Συνεργάτης
Τι είναι η VNet;
Η VNet είναι μια σλοβακική εταιρεία τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που υπάρχει εδώ και περισσότερα από 17 χρόνια. Είναι επίσης ο συνεργάτης VoIP του LiveAgent, ο οποίος επιτρέπει στους πελάτες του LiveAgent μια απρόσκοπτη ενσωμάτωση αριθμού VoIP.


Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση της VNet στο LiveAgent;
Δεν υπάρχει χρέωση ενσωμάτωσης για τη σύνδεση του VNet VoIP με το LiveAgent.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε την VNet VoIP στο LiveAgent;
Μεταβείτε στο LiveAgent και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Μετά από αυτό, μεταβείτε στιςΔιαμορφώσεις > Κλήση > Αριθμοί > VNet. Προσθέστε τις απαιτούμενες πληροφορίες και χρησιμοποιήστε τον αμέσως!

Πλεονεκτήματα:
- υψηλή αξιοπιστία
- καλή συνδεσιμότητα συσκευών
- καλύτερη παραγωγικότητα
- υποστήριξη 24/7
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Δείτε το βίντεο του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου παρακάτω..
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free VNet integration!
Frequently Asked Questions
Τι είναι η VNet;
Η VNet είναι μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών της Σλοβακίας που παρέχει υπηρεσίες VoIP για περισσότερα από 17 χρόνια.
Πώς μπορείτε να συνδέσετε την VNet με το LiveAgent;
Το πρώτο βήμα είναι να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Το δεύτερο βήμα είναι να μεταβείτε στους Αριθμούς (Διαμορφώσεις - Κλήση). Το τρίτο βήμα και το τελευταίο βήμα είναι να συμπληρώσετε τις απαιτούμενες πληροφορίες και να πατήστε ΠΡΟΣΘΗΚΗ.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση της VNet στο LiveAgent;
Δεν υπάρχει χρέωση ενσωμάτωσης για τη σύνδεση της VNet στο LiveAgent.
Πώς να δημιουργήσετε προσκλήσεις συνομιλίας στο LiveAgent
Ο ρόλος των προσκλήσεων συνομιλίας στη βελτίωση της εμπειρίας πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Ρυθμίσετε σωστά για τα πλήρη οφέλη.
Πώς να δημιουργήσετε φορμές επικοινωνίας στο LiveAgent
"Το εκπαιδευτικό βίντεο παρέχει οδηγό για τη ρύθμιση φορμών επικοινωνίας στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το LiveAgent."
LiveAgent Webinar 1: Εισαγωγή & Γενική Επισκόπηση
Το LiveAgent παρέχει webinars για επιχειρήσεις, προσφέροντας πληροφορίες και συμβουλές για τη βελτίωση της υποστήριξης των πελατών και τη ροή εργασίας.