Τα αναλυτικά στοιχεία χρησιμοποιούν πρωτογενή δεδομένα και μαθηματικά για να ανακαλύψουν, να ερμηνεύσουν και να κοινοποιήσουν σημαντικά μοτίβα δεδομένων. Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, τα αναλυτικά στοιχεία δεδομένων μπορούν να βοηθήσουν στην απάντηση επιχειρηματικών ερωτήσεων, στην πρόβλεψη των αποτελεσμάτων και στη δημιουργία ενεργών πληροφοριών.
Γιατί η ανάλυση δεδομένων είναι απαραίτητη δυνατότητα για όλες τις επιχειρήσεις;
Μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων είναι ένα ανεκτίμητο μέρος του λογισμικού σας για τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών. Μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση. Η εύρεση «υστερήσεων» και περιοχών που θα μπορούσαν να βελτιστοποιηθούν είναι πάντα εξαιρετική, επειδή παρέχει μια ευκαιρία για να:
- Improve your agent’s performance
- Provide additional training to those that need it
- Improve customer satisfaction, experience, and sales
- Reallocate resources
- Reinforce support channels
- Find more cost-effective ways to solve problems

Εκτός από αυτό, μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων μπορεί επίσης να παρουσιάσει τομείς της επιχείρησής σας που αναπτύσσονται. Αυτό είναι σημαντικό διότι:
- You won’t have to overhaul your whole business/support strategy
- You’ll be able to reward overachievers
- Underperformers will be able to learn from overachievers

Τι κάνει η λειτουργία επισκόπησης αναλυτικών στοιχείων του LiveAgent;
Τα προσβάσιμα και εύχρηστα δεδομένα αποτελούν ανεκτίμητο μέρος των λύσεων καλύτερων λογισμικών κέντρου υποστήριξης στη σημερινή αγορά. Η επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων σάς παρέχει μια ολιστική επισκόπηση της υποστήριξης πελατών σας. Θα μπορείτε να δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και να παρακολουθήσετε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν. Θα μπορείτε επίσης να ελέγχετε στατιστικά στοιχεία χρήσης ανά κανάλι, να αξιολογείτε αναφορές απόδοσης και να μαθαίνετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών. Επιπλέον, η επισκόπηση των αναλυτικών στοιχείων μας είναι γεμάτη με ατελείωτες δυνατότητες αναφοράς.

Τι μπορείτε να δείτε στον πίνακα ελέγχου επισκόπησης αναλυτικών στοιχείων;
Ο πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων παρέχει μια γρήγορη επισκόπηση όλων των εισερχόμενων και εξερχόμενων μηνυμάτων, συνομιλιών και κλήσεων.

Τα εισερχόμενα μηνύματα ορίζονται ως:
- All emails that are fetched into LiveAgent
- All offline tickets created via contact forms or offline chat buttons
- Tickets created from Twitter, Instagram, Viber, and Facebook (Twitter mentions by other people only)
- All other communication received in existing tickets
Τα εξερχόμενα μηνύματα ορίζονται ως:
- Tickets replies
- All emails, Tweets, Instagram and Viber messages, as well as Facebook posts posted via the application
- New emails sent from the application
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Οι συνομιλίες ορίζονται ως:
- Chats initiated by customers and agents
- Chats answered by agents
Οι κλήσεις ορίζονται ως:
- Calls initiated by a customer (either via call widgets or phone numbers)
- All calls that initiated from the application even when the customer doesn’t answer

Φιλτράρισμα αποτελεσμάτων
Μπορείτε να φιλτράρετε την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων με:
- Time
- Department
- Agent
- Tag
- Channel
Κάθε αναφορά απόδοσης μπορεί να τροποποιηθεί για να εμφανίσει επιπλέον δεδομένα, όπως:
Μετρήσεις καρτελών
- Answers
- Notes
- New answer average time (in hours)
- New answer average time SLA (in hours)
- First assign average time (in hours)
- First assign average time SLA (in hours)
- First resolve average time (in hours)
- First resolve average time SLA (in hours)
- Open answer average time (in hours)
- Open answer average time SLA (in hours)
Μετρήσεις ζωντανής συνομιλίας
- Created tickets
- Resolved tickets
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pick up
- Chat pick up average time (minutes)
- Chat average time (minutes)
- Not rated
- Not rated in %
Μετρήσεις τηλεφωνικού κέντρου
- Positive ratings
- Positive ratings in %
- Negative ratings
- Negative ratings in %
- Calls
- Outgoing calls
- Missed calls
- Call minutes
- Outgoing call minutes
- Call pick up average time (minutes)
Μετρήσεις ικανοποίησης πελατών
- Call average time (minutes)
- Outgoing call average time (minutes)
- Internal calls
- Internal call minutes
- Internal call average time (minutes)
- Incoming messages
- Incoming chats
- Finished chats
- Unanswered chats
- Incoming calls
- Finished calls
- Unanswered calls
- Voicemails
Κάθε αναφορά μπορεί να φιλτραριστεί με διαφορετικές χρονικές περιόδους, όπως:
- Today
- Yesterday
- Last 7 days
- Last 30 days
- Last 90 days
- This week (Mon-Sun)
- Last week (Mon-Sun)
- Last working week (Mon-Fri)
- This month
- Last month
- This year
- Last year
- Custom date
Επιλέγοντας τον τρόπο παρουσίασης των δεδομένων
Το LiveAgent μπορεί να παρουσιάσει όλα τα παραπάνω δεδομένα σε πολλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων γραφημάτων περιοχής, γραφημάτων γραμμών, ραβδογραφημάτων και γραφημάτων πίτας. Επιπλέον, όλα τα δεδομένα μπορούν να εξαχθούν σε αρχεία CSV, διευκολύνοντας την κοινή χρήση με άλλους.

Πώς να βρείτε τον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων στο LiveAgent
Ο πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων είναι ορατός μόνο στους διαχειριστές, οπότε βεβαιωθείτε ότι είστε διαχειριστής του λογαριασμού σας στο LiveAgent (οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τα προσωπικά τους στατιστικά κατά τη σύνδεση στο LiveAgent.)
Εάν έχετε το ρόλο διαχειριστή, μπορείτε να βρείτε την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων κάνοντας κλικ στις Αναφορές (εικονίδιο κύκλου) που βρίσκεται στο αριστερό μενού (ακριβώς μεταξύ Κλήσεων και Πελατών).

Πόροι γνωσιακής βάσης
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους διαφορετικούς τύπους αναφορών που διατίθενται στον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων, ανατρέξτε στα άρθρα της γνωσιακής μας βάσης:
Monitor your agent’s performance
Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.
Είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε περισσότερα για την επιχείρησή σας;
Εξετάστε λεπτομερώς τις προσπάθειές σας για υποστήριξη. Ξεκινήστε να βελτιώνετε την απόδοση, τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών σας σήμερα με τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Ready to unlock the power of data to improve your customer support?
Make data-driven decisions, identify trends, and optimize your support operations. Harness the potential of analytics with LiveAgent's Analytics Overview feature today!
Τα 25 καλύτερα λογισμικά πύλης πελατών
Η λύση πύλης πελατών OneDesk προσφέρει εργαλεία επικοινωνίας και διαχείρισης πελατών με πολλές δυνατότητες, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη και την απόδοση επιχείρησης.