Συνεργάτης
Τι είναι το Instagram;
Το Instagram είναι ένα λογισμικό μέσων κοινωνικής δικτύωσης που εστιάζει στην κοινή χρήση φωτογραφιών, εικόνων και βίντεο. Το Instagram είναι ένα από τα πιο χρησιμοποιημένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και φέρνει τις επιχειρήσεις σε μεγάλο αριθμό εταιρειών παγκοσμίως μέσω πωλήσεων. Το Instagram γίνεται δημοφιλές ως εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Παρακολουθήστε νέους πελάτες στο Instagram και νέα μέσα που δημοσιεύονται στον λογαριασμό σας από τον πίνακα ελέγχου σας. Διαχειριστείτε τους πελάτες και ξεκινήστε συνομιλίες μαζί τους από το LiveAgent.
Οφέλη
- Παρακολουθήστε τον λογαριασμό σας Instagram από τον πίνακα ελέγχου σας
- Αλληλεπιδράστε με πελάτες χωρίς εναλλαγή πλατφορμών
- Αυξήστε τη ροή εργασίας σας
Πώς να ενσωματώσετε το Instagram στο LiveAgent
Το LiveAgent διαθέτει μια εγγενή ενσωμάτωση Instagram. Για να το ρυθμίσετε, ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό και προσθέστε το Instagram ως ένα από τα εργαλεία υποστήριξης πελατών.
Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στο Διαμόρφωση> Σύστημα> Πρόσθετα. Βρείτε το Instagram στη λίστα προσθηκών και κάντε κλικ στον διακόπτη Ενεργοποίηση στα δεξιά. Μετά από αυτό θα γίνει επανεκκίνηση του LiveAgent.

Μετά την επανεκκίνηση, μπορείτε να βρείτε την ενότητα Facebook και Instagram στον αριστερό πίνακα διαμόρφωσης. Κάντε κλικ στην ενότητα λογαριασμού κάτω από το Facebook και το Instagram.

Η ενσωμάτωση Instagram λειτουργεί μαζί με το Facebook. Εάν δεν έχετε συνδεδεμένο λογαριασμό Instagram στη σελίδα σας στο Facebook, μπορείτε να το κάνετε στις ρυθμίσεις της σελίδας σας στο Facebook, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί στο επάνω μέρος για να προσθέσετε τον λογαριασμό σας Instagram και Facebook.
Παρέχετε τα απαραίτητα δικαιώματα στο Facebook και το Instagram για τη διαχείριση των δεδομένων σας. Εάν η σελίδα σας στο Instagram είναι συνδεδεμένη με τη σελίδα σας στο Facebook, μπορεί να προστεθεί με τη σελίδα σας στο Facebook.

Αυτό ήταν, τώρα μπορείτε να ακολουθήσετε τα σχόλιά σας και να τα απαντήσετε μέσω του LiveAgent.


Πώς να ενσωματώσετε το Instagram με το LiveAgent μέσω του Zapier
Το Instagram μπορεί επίσης να ενσωματωθεί μέσω του Zapier. Είναι μια πλατφόρμα που δημιουργεί διάφορες ενσωματώσεις μεταξύ δύο εφαρμογών. Η διαδικασία είναι πολύ απλή και μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε λίγα λεπτά χωρίς καμία γνώση κώδικα.
Θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό Zapier. Εάν δεν έχετε, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν από αυτόν τον σύνδεσμο. Μεταβείτε στη σελίδα ενσωματώσεων Instagram + LiveAgent στο Zapier.

Κάντε κύλιση προς τα κάτω μέχρι να δείτε την ενότητα Σύνδεση LiveAgent + Instagram σε λεπτά. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε μια ενεργοποίηση και μια δράση.

Τώρα ρυθμίστε την ενεργοποίηση Instagram. Επιλέξτε τον λογαριασμό σας Instagram και δοκιμάστε την ενεργοποίηση.


Τώρα ρυθμίστε την ενεργοποίηση LiveAgent. Όπως και πριν, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και συνεχίστε. Αυτό το μέρος ενδέχεται να απαιτεί τη συμπλήρωση περισσότερων πεδίων, ανάλογα με το είδος της δράσης LiveAgent που επιλέξατε.

Κάντε μία τελική δοκιμή της ενσωμάτωσης για να δείτε αν λειτουργεί.

Προχωρήστε και ελέγξτε το LiveAgent σας. Εάν το LiveAgent εντοπίσει μια νέα ανάρτηση στο λογαριασμό σας στο Instagram, θα βρείτε ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει σχετικά στο σύστημα έκδοσης καρτελών.

Frequently asked questions
Τι είναι η ενσωμάτωση του Instagram στο LiveAgent;
Το LiveAgent σάς επιτρέπει να συνδέσετε το Instagram με το LiveAgent έτσι ώστε η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας να μπορεί να απαντά αποτελεσματικά σε οποιεσδήποτε αναφορές και σχόλια. Ως εκ τούτου, μπορείτε πάντα να παρακολουθείτε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να δημιουργείτε ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες.
Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης Instagram;
Τα οφέλη περιλαμβάνουν: βελτιωμένη ροή εργασίας εξυπηρέτησης πελατών, δυνατότητα επικοινωνίας με το κοινό/πελάτες του Instagram από ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων.
Effective card management systems require the implementation of policies and prioritization capabilities. Categories, filters, and tags are essential features that allow easy card management and task customization. Additionally, group collaboration tools are necessary for assigning and scaling tasks while creating internal notes and standardized responses for frequently asked questions can improve workflow and save time. Strong reporting capabilities are also important for tracking and improving customer service.
Ο στόχος των επιχειρήσεων είναι να δημιουργήσουν αξία για τους πελάτες τους, καθότι αυτός είναι ένας καθοριστικός παράγοντας για την προσέλκυση και διατήρηση των πελατών και για την απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά. Μια αξία πελάτη αποτελείται από τα συγκεκριμένα οφέλη που προσφέρει ένα προϊόν και είναι σημαντική για να πείσει τους πιθανούς πελάτες να επιλέξουν το προϊόν αυτό αντί για άλλα. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις δεν δίνουν προσοχή σε αυτό και δεν έχουν αποτελεσματικές προτάσεις αξίας. Η κατανόηση του τι οδηγεί την αξία για τους πελάτες είναι βασική αρχή για τη δημιουργία αξίας πελατών.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης επί πληρωμή
Δημιουργήστε μια ισχυρή στρατηγική επί πληρωμή κοινωνικής διαφήμισης για να ευθυγραμμίσετε με τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Αναλυτικές συμβουλές και την επιλογή του κατάλληλου φορμάτ διαφήμισης για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.