Η γνώση είναι δύναμη. Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βοηθήσουν τους εαυτούς τους και να διευκολύνουν την καθημερινή ρουτίνα των εκπροσώπων σας δημιουργώντας μία έξυπνη και προσαρμοσμένη βάση γνώσεων. Το LiveAgent είναι το #1 λογισμικό help desk με τις περισσότερες αξιολογήσεις για μικρές επιχειρήσεις το 2020. Βρεθείτε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Η γνωσιακή βάση είναι μια μοναδική πηγή γνώσης που παρέχει η εταιρεία σας στους πελάτες 24/7 χωρίς να απαιτείται αλληλεπίδραση μαζί τους. Είναι βασικά ένας κατάλογος γεμάτος περιεχόμενο, ο οποίος μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες σας να αντιμετωπίσουν τα προβλήματά τους ή να βρουν πληροφορίες/λύσεις που αναζητούν. Σήμερα, είναι ένα πολύ δημοφιλές εργαλείο για να απαντάτε σε συνηθισμένες ερωτήσεις, οπότε οι πελάτες δεν χρειάζεται να επικοινωνούν με εκπροσώπους και να περιμένουν στην ουρά χωρίς λόγο. Αντ’ αυτού, οι εκπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις δημιουργώντας απλώς άρθρα για πελάτες. η γνωσιακή βάση του LiveAgent αποτελεί μέρος μιας πύλης αυτοεξυπηρέτησης. Έτσι, όχι μόνο θα δημιουργήσετε άρθρα στη γνωσιακή βάση, αλλά μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε φόρουμ και να επιτρέψετε στους πελάτες σας να παρακολουθούν τις καταστάσεις και το ιστορικό των ερωτήσεών τους.
Γεμίστε τη γνωσιακή σας βάση με forums, πλαίσια ανατροφοδότησης πελατών, και εκμεταλλευτείτε το απεριόριστο ιστορικό ticket.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετικό live chat, ticketing και αυτοματισμούς που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξέχουσα υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Μία πλατφόρμα βάσης γνώσεων μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην συνολική εμπειρία του πελάτη.
Τα άρθρα της γνωσιακής βάσηςs είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε αυτοεξυπηρέτηση στους πελάτες σας όλο το 24ωρο. Αλλά, τι γίνεται αν θέλετε να προσφέρετε την ίδια επιλογή στην εσωτερική σας ομάδα; Το LiveAgent σας καλύπτει. Η εσωτερική γνωσιακή βάση του LiveAgent σας επιτρέπει να προσαρμόσετε μια ηλεκτρονική βιβλιοθήκη που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία ενσωμάτωσης, τις γνώσεις της εταιρείας, τις εκδηλώσεις, τα βραβεία, τις νέες προσφορές κλπ. Η εσωτερική βάση γνώσεων λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως αυτή για τους πελάτες σας. Έτσι, μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τα θέματα τακτοποιημένα και να έχετε ένα πλαίσιο αναζήτησης, ώστε οι υπάλληλοί σας να μπορούν να προβάλλουν άμεσα σχετικό περιεχόμενο. Η κατοχή ενός εσωτερικού εργαλείου βάσης γνώσεων δεν βελτιώνει μόνο την παραγωγικότητα και τις ροές εργασιών των εργαζομένων σας, αλλά επιτρέπει επίσης στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας να παρέχει επαγγελματική βοήθεια χωρίς καθυστερήσεις.
Το φόρουμ του LiveAgent είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ πελατών. Είναι ένα εξαιρετικό για την αλληλεπίδραση των πελατών και για να βοηθούν ο ένας τον άλλον στην αντιμετώπιση των προβλημάτων τους λαμβάνοντας άμεσες απαντήσεις. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να δημιουργήσουν εσωτερικά φόρουμ, τα οποία βελτιώνουν σημαντικά τη συνεργασία των ομάδων. Για παράδειγμα, το εσωτερικό φόρουμ μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέσο για τη συζήτηση λύσεων και προτάσεων με συναδέλφους. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι μπορούν να δουν προηγούμενες ερωτήσεις στις οποίες οι συνάδελφοι μπορεί να έχουν ήδη απαντήσει.
Η ανατροφοδότηση είναι απαραίτητο και αναπόφευκτο μέρος κάθε επιχείρησης. Ακόμα κι αν δεν το θέλετε, υπάρχει. Η επιχείρησή σας θα πρέπει πάντα να βλέπει τα σχόλια των χρηστών ως εργαλείο για τη βελτίωση των υπηρεσιών/προϊόντων και την ανάπτυξή της. Επιπλέον, επιτρέποντας στους πελάτες σας να παρέχουν σχόλια και προτάσεις τους αισθάνονται ότι ακούγονται, βελτιώνοντας τελικά την αφοσίωση των πελατών. Το LiveAgent προσφέρει ένα εξαιρετικά προσαρμόσιμο και εύχρηστο κουμπί ανατροφοδότησης, μια άλλη ισχυρή δυνατότητα που ωθεί τους επισκέπτες να δίνουν σχόλια/προτάσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία σας αποδεικνύει ότι είναι ανοιχτή σε σχόλια πελατών και θα προσπαθήσει να καλύψει τις ανάγκες τους.
Είναι απαραίτητο να διαθέτετε μια ισχυρή μπάρα αναζήτησης, ώστε οι πελάτες σας να βρίσκουν πληροφορίες γρήγορα και εύκολα. Η οργάνωση του περιεχομένου της βάσης γνώσης ανά κατηγορία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διευκολύνετε την αναζήτηση, αλλά οι περισσότεροι πελάτες δεν θα αφιερώσουν χρόνο να το κάνουν για να βρουν το σχετικό άρθρο. Επιπλέον, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η παροχή ποιοτικών άρθρων γνωσιακής βάσης δεν αρκεί. Εάν οι επισκέπτες δεν μπορούν να βρουν το κατάλληλο περιεχόμενο, είναι πιθανό να επικοινωνήσουν άσκοπα με τους εκπροσώπους της εξυπηρέτησης. Έτσι, μην υποτιμάτε τη ποιοτική λειτουργία αναζήτησης σε μια βάση γνώσεων και δείτε τη εύχρηστη μάρα αναζήτησης ου LiveAgent με πολλές επιλογές προσαρμογής.
Η αποτελεσματική βάση γνώσεων είναι στοχεύει να βοηθά τους πελάτες σας με χρήσιμο περιεχόμενο. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάτε και τους υπαλλήλους σας. Ένας φιλικός προς το χρήστη πίνακας εργαλείων σε ένα εργαλείο διαχείρισης γνώσης είναι ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό, το οποίο μπορεί συχνά να αγνοηθεί. Το περιβάλλον του LiveAgent επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να δημιουργούν νέα άρθρα με ελάχιστο έως καθόλου χρόνο εκπαίδευσης. Είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε; Δοκιμάστε το δωρεάν demo και δείτε το μόνοι σας.
Το νόημα της δημιουργίας ενός διαδικτυακού λογισμικού γνωσιακής βάσης είναι να είναι να διαθέτει εύκολη αναζήτηση. Ωστόσο, όσο περισσότερο περιεχόμενο δημιουργήσει η επιχείρησή σας, τόσο πιο χαοτικό μπορεί να γίνει. Ως αποτέλεσμα, το LiveAgent σάς επιτρέπει να δημιουργείτε κατηγορίες έτσι ώστε οι πελάτες σας και εσείς να μην χαθείτε στο περιεχόμενο.
Τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών πρέπει συχνά να μοιράζονται συνημμένα αρχεία με πελάτες, όπως PDF ή εκπαιδευτικά βίντεο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι επωφελές να διαθέτετε λογισμικό διαχείρισης γνώσεων που να διαθέτει τέτοιες λειτουργίες – έτσι ώστε να μην χρειάζεται πλέον να αντιμετωπίζετε την ταλαιπωρία της αποστολής ενός εγγράφου google μέσω του google drive σε έναν πελάτη. Αντ’ αυτού, μπορείτε απλά να δημιουργήσετε ένα σχετικό άρθρο, το οποίο επίσης περιλαμβάνει ένα συνημμένο αρχείο.
Μία βάση πολλαπλών γνώσεων είναι πολύ χρήσιμη αν η εταιρεία σας πουλάει πολλά προϊόντα, επωνυμίες, ή παρέχει πολλές διαφορετικές υπηρεσίες. Μονάχα ένας λογαριασμός LiveAgent σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε απεριόριστες γνωσιακές βάσεις, με καθεμιά να έχει το δικό της μοναδικό σχεδιασμό, ρυθμίσεις και περιεχόμενο. Προσφέρετε στους πελάτες σας τη γνώση που επιθυμούν με εκπληκτικούς οδηγούς.
Η δημιουργία μίας γνωσιακής βάσης δεν χρειάζεται να είναι δύσκολη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε συγκεκριμένες κατηγορίες ώστε να κάνετε τη γνωσιακή σας βάση εύκολη στην πλοήγηση. Στη συνέχεια, συμπληρώστε τις κατηγορίες με το περιεχόμενό σας, χρησιμοποιώντας τον ενσωματωμένο επεξεργαστή WYSIWYG. Διαμορφώστε το περιεχόμενο με τις προτιμώμενες επικεφαλίδες, χρώματα, στυλ και φωτογραφίες για να δημιουργήσετε μια καλύτερη δομή για τα άρθρα σας. Το να είστε προσιτοί δεν χρειάζεται να είναι δύσκολο.
Η γνώση σημαίνει δύναμη. Ωστόσο, η παροχή της στους πελάτες σας δεν χρειάζεται να σας κοστίσει εκατοντάδες δολάρια. Η τιμολόγηση μας βασίστηκε σε αυτό και για αυτό το σύστημα γνωσιακής βάσης αποτελεί μέρος του φθηνότερου πακέτου μας.
Πιο Δημοφιλή
Η πύλη γνωσιακής βάσης είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Αξιοποιήστε πλήρως τις δυνατότητές σας με το πολυκάναλο λογισμικό λογισμικό help desk του LiveAgent.
Με το LiveAgent, τα emails, τα chats, οι κλήσεις, και οι αναφορές σας στα κοινωνικά δίκτυα καταλήγουν σε ένα κοινόχρηστο inbox. Διαβάστε περισσότερα…
Η υποστήριξη μέσω live chat είναι βασικό στοιχείο μίας πετυχημένης στρατηγικής απόκτησης πελατών κάθε εταιρείας. Διαβάστε περισσότερα…
Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο σαν μέρος της πολυκάναλης λύσης σας για help desk. Το LiveAgent συγκεντρώνει τις κλήσεις από τον ιστότοπο ή την επίγεια γραμμή σας σε ένα μέρος. Διαβάστε περισσότερα…
Ενσωματώστε τα προφίλ των κοινωνικών σας δικτύων στο LiveAgent και απαντήστε σε σχόλια, προσωπικά μηνύματα, ή Tweets κατευθείαν από το λογαριασμό σας. Διαβάστε περισσότερα…
Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας μας και τις μαρτυρίες πελατών για να ανακαλύψετε πως μπορεί το LiveAgent να ενισχύσει την υποστήριξη πελατών σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των συνεργατών σας.
70% των πελατών προτιμούν να αναζητούν απαντήσεις προτού επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών. Εγκαταστήστε μία γνωσιακή βάση με μερικά κλικ, δημιουργήστε κατηγορίες και άρθρα και προσαρμόστε τη στο σχεδιασμό της εταιρείας σας χωρίς χρήση κώδικα με μερικά κλικ.
Είστε χρήσιμοι ακόμα και offline Απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών Εσωτερική γνώση εντός εταιρείας
Διαθεσιμότητα 24/7/365 Δυνατότητα λήψης απαντήσεων από μόνοι τους Η ταχύτερη υποστήριξη πελατών
Εάν η επιχείρησή σας λειτουργεί διεθνώς, μπορεί να είναι δύσκολο να παρέχετε υποστήριξη χωρίς να προσλάβετε επιπλέον εκπροσώπους υποστήριξης πελατών. Η γνωσιακή βάση του LiveAgent είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσφέρετε μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης 24/7 σε πολλές χώρες. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε βασικά άρθρα και σε γλώσσες πελατών που χρειάζονται τη βοήθεια σας. Αυτή η λύση μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη και, συνεπώς, την ικανοποίηση του. Ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια κατηγορία για κάθε γλώσσα ή εάν χρειάζεται να αναπτύξετε εκτεταμένο περιεχόμενο, προτείνουμε τη δημιουργία πολλαπλών γνωσιακών βάσεων. Επιπλέον, μπορείτε να εφαρμόσετε αυτήν την τακτική στην εσωτερική βάση γνώσεων της εταιρείας σας. Συνεπώς, εάν έχετε μια πολυεθνική εταιρεία, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι υπάλληλοί σας θα είναι ενήμεροι για τα νέα της εταιρείας, των προϊόντων/υπηρεσιών κλπ.
Ξέρετε τους πελάτες σας καλύτερα. Δώστε τους τις πληροφορίες που χρειάζονται και επικεντρωθείτε στην ικανοποίησή τους.
Τα καλογραμμένα άρθρα της βάσης γνώσεων παρέχουν την ταχύτερη βοήθεια στους πελάτες σας. Συντάξτε, σχεδιάστε και επεξεργαστείτε όλα τα άρθρα της γνωσιακής βάσης με έναν επεξεργαστή WYSIWYG.
Οι χαμένοι πελάτες μπορεί να απομακρυνθούν. Για να το αποτρέψετε, δημιουργήστε ενότητα Συχνών Ερωτήσεων και τεχνικούς οδηγούς προϊόντων σαν τμήμα της πύλης υποστήριξής σας.
Θέλετε να προσφέρετε ισχυρή υποστήριξη πελατών με περιορισμένους πόρους; Ελαττώστε τον όγκο των εισερχόμενων email και chat δημιουργώντας μία βάση γνώσεων.
Το λογισμικό γνωσιακής βάσης ή όπως συχνά λέγεται λογισμικό τεκμηρίωσης υποστήριξης καταγράφει, αποθηκεύει, και κοινοποιεί όλα τα σημαντικά δεδομένα σας σε ένα μέρος, στο οποίο μπορούν να έχουν εύκολα πρόσβαση οι πελάτες σας. Αυτή η διαδικτυακή βάση δεδομένων αυτοεξυπηρέτησης προσφέρει την ταχύτερη και πιο βολική βοήθεια σε οποιονδήποτε αναζητά πληροφορίες για τα προϊόντα του. Επειδή υποστηρίζει τους πελάτες σας ακόμα και όταν οι εκπρόσωποί σας δεν είναι συνδεδεμένοι, μία καλά οργανωμένη γνωσιακή βάση μπορεί να εξοικονομήσει πληθώρα πόρων στην εταιρεία σας.
Οι επιλογές προσαρμογής, η δυνατότητα να δημιουργήσετε οργανωμένες δομές, και νέο περιεχόμενο εύκολα είναι μονάχα κάποια από τα κύρια στοιχεία που οι εταιρείες αναλογίζονται όταν επιλέγουν το κατάλληλο σύστημα γνωσιακής βάσης. Το σωστά επιλεγμένο λογισμικό για τη διαχείριση γνώσεων θα πρέπει να ενσωματώνεται χωρίς προβλήματα στα υπόλοιπα κανάλια υποστήριξής σας και να προσφέρει μία ομαλή εμπειρία στους πελάτες σας. Το λογισμικό γνωσιακής βάσης του LiveAgent είναι τμήμα της πύλης πελατών, η οποίο είναι τμήμα του πολυκάναλου λογισμικού help desk.
Ακολουθήστε χιλιάδες επιχειρήσεις που βασίζονται στο LiveAgent για να μοιραστούν τις γνώσεις τους με τους πελάτες τους.
Το λογισμικό γνωσιακής βάσης του LiveAgent ενσωματώνεται με πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και προσφέρει σχεδόν 200 λειτουργίες.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Καινοτομία & Στρατηγική Που Περιβάλλει Την Εμπειρία Του Πελάτη
Η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων στο LiveAgent επιταχύνει την απόκριση των αντιπροσώπων υποστήριξης και εξασφαλίζει συνέπεια στις απαντήσεις.
Βάλτε τους πελάτες σας στο επίκεντρο σε ΟΤΙ Κάνετε
Η δημιουργία ενός πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την αφοσίωσή τους. Η φαντασία και η ενσυναίσθηση μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση των πελατών και στη δημιουργία καινοτόμων λύσεων για μεγαλύτερη ικανοποίηση.
Σχεδιάζοντας ένα Πελατοκεντρικό Επιχειρηματικό Μοντέλο
Σχεδιασμός πελατοκεντρικού επιχειρηματικού μοντέλου για επίτευξη στόχων. Δημιουργία ικανοποιημένων πελατών μέσω προσαρμογής προϊόντων και προβολής θετικής φήμης.
Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Το Freshdesk είναι ένα από τα καλύτερα λογισμικά ζωντανής συνομιλίας για εταιρείες, με προηγμένες δυνατότητες και καλή λειτουργικότητα. Την δωρεάν έκδοση Sprout μπορούν να χρησιμοποιούν μικρές επιχειρήσεις. Η συνδρομή Lite κοστίζει $49/μήνα και η Mega $229/μήνα.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες