Το Twitter ενημέρωσε πρόσφατα τη δομή δημιουργίας εσόδων του για πρόσβαση στο API v2, γεγονός που οδήγησε σε αύξηση της τιμής των παραλλαγών Enterprise σε περισσότερα από 40.000 EUR. Ως αποτέλεσμα, το κόστος της ενσωμάτωσης στο Twitter θα ήταν απαγορευτικό για τους περισσότερους πελάτες μας, αφού ληφθούν υπόψη τα έξοδα. Ως εκ τούτου, αποφασίσαμε να εφαρμόσουμε μια νέα λύση που θα σας επιτρέψει να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ενσωμάτωση Twitter με το LiveAgent χωρίς υψηλό κόστος.
Αυτή η νέα λύση περιλαμβάνει τη δυνατότητα εισαγωγής του δικού σας API Twitter στο LiveAgent. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε την ευκαιρία να διατηρήσετε τη σύνδεσή σας με το Twitter, κρατώντας ταυτόχρονα το κόστος σε χαμηλά επίπεδα.
Μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι πρωταρχικός μας στόχος είναι να σας παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες ελαχιστοποιώντας παράλληλα το κόστος για τους πελάτες μας. Πιστεύουμε ότι αυτή η νέα λύση θα σας επιτρέψει να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε με επιτυχία την ενσωμάτωση του Twitter ως μέρος της υποστήριξης πελατών σας.
Discover Twitter's full potential with LiveAgent's integration
LiveAgent offers affordable Twitter integration, allowing you to stay connected with your customers.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Πώς να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στο κατάστημα Shopify
Η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας στο κατάστημα Shopify μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη πελατών, μειώνοντας τους χρόνους επίλυσης και αυξάνοντας την παραγωγικότητα.
Ποιοι Είναι οι Αντιπρόσωποι Ζωντανής Συνομιλίας;
Η ενσωμάτωση ενός κουμπιού συνομιλίας σε έναν ιστότοπο μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων. Οι υπάλληλοι ζωντανής συνομιλίας πρέπει να έχουν επαρκή γνώση ηλεκτρονικού υπολογιστή και να είναι εξυπηρετικοί και επαγγελματικοί. Τα μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και εξασφαλίζουν τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία.
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Οι πελάτες εκθειάζουν το LiveAgent για την ευκολία χρήσης, την αποτελεσματική υποστήριξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.