Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Χαρακτηριστικά
  • Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τι είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ιστότοποι και εφαρμογές που επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν μοναδικό περιεχόμενο και να το μοιράζονται με άλλους διαδικτυακούς χρήστες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι διαδραστικά και προωθούν την αυτο-έκφραση με τη μορφή φωτογραφιών, βίντεο, αναρτήσεων κειμένου και GIF.

Γιατί είναι σημαντική η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη διότι είναι ένα κανάλι «πάντα ενεργό» που χρησιμοποιείται από την πλειοψηφία του κόσμου. Ως εκ τούτου, οι πελάτες αναμένουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης πολύ πιο γρήγορα από ό,τι σε παραδοσιακά κανάλια όπως το email.

Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι πελάτες αναμένουν απαντήσεις σε ερωτήματα που έχουν κάνει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εντός 60 λεπτών!

Ποιες ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρει το LiveAgent;

Από τον Σεπτέμβριο του 2020, έχουμε συνεργασίες με:

  • Facebook
  • Facebook Messenger
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Ο κύριος στόχος μας για τη δημιουργία αυτών των ενσωματώσεων στο κέντρο υποστήριξης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν η βελτίωση της παραγωγικότητας των αντιπροσώπων. Θέλαμε να εξοικονομήσουμε χρόνο στους αντιπροσώπους (λιγότερα κλικ, άνοιγμα νέων καρτελών, σύνδεση και έξοδο από διαφορετικές πλατφόρμες, λιγότερες εικασίες) με τον εξορθολογισμό όλων των αλληλεπιδράσεων πελατών σε ένα ενοποιημένο εισερχόμενο.

Δείτε πώς λειτουργεί κάθε ενσωμάτωση:

Facebook

Καρτέλες Facebook στο LiveAgent

Η ενσωμάτωση του λογαριασμού LiveAgent στο Facebook θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε πολλές σελίδες Facebook μέσω του πίνακα ελέγχου LiveAgent. Όταν συνδεθείτε, όλα τα σχόλια του Facebook στη σελίδα της επιχείρησής σας θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες και θα ληφθούν στον πίνακα ελέγχου LiveAgent.

Από εκεί, μπορείτε εύκολα να απαντήσετε στα σχόλια, να τους δώσετε like, ακόμη και να επισυνάψετε φωτογραφίες και GIF. Το LiveAgent σάς δίνει τις ίδιες επιλογές απόκρισης όπως θα είχατε στο Facebook.

Θέλετε να το δείτε σε δράση; Δείτε το βίντεό μας.

Facebook Messenger

Δωρεάν εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων για ιστότοπους

Η ενσωμάτωση του Facebook Messenger λαμβάνει όλα τα άμεσα μηνύματα από την επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook στον πίνακα ελέγχου LiveAgent. Από εκεί, μπορείτε να απαντήσετε σε ΑΜ, να στείλετε συνημμένα, φωτογραφίες, GIF και ακόμη να κάνετε like σε μηνύματα από άλλους χρήστες.

Το καλύτερο κομμάτι; Οι πελάτες σας δεν θα γνωρίζουν τη διαφορά.

Μάθετε περισσότερα για τις ενσωματώσεις στο Facebook και στις Συνομιλίες Facebook.

Twitter

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Twitter που μπορεί να διπλασιαστεί ως ένα ισχυρό εργαλείο κοινωνικής ακρόασης. Η ενσωμάτωση επιτρέπει στους χρήστες να συνδέουν πολλούς λογαριασμούς Twitter και να παρακολουθούν τις αναφορές της εταιρείας σε πραγματικό χρόνο.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα: Κάθε φορά που αναφέρεται το “LiveAgent” σε ένα Tweet όπως αυτό “@LiveAgent”, το Tweet θα μετατραπεί αυτόματα σε καρτέλα και θα προωθηθεί στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent. Από εκεί μπορείτε να απαντήσετε στο Tweet μέσα σε ένα σχόλιο, κάνοντας τη δική σας απάντηση στο Tweet ή κάνοντας re-tweet

Ωστόσο, το LiveAgent προσφέρει επίσης μια δυνατότητα που σας επιτρέπει να επιλέξετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά (και σύνολα λέξεων-κλειδιών) και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τη χρήση τους στο Twitter. Τι σημαίνει; Φανταστείτε ότι κάποιος αναφέρει “LiveAgent” σε ένα Tweet, αλλά δεν χρησιμοποιεί ρητά την ετικέτα @.

Το LiveAgent θα μετατρέψει το Tweet που περιέχει αυτήν τη λέξη-κλειδί σε καρτέλα. Τώρα, γιατί είναι τόσο υπέροχο; Διότι σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τι γίνεται Tweet για εσάς. Γνωρίζατε ότι μόνο 1 στους 26 δυσαρεστημένους πελάτες θα παραπονεθούν απευθείας σε εσάς; Οι περισσότεροι δυσαρεστημένοι πελάτες απλώς στρέφονται στο Διαδίκτυο και μοιράζονται τις εμπειρίες τους με άλλους.

Το εργαλείο κοινωνικής παρακολούθησης του LiveAgent σάς επιτρέπει να λαμβάνετε αυτά τα έμμεσα Tweets και να τα διορθώνετε πριν γίνουν viral και αμαυρώσουν την επιχειρηματική σας φήμη. Το εργαλείο είναι επίσης χρήσιμο για τη λήψη θετικών Tweets και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας. Επιπλέον, μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να δείτε τι λέει ο ανταγωνισμός για εσάς.

Επειδή το LiveAgent σας ειδοποιεί για νέα Tweets σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να μείνετε μπροστά από το παιχνίδι. Δοκιμάστε την ενσωμάτωσή μας στο Twitter σήμερα.

Instagram

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το Instagram είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συγκεντρώνοντας περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες κάθε μήνα. Για να κάνουμε την εξυπηρέτηση πελατών στο Instagram πιο διαχειρίσιμη, δημιουργήσαμε μια ενσωμάτωση που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε πολλούς λογαριασμούς Instagram.

Η ενσωμάτωση συγκεντρώνει όλα τα σχόλια στις αναρτήσεις σας και όλες τις αναφορές της σελίδας σας στον πίνακα ελέγχου LiveAgent. Κάθε σχόλιο και αναφορά στο Instagram αποθηκεύεται με τη μορφή καρτέλας και σας δίνει ακόμη μια προεπισκόπηση του πώς φαίνεται η πραγματική ανάρτηση, ώστε να μην χρειάζεται να βγείτε από την εφαρμογή του LiveAgent.

Θέλετε να δείτε πώς λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο; Δείτε το βίντεό μας. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενσωμάτωσή μας στο Instagram, ανατρέξτε στη σελίδα λειτουργιών του Instagram.

Viber

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η ενσωμάτωση του Viber επιτρέπει στους χρήστες να λαμβάνουν και να αποκρίνονται σε μηνύματα Viber. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό! Με την ενσωμάτωση του Viber στο LiveAgent, θα μπορείτε να μεταδίδετε μηνύματα σε 300 παραλήπτες το πολύ.

Αυτή η δυνατότητα είναι ιδανική για όσους εκτελούν πολλές καμπάνιες μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, ο VIP πελάτη σας μπορεί να λάβει ένα μήνυμα σχετικά με μια αναδυόμενη πώληση και ένα διαφορετικό τμήμα κοινού (για παράδειγμα εκείνοι με ραντεβού για μια δεδομένη ημέρα) μπορούν να πραγματοποιήσουν αλλαγή της τελευταίας στιγμής σε εργάσιμες ώρες.

Πρόσθετες λειτουργίες που θα συμπληρώνουν τις ενσωματώσεις του κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το LiveAgent είναι ένα ενιαίο κατάστημα εξυπηρέτησης πελατών. Τα χαρακτηριστικά μας αλληλοσυμπληρώνονται και λειτουργούν καλύτερα μαζί. Για να παρέχετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή υπηρεσία, εκμεταλλευτείτε ό,τι έχει να προσφέρει το LiveAgent.

Οι παρακάτω ενσωματώσεις θα σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητα του κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης:

Συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το LiveAgent προσφέρει κοινόχρηστα, κεντρικά, συγκεντρωτικά εισερχόμενα  που ενσωματώνονται σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας (ζωντανή συνομιλία, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλέφωνο, γνωσιακή βάση, πύλη πελατών).

Τα εισερχόμενα αποθηκεύουν όλες τις καρτέλες σε ένα μέρος και είναι προσβάσιμα από όλους τους αντιπροσώπους υποστήριξης. Διασφαλίζουν ότι καμία καρτέλα δεν θα μείνει αναπάντητη, θα ξεχαστεί ή θα χαθεί.

Υβριδική ροή καρτελών

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η υβριδική ροή καρτελών του LiveAgent σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε την εμπειρία επικοινωνίας/επίλυσης προβλημάτων του πελάτη σας μέσω διαφορετικών καναλιών, παραμένοντας στο ίδιο νήμα καρτελών. Στην ουσία, μια υβριδική ροή καρτελών βγάζει την εικασία από όσα ειπώθηκαν, πού και πότε.

Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης σας καλεί αρχικά και επικοινωνεί ξανά με ένα email και στη συνέχεια αποφασίσει να συνομιλήσει μαζί σας σε ζωντανή συνομιλία, κάθε συνομιλία θα αποθηκευτεί σε ένα νήμα καρτελών. Σε αυτό, θα μπορείτε να ακούσετε την πλήρη καταγραφή κλήσεων, να διαβάσετε την ανταλλαγή email και να δείτε το ιστορικό μεταγραφής ζωντανής συνομιλίας.

CRM 

Διαχείριση σχέσεων πελατών

Ένα ενσωματωμένο CRM σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε, να προβάλλετε και να επεξεργάζεστε τις πληροφορίες που έχετε συγκεντρώσει για τους πελάτες σας απευθείας στον πίνακα ελέγχου LiveAgent. Για παράδειγμα, φανταστείτε ότι ένας υποψήφιος πελάτης ανοίγει ζωντανή συνομιλία και ξεκινάει να συνομιλεί μαζί σας στα Ισπανικά. Καθώς συζητάτε με τον πελάτη, μπορείτε να ανοίξετε το πεδίο καρτελών CRM και να προσθέσετε μια σημείωση ότι ο πελάτης είναι Ισπανόφωνος.

Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει στις προσπάθειες μάρκετινγκ, πωλήσεων και υποστήριξής σας, καθώς μπορείτε να προσφέρετε μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία υπηρεσίας την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσουν μαζί σας (μιλώντας σε εκείνους άμεσα στα Ισπανικά)

Ετικέτες

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι ετικέτες σάς επιτρέπουν να δείτε μια γρήγορη επισκόπηση του περιεχομένου κάθε καρτέλας. Αυτό καθιστά εύκολο το να φιλτράρετε μέσω καρτελών και να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε. Για παράδειγμα, σε κάθε καρτέλα που προέρχεται από το Instagram και αφορά μια προσφορά Black Friday μπορεί να εκχωρηθεί μια ετικέτα “Black Friday Promo IG”.

Αυτοματισμός

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι κανόνες αυτοματισμού είναι σωτήριοι για την υποστήριξη πελατών. Επιταχύνουν τις εργασίες και αυτοματοποιούν τις καθημερινές, επαναλαμβανόμενες εργασίες. Πως;

Τυποποιημένα μηνύματα

Τα τυποποιημένα μηνύματα σάς επιτρέπουν να δημιουργείτε προκαθορισμένες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σας. Επιπλέον, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σε ζωντανές συνομιλίες, email, γνωσιακή βάση, ακόμη και σε απαντήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η χρήση τους εξοικονομεί χρόνο στους αντιπροσώπους σας και αποτρέπει την εξάντλησή τους!

Κανόνες χρόνου

Οι κανόνες χρόνου εκτελούν ελέγχους στο παρασκήνιο σε συγκεκριμένες καρτέλες για να προσδιορίσουν εάν μπορούν να εκτελέσουν συγκεκριμένες ενέργειες. Για παράδειγμα, μπορείτε να ρυθμίσετε έναν κανόνα χρόνου που δημιουργεί και στέλνει αυτόματα ένα email σχολίων 24 ώρες αφότου ο πελάτης λάβει μια απάντηση στο ερώτημά του.

Οι κανόνες χρόνου βοηθούν τους αντιπρόσωποί σας να εξοικονομούν χρόνο και τους επιτρέπουν να επικεντρώνονται σε πιο περίπλοκες εργασίες.

Κανόνες ΣΕΥ

Οι κανόνες ΣΕΥ εκτελούν ελέγχους ιστορικού σε καρτέλες που προέρχονται από χρήστες με τους οποίους έχετε συμφωνήσει σε επίπεδο υπηρεσίας. Εάν υποβάλουν καρτέλα, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αυτόματα ότι πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στην καρτέλα τους έναντι άλλων.

Ώρες εργασίας

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το LiveAgent σας επιτρέπει να ρυθμίσετε διαφορετικές εργάσιμες ώρες για να διασφαλίσετε ότι συμμορφώνεστε με τα πρότυπα ΣΕΥ. Για παράδειγμα, μπορείτε να διαμορφώσετε τα Επίπεδα ΣΕΥ ώστε να ενεργούν μόνο σε καθορισμένες χρονικές περιόδους με δυνατότητα εξαίρεσης αργιών.

Εάν το κέντρο εξυπηρέτησης λειτουργεί στις τυπικές ώρες γραφείου 9 π.μ. έως 5 μ.μ., Δευ – Παρ., και λάβετε καρτέλα στις 4 μ.μ. την Παρασκευή, η καρτέλα θα είναι μόνο 1 εργάσιμης ώρας έως τις 9 π.μ. τη Δευτέρα.

Τμήματα

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα τμήματα βοηθούν στο να διατηρήσετε τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα σας οργανωμένα. Όλες οι καρτέλες μπορούν να εκχωρηθούν σε διαφορετικά τμήματα (IT, Πωλήσεις, Marketing, Γενική Υποστήριξη) τόσο χειροκίνητα όσο και αυτόματα. Αναθέτοντας καρτέλες σε διαφορετικά τμήματα, όλοι βρίσκονται στην ίδια σελίδα και έχουν ευθύνη για διαφορετικές καρτέλες.

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Τμήματα

Ενσωματώσεις τρίτων παρόχων

Ενσωμάτωση

Το LiveAgent ενσωματώνεται σε περισσότερες από 40 εφαρμογές τρίτων παρόχων για να κάνει την υποστήριξη πελατών σας ακόμα πιο εύχρηστη.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα: Φανταστείτε ότι ένας πελάτης σας ενημερώνει σχετικά με την αναβάθμιση της συνδρομής του. Καθώς απαντάτε στο Tweet τους στο κέντρο εξυπηρέτησης, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί ενσωμάτωσης PipeDrive και να προσθέσετε μια νέα προσφορά απευθείας από το LiveAgent

Περίληψη των οφελών

Οπότε, τι μπορεί να κάνει ένα σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εκτός από την παροχή κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Εξοικονομήστε πολύτιμο χρόνο

Χρόνος επίλυσης

Μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο στους αντιπροσώπους σας. Υπάρχουν λιγότερα κλικ, λιγότερη παρακολούθηση (λογαριασμοί, συσκευές) και όλα μπορούν να γίνουν από έναν μόνο πίνακα ελέγχου.

Διατηρήστε τα πράγματα ασφαλή

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το LiveAgent μπορεί να διατηρήσει τα δεδομένα σας ασφαλή. Κάνοντας τα πάντα από έναν πίνακα ελέγχου, δεν θα χρειαστεί να μοιραστείτε τα διαπιστευτήρια σύνδεσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πολλούς αντιπροσώπους υποστήριξης. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο εισβολής, διαρροής δεδομένων ή την πιθανότητα να αφήσετε υπολογιστές χωρίς παρακολούθηση στους λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησής σας.

Βελτιώστε την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η χρήση ενός συστήματος όπως το LiveAgent βελτιώνει την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα του αντιπροσώπου. Εάν συνδεθείτε σε μια πλατφόρμα από την οποία μπορείτε να κάνετε τα πάντα, μειώνεται η πιθανότητα να εμπλακείτε στις ροές μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution for small to medium-sized businesses. Our free 14-day trial offers full functionality and all social media integrations. Try it today.<br /> No credit card required.

Free Trial

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo