Γεια σας και καλώς ήρθατε στην έκδοση Ιανουαρίου του μηνιαίου ενημερωτικού ιστολογίου μας. Μπείτε στο δωμάτιο εικονικής ενημέρωσης όπου έχουμε παρατάξει μια σειρά από νέες δυνατότητες και βελτιώσεις, καθεμία πιο συναρπαστική από την προηγούμενη. Οι ενημερώσεις αυτού του μήνα συνοδεύονται από προόδους που αφορούν την αναβάθμιση των καθημερινών λειτουργιών σας. Ας ξεκινήσουμε αμέσως!
Ανανεωμένη λειτουργικότητα SLA: Νέα βελτιωμένη απόδοση
Μαντέψτε! Επιτέλους περάσαμε τη γραμμή του τερματισμού με την ανακατασκευή SLA! Αφήσαμε τη χαοτική εμφάνιση και φέραμε μια ξεκάθαρη, κατανοητή λογική. Τώρα, οι καρτέλες χωρίς επίπεδο SLA λαμβάνουν αυτόματα ένα χρονοδιακόπτη παρασκηνίου 7 ημερών για να συνεχίσουν τα πράγματα να εξελίσσονται καλά και να μην συγκεντρώνονται στο κάτω μέρος της λίστας καρτελών.
Επίσης, βελτιώσαμε την ταξινόμηση των καρτελών στη λίστα Καρτελών κατά Σπουδαιότητα και βελτιώσαμε τη διανομή για τη συνάρτηση Επίλυση. Επιπλέον, το αρχείο καταγραφής SLA έλαβε ορισμένες βελτιώσεις, εμφανίζοντας πλέον μόνο κλειστές εγγραφές και αφαιρέσαμε τις εκκρεμείς εγγραφές για να αποφύγουμε παρεξηγήσεις και να αναφέρουμε αλλαγές με την πάροδο του χρόνου.
Απλά μια γρήγορη υπενθύμιση: η προσαρμογή των χρόνων SLA δεν θα υπολογίσει εκ νέου τους χρόνους SLA των υπαρχόντων καρτελών, αλλά θα εφαρμοστεί μόνο στις νέες καρτέλες που έρχονται.
Και επειδή μας αρέσει να κάνουμε το κάτι παραπάνω αμέσως μετά την εφαρμογή κάτι καινούργιου, υπάρχει ήδη μια δυνατότητα προσαρμογής του προεπιλεγμένου επιπέδου SLA σύντομα!
Οι πληροφορίες για την κατάσταση καρτέλας “Κλειστή”
Θυμάστε τη νέα κατάσταση της καρτέλας «Κλειστή» που αναφέραμε; Είναι η ιδανική για τις καρτέλες – δεν υπάρχει επιστροφή όταν μια καρτέλα επισημανθεί ως Κλειστή. Προς το παρόν, το κλείσιμο των καρτελών είναι μια μη αυτόματη υπόθεση για την αποφυγή τυχαίου μαζικού κλεισίματος χρησιμοποιώντας μαζικές ενέργειες ή κανόνες. Αλλά μην ανησυχείτε, ετοιμάζουμε κάποιες βελτιώσεις για να κάνουμε αυτή τη διαδικασία κλεισίματος καρτελών γρήγορη αλλά ακριβής.
Επίσης, υπάρχουν και άλλα και θεωρούμε ότι αυτό είναι το κερασάκι στην τούρτα – εισάγουμε μια νέα προσαρμοσμένη άδεια ρόλου για το κλείσιμο καρτελών, καθώς και έναν νέο τύπο SLA που έρχεται σύντομα για να αποθηκεύσει την τελική χρονική σήμανση του χρόνου που έκλεισε η καρτέλα.
Απλώς μια προειδοποίηση: η κατάσταση Διαγραμμένη έχει εξελιχθεί. Με την εισαγωγή της κατάστασης “Κλειστή” στην έκδοση 5.44, μόνο οι καρτέλες “Κλειστές” μπορούν πλέον να διαγραφούν. Αυτή η αλλαγή σημαίνει ότι οι καρτέλες πρέπει πρώτα να επιλυθούν —είτε χειροκίνητα, μέσω μαζικής δράσης, είτε αυτόματα μέσω κανόνων—προτού κλείσουν. Οι καρτέλες με οποιαδήποτε άλλη κατάσταση εκτός από Επιλύθηκε δεν μπορούν να κλείσουν.
Το κλείσιμο μιας καρτέλας είναι ένα χειροκίνητο βήμα για τη διασφάλιση της ασφάλειας, καθώς αυτή η ενέργεια είναι μη αναστρέψιμη. Μόλις κλείσει μια καρτέλα, τότε, και μόνο τότε, μπορεί να διαγραφεί, είτε χειροκίνητα, είτε μέσω μαζικής δράσης είτε αυτόματα. Αυτή η προσέγγιση έχει σχεδιαστεί για να αποτρέπει το τυχαίο κλείσιμο των καρτελών και να κάνει τη διαχείριση καρτελών πιο λογική και φιλική στη ροή εργασίας. Ο λόγος πίσω από το να μην επιτρέπεται το κλείσιμο των καρτελών μέσω μαζικών ενεργειών ή κανόνων είναι η διατήρηση του ελέγχου και η αποφυγή μη αναστρέψιμων ενεργειών χωρίς ρητή επιβεβαίωση, διασφαλίζοντας μια ομαλότερη και ασφαλέστερη διαδικασία διαχείρισης καρτελών.
Επιπλέον, γνωρίζουμε τη σημασία του εξορθολογισμού αυτής της διαδικασίας και εξετάζουμε προτάσεις για βελτιώσεις στην ομάδα ανάπτυξής μας για τη βελτίωση της εμπειρίας και της αποτελεσματικότητας των χρηστών.
Συντόμευση bonanza για συνομιλίες και κλήσεις
Οι συντομεύσεις είναι σαν μυστικά όπλα για αποτελεσματικότητα, σωστά; Όσο περισσότερες συντομεύσεις, τόσο το καλύτερο, επομένως έχουμε προσθέσει αρκετές νέες για το χειρισμό των συνομιλιών και των κλήσεων πιο γρήγορα από ποτέ. Πατήστε δύο φορές Control ή μεταβείτε στο Control + ⇧ Shift + ? για να τις ελέγξετε.
Λειτουργίες Συγχώνευσης & Διαχωρισμού: Ομαλή μετάβαση
Καλά νέα για τις λειτουργίες Συγχώνευσης και Διαχωρισμού! Κατανοούμε πόσο σημαντικά είναι για τη ροή εργασίας σας και ζητούμε συγγνώμη για τα πρόσφατα σφάλματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσατε. Ευτυχώς, έχουμε κυκλοφορήσει μια επιδιόρθωση στην έκδοση 5.44, έτσι ώστε η πρόσβαση σε καρτέλες με συγχωνευμένα ή διαχωρισμένα μηνύματα να είναι παιχνιδάκι, ανεξάρτητα από την εσφαλμένη απαιτούμενη πρόσβαση του τμήματος.
Επίλογος
Αφού κλείσουμε με τα κουμπιά ελέγχου καρτελών, δεν σταματάμε εκεί. Χάρη σε όλα τα καταπληκτικά σχόλια και προτάσεις, προσπαθούμε για περαιτέρω βελτιώσεις στη σχεδίαση για ακόμα πιο φιλικά προς τον χρήστη κουμπιά. Ακολουθεί μια πρώτη ματιά με ένα στιγμιότυπο οθόνης, αλλά έχετε κατά νου ότι η τελική εμφάνιση μπορεί να προσαρμοστεί περαιτέρω.
Δεν είναι μόνο αυτό! Όπου τελειώνει μια ανακατασκευή, αρχίζει μια άλλη. Έχουμε μια νέα αναδιαμόρφωση Chat που έρχεται στον ορίζοντα, γι’ αυτό έχετε τα μάτια σας ανοιχτά. Επίσης, ενημέρωση – το νέο μας θέμα διαμορφώνεται ώστε να έχει μια πιο κομψή εμφάνιση.
Αυτά προς το παρόν! Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες ενημερώσεις – πάντα κάτι ετοιμάζεται στο LiveAgent. Σας ευχαριστούμε πολύ που ήρθατε μαζί μας και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερα μαζί σας σύντομα.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα: Είναι κατάλληλο για εσάς;
Ανακαλύψτε τα κορυφαία 5 συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα για το 2024! Εξερευνήστε τα πλεονεκτήματα, όπως εξοικονόμηση χρημάτων, κοινοτική υποστήριξη, διαφάνεια και καινοτομία. Ιδανικό για επιχειρήσεις που αναζητούν επεκτασιμότητα και προσαρμοστικότητα. Διαβάστε τώρα για να βρείτε το κατάλληλο σύστημα για εσάς!
4 απαραίτητες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Η κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες στους ανταγωνιστές σας. Μάθετε για τις δυνατότητες που πρέπει να έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη πελατών.
Μηνιαίες Ενημερώσεις του LiveAgent: Έκδοση Ιουνίου
Ανακαλύψτε τις Ιουνίου ενημερώσεις του LiveAgent με βελτιώσεις στο μενού γλωσσών, επιδιορθώσεις κλήσεων και περιεχομένου, καθώς και άρθρα για ζωντανές συνομιλίες και ικανοποίηση πελατών. Ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας σήμερα!