Τα αναλυτικά στοιχεία χρησιμοποιούν πρωτογενή δεδομένα και μαθηματικά για να ανακαλύψουν, να ερμηνεύσουν και να κοινοποιήσουν σημαντικά μοτίβα δεδομένων. Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, τα αναλυτικά στοιχεία δεδομένων μπορούν να βοηθήσουν στην απάντηση επιχειρηματικών ερωτήσεων, στην πρόβλεψη των αποτελεσμάτων και στη δημιουργία ενεργών πληροφοριών.
Γιατί η ανάλυση δεδομένων είναι απαραίτητη δυνατότητα για όλες τις επιχειρήσεις;
Μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων είναι ένα ανεκτίμητο μέρος του λογισμικού σας για τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών. Μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση. Η εύρεση «υστερήσεων» και περιοχών που θα μπορούσαν να βελτιστοποιηθούν είναι πάντα εξαιρετική, επειδή παρέχει μια ευκαιρία για να:
- Βελτιώσετε την απόδοση των αντιπροσώπων σας
- Παρέχετε πρόσθετη εκπαίδευση σε όσους τη χρειάζονται
Βελτιώσετε την ικανοποίηση, την εμπειρία και τις πωλήσεις των πελατών
- Κάνετε ανακατανομή πόρων
- Ενισχύσετε τα κανάλια υποστήριξης
- Βρείτε πιο οικονομικούς τρόπους για την επίλυση προβλημάτων

Εκτός από αυτό, μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων μπορεί επίσης να παρουσιάσει τομείς της επιχείρησής σας που αναπτύσσονται. Αυτό είναι σημαντικό διότι:
- Δεν θα χρειαστεί να αναθεωρήσετε ολόκληρη την υποστηρικτική/επιχειρηματική στρατηγική σας
- Θα έχετε τη δυνατότητα να ανταμείψετε εκείνους που διαπρέπουν
- Αυτοί με τις χαμηλότερες επιδόσεις θα είναι σε θέση να μάθουν από εκείνους που διαπρέπουν

Τι κάνει η λειτουργία επισκόπησης αναλυτικών στοιχείων του LiveAgent;
Τα προσβάσιμα και εύχρηστα δεδομένα αποτελούν ανεκτίμητο μέρος των λύσεων καλύτερων λογισμικών κέντρου υποστήριξης στη σημερινή αγορά. Η επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων σάς παρέχει μια ολιστική επισκόπηση της υποστήριξης πελατών σας. Θα μπορείτε να δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και να παρακολουθήσετε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν. Θα μπορείτε επίσης να ελέγχετε στατιστικά στοιχεία χρήσης ανά κανάλι, να αξιολογείτε αναφορές απόδοσης και να μαθαίνετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών. Επιπλέον, η επισκόπηση των αναλυτικών στοιχείων μας είναι γεμάτη με ατελείωτες δυνατότητες αναφοράς.

Τι μπορείτε να δείτε στον πίνακα ελέγχου επισκόπησης αναλυτικών στοιχείων;
Ο πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων παρέχει μια γρήγορη επισκόπηση όλων των εισερχόμενων και εξερχόμενων μηνυμάτων, συνομιλιών και κλήσεων.

Τα εισερχόμενα μηνύματα ορίζονται ως:
- Όλα τα email που λαμβάνονται στο LiveAgent
Όλες οι καρτέλες εκτός σύνδεσης που δημιουργήθηκαν μέσω φορμών επικοινωνίας ή κουμπιών συνομιλίας εκτός σύνδεσης
- Καρτέλες που δημιουργήθηκαν από Twitter, Instagram, Viber και Facebook (αναφορές στο Twitter μόνο από άλλα άτομα)
- Όλες οι άλλες επικοινωνίες λήφθηκαν σε υπάρχουσες καρτέλες
Τα εξερχόμενα μηνύματα ορίζονται ως:
- Απαντήσεις καρτελών
Όλα τα email, τα Tweet, τα μηνύματα Instagram και Viber, καθώς και αναρτήσεις στο Facebook που δημοσιεύονται μέσω της εφαρμογής
- Νέα email που εστάλησαν από την εφαρμογή
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Οι συνομιλίες ορίζονται ως:
- Συνομιλίες που ξεκίνησαν από πελάτες και αντιπροσώπους
- Συνομιλίες που απαντήθηκαν από αντιπροσώπους
Οι κλήσεις ορίζονται ως:
- Κλήσεις που ξεκινούν από έναν πελάτη (είτε μέσω widget κλήσεων είτε μέσω αριθμών τηλεφώνου)
- Όλες οι κλήσεις που ξεκίνησαν από την εφαρμογή ακόμη και όταν ο πελάτης δεν απαντήσει

Φιλτράρισμα αποτελεσμάτων
Μπορείτε να φιλτράρετε την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων με:
- Χρόνο
- Τμήμα
- Αντιπρόσωπο
- Ετικέτα
- Κανάλι
Κάθε αναφορά απόδοσης μπορεί να τροποποιηθεί για να εμφανίσει επιπλέον δεδομένα, όπως:
Μετρήσεις καρτελών
- Απαντήσεις
- Σημειώσεις
- Μέσος χρόνος νέας απάντησης (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος νέας απάντησης ΣΕΥ (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος πρώτης εκχώρησης (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος πρώτης εκχώρησης ΣΕΥ(σε ώρες)
- Μέσος χρόνος πρώτης επίλυσης (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος πρώτης επίλυσης ΣΕΥ (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος ανοιχτής απάντησης (σε ώρες)
- Μέσος χρόνος ανοιχτής απάντησης ΣΕΥ (σε ώρες)
Μετρήσεις ζωντανής συνομιλίας
- Δημιουργηθείσες καρτέλες
- Επιλυμένες καρτέλες
- Μηνύματα συνομιλίας
- Συνομιλίες
- Αναπάντητες συνομιλίες
- Παραλαβή συνομιλίας
- Μέσος χρόνος παραλαβής συνομιλίας (λεπτά)
- Μέσος χρόνος συνομιλίας (λεπτά)
- Δεν αξιολογήθηκε
- Δεν αξιολογήθηκε %
Μετρήσεις τηλεφωνικού κέντρου
- Θετικές αξιολογήσεις
- Θετικές αξιολογήσεις %
- Αρνητικές αξιολογήσεις
- Αρνητικές αξιολογήσεις %
- Κλήσεις
- Εξερχόμενες κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Λεπτά κλήσεων
- Λεπτά εξερχόμενων κλήσεων
- Μέσος χρόνος παραλαβής κλήσεων (λεπτά)
Μετρήσεις ικανοποίησης πελατών
- Μέσος χρόνος κλήσης (λεπτά)
- Μέσος χρόνος εξερχόμενων κλήσεων (λεπτά)
- Εσωτερικές κλήσεις
- Λεπτά εσωτερικής κλήσης
- Μέσος χρόνος εσωτερικής κλήσης (λεπτά)
- Εισερχόμενα μηνύματα
- Εισερχόμενες συνομιλίες
- Ολοκληρωμένες συνομιλίες
- Αναπάντητες συζητήσεις
- Εισερχόμενες κλήσεις
- Ολοκληρωμένες κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Φωνητικά μηνύματα
Κάθε αναφορά μπορεί να φιλτραριστεί με διαφορετικές χρονικές περιόδους, όπως:
- Σήμερα
- Χθες
- Τελευταίες 7 ημέρες
- Τελευταίες 30 ημέρες
- Τελευταίες 90 ημέρες
- Αυτή την εβδομάδα (Δευ-Κυρ)
- Τελευταία εβδομάδα (Δευ-Κυρ)
- Τελευταία εργάσιμη εβδομάδα (Δευ-Παρ)
- Αυτόν τον μήνα
- Τον προηγούμενο μήνα
- Αυτή την χρονιά
- Την προηγούμενη χρονιά
- Προσαρμοσμένη ημερομηνία
Επιλέγοντας τον τρόπο παρουσίασης των δεδομένων
Το LiveAgent μπορεί να παρουσιάσει όλα τα παραπάνω δεδομένα σε πολλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων γραφημάτων περιοχής, γραφημάτων γραμμών, ραβδογραφημάτων και γραφημάτων πίτας. Επιπλέον, όλα τα δεδομένα μπορούν να εξαχθούν σε αρχεία CSV, διευκολύνοντας την κοινή χρήση με άλλους.

Πώς να βρείτε τον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων στο LiveAgent
Ο πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων είναι ορατός μόνο στους διαχειριστές, οπότε βεβαιωθείτε ότι είστε διαχειριστής του λογαριασμού σας στο LiveAgent (οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τα προσωπικά τους στατιστικά κατά τη σύνδεση στο LiveAgent.)
Εάν έχετε το ρόλο διαχειριστή, μπορείτε να βρείτε την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων κάνοντας κλικ στις Αναφορές (εικονίδιο κύκλου) που βρίσκεται στο αριστερό μενού (ακριβώς μεταξύ Κλήσεων και Πελατών).

Πόροι γνωσιακής βάσης
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους διαφορετικούς τύπους αναφορών που διατίθενται στον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων, ανατρέξτε στα άρθρα της γνωσιακής μας βάσης:
Monitor your agent’s performance
Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.
Είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε περισσότερα για την επιχείρησή σας;
Εξετάστε λεπτομερώς τις προσπάθειές σας για υποστήριξη. Ξεκινήστε να βελτιώνετε την απόδοση, τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών σας σήμερα με τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Frequently asked questions
Τι είναι τα analytics;
Τα Analytics είναι η μελέτη δεδομένων και μαθηματικών για την ανακάλυψη, την ερμηνεία και την επικοινωνία σημαντικών προτύπων δεδομένων.
Πώς παρουσιάζονται τα δεδομένα;
Τα δεδομένα μπορούν να παρουσιαστούν σε πολλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων γραφημάτων περιοχής, γραφημάτων γραμμής, γραφημάτων ράβδων, γραφημάτων διασποράς και γραφημάτων πίτας.
Γιατί η ανάλυση δεδομένων είναι απαραίτητη για όλες τις επιχειρήσεις;
Μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση.