Συνεργάτης
Τι είναι το Twitter;
Το Twitter είναι ένας ιστότοπος microblogging και κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείται από εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι χρήστες αλληλεπιδρούν μέσω σύντομων μηνυμάτων που ονομάζονται Tweets, όπου μπορούν να μοιράζονται κείμενο και διάφορα μέσα για να αλληλεπιδρούν με τους ακολούθους τους. Το Twitter χρησιμοποιείται επίσης από εταιρείες και επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων τους, την αλληλεπίδραση με τους πελάτες ή την παροχή υποστήριξης σε αυτούς.
Το Twitter μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας. Μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών και οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να παρέχουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο, αντί να χειρίζονται απλώς email ή τηλεφωνικές κλήσεις.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Χρησιμοποιήστε το Twitter για να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό και να μοιραστείτε το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας. Το Twitter μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως ένα ισχυρό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών με το κατάλληλο λογισμικό και γνώσεις. Η σύνδεση του Twitter με το LiveAgent μπορεί να σας προσφέρει έναν άλλο τρόπο για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας και να δημιουργήσετε ένα όνομα για την εταιρεία σας.
Μετά την ενσωμάτωση του Twitter, το inbox της ομάδας σας θα παρακολουθεί μηνύματα και tweets από τον λογαριασμό σας.
Τώρα μπορείτε να ορίσετε τη δική σας λίστα ερωτημάτων – παρακολούθησης tweets που δημιουργούνται στο Twitter. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για τον τρόπο αναζήτησης συγκεκριμένων tweet και μετατροπής τους σε καρτέλες:
Παράδειγμα | Έυρεση tweets… |
---|---|
Αναζήτηση twitter | που περιέχει και το “twitter” και το “search”. Αυτός είναι ο προεπιλεγμένος τελεστής |
“happy hour” | containing the exact phrase “happy hour” |
αγάπη Ή μίσος | που περιέχει «αγάπη» είτε «μίσος» (ή και τα δύο) |
μπύρα -ρίζα | που περιέχει “μπύρα” αλλά όχι “ρίζα” |
#χάϊκου | που περιέχει το hashtag “χάϊκου” |
από: twitterapi | αποστέλλεται από τον χρήστη @twitterapi |
προς: twitterapi | αποστέλλεται στον χρήστη @twitterapi |
τοποθεσία:opentable:2 | σχετικά με την τοποθεσία με OpenTable ID 2 |
τοποθεσία:247f43d441defc03 | σχετικά με την τοποθεσία με Twitter ID 247f43d441defc03 |
@twitterapi | αναφορά του @twitterapi |
υπερήρωας από: 2011-05-09 | που περιέχει «υπερήρωας» και αποστέλλεται από την ημερομηνία «2011-05-09» και μετά (έτος-μήνας-ημέρα). |
twitterapi έως: 2011-05-09 | που περιέχει “twitterapi” και αποστέλλεται πριν από την ημερομηνία “2011-05-09”. |
ταινία -τρόμου 🙂 | που περιέχει “ταινία”, αλλά όχι “τρόμου” και με θετική διάθεση. |
πτήση 🙁 | που περιέχει «πτήση» και με αρνητική διάθεση. |
κίνηση ; | που περιέχει «κίνηση» και κάνει ερώτηση. |
ξεκαρδιστικό φίλτρο:σύνδεσμοι | που περιέχει “ξεκαρδιστικό” και με διεύθυνση URL. |
πηγή ειδήσεων: tweet_button | που περιέχει “ειδήσεις” και εισήχθη μέσω του κουμπιού Tweet |
Οφέλη
- Διατηρήστε τον έλεγχο των Tweets και των μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο
- Όλα χειρίζονται μέσω συστήματος καρτελών
- Μία λύση γεμάτη με δυνατότητες που χειρίζονται τα κοινωνικά σας μέσα
Πώς να ενσωματώσετε το Twitter με το LiveAgent
LΤο LiveAgent περιλαμβάνει εγγενή ενσωμάτωση για τους λογαριασμούς σας στο Twitter. Απλώς μεταβείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent, ανοίξτε τη Διαμόρφωση και βρείτε το Twitter στο αριστερό πλαίσιο ή στην κύρια οθόνη.

Το Twitter πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί. Μπορείτε να το κάνετε πατώντας το πορτοκαλί κουμπί. Το LiveAgent θα επανεκκινήσει μετά από αυτό.

Στη συνέχεια μεταβείτε στους Λογαριασμούς Twitter. Είναι το τμήμα ακριβώς κάτω από το Twitter στο αριστερό πλαίσιο. Μπορείτε να προσθέσετε τους λογαριασμούς σας στο Twitter εδώ. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Προσθήκη λογαριασμού Twitter.

Θα εμφανιστεί ένα νέο παράθυρο. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Twitter και δώστε στο LiveAgent δικαιώματα να χειρίζεται τα δεδομένα σας και να παρέχει πρόσβαση στο λογισμικό του help desk.

Ο λογαριασμός σας στο Twitter έχει συνδεθεί και θα πρέπει να τον βλέπετε διαθέσιμο. Το τελευταίο βήμα είναι να πατήσετε στο εικονίδιο με το μολύβι στη δεξιά πλευρά.

Πρέπει να επιλέξετε το πλαίσιο Κατάσταση για να ολοκληρώσετε την ενσωμάτωση. Αυτό θα επιτρέψει στο LiveAgent να διαχειριστεί τα Tweets σας και να τα μετατρέψει σε Tickets στο σύστημα Ticketing.

Τελειώσατε. Προχωρήστε και ελέγξτε το Inbox του ticketing σας. Θα πρέπει να μπορείτε δείτε τα Tweet και τις απαντήσεις σας από τους ακολούθους σας εκεί.


Τώρα δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών και να διαχειρίζεστε όλη την επικοινωνία των πελατών σας από το inbox σας στο LiveAgent. Μη διστάσετε να προσθέσετε περισσότερους λογαριασμούς.
Πώς να ενσωματώσετε το Twitter με το LiveAgent μέσω του Zapier
Εάν προτιμάτε, μπορείτε να ενσωματώσετε το Twitter με το LiveAgent μέσω του Zapier. Το Zapier είναι μια υπηρεσία που μπορεί να σας βοηθήσει να ενσωματώσετε δύο εφαρμογές. Η ενσωμάτωση είναι απλή και μπορεί να γίνει σε λίγα λεπτά.
Πρώτα απ’ όλα, θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό Zapier. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν εδώ. Όταν τελειώσετε, μεταβείτε στη σελίδα ενσωματώσεων LiveAgent + Twitter.

Κάντε κύλιση στη σελίδα μέχρι να δείτε τη σύνδεση Twitter + LiveAgent στην ειδική ενότητα. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε ενεργοποιητές και ενέργεια. Ένας ενεργοποιητής σε ένα λογισμικό θα ενεργοποιήσει μια ενέργεια στο δεύτερο. Σκεφτείτε λοιπόν τι θέλετε να κάνει η ολοκλήρωσή σας και επιλέξτε ένα έναυσμα και μια ενέργεια.
Ως παράδειγμα για αυτόν τον οδηγό, επιλέξαμε ο κανόνας ενεργοποίησης στο Twitter να είναι Νέος Ακόλουθος και ή ενέργεια στο LiveAgent Προσθήκη Νέου Πελάτη. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ενσωμάτωση για να παρακολουθείτε τα δεδομένα χρήστη ανά μήνα, να λαμβάνετε νέες επαφές για συνομιλίες στο inbox της ομάδας σας, για πωλήσεις ή σκοπούς μάρκετινγκ.
Πατήστε το μπλε κουμπί για να συνεχίσετε.

Τώρα ήρθε η ώρα να διαμορφώσετε τον κανόνα ενεργοποίησης. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Twitter και δώστε στον Zapier τα απαραίτητα δικαιώματα για την διαχείριση των δεδομένων σας.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε δοκιμάσει τον κανόνα για να δείτε αν λειτουργεί. Το Zapier θα ελέγξει αν έχετε ακόλουθους και χρήστες διαθέσιμους στον λογαριασμό σας στο Twitter και θα συλλέξει τα δεδομένα.

Μετά από επιτυχημένη δοκιμή της ενεργοποίησης, προχωρήστε στη διαμόρφωση της ενέργειας στο LiveAgent.
Εδώ πρέπει να συμπληρώσετε μερικές φόρμες. Στο πεδίο Email, ορίστε την επιλογή όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα ή εξετάστε άλλες επιλογές που λειτουργούν καλύτερα για εσάς. Σε κάθε περίπτωση, δεν χρειάζεται να συμπληρώσετε μια διεύθυνση email στο πεδίο email.

Όταν τελειώσετε, κάντε μια τελευταία δοκιμή της ενσωμάτωσης και δείτε αν λειτουργεί.

Λειτουργεί? Τέλεια! Τώρα κάθε νέος ακόλουθος Twitter θα αποθηκευτεί ως επαφή στο σύστημα ticketing του LiveAgent.


Μη διστάσετε να επιστρέψτε στη σελίδα Zapier και δημιουργήστε περισσότερες ενσωματώσεις για διαφορετικούς σκοπούς.
Frequently asked questions
Τι είναι η ενσωμάτωση Twitter μέσα στο LiveAgent;
Η ενσωμάτωση στο Twitter δημιουργεί μια νέα καρτέλα όποτε αναφέρεστε σε ένα tweet. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε πάντα να αλληλεπιδράτε με πελάτες και να παραμένετε ενημερωμένοι από ένα μόνο περιβάλλον.
Πώς ενσωματώνετε το Twitter με το LiveAgent;
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent > Κάντε κλικ στις Διαμορφώσεις > Αναζήτηση για Twitter > Λογαριασμοί Twitter > Προσθήκη λογαριασμού Twitter > Σύνδεση > Κάντε κλικ στην Επεξεργασία και επιλέξτε το πλαίσιο Κατάσταση.
Πείτε αντίο στο αργό, κατώτερο λογισμικό και καλωσορίστε το LiveAgent
Τα πρότυπα email αιτήματος σχολίων είναι χρήσιμα για την επικοινωνία με τους πελάτες. Η σωστή προφορά και λεξιλόγιο είναι σημαντικά στην εξυπηρέτηση πελατών.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.