Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ώρες λειτουργίας

Τι είναι οι ώρες λειτουργίας;

Οι ώρες λειτουργίας είναι οι ώρες γραφείου, συνήθως από 9:00 ΠΜ μέχρι 5:00 ΜΜ Δευτέρα έως Παρασκευή. Ουσιαστικά, οι ώρες λειτουργίες είναι οι ώρες κατά τις οποίες εργάζεστε. Οι ώρες λειτουργίας διαφέρουν μεταξύ εταιρειών και κλάδων.

ώρες λειτουργίας
Ώρες λειτουργίας

Γιατί χρειάζεται να ορίσετε ώρες λειτουργίας;

Ο ορισμός των ωρών λειτουργίας του help desk σας είναι σημαντικός επειδή επηρεάζουν την εκπλήρωση της συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών σας (SLA). Για παράδειγμα, χωρίς τις ώρες λειτουργίας, τα tickets που θα λαμβάνατε τα σαββατοκύριακα ή τις αργίες (βασικά όταν δεν εργάζονται οι εκπρόσωποί σας) θα παρέμεναν αναπάντητα για τη διάρκεια του SLA οδηγώντας σας σε επιβολή κυρώσεων.

Καταγραφή SLA στο λογισμικό Υποστήριξης πελατών - LiveAgent

Αυτό, φυσικά, μπορεί να αποφευχθεί ορίζοντας απλά τις ώρες λειτουργίας. Για παράδειγμα, αν οι ώρες λειτουργίας του help desk σας είναι Δευτέρα με Παρασκευή 9:00 ΠΜ με 5:00 ΜΜ και λάβετε ένα ticket την Παρασκευή στις 4:00 ΜΜ, τότε μέχρι της 9:00 ΠΜ της Δευτέρας, το ticket θα μετράει μόλις μία εργάσιμη ώρα. Αυτό θα δώσει στους εκπροσώπους σας πολύ χρόνο να απαντήσουν χωρίς να αγχώνονται αν θα χάσουν τις προθεσμίες του SLA.

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free trial

Τι είναι οι συμφωνίες επιπέδου υπηρεσιών (SLAs);

Η συμφωνία επιπέδου υπηρεσιών (SLA) είναι ένα συμβόλαιο μεταξύ του παρόχου εξυπηρέτησης και του πελάτη η οποία ορίζει το επίπεδο εξυπηρέτησης που πρέπει να παρέχεται στον πελάτη ανά πάσα στιγμή. Τα SLAs συνήθως καλύπτουν την ποιότητα της υπηρεσίας, τη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας, και τις ευθύνες του παρόχου.

Για παράδειγμα, μία συμφωνία επιπέδου υπηρεσιών θα μπορούσε να δηλώνει ότι η υπηρεσία εξυπηρέτησης του παρόχου του λογισμικού πρέπει να απαντά σε αιτήματα μέσω email, live chat, και τηλεφώνου μέσα σε μία εργάσιμη ώρα. Αν ο στόχος δεν επιτευχθεί, ο πελάτης έχει το δικαίωμα αποζημίωσης.

Ώρες λειτουργίας
Αναφορά τήρησης SLA

Ποιες ποινές υπάρχουν αν δεν τηρηθεί ένα SLA;

Συνήθως, τα SLAs περιλαμβάνουν προκαθορισμένες ποινές που ο πελάτης μπορεί να επιβάλλει αν ο πάροχος της υπηρεσίας δεν τηρεί τους όρους παροχής. Αυτές οι ποινές συνήθως διαχειρίζονται μέσω πίστωσης ίσης με συγκεκριμένο ποσοστό του μηνιαίου κέρδους του παρόχου από το λογαριασμό του πελάτη. Αν ο στόχος του SLA δεν επιτευχθεί, ο πελάτης δικαιούται αποζημίωση με τη μορφή πίστωσης, η οποία μπορεί να εφαρμοστεί σε μελλοντικές μηνιαίες χρεώσεις συνδρομής. 

Ώρες λειτουργίας
Αναφορά καταγραφής SLA

Πως λειτουργούν οι ώρες λειτουργίας

Οι ώρες λειτουργίας του LiveAgent διαμορφώνει τα επίπεδα SLA σας ώστε να ενεργούν κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων χρονικών περιόδων με την δυνατότητα εξαίρεσης των αργιών.

Πως να ορίσετε τις ώρες λειτουργίας στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Διαμόρφωση
  3. Πατήστε SLA
  4. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία Επιπέδου στα δεξιά
Ώρες λειτουργίας

5. Ονομάστε το επίπεδο SLA σας
6. Δείτε την επιλογή “Οι χρόνοι διαμορφώνονται εντός των παρακάτω ωρών λειτουργίας”

Ώρες λειτουργίας

7. Επιλέξτε τη ζώνη ώρας σας
8.Επιλέξτε κάθε πλαίσιο (Δευτέρα ως Κυριακή) και ορίστε τις ώρες λειτουργίας σας

Ώρες λειτουργίας

9. Προαιρετικά: Επιλέξτε “εξαίρεση αργιών” και ορίστε τις ημέρες τις οποίες δεν λειτουργείτε σε μορφή YYYY-MM-DD. Αν θέλετε να ορίσετε επαναλαμβανόμενες ετήσιες αργίες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη μορφή: *-MM-DD
10. Πατήστε Αποθήκευση

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Πως μπορείτε να ωφεληθείτε ορίζοντας ώρες λειτουργίας;

Εκπληρωμένα SLAs

Ορίζοντας ώρες λειτουργίας, δεν θα διακινδυνεύσετε να χάσετε τις προθεσμίες των SLA σας. Οι εκπρόσωποί σας θα έχουν πολύ χρόνο για να απαντήσουν σε tickets από VIP πελάτες, και δεν θα χρειαστεί να ανησυχήσετε για τις κυρώσεις (όποιες και αν είναι αυτές σύμφωνα με της συμφωνία επιπέδου υπηρεσιών σας).

Μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες

Τηρώντας τη δική σα μεριά της συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (τηρώντας τις προθεσμίες), οι πελάτες σας θα παραμείνουν ικανοποιημένοι με την υπηρεσία σας. Αυτό θα ενδυναμώσει την σχέση με τους πελάτες σας και θα τους κρατήσει πιστούς στην επιχείρησή σας για πολύ καιρό. Μπορεί ακόμα και να οδηγήσει σε επιπλέον πωλήσεις και παράλληλες πωλήσεις ειδικά αν γνωρίζουν ότι μπορούν να βασίζονται σε εσάς για να απαντάτε καθημερινά τις ερωτήσεις τους.

Προώθηση επωνυμίας και περισσότερες πωλήσεις

Οι χαρούμενοι πελάτες μπορούν να αποτελέσουν εξαιρετική προώθηση της επωνυμίας σας. Τους αρέσει να μοιράζονται τις θετικές εμπειρίες τους με φίλους, οικογένεια, συνεργάτες και συναδέλφους. Τέτοιες συστάσεις είναι επιδραστικές. Σύμφωνα με μία έρευνα από την American Express, 42% των καταναλωτών είναι πιθανό να κάνουν αγορές βασιζόμενοι σε συστάσεις από τους κοντινούς τους.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Για να μάθετε περισσότερα για τις ώρες λειτουργίας και τα SLAs δείτε τους πόρους της γνωσιακή μας βάσης, τις αναρτήσεις στο blog, τα webinars, και άλλα.

How to Setup SLA in LiveAgent | www.liveagent.com

Έτοιμοι να ορίσετε τις ώρες λειτουργίας σας;

Εγγραφείτε στη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών (δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα!) και δοκιμάστε τη δυνατότητα ορισμού ωρών λειτουργίας. Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να τηρείτε τις προθεσμίες της συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών και να κρατάτε τους πελάτες ικανοποιημένους. 

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι ώρες λειτουργίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι ώρες λειτουργίας είναι οι ώρες γραφείου, συνήθως από 9:00 ΠΜ μέχρι 5:00 ΜΜ Δευτέρα έως Παρασκευή. Ουσιαστικά, οι ώρες λειτουργίες είναι οι ώρες κατά τις οποίες εργάζεστε. Οι ώρες λειτουργίας διαφέρουν μεταξύ εταιρειών και κλάδων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί χρειάζεται να ορίσετε ώρες λειτουργίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο ορισμός των ωρών λειτουργίας του help desk σας είναι σημαντικός επειδή επηρεάζουν την εκπλήρωση της συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών σας (SLA). Για παράδειγμα, χωρίς τις ώρες λειτουργίας, τα tickets που θα λαμβάνατε τα σαββατοκύριακα ή τις αργίες (βασικά όταν δεν εργάζονται οι εκπρόσωποί σας) θα παρέμεναν αναπάντητα για τη διάρκεια του SLA οδηγώντας σας σε επιβολή κυρώσεων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πως μπορείτε να ωφεληθείτε ορίζοντας ώρες λειτουργίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ορίζοντας ώρες λειτουργίας, δεν θα διακινδυνεύσετε να χάσετε τις προθεσμίες των SLA σας. Οι εκπρόσωποί σας θα έχουν πολύ χρόνο για να απαντήσουν σε tickets από VIP πελάτες, και δεν θα χρειαστεί να ανησυχήσετε για τις κυρώσεις (όποιες και αν είναι αυτές σύμφωνα με της συμφωνία επιπέδου υπηρεσιών σας).” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo