Research archive illustration

Αναφορά Συγκριτικής ΑξιολόγησηςΕξυπηρέτησης πελατών

Η ποιότητα των προϊόντων και η ανταγωνιστικότητα των τιμών δεν είναι πλέον οι σημαντικότεροι παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη οι καταναλωτές όταν πραγματοποιούν αγορές. Στην πραγματικότητα, η καλή εξυπηρέτηση πελατών και οι αξέχαστες εμπειρίες αποτελούν τους μεγαλύτερους οδηγούς διατήρησης πελατών.

Εάν οι επιχειρήσεις θέλουν να επιβιώσουν και να ξεχωρίσουν στη σημερινή υπερ-κορεσμένη αγορά, πρέπει να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών. Οι σύγχρονοι πελάτες αναμένουν απρόσκοπτη εμπειρία αγορών και υψηλής ποιότητας, γρήγορη εξυπηρέτηση. Εάν αυτές οι προσδοκίες δεν ικανοποιηθούν, οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να απομακρυνθούν από τις εταιρείες στις οποίες είναι πιστοί εδώ και χρόνια.

Για να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των καταναλωτών, πρέπει να εφαρμόσετε μια πελατοκεντρική προσέγγιση σε όλες τις πτυχές της επιχείρησής σας. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι μετρώντας τις μετρήσεις εξυπηρέτησης πελατών, παρέχοντας εκπαίδευση αντιπροσώπων, έχοντας ένα σαφή εταιρικό στόχο και εφαρμόζοντας νέες τεχνολογίες όπως εξυπηρέτηση πελατών και συστήματα διαχείρισης σχέσεων πελατών. Στην πραγματικότητα, αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι μια οργανωμένη και καλά ενημερωμένη ομάδα υποστήριξης πελατών μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη φήμη μιας επιχείρησης, την αφοσίωση των πελατών και τη ροή εσόδων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo