• Πρότυπα
  • Πρότυπα email με περιορισμένο περιεχόμενο

Πρότυπα email με περιορισμένο περιεχόμενο

Η δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου που προσελκύει χρήστες στην εταιρεία σας και τους ενθαρρύνει να προβούν στις επιθυμητές ενέργειες, όπως οι αγορές ή η εγγραφή σε μια υπηρεσία, αποτελούν μία μορφή εισερχόμενων δραστηριοτήτων μάρκετινγκ. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να είναι πολύτιμο να περιορίσετε την πρόσβαση σε συγκεκριμένο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας με την ελπίδα να δημιουργήσετε νέους δυνητικούς πελάτες ή επιπλέον δεδομένα. Περιεχόμενο όπως αυτό ονομάζεται περιορισμένο περιεχόμενο ή premium περιεχόμενο.

Η περιορισμένη αναφορά του Exponea
Η περιορισμένη αναφορά του Exponea

Τι είναι το περιορισμένο περιεχόμενο?

Δεν υπάρχει καθολικός ορισμός του περιορισμένου περιεχομένου, αλλά θα καθορίσουμε τα κύρια χαρακτηριστικά του εν συντομία. Οποιοδήποτε περιεχόμενο στο οποίο μπορείτε να έχετε πρόσβαση μόνο αφού δώσετε κάτι σε αντάλλαγμα, όπως μια διεύθυνση email, χαρακτηρίζεται ως περιορισμένο περιεχόμενο. Οι πιο συνηθισμένες πληροφορίες που ζητούνται από άτομα που επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε περιορισμένο περιεχόμενο είναι η διεύθυνση email τους, αν και άλλες στρατηγικές περιλαμβάνουν να ζητάτε έναν αριθμό τηλεφώνου, να κάνουν like ή να ακολουθήσουν σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή να κοινοποιούν αναρτήσεις σε διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ο σκοπός του περιορισμένου περιεχομένου είναι η δημιουργία δυνητικών πελατών αποκτώντας τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Οι δυνητικοί πελάτες είναι άτομα που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό σας μετά από μια αναζήτηση Google ή έχουν βρει την εταιρεία σας από εξωτερικούς ιστότοπους, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.

Ένα παράδειγμα περιορισμένου περιεχομένου θα μπορούσε να είναι μια δημοσίευση ιστολογίου που είναι ελεύθερα προσβάσιμη και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες. Ωστόσο, εάν ο αναγνώστης θέλει να διαβάσει περισσότερα από τα άρθρα σας ή να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα επιπλέον περιεχόμενο (όπως μια λίστα ελέγχου), θα πρέπει να σας παράσχει μια διεύθυνση email για να το λάβουν. Ως εκ τούτου, το περιορισμένο περιεχόμενο μπορεί να οδηγήσει σε σχετική δημιουργία δυνητικών πελατών, καθώς οι χρήστες των οποίων τα δεδομένα λαμβάνετε ενδιαφέρονται ήδη για την επιχείρησή σας και για αυτό που προσφέρει.

Τι είναι το περιορισμένο περιεχόμενο? - App - Uploads - 2020 - 12 - Screenshot 2020 12 09 At 10.22.03.png
Το Economist ζητά από τους αναγνώστες του να πληρώσουν για μια συνδρομή ή να εγγραφούν για έναν δωρεάν λογαριασμό για να συνεχίσουν να διαβάζουν το άρθρο

Γραμμές θέματος email περιορισμένου περιεχομένου

  • Εδώ είναι το [ebook/Λευκή Βίβλος] που ζητήσατε!
  • Εξαιρετικό περιεχόμενο σας περιμένει μέσα, όπως υποσχεθήκαμε
  • Δείτε το βίντεό μας για συμβουλές για την επίλυση [προβληματικό σημείο]
  • Φιλοξενούμε ένα ζωντανό βίντεο και σας προσκαλούμε να το παρακολουθήσετε
  • Καλώς ορίσατε στο μάθημα [θέμα] από το [όνομα εταιρείας]
  • Σας ευχαριστούμε που εγγραφήκατε για να λαμβάνετε τα [καθημερινά/εβδομαδιαία/μηνιαία] email μας σχετικά με το [θέμα]

Πρότυπα email με περιορισμένο περιεχόμενο

Πρότυπο email με περιορισμένο περιεχόμενο 1 – λήψη περιεχομένου


Hi [name],

Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.

We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.

Please find the attached documents at the bottom of this email.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…

Πρότυπο email με περιορισμένο περιεχόμενο 2 – σύνδεσμος για το βίντεο


Hello [name],

You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.

The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].

Check out our website for more videos related to the subject of [topic].

[More videos]

Thanks for watching!
[Company]

Πρότυπο email με περιορισμένο περιεχόμενο 3 – σειρές email


Dear [name],

Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].

We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].

You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:

Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…

We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.

Best,
The [company] team

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!

Frequently asked questions

Πόσο από το περιεχόμενό μου πρέπει να είναι περιορισμένο;

Εξαρτάται από τους στόχους της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, ωστόσο, δεν συνιστάται να κάνετε όλο το περιεχόμενό σας περιορισμένο. Αυτό οφείλεται στο ότι πρέπει πρώτα να προσφέρετε αρκετά για να ενδιαφερθούν οι υποψήφιοι πελάτες ώστε να είναι πρόθυμοι να παράσχουν τις διευθύνσεις email τους. Αλλά το πόσο ακριβώς περιεχόμενο πρέπει να είναι ελεύθερα προσβάσιμο εξαρτάται από το αν οι στόχοι σας εστιάζονται περισσότερο στη δημιουργία δυνητικών πελατών ή πιθανά στην προβολή της εταιρείας και στο SEO.

Ποια είναι μερικά παραδείγματα περιορισμένου περιεχομένου;

Τα παραπάνω πρότυπα έχουν ήδη καλύψει σειρές email, ηλεκτρονικά βιβλία και λευκές βίβλους, καθώς και διαφορετικό περιεχόμενο βίντεο, όπως διαδικτυακά σεμινάρια και ντοκιμαντέρ. Εκτός από αυτές, μερικές άλλες προτάσεις περιορισμένου περιεχομένου που μπορείτε να επιλέξετε να προσφέρετε είναι:

  • Αναβαθμίσεις περιεχομένου – πρόσβαση σε πρόσθετο υλικό 
  • Επίδειξη/δοκιμές – μια περίοδος για να δοκιμάσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία δωρεάν
  • Πρότυπα υπολογιστικών φύλλων – εξοικονομήστε χρόνο των χρηστών παρέχοντας μια φόρμα με κενά διαστήματα προς συμπλήρωση
  • Επεξεργασία εγγράφων και σάρωση αρχείων –  όπως ένα πρότυπο ενσωμάτωσης

Μπορώ να χρεώσω για περιορισμένο περιεχόμενο;

Εξ ορισμού, το περιορισμένο περιεχόμενο δεν είναι κάτι που απαιτεί πληρωμή. Μάλλον, είναι κάτι που παρέχετε ως αντάλλαγμα για την ολοκλήρωση μιας επιθυμητής ενέργειας, όπως η παροχή διεύθυνσης email, προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε ορισμένα υλικά. Μπορείτε να χρεώσετε τους χρήστες για πρόσβαση σε περιεχόμενο, αλλά αυτό θα σήμαινε ότι είναι περιεχόμενο επί πληρωμή, το οποίο είναι μια άλλη μορφή εισερχόμενου μάρκετινγκ και είναι εντελώς διαφορετική στρατηγική από την παροχή περιορισμένου περιεχομένου.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo