Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email περιεχομένου

Υπάρχουν πολλοί τύποι περιεχομένου που μπορείτε να δημοσιεύσετε στον δικό σας ιστότοπο ή σε άλλες πλατφόρμες. Μπορείτε να αξιοποιήσετε ορισμένους τύπους περιεχομένου για να αποκτήσετε νέους οπαδούς ή να προσελκύσετε την προσοχή των πιθανών πελατών, ενώ άλλοι τύποι περιεχομένου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία σχέσεων με υπάρχοντες πελάτες.

Μερικά παραδείγματα των πρώτων είναι περιορισμένο περιεχόμενο και εγγραφές σε ενημερωτικά δελτία, τα οποία απαιτούν από τον χρήστη να σας παράσχει τα στοιχεία επικοινωνίας του, όπως τη διεύθυνση email του για να έχει πρόσβαση στο πλήρες άρθρο ή την αναφορά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να παρέχετε κάποιο πολύτιμο περιεχόμενο με αντάλλαγμα τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας τους για μελλοντικές καμπάνιες μάρκετινγκ, γνωρίζοντας ότι ενδιαφέρονται ήδη για ορισμένα προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρετε.

Οι τελευταίοι τύποι περιεχομένου, που απευθύνονται στους υπάρχοντες πελάτες σας, περιλαμβάνουν αναρτήσεις ιστολογίου, διαδικτυακά σεμινάρια, μελέτες περιπτώσεων και εξωτερικά άρθρα ή αναφορές εταιρείας. Είναι σημαντικό όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι να διαβάζουν, να παρακολουθούν ή να ακούν το νέο σας περιεχόμενο, καθώς οι κύριοι σκοποί του είναι να αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να βελτιώσει την αφοσίωση των πελατών.

LinkedIn πρότυπο email κλεφτής ματιάς σε webinar

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι να στείλετε email περιεχομένου για να ενημερώσετε τους πελάτες σας σχετικά με την ύπαρξή τους. Κάθε φορά που δημιουργείτε οποιοδήποτε από αυτά τα είδη υλικού, θα πρέπει να στέλνετε email στους σχετικούς χρήστες στη βάση δεδομένων σας – συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εγγράφηκαν πρόσφατα στις ενημερώσεις email newsletter.

Για να κάνετε αυτήν τη διαδικασία γρηγορότερη και ευκολότερη, είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε πρότυπα email περιεχομένου. Θα δώσουμε μερικά παραδείγματα προτύπων email που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για κάθε διαφορετικό τύπο περιεχομένου, αλλά ας ξεκινήσουμε πρώτα με τα βασικά.

Τι είναι το πρότυπο email;

Ένα πρότυπο email είναι ένα πλαίσιο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να γράψετε το email σας αλλάζοντας απλώς το προτεινόμενο περιεχόμενο με το δικό σας. Σας επιτρέπουν να δημιουργείτε γρήγορα και εύκολα καμπάνιες μάρκετινγκ email περιεχομένου αντικαθιστώντας απλά ένα μέρος του κειμένου και άλλων στοιχείων μηνυμάτων για να ταιριάζουν με την προσωπικότητα της εταιρείας σας.

Τα πρότυπα email περιεχομένου σας εξοικονομούν χρόνο και προσπάθεια, καθώς χρειάζεται μόνο να τροποποιήσετε τα σχετικά μέρη αντί να χρειαστεί να γράψετε ένα email από την αρχή. Αυτό σας δίνει περισσότερο χρόνο για δημιουργικότητα και σύνταξη νέου περιεχομένου. Επιπλέον, υπάρχει μειωμένη ανάγκη για έλεγχο της μορφοποίησης ή για σφάλματα, καθώς το πρότυπο θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα πάντα συνεπή και να μειώσετε τις πιθανότητες να κάνετε λάθη.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε πρότυπα email στο LiveAgent

Εξατομικευμένα και σταθερά email περιεχομένου

Η εξατομίκευση email περιεχομένου μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση βασικών μετρήσεων, όπως η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, η οποία ορίζεται ως το ποσοστό των παραληπτών που ακολουθούν έναν σύνδεσμο σε ένα email προς έναν εξωτερικό ιστότοπο. Μπορείτε να αυξήσετε αυτήν τη μέτρηση έως και 27% απλώς στέλνοντας ένα email που απευθύνεται στον παραλήπτη με το όνομα (πηγή).

Αυτή είναι η απλούστερη μορφή εξατομίκευσης. Η προσαρμογή των email περιεχομένου σας σε συγκεκριμένους πελάτες μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία μιας μόνιμης εμπειρίας πελατών. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης στην εταιρεία σας. Επιπλέον, το 74% των εμπόρων συμφωνεί ότι η εξατομίκευση βοηθά στην αύξηση της συμμετοχής (πηγή).

Email για να ξανακερδίσετε πελάτες από τη Sephora
Τα εξατομικευμένα email της Sephora

Είναι ευρέως αποδεκτό ότι η εξατομίκευση είναι το μέλλον του μάρκετινγκ. Μπορείτε να αυξήσετε τον αντίκτυπο της στρατηγικής σας στέλνοντας προσαρμοσμένο περιεχόμενο και email σε συγκεκριμένα τμήματα της βάσης δεδομένων χρηστών. Η παρουσίαση σε άτομα με τα πιο ενδιαφέροντα και συναφή υλικά θα βοηθήσει επίσης στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών που παρέχετε ακόμη περισσότερο.

Ένα πλεονέκτημα της χρήσης προτύπων είναι ότι θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε μια σταθερή εμφάνιση σχεδιασμού. Το κοινό σας μπορεί να περιμένει ότι ορισμένες κοινές πτυχές των email σας, όπως τα χρώματα, οι γραμματοσειρές και η διάταξη, θα παραμένουν πάντα οι ίδιες. Κάτι τέτοιο βοηθά τους παραλήπτες να συσχετίσουν το συνεπές στυλ της επικοινωνίας σας με την εταιρεία, έτσι ώστε τα email σας να ξεχωρίζουν σε συνωστισμένα εισερχόμενα.

Το πρόγραμμα δημοσίευσης των email πρέπει επίσης να είναι συνεπές, εκτός από τα email που πρέπει να διαβαστούν, τα οποία αποστέλλονται αμέσως όταν πρέπει να κοινοποιηθούν ορισμένες σημαντικές ειδήσεις. Αυτό βοηθά στη δημιουργία οικειότητας με τους παραλήπτες που μπορούν να γνωρίζουν πότε να περιμένουν τα μηνύματά σας.

Το κείμενο που κατευθύνει τους αναγνώστες στον ιστότοπό σας από εξωτερικές πηγές, που ονομάζονται backlinks, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστό και στην οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας. Τα backlinks συμβάλλουν επίσης στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), με αποτέλεσμα ο ιστότοπός σας να εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση για ερωτήματα λέξεων -κλειδιών σε σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) όπως το Google.

Συνεπώς, το περιεχόμενο που δεν δημοσιεύεται στη σελίδα σας, όπως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε ξεχωριστό έγγραφο ή σε εξωτερικό ιστολόγιο ή ιστότοπο, θα πρέπει πάντα να περιλαμβάνει backlinks όταν είναι δυνατόν. Τα email περιεχομένου που στέλνετε για να ενημερώσετε τους συνδρομητές σας για το νέο σας υλικό θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας κατά περίπτωση.

Εάν η εταιρεία σας αναφέρεται από ανεξάρτητο οργανισμό, αλλά δεν υπάρχει backlink στον ιστότοπό σας, τότε θα πρέπει να στείλετε email στον συντάκτη ή στον ιδιοκτήτη εάν θα μπορούσαν να το ενημερώσουν ώστε να περιλαμβάνει έναν σχετικό σύνδεσμο. Μπορείτε ακόμη να προτείνετε ποιο θα μπορούσε να είναι το κείμενο, για να διευκολύνετε τη διαδικασία για το άλλο μέρος.

Τέλος, εάν βρείτε έναν σπασμένο σύνδεσμο στην ιστοσελίδα ενός αξιόπιστου φορέα αρχής από τον οποίο θα θέλατε ένα backlink, μπορείτε να τους στείλετε email προτείνοντας έναν σχετικό σύνδεσμο αντικατάστασης που κατευθύνεται στον δικό σας ιστότοπο.

Γραμμές θεμάτων email περιεχομένου

Περιορισμένες γραμμές θέματος email περιεχομένου

  • Εδώ είναι το [eBook/λευκό χαρτί] που ζητήσατε!
  • Εξαιρετικό περιεχόμενο σας περιμένει μέσα, όπως υποσχεθήκαμε
  • Δείτε το βίντεό μας για συμβουλές για την επίλυση [προβληματικό σημείο]
  • Φιλοξενούμε ένα ζωντανό βίντεο και σας προσκαλούμε να το παρακολουθήσετε
  • Καλώς ορίσατε στο μάθημα [θέμα] από το [όνομα εταιρείας]
  • Ευχαριστούμε που εγγραφήκατε για να λαμβάνετε τα [καθημερινά/εβδομαδιαία/μηνιαία] email μας σχετικά με το [θέμα]

Νέες θεματικές γραμμές email δημοσίευσης ιστολογίου

  • Δεν είσαι ο μόνος που παλεύει με το [προβληματικό σημείο] …
  • Έχετε κουραστεί να μην έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα; Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε
  • Μην χάσετε αυτές τις υπέροχες συμβουλές για την επίτευξη του [στόχου]!
  • Έχετε ακούσει αυτό το κόλπο για [εργασία];
  • Ανοίξτε για να μάθετε πώς μπορείτε να επιτύχετε [στόχο]
  • Δεν έχετε χρόνο για [εργασία]; Αυτές οι συμβουλές [X] θα σας βοηθήσουν

Γραμμές θέματος webinar κλεφτής ματιάς

  • Αποθηκεύστε την ημερομηνία – η πρόσκλησή σας στο webinar της [εταιρείας] στο [θέμα]
  • Δεν θα θέλετε να χάσετε την επερχόμενη διαδικτυακή εκδήλωση [τίτλος]
  • Η εγγραφή ολοκληρώθηκε! Δείτε τι να περιμένετε…
  • [Τίτλος] επιβεβαίωση εγγραφής σε σεμινάριο και πληροφορίες
  • Υπενθύμιση: η διαδικτυακή μας εκδήλωση πραγματοποιείται [σήμερα/αύριο/αυτήν την εβδομάδα]
  • Μην ξεχνάτε το επερχόμενο webinar της [εταιρείας]!

Γραμμή θέματος email εγγραφής σε ενημερωτικό δελτίο

  • Γεια σας, έχετε εγγραφεί
  • Καλώς ορίσατε στο ενημερωτικό δελτίο [τίτλος]
  • Ανοίξτε για να δείτε το [περιεχόμενο] που ζητήσατε
  • Τώρα που έχετε εγγραφεί…
  • Η εγγραφή σας ολοκληρώθηκε, τι θα λέγατε για αυτά τα άλλα [περιεχόμενο]
  • Οι συνδρομητές του ενημερωτικού δελτίου [Εταιρείας] ενδιαφέρονται επίσης για …

Γραμμές θέματος email μελέτης περίπτωσης

  • Μια μελέτη περίπτωσης σχετικά με το πώς το [προϊόν/υπηρεσία] μπορεί να σας βοηθήσει με το [προβληματικό σημείο]
  • Δείτε τι πετύχαμε μαζί με [όνομα υπάρχοντος πελάτη]
  • Γιατί πρέπει να μας δώσετε άλλη μια ευκαιρία: μια μελέτη περίπτωσης
  • Θυμάστε ότι δοκιμάσατε [προϊόν/υπηρεσία];
  • Θα θέλαμε να γράψουμε μια μελέτη περίπτωσης για το τι πετύχαμε μαζί!
  • Ας μοιραστούμε την ιστορία για τον χρόνο σας χρησιμοποιώντας [προϊόν/υπηρεσία]

Γραμμές θέματος email εξωτερικά δημοσιευμένου άρθρου

  • Διαβάστε το νέο μου άρθρο, [τίτλος], που φιλοξενείται από τον συνεργάτη μας
  • Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το [θέμα]; Το έχουμε καλύψει
  • Δείτε το νέο μας άρθρο στο [όνομα εξωτερικού εκδότη]
  • Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το [θέμα]
  • Θα δημοσιεύσετε το άρθρο μας, [όνομα δυνητικού εκδότη];
  • Έχουμε μια υπέροχη ιδέα για ένα κομμάτι σχετικά με το [θέμα] που θα λατρέψετε!

Γραμμές θέματος email αναφοράς νέας εταιρείας

  • Δείτε την αναφορά μας στο νέο [όνομα εξωτερικού εκδότη] [άρθρο/ανάρτηση ιστολογίου/άλλο περιεχόμενο]
  • Διαβάστε περισσότερα για το θέμα [θέμα] στον ιστότοπο του συνεργάτη μας
  • Θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε ένα backlink προς [εταιρεία] στον [τίτλο];
  • Ευχαριστώ για την αναφορά! Εδώ είναι ένας σύνδεσμος που μπορείτε να προσθέσετε …
  • Αίτημα αλλαγής του κειμένου στον σύνδεσμο που αναφέρει την εταιρεία μας στον [τίτλο]
  • Θα μπορούσατε να ενημερώσετε αυτό το backlink;

Γραμμές θέματος email που πρέπει να διαβαστεί

  • Σημαντική ενημέρωση [εταιρεία] στο εσωτερικό
  • Πρέπει να διαβαστεί: μια δήλωση σχετικά με το [θέμα]
  • Επισυνάπτεται μια σημαντική ενημέρωση από την [εταιρεία]
  • Νέα σχετικά με το [θέμα] μαζί με αυτό το μήνυμα
  • Επισκεφθείτε τον [ιστότοπο/ιστολόγιο/άλλες πηγές] για μια σημαντική ανακοίνωση
  • Δήλωση από την [εταιρεία] σχετικά με το [θέμα]: ακολουθήστε τον σύνδεσμο που βρίσκεται μέσα

Ιδέες για πρότυπα email περιεχομένου

Πρότυπα email με περιορισμένο περιεχόμενο

Πρότυπο email με περιορισμένο περιεχόμενο 1 – επιβεβαίωση συνδρομής


Πρότυπο email με περιορισμένο περιεχόμενο 2 – σύνδεσμος στο βίντεο


Πρότυπο email με περιορισμένο περιεχόμενο 3 – σειρά email


Πρότυπα email νέας ανάρτησης ιστολογίου

Πρότυπο email νέας ανάρτησης ιστολογίου 1 – ενσυναίσθηση για ένα προβληματικό σημείο


Πρότυπο email νέας ανάρτησης ιστολογίου 2 – προκαλώντας περιέργεια


Πρότυπο email νέας ανάρτησης ιστολογίου 3 – πώς να επιτευχθεί ένας συγκεκριμένος στόχος


Πρότυπα email webinar κλεφτής ματιάς

Πρότυπο email webinar κλεφτής ματιάς 1 – πρόσκληση με προεπισκόπηση


Πρότυπο email webinar κλεφτής ματιάς 2 – επιβεβαίωση εγγραφής με πληροφορίες


Πρότυπο email webinar κλεφτής ματιάς 3 – υπενθύμιση με τρέιλερ βίντεο


Πρότυπα email εγγραφής newsletter 

Πρότυπο email εγγραφής newsletter 1 – καλωσόρισμα από ένα άτομο


Πρότυπο email εγγραφής newsletter 2 – περιεχόμενο σε αντάλλαγμα για εγγραφή

Πρότυπο email εγγραφής newsletter 3 – προώθηση πρόσθετου περιεχομένου


Πρότυπα email μελέτης περίπτωσης

Πρότυπο email μελέτης περίπτωσης 1 – αποτελέσματα χρήσης προϊόντος ή υπηρεσίας


Πρότυπο email μελέτης περίπτωσης 2 – δοκιμάστε ξανά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία


Πρότυπο email μελέτης περίπτωσης 3 – ζητώντας συμμετοχή

Πρότυπα email άρθρου που δημοσιεύθηκαν εξωτερικά

Πρότυπο email άρθρου που δημοσιεύθηκε εξωτερικά 1 – επικέντρωση στο θέμα


Πρότυπο email άρθρου που δημοσιεύθηκε εξωτερικά 2 – επικέντρωση σε έναν εκδότη


Πρότυπο email άρθρου που δημοσιεύθηκε εξωτερικά 3 – ρίχνοντας μια ιδέα


Πρότυπα email αναφοράς νέας εταιρείας

Πρότυπο email αναφοράς νέας εταιρείας 1 – ενημερώνει τους πελάτες για παραπομπή περιεχομένου


Πρότυπο email αναφοράς νέας εταιρείας 2 – ζητώντας να προστεθεί backlink


Πρότυπο email αναφοράς νέας εταιρείας 3 – αίτημα για διόρθωση ή ενημέρωση backlink ή συνδέσμου


Πρότυπα email που πρέπει να διαβαστούν

Πρότυπο email που πρέπει να διαβαστεί 1 – ανακοίνωση στο σώμα του μηνύματος


Πρότυπο email που πρέπει να διαβαστεί 2 – επισυνάπτεται δήλωση

Πρότυπο email που πρέπει να διαβαστεί 3 – σύνδεση με εξωτερική πηγή

Πρότυπα email περιεχομένου – Συχνές ερωτήσεις

Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος ενός email περιεχομένου;

Το email σας πρέπει να αποτελείται από δύο σύντομες παραγράφους, που κυμαίνονται από 75 έως 150 λέξεις, και πρέπει να είναι εύκολο να διαβαστούν και να κατανοηθούν με μια ματιά.

Γιατί πρέπει να στέλνετε email περιεχομένου;

Τα email περιεχομένου είναι τα καλύτερα για καμπάνιες μάρκετινγκ περιεχομένου. Μπορούν να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε νέους πελάτες ή να αυξήσετε τις πωλήσεις και τις μετατροπές.

Τι πρέπει να συμπεριλάβω σε ένα email περιεχομένου;

Σε ένα email περιεχομένου, θα πρέπει να συμπεριλάβετε έναν εξατομικευμένο χαιρετισμό που κάνει τον πελάτη σας να αισθάνεται ότι εκτιμάται. Επιπλέον, θα πρέπει στη συνέχεια να ακολουθήσετε μια υπενθύμιση για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και ένα ισχυρό CTA.

Start personalizing email templates from LiveAgent today

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and explore all the advanced help desk features that we have to offer, including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος ενός email περιεχομένου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το email σας πρέπει να αποτελείται από δύο σύντομες παραγράφους, που κυμαίνονται από 75 έως 150 λέξεις, και πρέπει να είναι εύκολο να διαβαστούν και να κατανοηθούν με μια ματιά.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να στέλνετε email περιεχομένου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα email περιεχομένου είναι τα καλύτερα για καμπάνιες μάρκετινγκ περιεχομένου. Μπορούν να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε νέους πελάτες ή να αυξήσετε τις πωλήσεις και τις μετατροπές.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι πρέπει να συμπεριλάβω σε ένα email περιεχομένου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Σε ένα email περιεχομένου, θα πρέπει να συμπεριλάβετε έναν εξατομικευμένο χαιρετισμό που κάνει τον πελάτη σας να αισθάνεται ότι εκτιμάται. Επιπλέον, θα πρέπει στη συνέχεια να ακολουθήσετε μια υπενθύμιση για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και ένα ισχυρό CTA.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo