Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Αυξήστε την αφοσίωση με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent

Οι πελάτες σας βομβαρδίζονται με πολλές επιλογές. Κάθε μέρα, αποφασίζουν πού να αγοράσουν τον καφέ τους, το μεσημεριανό τους ή τα παντοπωλεία. Όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές, δεν υπάρχει διαφορά. Υπάρχουν χιλιάδες καταστήματα που προσφέρουν πανομοιότυπα ή παρόμοια προϊόντα σε μια σειρά διαφορετικών τιμών. Οπότε πώς αποφασίζουν οι καταναλωτές από ποιον να αγοράσουν; Τι ξεχωρίζει τις επιτυχημένες επιχειρήσεις;

Εκτός από την τιμή και την ποιότητα του προϊόντος, οι πελάτες δίνουν προσοχή στην εμπειρία των πελατών που παρέχουν οι επιχειρήσεις. Ήταν ελκυστική και εξατομικευμένη; Τους αφήνει με θετικό συναίσθημα;

Οι πελάτες θέλουν να δεσμευτούν και είναι πρόθυμοι ακόμη και να πληρώσουν περισσότερα για μια καλύτερη εμπειρία αγορών. Πώς μπορείτε λοιπόν να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών; Ποιες στρατηγικές θα σας δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of customer engagement

Τι είναι η αφοσίωση των πελατών;

Η αφοσίωση των πελατών αφορά τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών σας. Στον πυρήνα της, η αφοσίωση των πελατών είναι αυτό το ιδιαίτερο πράγμα που κάνει η επιχείρησή σας που κάνει τους πελάτες σας να επιστρέφουν.

Πώς να υπολογίσετε την αφοσίωση

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι υπολογισμού της αφοσίωσης. Οι πιο σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να μετρήσετε είναι τα ποσοστά αγοράς επισκεπτών, η συχνότητα αγοράς, η μέση τιμή παραγγελίας και το ποσοστό επαναλαμβανόμενης αγοράς είναι:

Money bag coin dollarsΜέση τιμή παραγγελίας

Growing trend moneyΣυχνότητα αγοράς

Dollar billΠοσοστό ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών

Repeat purchase rate heartΠοσοστό επαναλαμβανόμενης αγοράς

How to calculate customer engagement

Υπολογισμός βαθμολογίας αφοσίωσης πελατών

Το ποσοστό ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών είναι ο αριθμός των πελατών που ολοκληρώνουν μια αγορά χωρίς να κάνουν λογαριασμό. Τα ποσοστά ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών, διότι οι πελάτες που δημιουργούν λογαριασμό έχουν περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν επαναλαμβανόμενες αγορές.

Υπολογισμός: αριθμός παραγγελιών που ολοκληρώθηκαν από επισκέπτη/συνολικός αριθμός παραγγελιών

Αυτή η μέτρηση είναι σημαντική, διότι όταν γνωρίζετε πόσο χρόνο χρειάζεται ο μέσος πελάτης για να πραγματοποιήσει μια άλλη αγορά, θα έχετε καλύτερη κατανόηση του πόσο αφοσιωμένοι είναι.

Υπολογισμός: αριθμός παραγγελιών τις τελευταίες 365 ημέρες/αριθμός μοναδικών πελατών τις τελευταίες 365 ημέρες.

Αυτός ο αριθμός θα σας δείξει πόσα ξοδεύει ο μέσος πελάτης ανά αγορά όταν ψωνίζει από εσάς. Σε γενικές γραμμές, οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες ξοδεύουν περίπου 7 φορές περισσότερα από τους εφάπαξ ομολόγους τους, καθιστώντας αυτό μια σημαντική μέτρηση για κατανόηση.

Υπολογισμός: συνολικά έσοδα τις τελευταίες 365 ημέρες/συνολικός αριθμός παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες 365 ημέρες.

Το ποσοστό επαναλαμβανόμενων αγορών σας δίνει μια σαφέστερη εικόνα της αποτελεσματικότητας ολόκληρης της στρατηγικής διατήρησής σας, διότι σας λέει πόσοι πελάτες έχουν δεσμευτεί αρκετά για να πραγματοποιήσουν περισσότερες από μία αγορές στο κατάστημά σας.

Υπολογισμός: αριθμός πελατών που αγόρασαν περισσότερες από μία φορές/συνολικός αριθμός πελατών.

Επικεντρωθείτε στην εμπειρία των πελατών

Το 42% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα πληρώσει περισσότερα για μια φιλική, φιλόξενη εμπειρία και το 52% θα πληρώσει περισσότερα για την γρήγορη και αποτελεσματική εμπειρία πελατών.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Εξατομίκευση περιεχομένου & amp; μηνύματα

Το 80% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει μια αγορά από μια επιχείρηση που παρέχει εξατομικευμένες εμπειρίες.

Δημιουργία χρήσιμου & amp; πολύτιμου περιεχομένου

Το 48% των χρηστών smartphone είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εταιρείες των οποίων οι ιστότοποι για κινητές συσκευές παρέχουν εκπαιδευτικό περιεχόμενο βίντεο.

Create useful content

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις πιο δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

badges

Πώς μπορεί το LiveAgent να βελτιώσει την αφοσίωση των πελατών;

Group 370 icon

Παρέχετε υποστήριξη σε όλα τα κανάλια

Προσφέρετε πολυκαναλική υποστήριξη με το LiveAgent. Βελτιστοποιήστε όλα τα ερωτήματα των πελατών σας σε έναν πίνακα ελέγχου και απαντήστε σε αυτά με ευκολία.

Sport icon

Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση σε πραγματικό χρόνο

Εξοικονομήστε χρόνο χρησιμοποιώντας αυτοματισμό και εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό – εξατομικεύστε τη συνολική εμπειρία για τους πελάτες σας.

1.st place icon

Προσφέρετε πολλές επιλογές αυτοεξυπηρέτησης

Δημιουργήστε εξωτερικές γνωσιακές βάσεις ώστε να παρέχετε 24ωρη υποστήριξη στους χρήστες σας. Συμπληρώστε τις με συχνές ερωτήσεις, βίντεο, άρθρα για οδηγίες και άλλα.

Call center that is part of help desk software

Εξατομίκευση και ταχύτητα, σε όλα τα κανάλια υποστήριξης

Θέλετε να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών; Να είστε διαθέσιμοι όπου κι αν βρίσκονται οι πελάτες σας. Προσφέρετε υποστήριξη σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν. Γιατί πρέπει να κάνουν εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών για να επικοινωνήσουν μαζί σας;

Με το LiveAgent, μπορείτε να παρέχετε άψογη υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο μέσω email, τηλεφώνου, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φόρουμ γνωσιακές βάσεις και πολλά άλλα. Όλα τα προαναφερθέντα κανάλια επικοινωνίας συγκεντρώνονται σε ενιαία εισερχόμενα της εταιρείας, από τα οποία μπορείτε να δείτε, να διαχειριστείτε και να απαντήσετε σε όλες τις καρτέλες.

Οι πελάτες σας θα λατρέψουν την απρόσκοπτη εμπειρία υπηρεσίας που παρέχεται σε όλα τα κανάλια. Εμπιστευτείτε μας.

Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών σας φροντίζοντας τους

Κάντε τους πελάτες σας να αισθάνονται ξεχωριστοί. Απευθυνθείτε τους με το όνομά τους. Θυμηθείτε τις προηγούμενες ερωτήσεις τους. Στείλτε τους εξατομικευμένες προσφορές. Με το LiveAgent, είναι εύκολο.

Το ενσωματωμένο CRM μας διευκολύνει την προβολή όλων των σημαντικών πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες σας κατά τη συνομιλία ή την κλήση μαζί τους σε πραγματικό χρόνο. Δείτε προηγούμενες αγορές, καρτέλες, στοιχεία επικοινωνίας και προσαρμοσμένες πληροφορίες, όπως μέγεθος παπουτσιού ή γεωγραφική τοποθεσία, για να παρέχετε την πιο εξατομικευμένη δυνατή υπηρεσία.

Increase customer engagement
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπει να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας. δυνατό>

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Empower customers with self-service

Ενθάρρυνση πελατών με αυτοεξυπηρέτηση

Οι πελάτες σας είναι γνώστες της τεχνολογίας. Εάν τους παρέχετε τις πληροφορίες που χρειάζονται στον ιστότοπό σας, θα μπορούν να απαντήσουν μόνοι τους στις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Προσφέροντας αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να παρέχετε άμεση υποστήριξη 24/7. Οι πελάτες σας δεν θα έχουν καμία ανάγκη να στραφούν στην Google και να ανακαλύψουν έναν ιστότοπο ανταγωνιστή. Τι περιμένετε; Ρυθμίστε τη γνωσιακή βάση σας και βελτιωθείτε με το έξυπνο λογισμικό αφοσίωσης πελατών σήμερα!

Ζητήστε σχόλια, αυξήστε την αφοσίωση

Λάβετε σχόλια και προτάσεις από τους πελάτες σας μέσω της πύλης πελατών σας. Μάθετε τι τους αρέσει, τι δεν τους αρέσει και τι περιμένουν στο μέλλον. Αυτός ο τύπος οργανικής έρευνας είναι πολύτιμος και θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ενεργές πληροφορίες που θα αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών σας.

Οι πελάτες σας λατρεύουν να ακούγονται, οπότε γιατί να μην τους δώσετε μια πλατφόρμα;

Ask your customers for feedback

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Τι κάνει το λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης μας τη σωστή λύση;

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία; Η καλύτερη

Λαμβάνοντας υπόψη τον τεράστιο αριθμό λειτουργιών που παρέχει το LiveAgent, η προσφορά μας είναι απίστευτη. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα!

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

$ 39/μήνα

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Πώς μπορείτε να αυξήσετε την αφοσίωση;

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo