαβαν το μήνυμά σας, γιατί οι διακομιστές mail ή τα προγράμματα-πελάτες τα επέστρεψαν, προς τον συνολικό αριθμό των διευθύνσεων email στη λίστα σας.

Συνήθως, τα καλά αποτελέσματα είναι:

  • Ποσοστό παράδοσης 95% και πάνω
  • 30% στο ποσοστό ανοίγματος email
  • Πάνω από 10% για τα ποσοστά κλικ
  • Λιγότερο από 2% για τα ποσοστά εγκατάλειψης

Ωστόσο, αυτά τα ποσοστά και τα κριτήρια αναφοράς διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Τα πιο σημαντικά στοιχεία που επηρεάζουν αυτά τα αποτελέσματα είναι η ποιότητα των δεδομένων της καμπάνιας και η αξία του περιεχομένου.

Πόσο μεγάλα πρέπει να είναι τα email μου;

Πρότυπα email επιχείρησης

Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύντομο, να διαβάζεται ευχάριστα και να παρουσιάζεται σε μικρά κομμάτια. Οι παραλήπτες διαβάζουν το email σε δευτερόλεπτα και συνήθως τους “μένουν” γενικές λέξεις-κλειδιά και θέματα. Εάν εντοπίσουν κάτι που τους αφορά, θα επιβραδύνουν και θα διαβάσουν το μήνυμά σας πιο προσεκτικά. Ξεκινήστε να γράφετε το email σας και επεξεργαστείτε το μέχρι να σας μείνουν μόνο οι βασικές πληροφορίες.

Πρέπει να γράψω ένα απλό email ή να στείλω ένα email σε HTML;

Πρότυπα email επιχείρησης

Ένα απλό email περιέχει μόνο κείμενο χωρίς καμία μορφοποίηση. Σας επιτρέπει επίσης να ενσωματώσετε απλά γραφικά ή gifs στο email. Ταυτόχρονα, μια έκδοση σε HTML περιέχει εικόνες, χρώματα και άλλες επιλογές μορφοποίησης κειμένου. Η επιλογή εξαρτάται από τη στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email, το brand, τον οδηγό στυλ και πολλούς άλλους παράγοντες.

Φαίνεται λογικό να χρησιμοποιείτε email που βασίζονται σε κώδικα HTML, ειδικά στην περίπτωση προϊόντων B2C, καθώς αυτό το είδος email σας δίνει περισσότερες επιλογές για να παρουσιάσετε οπτικά το προϊόν σας. Ωστόσο, το 62% αυτών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ λένε ότι στέλνουν ένα υβρίδιο HTML και απλού κειμένου στους συνδρομητές τους (πηγή). 

Πόσο μεγάλη πρέπει να είναι η βάση δεδομένων των email μου;

Ουρά

Αυτή είναι μια ξεχωριστή πτυχή κάθε επιχείρησης. Εάν πουλάτε ένα μαζικό προϊόν B2C που είναι διαθέσιμο σε πολλούς τύπους πελατών (όπως κινητά τηλέφωνα, κασκόλ ή οικονομικά αυτοκίνητα), η βάση δεδομένων σας θα είναι τεράστια και θα αποτελείται από εκατοντάδες χιλιάδες επαφές. Ωστόσο, εάν προσφέρετε ένα εξαιρετικά εξειδικευμένο λογισμικό διαχείρισης αποστολών B2B, η βάση δεδομένων σας θα είναι προφανώς μικρότερη. Το πιο σημαντικό πράγμα εδώ είναι να τμηματοποιήσετε τη βάση δεδομένων σας.

Ready to put our business email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How can I measure the success of my business emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The basic and most useful metrics for measuring the success of an email campaign are delivery rate, open rate, click-through rate, and bounce rate percentages.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should my emails be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Content should be short, scannable, and presented in small chunks. Recipients spend seconds skimming over emails, picking up on general keywords and topics. If they spot something relevant, they will slow down and read your message more carefully.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I write a plain text email or send an email in HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The choice depends on your email marketing strategy, branding, style guide, and many more factors. However, it is reasonable to use emails based on HTML code, especially for B2C products, as this kind of email gives you more options to showcase your product. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo