Οι πελάτες σας βομβαρδίζονται με πολλές επιλογές. Κάθε μέρα, αποφασίζουν πού να αγοράσουν τον καφέ τους, το μεσημεριανό τους ή τα παντοπωλεία. Όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές, δεν υπάρχει διαφορά. Υπάρχουν χιλιάδες καταστήματα που προσφέρουν πανομοιότυπα ή παρόμοια προϊόντα σε μια σειρά διαφορετικών τιμών. Οπότε πώς αποφασίζουν οι καταναλωτές από ποιον να αγοράσουν; Τι ξεχωρίζει τις επιτυχημένες επιχειρήσεις; Εκτός από την τιμή και την ποιότητα του προϊόντος, οι πελάτες δίνουν προσοχή στην εμπειρία των πελατών που παρέχουν οι επιχειρήσεις. Ήταν ελκυστική και εξατομικευμένη; Τους αφήνει με θετικό συναίσθημα; Οι πελάτες θέλουν να δεσμευτούν και είναι πρόθυμοι ακόμη και να πληρώσουν περισσότερα για μια καλύτερη εμπειρία αγορών. Πώς μπορείτε λοιπόν να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών; Ποιες στρατηγικές θα σας δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Η αφοσίωση των πελατών αφορά τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών σας. Στον πυρήνα της, η αφοσίωση των πελατών είναι αυτό το ιδιαίτερο πράγμα που κάνει η επιχείρησή σας που κάνει τους πελάτες σας να επιστρέφουν.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι υπολογισμού της αφοσίωσης. Οι πιο σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να μετρήσετε είναι τα ποσοστά αγοράς επισκεπτών, η συχνότητα αγοράς, η μέση τιμή παραγγελίας και το ποσοστό επαναλαμβανόμενης αγοράς είναι: Μέση τιμή παραγγελίας
Συχνότητα αγοράς
Ποσοστό ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών
Ποσοστό επαναλαμβανόμενης αγοράς
Το ποσοστό ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών είναι ο αριθμός των πελατών που ολοκληρώνουν μια αγορά χωρίς να κάνουν λογαριασμό. Τα ποσοστά ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών, διότι οι πελάτες που δημιουργούν λογαριασμό έχουν περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν επαναλαμβανόμενες αγορές. Υπολογισμός: αριθμός παραγγελιών που ολοκληρώθηκαν από επισκέπτη/συνολικός αριθμός παραγγελιών
Αυτή η μέτρηση είναι σημαντική, διότι όταν γνωρίζετε πόσο χρόνο χρειάζεται ο μέσος πελάτης για να πραγματοποιήσει μια άλλη αγορά, θα έχετε καλύτερη κατανόηση του πόσο αφοσιωμένοι είναι. Υπολογισμός: αριθμός παραγγελιών τις τελευταίες 365 ημέρες/αριθμός μοναδικών πελατών τις τελευταίες 365 ημέρες.
Αυτός ο αριθμός θα σας δείξει πόσα ξοδεύει ο μέσος πελάτης ανά αγορά όταν ψωνίζει από εσάς. Σε γενικές γραμμές, οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες ξοδεύουν περίπου 7 φορές περισσότερα από τους εφάπαξ ομολόγους τους, καθιστώντας αυτό μια σημαντική μέτρηση για κατανόηση. Υπολογισμός: συνολικά έσοδα τις τελευταίες 365 ημέρες/συνολικός αριθμός παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες 365 ημέρες.
Το ποσοστό επαναλαμβανόμενων αγορών σας δίνει μια σαφέστερη εικόνα της αποτελεσματικότητας ολόκληρης της στρατηγικής διατήρησής σας, διότι σας λέει πόσοι πελάτες έχουν δεσμευτεί αρκετά για να πραγματοποιήσουν περισσότερες από μία αγορές στο κατάστημά σας. Υπολογισμός: αριθμός πελατών που αγόρασαν περισσότερες από μία φορές/συνολικός αριθμός πελατών.
Το 42% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα πληρώσει περισσότερα για μια φιλική, φιλόξενη εμπειρία και το 52% θα πληρώσει περισσότερα για την γρήγορη και αποτελεσματική εμπειρία πελατών.
Το 80% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει μια αγορά από μια επιχείρηση που παρέχει εξατομικευμένες εμπειρίες.
Το 48% των χρηστών smartphone είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εταιρείες των οποίων οι ιστότοποι για κινητές συσκευές παρέχουν εκπαιδευτικό περιεχόμενο βίντεο.
Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις πιο δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.
Προσφέρετε πολυκαναλική υποστήριξη με το LiveAgent. Βελτιστοποιήστε όλα τα ερωτήματα των πελατών σας σε έναν πίνακα ελέγχου και απαντήστε σε αυτά με ευκολία.
Εξοικονομήστε χρόνο χρησιμοποιώντας αυτοματισμό και εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό – εξατομικεύστε τη συνολική εμπειρία για τους πελάτες σας.
Δημιουργήστε εξωτερικές γνωσιακές βάσεις ώστε να παρέχετε 24ωρη υποστήριξη στους χρήστες σας. Συμπληρώστε τις με συχνές ερωτήσεις, βίντεο, άρθρα για οδηγίες και άλλα.
Θέλετε να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών; Να είστε διαθέσιμοι όπου κι αν βρίσκονται οι πελάτες σας. Προσφέρετε υποστήριξη σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν. Γιατί πρέπει να κάνουν εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών για να επικοινωνήσουν μαζί σας; Με το LiveAgent, μπορείτε να παρέχετε άψογη υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο μέσω email, τηλεφώνου, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φόρουμ γνωσιακές βάσεις και πολλά άλλα. Όλα τα προαναφερθέντα κανάλια επικοινωνίας συγκεντρώνονται σε ενιαία εισερχόμενα της εταιρείας, από τα οποία μπορείτε να δείτε, να διαχειριστείτε και να απαντήσετε σε όλες τις καρτέλες. Οι πελάτες σας θα λατρέψουν την απρόσκοπτη εμπειρία υπηρεσίας που παρέχεται σε όλα τα κανάλια. Εμπιστευτείτε μας.
Κάντε τους πελάτες σας να αισθάνονται ξεχωριστοί. Απευθυνθείτε τους με το όνομά τους. Θυμηθείτε τις προηγούμενες ερωτήσεις τους. Στείλτε τους εξατομικευμένες προσφορές. Με το LiveAgent, είναι εύκολο. Το ενσωματωμένο CRM μας διευκολύνει την προβολή όλων των σημαντικών πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες σας κατά τη συνομιλία ή την κλήση μαζί τους σε πραγματικό χρόνο. Δείτε προηγούμενες αγορές, καρτέλες, στοιχεία επικοινωνίας και προσαρμοσμένες πληροφορίες, όπως μέγεθος παπουτσιού ή γεωγραφική τοποθεσία, για να παρέχετε την πιο εξατομικευμένη δυνατή υπηρεσία.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπει να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας. δυνατό>
Peter Komornik, CEO
Οι πελάτες σας είναι γνώστες της τεχνολογίας. Εάν τους παρέχετε τις πληροφορίες που χρειάζονται στον ιστότοπό σας, θα μπορούν να απαντήσουν μόνοι τους στις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Προσφέροντας αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να παρέχετε άμεση υποστήριξη 24/7. Οι πελάτες σας δεν θα έχουν καμία ανάγκη να στραφούν στην Google και να ανακαλύψουν έναν ιστότοπο ανταγωνιστή. Τι περιμένετε; Ρυθμίστε τη γνωσιακή βάση σας και βελτιωθείτε με το έξυπνο λογισμικό αφοσίωσης πελατών σήμερα!
Λάβετε σχόλια και προτάσεις από τους πελάτες σας μέσω της πύλης πελατών σας. Μάθετε τι τους αρέσει, τι δεν τους αρέσει και τι περιμένουν στο μέλλον. Αυτός ο τύπος οργανικής έρευνας είναι πολύτιμος και θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ενεργές πληροφορίες που θα αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών σας. Οι πελάτες σας λατρεύουν να ακούγονται, οπότε γιατί να μην τους δώσετε μια πλατφόρμα;
“Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert
Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik
“Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron
“Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.” Adam
“Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad
“Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga
“Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal
“Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison
Harrison
Λαμβάνοντας υπόψη τον τεράστιο αριθμό λειτουργιών που παρέχει το LiveAgent, η προσφορά μας είναι απίστευτη. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα με μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα!
Πιο Δημοφιλή
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη Λιανική βιομηχανία
The use of proactive chat invitations can improve the customer buying experience and investment return. Customer commitment models are critical for long-term business success. LiveAgent provides a center for efficient customer service, supporting over 40 languages and offering various communication options. It also features a real-time viewing of keyboard typing and standardized telephone scenarios.
Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα
Αυτόματη οργάνωση ερωτημάτων, δημιουργία καρτελών και ανάθεση ευθυνών για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και βελτίωση μετατροπών και έσοδων.
Θέλετε να αυξήσετε τις ταχύτητες απόκρισης;
Η ζωντανή συνομιλία αυξάνει τις πωλήσεις και έσοδα κατά 79%, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών και προκαλώντας επαναλαμβανόμενες αγορές.
Κολλήσατε; Αυξήστε τις πωλήσεις με το LiveAgent!
Παρέχοντας αξία, μείωση προσπάθειας και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών. Χρησιμοποιήστε το LiveAgent για αξιόπιστα αποτελέσματα.
Λογισμικό Helpdesk για την Τραπεζική Βιομηχανία
Το LiveAgent είναι οικονομική λύση υποστήριξης πελατών με πολυγλωσσική υποστήριξη και αρκετά κανάλια επικοινωνίας. Βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών.
Ελαχιστοποιείστε & ανακτήστε εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών
Προσφέρετε θετική εμπειρία σε αγοραστές με προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για να τους πείσετε για την αγορά από το κατάστημά σας.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες