Πρότυπα email με περιορισμένο περιεχόμενο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσελκύσουν νέους πελάτες και να παρέχουν πολύτιμο περιεχόμενο αποτελούν μία μορφή εισερχόμενων στρατηγικών για την επιχείρηση. Η ποσότητα του περιεχομένου που πρέπει να είναι προσβάσιμο εξαρτάται από τους στόχους της εταιρείας.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Η δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου που προσελκύει χρήστες στην εταιρεία σας και τους ενθαρρύνει να προβούν στις επιθυμητές ενέργειες, όπως οι αγορές ή η εγγραφή σε μια υπηρεσία, αποτελούν μία μορφή εισερχόμενων δραστηριοτήτων μάρκετινγκ. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να είναι πολύτιμο να περιορίσετε την πρόσβαση σε συγκεκριμένο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας με την ελπίδα να δημιουργήσετε νέους δυνητικούς πελάτες ή επιπλέον δεδομένα. Περιεχόμενο όπως αυτό ονομάζεται περιορισμένο περιεχόμενο ή premium περιεχόμενο.
Δεν υπάρχει καθολικός ορισμός του περιορισμένου περιεχομένου, αλλά θα καθορίσουμε τα κύρια χαρακτηριστικά του εν συντομία. Οποιοδήποτε περιεχόμενο στο οποίο μπορείτε να έχετε πρόσβαση μόνο αφού δώσετε κάτι σε αντάλλαγμα, όπως μια διεύθυνση email, χαρακτηρίζεται ως περιορισμένο περιεχόμενο. Οι πιο συνηθισμένες πληροφορίες που ζητούνται από άτομα που επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε περιορισμένο περιεχόμενο είναι η διεύθυνση email τους, αν και άλλες στρατηγικές περιλαμβάνουν να ζητάτε έναν αριθμό τηλεφώνου, να κάνουν like ή να ακολουθήσουν σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή να κοινοποιούν αναρτήσεις σε διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ο σκοπός του περιορισμένου περιεχομένου είναι η δημιουργία δυνητικών πελατών αποκτώντας τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Οι δυνητικοί πελάτες είναι άτομα που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό σας μετά από μια αναζήτηση Google ή έχουν βρει την εταιρεία σας από εξωτερικούς ιστότοπους, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.
Ένα παράδειγμα περιορισμένου περιεχομένου θα μπορούσε να είναι μια δημοσίευση ιστολογίου που είναι ελεύθερα προσβάσιμη και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες. Ωστόσο, εάν ο αναγνώστης θέλει να διαβάσει περισσότερα από τα άρθρα σας ή να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα επιπλέον περιεχόμενο (όπως μια λίστα ελέγχου), θα πρέπει να σας παράσχει μια διεύθυνση email για να το λάβουν. Ως εκ τούτου, το περιορισμένο περιεχόμενο μπορεί να οδηγήσει σε σχετική δημιουργία δυνητικών πελατών, καθώς οι χρήστες των οποίων τα δεδομένα λαμβάνετε ενδιαφέρονται ήδη για την επιχείρησή σας και για αυτό που προσφέρει.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Η εταιρεία Epixeirisi - Ekpaideytikoi Mko προσφέρει μια εύχρηστη και προσαρμόσιμη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, η οποία βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και αυξάνει τα έσοδα των επιχειρήσεων. Η εταιρεία προσφέρει επίσης λειτουργίες επανάκλησης και αυτόματης επιστροφής κλήσης για βελτίωση της ροής εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου. Η δημιουργία μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων και στη διατήρηση των πελατών πιστών στην εταιρεία.
Είστε έτοιμοι για ένα νέο σύστημα καρτελών;
Το LiveAgent είναι ένα οικονομικό εργαλείο υποστήριξης πελατών με πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται γρήγορα σε αιτήματα μέσω διαφορετικών καναλιών.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες