Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων

Τα αναλυτικά στοιχεία χρησιμοποιούν πρωτογενή δεδομένα και μαθηματικά για να ανακαλύψουν, να ερμηνεύσουν και να κοινοποιήσουν σημαντικά μοτίβα δεδομένων. Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, τα αναλυτικά στοιχεία δεδομένων μπορούν να βοηθήσουν στην απάντηση επιχειρηματικών ερωτήσεων, στην πρόβλεψη των αποτελεσμάτων και στη δημιουργία ενεργών πληροφοριών.

Γιατί η ανάλυση δεδομένων είναι απαραίτητη δυνατότητα για όλες τις επιχειρήσεις;

Μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση. Η εύρεση «αργόσχολων» και περιοχών που θα μπορούσαν να βελτιστοποιηθούν είναι πάντα εξαιρετική, διότι προσφέρει την ευκαιρία να:

  • Βελτιώσετε την απόδοση των αντιπροσώπων σας
  • Παρέχετε πρόσθετη εκπαίδευση σε όσους τη χρειάζονται
  • Βελτιώστε την ικανοποίηση, την εμπειρία και τις πωλήσεις των πελατών
  • Κάνετε ανακατανομή πόρων
  • Ενισχύσετε τα κανάλια υποστήριξης
  • Βρείτε πιο οικονομικούς τρόπους για την επίλυση προβλημάτων
Analytics-overview-LiveAgent

Εκτός από αυτό, μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων μπορεί επίσης να παρουσιάσει τομείς της επιχείρησής σας που αναπτύσσονται. Αυτό είναι σημαντικό διότι:

  • Δεν θα χρειαστεί να αναθεωρήσετε ολόκληρη την υποστηρικτική/επιχειρηματική στρατηγική σας
  • Θα έχετε τη δυνατότητα να ανταμείψετε εκείνους που διαπρέπουν
  • Αυτοί με τις χαμηλότερες επιδόσεις θα είναι σε θέση να μάθουν από εκείνους που διαπρέπουν
Mockup-Agents ranking

Τι κάνει η λειτουργία επισκόπησης αναλυτικών στοιχείων του LiveAgent;

Η επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων σας δίνει μια ολιστική επισκόπηση της υποστήριξης πελατών σας. Θα μπορείτε να δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και να παρακολουθείτε την υπηρεσία που λαμβάνει. Θα μπορείτε επίσης να ελέγχετε τα στατιστικά στοιχεία χρήσης ανά κανάλι, να αξιολογείτε τις αναφορές απόδοσης και να μαθαίνετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών. Εκτός αυτού, η επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων μας είναι εξοπλισμένη με ατελείωτες δυνατότητες αναφοράς.

Mockup-Call recordings - history

Τι μπορείτε να δείτε στον πίνακα ελέγχου επισκόπησης αναλυτικών στοιχείων;

Ο πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων παρέχει μια γρήγορη επισκόπηση όλων των εισερχόμενων και εξερχόμενων μηνυμάτων, συνομιλιών και κλήσεων.

Analytics-overview-incoming-outgoing-calls-LiveAgent

Τα εισερχόμενα μηνύματα ορίζονται ως:

  • Όλα τα email που λαμβάνονται στο LiveAgent
  • Όλες οι καρτέλες εκτός σύνδεσης δημιουργούνται μέσω φόρμας επικοινωνίας ή κουμπιών συνομιλίας εκτός σύνδεσης
  • Καρτέλες που δημιουργήθηκαν από Twitter, Instagram, Viber και Facebook (αναφορές στο Twitter μόνο από άλλα άτομα)
  • Όλες οι άλλες επικοινωνίες λήφθηκαν σε υπάρχουσες καρτέλες

Τα εξερχόμενα μηνύματα ορίζονται ως:

  • Απαντήσεις καρτελών
  • Όλα τα email, Tweets, Instagram και Viber, καθώς και δημοσιεύσεις Facebook που δημοσιεύονται μέσω της εφαρμογής
  • Νέα email που εστάλησαν από την εφαρμογή

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Οι συνομιλίες ορίζονται ως:

  • Συνομιλίες που ξεκίνησαν από πελάτες και αντιπροσώπους
  • Συνομιλίες που απαντήθηκαν από αντιπροσώπους

Οι κλήσεις ορίζονται ως:

  • Κλήσεις που ξεκινούν από έναν πελάτη (είτε μέσω widget κλήσεων είτε μέσω αριθμών τηλεφώνου)
  • Όλες οι κλήσεις που ξεκίνησαν από την εφαρμογή ακόμη και όταν ο πελάτης δεν απαντήσει
Mockup-Ticketing

Φιλτράρισμα αποτελεσμάτων

Μπορείτε να φιλτράρετε την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων με:

  • Χρόνο
  • Τμήμα
  • Αντιπρόσωπο
  • Ετικέτα
  • Κανάλι

Κάθε αναφορά απόδοσης μπορεί να τροποποιηθεί για να εμφανίσει επιπλέον δεδομένα, όπως:

Μετρήσεις καρτελών

  • Απαντήσεις
  • Σημειώσεις
  • Μέσος χρόνος νέας απάντησης (σε ώρες)
  • Μέσος χρόνος νέας απάντησης ΣΕΥ (σε ώρες)
  • Μέσος χρόνος πρώτης εκχώρησης (σε ώρες)
  • Μέσος χρόνος πρώτης εκχώρησης ΣΕΥ(σε ώρες)
  • Μέσος χρόνος πρώτης επίλυσης (σε ώρες)
  • Μέσος χρόνος πρώτης επίλυσης ΣΕΥ (σε ώρες)
  • Μέσος χρόνος ανοιχτής απάντησης (σε ώρες)
  • Μέσος χρόνος ανοιχτής απάντησης ΣΕΥ (σε ώρες)

Μετρήσεις ζωντανής συνομιλίας

  • Δημιουργηθείσες καρτέλες
  • Επιλυμένες καρτέλες
  • Μηνύματα συνομιλίας
  • Συνομιλίες
  • Αναπάντητες συνομιλίες
  • Παραλαβή συνομιλίας
  • Μέσος χρόνος παραλαβής συνομιλίας (λεπτά)
  • Μέσος χρόνος συνομιλίας (λεπτά)
  • Δεν αξιολογήθηκε
  • Δεν αξιολογήθηκε %

Μετρήσεις τηλεφωνικού κέντρου

  • Θετικές αξιολογήσεις
  • Θετικές αξιολογήσεις %
  • Αρνητικές αξιολογήσεις
  • Αρνητικές αξιολογήσεις %
  • Κλήσεις
  • Εξερχόμενες κλήσεις
  • Αναπάντητες κλήσεις
  • Λεπτά κλήσεων
  • Λεπτά εξερχόμενων κλήσεων
  • Μέσος χρόνος παραλαβής κλήσεων (λεπτά)

Μετρήσεις ικανοποίησης πελατών

  • Μέσος χρόνος κλήσης (λεπτά)
  • Μέσος χρόνος εξερχόμενων κλήσεων (λεπτά)
  • Εσωτερικές κλήσεις
  • Λεπτά εσωτερικής κλήσης
  • Μέσος χρόνος εσωτερικής κλήσης (λεπτά)
  • Εισερχόμενα μηνύματα
  • Εισερχόμενες συνομιλίες
  • Ολοκληρωμένες συνομιλίες
  • Αναπάντητες συζητήσεις
  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Ολοκληρωμένες κλήσεις
  • Αναπάντητες κλήσεις
  • Φωνητικά μηνύματα
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Κάθε αναφορά μπορεί να φιλτραριστεί με διαφορετικές χρονικές περιόδους, όπως:

  • Σήμερα
  • Χθες
  • Τελευταίες 7 ημέρες
  • Τελευταίες 30 ημέρες
  • Τελευταίες 90 ημέρες
  • Αυτή την εβδομάδα (Δευ-Κυρ)
  • Τελευταία εβδομάδα (Δευ-Κυρ)
  • Τελευταία εργάσιμη εβδομάδα (Δευ-Παρ)
  • Αυτόν τον μήνα
  • Τον προηγούμενο μήνα
  • Αυτή την χρονιά
  • Την προηγούμενη χρονιά
  • Προσαρμοσμένη ημερομηνία

Επιλέγοντας τον τρόπο παρουσίασης των δεδομένων

Το LiveAgent μπορεί να παρουσιάσει όλα τα παραπάνω δεδομένα σε πολλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων γραφημάτων περιοχής, γραφημάτων γραμμών, ραβδογραφημάτων και γραφημάτων πίτας. Επιπλέον, όλα τα δεδομένα μπορούν να εξαχθούν σε αρχεία CSV, διευκολύνοντας την κοινή χρήση με άλλους.

Reports-Liveagent-feature

Πώς να βρείτε τον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων στο LiveAgent

Ο πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων είναι ορατός μόνο στους διαχειριστές, οπότε βεβαιωθείτε ότι είστε διαχειριστής του λογαριασμού σας στο LiveAgent (οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τα προσωπικά τους στατιστικά κατά τη σύνδεση στο LiveAgent.)

Εάν έχετε το ρόλο διαχειριστή, μπορείτε να βρείτε την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων κάνοντας κλικ στις Αναφορές (εικονίδιο κύκλου) που βρίσκεται στο αριστερό μενού (ακριβώς μεταξύ Κλήσεων και Πελατών).

Επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων

Πόροι γνωσιακής βάσης

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους διαφορετικούς τύπους αναφορών που διατίθενται στον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων, ανατρέξτε στα άρθρα της γνωσιακής μας βάσης:

Είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε περισσότερα για την επιχείρησή σας;

Εξετάστε λεπτομερώς τις προσπάθειές σας για υποστήριξη. Ξεκινήστε να βελτιώνετε την απόδοση, τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών σας σήμερα με τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι τα αναλυτικά στοιχεία;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα αναλυτικά στοιχεία είναι η μελέτη δεδομένων και μαθηματικών για την ανακάλυψη, την ερμηνεία και την επικοινωνία σημαντικών προτύπων δεδομένων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί η ανάλυση δεδομένων είναι απαραίτητη δυνατότητα για όλες τις επιχειρήσεις;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πως παρουσιάζονται τα δεδομένα;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα δεδομένα μπορούν να παρουσιαστούν σε πολλές μορφές, όπως διαγράμματα περιοχής, γραφήματα γραμμών, γραφήματα ράβδων, γραφήματα διασποράς και γραφήματα πίτας.” } }] }

Monitor your agent’s performance

Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo