Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Αυξήστε την αφοσίωση με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent

Οι πελάτες σας βομβαρδίζονται με πολλές επιλογές. Κάθε μέρα, αποφασίζουν πού να αγοράσουν τον καφέ τους, το μεσημεριανό τους ή τα παντοπωλεία. Όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές, δεν υπάρχει διαφορά. Υπάρχουν χιλιάδες καταστήματα που προσφέρουν πανομοιότυπα ή παρόμοια προϊόντα σε μια σειρά διαφορετικών τιμών. Οπότε πώς αποφασίζουν οι καταναλωτές από ποιον να αγοράσουν; Τι ξεχωρίζει τις επιτυχημένες επιχειρήσεις; Εκτός από την τιμή και την ποιότητα του προϊόντος, οι πελάτες δίνουν προσοχή στην εμπειρία των πελατών που παρέχουν οι επιχειρήσεις. Ήταν ελκυστική και εξατομικευμένη; Τους αφήνει με θετικό συναίσθημα; Οι πελάτες θέλουν να δεσμευτούν και είναι πρόθυμοι ακόμη και να πληρώσουν περισσότερα για μια καλύτερη εμπειρία αγορών. Πώς μπορείτε λοιπόν να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών; Ποιες στρατηγικές θα σας δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of customer engagement

Τι είναι η αφοσίωση των πελατών;

Η αφοσίωση των πελατών αφορά τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών σας. Στον πυρήνα της, η αφοσίωση των πελατών είναι αυτό το ιδιαίτερο πράγμα που κάνει η επιχείρησή σας που κάνει τους πελάτες σας να επιστρέφουν.

Πώς να υπολογίσετε την αφοσίωση

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι υπολογισμού της αφοσίωσης. Οι πιο σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να μετρήσετε είναι τα ποσοστά αγοράς επισκεπτών, η συχνότητα αγοράς, η μέση τιμή παραγγελίας και το ποσοστό επαναλαμβανόμενης αγοράς είναι: Money bag coin dollars Μέση τιμή παραγγελίας Growing trend money Συχνότητα αγοράς Dollar billΠοσοστό ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών Repeat purchase rate heartΠοσοστό επαναλαμβανόμενης αγοράς

How to calculate customer engagement

Υπολογισμός βαθμολογίας αφοσίωσης πελατών

Guest checkout rates

Το ποσοστό ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών είναι ο αριθμός των πελατών που ολοκληρώνουν μια αγορά χωρίς να κάνουν λογαριασμό. Τα ποσοστά ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών, διότι οι πελάτες που δημιουργούν λογαριασμό έχουν περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν επαναλαμβανόμενες αγορές. Υπολογισμός: αριθμός παραγγελιών που ολοκληρώθηκαν από επισκέπτη/συνολικός αριθμός παραγγελιών

Purchase frequency

Αυτή η μέτρηση είναι σημαντική, διότι όταν γνωρίζετε πόσο χρόνο χρειάζεται ο μέσος πελάτης για να πραγματοποιήσει μια άλλη αγορά, θα έχετε καλύτερη κατανόηση του πόσο αφοσιωμένοι είναι. Υπολογισμός: αριθμός παραγγελιών τις τελευταίες 365 ημέρες/αριθμός μοναδικών πελατών τις τελευταίες 365 ημέρες.

Average order value

Αυτός ο αριθμός θα σας δείξει πόσα ξοδεύει ο μέσος πελάτης ανά αγορά όταν ψωνίζει από εσάς. Σε γενικές γραμμές, οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες ξοδεύουν περίπου 7 φορές περισσότερα από τους εφάπαξ ομολόγους τους, καθιστώντας αυτό μια σημαντική μέτρηση για κατανόηση. Υπολογισμός: συνολικά έσοδα τις τελευταίες 365 ημέρες/συνολικός αριθμός παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες 365 ημέρες.

Purchase repeat frequency

Το ποσοστό επαναλαμβανόμενων αγορών σας δίνει μια σαφέστερη εικόνα της αποτελεσματικότητας ολόκληρης της στρατηγικής διατήρησής σας, διότι σας λέει πόσοι πελάτες έχουν δεσμευτεί αρκετά για να πραγματοποιήσουν περισσότερες από μία αγορές στο κατάστημά σας. Υπολογισμός: αριθμός πελατών που αγόρασαν περισσότερες από μία φορές/συνολικός αριθμός πελατών.

Επικεντρωθείτε στην εμπειρία των πελατών

Το 42% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα πληρώσει περισσότερα για μια φιλική, φιλόξενη εμπειρία και το 52% θα πληρώσει περισσότερα για την γρήγορη και αποτελεσματική εμπειρία πελατών.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Εξατομίκευση περιεχομένου & amp; μηνύματα

Το 80% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει μια αγορά από μια επιχείρηση που παρέχει εξατομικευμένες εμπειρίες.

Δημιουργία χρήσιμου & amp; πολύτιμου περιεχομένου

Το 48% των χρηστών smartphone είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εταιρείες των οποίων οι ιστότοποι για κινητές συσκευές παρέχουν εκπαιδευτικό περιεχόμενο βίντεο.

Create useful content

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις πιο δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Πώς μπορεί το LiveAgent να βελτιώσει την αφοσίωση των πελατών;

Παρέχετε υποστήριξη σε όλα τα κανάλια

Προσφέρετε πολυκαναλική υποστήριξη με το LiveAgent. Βελτιστοποιήστε όλα τα ερωτήματα των πελατών σας σε έναν πίνακα ελέγχου και απαντήστε σε αυτά με ευκολία.

Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση σε πραγματικό χρόνο

Εξοικονομήστε χρόνο χρησιμοποιώντας αυτοματισμό και εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό – εξατομικεύστε τη συνολική εμπειρία για τους πελάτες σας.

Προσφέρετε πολλές επιλογές αυτοεξυπηρέτησης

Δημιουργήστε εξωτερικές γνωσιακές βάσεις ώστε να παρέχετε 24ωρη υποστήριξη στους χρήστες σας. Συμπληρώστε τις με συχνές ερωτήσεις, βίντεο, άρθρα για οδηγίες και άλλα.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Εξατομίκευση και ταχύτητα, σε όλα τα κανάλια υποστήριξης

Θέλετε να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών; Να είστε διαθέσιμοι όπου κι αν βρίσκονται οι πελάτες σας. Προσφέρετε υποστήριξη σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν. Γιατί πρέπει να κάνουν εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών για να επικοινωνήσουν μαζί σας; Με το LiveAgent, μπορείτε να παρέχετε άψογη υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο μέσω email, τηλεφώνου, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φόρουμ γνωσιακές βάσεις και πολλά άλλα. Όλα τα προαναφερθέντα κανάλια επικοινωνίας συγκεντρώνονται σε ενιαία εισερχόμενα της εταιρείας, από τα οποία μπορείτε να δείτε, να διαχειριστείτε και να απαντήσετε σε όλες τις καρτέλες. Οι πελάτες σας θα λατρέψουν την απρόσκοπτη εμπειρία υπηρεσίας που παρέχεται σε όλα τα κανάλια. Εμπιστευτείτε μας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών σας φροντίζοντας τους

Κάντε τους πελάτες σας να αισθάνονται ξεχωριστοί. Απευθυνθείτε τους με το όνομά τους. Θυμηθείτε τις προηγούμενες ερωτήσεις τους. Στείλτε τους εξατομικευμένες προσφορές. Με το LiveAgent, είναι εύκολο. Το ενσωματωμένο CRM μας διευκολύνει την προβολή όλων των σημαντικών πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες σας κατά τη συνομιλία ή την κλήση μαζί τους σε πραγματικό χρόνο. Δείτε προηγούμενες αγορές, καρτέλες, στοιχεία επικοινωνίας και προσαρμοσμένες πληροφορίες, όπως μέγεθος παπουτσιού ή γεωγραφική τοποθεσία, για να παρέχετε την πιο εξατομικευμένη δυνατή υπηρεσία.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πληροφορίες πελατών
Increase customer engagement
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει <δυνατή> εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπει να <δυνατό> παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας. δυνατό>

black Slido logo
Empower customers with self-service

Ενθάρρυνση πελατών με αυτοεξυπηρέτηση

Οι πελάτες σας είναι γνώστες της τεχνολογίας. Εάν τους παρέχετε τις πληροφορίες που χρειάζονται στον ιστότοπό σας, θα μπορούν να απαντήσουν μόνοι τους στις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Προσφέροντας αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να παρέχετε άμεση υποστήριξη 24/7. Οι πελάτες σας δεν θα έχουν καμία ανάγκη να στραφούν στην Google και να ανακαλύψουν έναν ιστότοπο ανταγωνιστή. Τι περιμένετε; Ρυθμίστε τη γνωσιακή βάση σας και βελτιωθείτε με το έξυπνο λογισμικό αφοσίωσης πελατών σήμερα!

Ζητήστε σχόλια, αυξήστε την αφοσίωση

Λάβετε σχόλια και προτάσεις από τους πελάτες σας μέσω της πύλης πελατών σας. Μάθετε τι τους αρέσει, τι δεν τους αρέσει και τι περιμένουν στο μέλλον. Αυτός ο τύπος οργανικής έρευνας είναι πολύτιμος και θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ενεργές πληροφορίες που θα αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών σας. Οι πελάτες σας λατρεύουν να ακούγονται, οπότε γιατί να μην τους δώσετε μια πλατφόρμα;

Ask your customers for feedback

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Τι κάνει το λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης μας τη σωστή λύση;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία; Η καλύτερη

Λαμβάνοντας υπόψη τον τεράστιο αριθμό λειτουργιών που παρέχει το LiveAgent, η προσφορά μας είναι απίστευτη. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα με μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα!

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΑυξήστε την αφοσίωση
Θέλετε να διαχειρίζεστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σαν επαγγελματίας; Με τη βοήθεια αυτής της λίστας ελέγχου διαχείρισης κοινωνικών μέσων, οι λογαριασμοί σας θα απογειωθούν.

Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η παρακολούθηση λέξεων-κλειδιών και φράσεων είναι σημαντική για τη βελτίωση της στρατηγικής περιεχομένου και των αποτελεσμάτων στο μάρκετινγκ. Υπάρχουν δωρεάν και επί πληρωμή εργαλεία που παρέχουν δεδομένα για τον όγκο αναζήτησης και τον ανταγωνισμό των λέξεων-κλειδιών. Το SEMrush είναι ένα από αυτά τα εργαλεία που παρέχει παροχή υψηλής ποιότητας δεδομένων, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των λέξεων-κλειδιών και των φράσεων σας με τον χρόνο. Τέλος, κάθε εβδομάδα πρέπει να κάνετε μια ενδελεχή ανάλυση των βασικών στατιστικών που αφορούν τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Συμπληρώστε αυτήν τη λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών για να έχετε μια σαφή επισκόπηση της τρέχουσας κατάστασης της εξυπηρέτησης πελατών σας, ώστε να μπορείτε να λάβετε τα απαραίτητα μέτρα για τη βελτίωσή της.

Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών

Η προσφορά γλωσσικών παραλλαγών σε επιχειρήσεις μπορεί να αυξήσει την πελατεία και οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να βοηθήσουν στη δρομολόγηση κλήσεων. Η ενσωμάτωση νέων υπαλλήλων μέσω καθιερωμένης διαδικασίας μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών.

Συγκεντρώσαμε έναν λεπτομερή οδηγό για να σας βοηθήσουμε να βρείτε τις καλύτερες πλατφόρμες για να ξεκινήσετε την νεοφυή σας επιχείρηση.

Λίστα ελέγχου καταλόγων για να υποβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση

Στο FinancesOnline μπορείτε να βρείτε κριτικές, μελέτες και αναφορές για διάφορα προϊόντα SaaS και B2B, όπως για παράδειγμα το LiveAgent. Μπορείτε επίσης να προτείνετε το προϊόν σας κάνοντας κλικ στο "πρότεινε το προϊόν σου" και περιμένοντας την έγκριση. Πρέπει να προσθέσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν σας και να δημιουργήσετε μια καταχώριση. Επίσης, μπορείτε να κάνετε λήψη λίστας τιμολόγησης για διάφορα προϊόντα.

Ένα δωρεάν πρόγραμμα συνομιλίας είναι ένα λογισμικό που βρίσκεται σε έναν υπολογιστή. Χρησιμοποιείται για το χειρισμό άμεσων μηνυμάτων. Είναι εντελώς δωρεάν για κάθε χρήστη. Κάντε κλικ για περισσότερα.

Δωρεάν πρόγραμμα συνομιλίας

The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.

Μάθετε 12 συμβουλές για το σύστημα καρτελών και τις βέλτιστες πρακτικές που μπορείτε να υιοθετήσετε σήμερα για να βελτιώσετε την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα της υποστήριξης πελατών σας.

Βέλτιστες πρακτικές συστήματος καρτελών

Η χρήση ετικετών και τυποποιημένων μηνυμάτων στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών αυξάνει την αποτελεσματικότητα. Τα ισχυρά συστήματα διαχείρισης καρτελών παρέχουν ανάλυση και παρακολούθηση μετρήσεων εξυπηρέτησης. Επίσης, η ενεργοποίηση της αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να μειώσει την ουρά καρτελών.

Η δημιουργία και λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ωστόσο, είναι δυνατή. Ακολουθεί η λίστα ελέγχου ρύθμισης τηλεφωνικού κέντρου που θα σας καθοδηγήσει σε κάθε βήμα αυτής της διαδικασίας.

Λίστα ελέγχου ρύθμισης τηλεφωνικού κέντρου

Πριν ξεκινήσετε το τηλεφωνικό κέντρο σας, καθορίστε τους επιχειρηματικούς στόχους σας και προσδιορίστε τον τύπο εξυπηρέτησης πελατών που θέλετε να προσφέρετε. Ο καθορισμός στόχων θα σας βοηθήσει να ετοιμάσετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο και να επιλέξετε το σωστό εργαλείο. Χρησιμοποιήστε εργαλεία διαχείρισης έργου και λογισμικό CRM για να σας βοηθήσουν στον καθορισμό και τη διαχείριση των στόχων του τηλεφωνικού σας κέντρου.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x