Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Χρησιμοποιήστε την κοινωνική ακρόαση με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Αναζητάτε εργαλεία κοινωνικής ακρόασης;

Εάν εξακολουθείτε να μην χρησιμοποιείτε ένα εργαλείο κοινωνικής ακρόασης ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ και υποστήριξης πελατών, ήρθε η ώρα να αποκτήσετε ένα.

Η κοινωνική ακρόαση έχει να κάνει με την παρακολούθηση όσων λέγονται για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Δείτε τι σκέφτονται οι πελάτες σας, ελέγξτε τους ανταγωνιστές σας αν σας βλάπτουν ή απαντήστε σε ερωτήσεις που ενδέχεται να έχουν οι δυνητικοί πελάτες.

Η κοινωνική ακρόαση είναι απαραίτητη!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of social listening tools

Τι είναι η κοινωνική ακρόαση;

Η κοινωνική ακρόαση, γνωστή και ως κοινωνική παρακολούθηση, είναι η διαδικασία παρακολούθησης ψηφιακών συνομιλιών ή διαδικτυακών αναφορών της εταιρείας σας.

Είναι μια αποτελεσματική στρατηγική για τη συλλογή σχολίων και την παρακολούθηση της σκέψης των πελατών σας για την εταιρεία, την επιχείρηση, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Το LiveAgent ως εργαλείο κοινωνικής ακρόασης

Το LiveAgent συνδέεται με όλα τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης και λαμβάνει όλα τα σχόλια, τα μηνύματα και τις αναφορές της εταιρείας σας απευθείας στο LiveAgent.

Το LiveAgent συνδέεται με:

LiveAgent suitable tool for social listening

Γιατί είναι σημαντικά τα εργαλεία κοινωνικής ακρόασης;

Implementation without issues

Επιλύστε ενεργητικά τα προβλήματα

Τα εργαλεία κοινωνικής ακρόασης είναι ιδανικά για ενεργητική επίλυση προβλημάτων. Αναγνωρίστε τους απογοητευμένους πελάτες σας πριν η κακή εμπειρία τους γίνει ευρέως γνωστή και βλάψει την επιχείρησή σας

Feedback & suggestions

Χρησιμοποιήστε θετικές αναφορές ως μαρτυρίες

Η κοινωνική ακρόαση δεν αφορά μόνο τις κακές εμπειρίες. Δείξτε τα θετικά πράγματα που έχουν να πουν οι πελάτες σας για την επιχείρησή σας. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια αυθεντική μαρτυρία!

Learn from customer analytics and insights

Αποκτήστε πληροφορίες σχετικά με την ικανοποίηση των πελατών

Η κοινωνική ακρόαση είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που μπορεί να σας δώσει μια γενική επισκόπηση του τι λέγεται για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Παρακολουθήστε τι λένε οι πελάτες σας, καθώς και oι ανταγωνιστές σας.

Real-time customer support

Αλληλεπιδράστε εύκολα με τους πελάτες

Απαντήστε σε Tweets πελατών, μηνύματα Facebook ή σχόλια Instagram απευθείας από το εργαλείο κοινωνικής ακρόασης. Μην σπαταλάτε χρόνο για να συνδεθείτε και να αποσυνδεθείτε από διαφορετικούς λογαριασμούς.

Κοινωνική ακρόαση στο Facebook

Το εργαλείο κοινωνικής ακρόασης του LiveAgent βελτιστοποιεί όλα τα μηνύματα και τα σχόλια του Facebook στις αναρτήσεις σας και τα ωθεί απευθείας στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent. Από εκεί, μπορείτε εύκολα να απαντήσετε, καθώς ακόμη και να δημιουργήσετε νέες δημοσιεύσεις στη σελίδα σας στο Facebook.

Κοινωνική ακρόαση στο Twitter

Παρακολουθήστε λέξεις-κλειδιά και απαντήστε σε Tweets που αναφέρουν τον λογαριασμό σας. Με το εργαλείο κοινωνικής ακρόασης του LiveAgent στο Twitter, δεν θα χάσετε ποτέ ξανά ούτε ένα Tweet για την εταιρεία σας.

Απλώς ρυθμίστε λέξεις-κλειδιά που θέλετε να παρακολουθείτε και όλα τα Tweets που περιέχουν αυτήν τη λέξη-κλειδί θα μεταφερθούν αυτόματα στον λογαριασμό σας στο LiveAgent με τη μορφή καρτέλας.

Κοινωνική ακρόαση στο Instagram

Όλα τα σχόλια που έγιναν στις αναρτήσεις ή οι αναρτήσεις σας που αναφέρουν τον λογαριασμό σας θα προωθηθούν αυτόματα στο LiveAgent. Απαντήστε απευθείας από το LiveAgent χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξετε χιλιάδες ειδοποιήσεις στο τηλέφωνό σας.

Το LiveAgent οργανώνει όλα τα ερωτήματα ανάλογα με τη σημασία και τον χρόνο που λαμβάνονται.

Κάτι περισσότερο από ένα εργαλείο κοινωνικής ακρόασης

Email icon

Καρτέλες

Βελτιστοποιήστε όλα τα ερωτήματα από πολλά κανάλια επικοινωνίας σε ένα κοινόχρηστο εισερχόμενο.

Message icon

Ζωντανή Συνομιλία

Συνομιλήστε με πελάτες και επισκέπτες ιστότοπων σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμοποιήστε προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας και άλλα.

Group 370 icon

Πύλη υποστήριξης

Δημιουργήστε εντυπωσιακές πύλες πελατών και γνωσιακές βάσεις ως λύσεις αυτοεξυπηρέτησης για τους πελάτες σας.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Γιατί το LiveAgent είναι το σωστό εργαλείο κοινωνικής ακρόασης για εσάς;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 στην κατάταξη

Το LiveAgent ήταν το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Διαφανείς και προσιτές τιμές

Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κοινωνικής ακρόασης μας σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.

Τι περιμένετε; Ξεκινήστε την κοινωνική ακρόαση σήμερα!

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

$ 39/μήνα

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Τι είναι τα εργαλεία κοινωνικής ακρόασης;

Τα εργαλεία κοινωνικής ακρόασης παρακολουθούν τις διαδικτυακές συνομιλίες γύρω από την εταιρεία σας και λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και στη συνέχεια παρακολουθούν αναφορές και λέξεις-κλειδιά για να σας παρέχουν ειδοποιήσεις.

Είναι το LiveAgent ένα εργαλείο κοινωνικής ακρόασης;

Το LiveAgent παρακολουθεί και συλλέγει σχόλια, αναφορές και μηνύματα σε πολλές πλατφόρμες, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και το Viber. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να παραμένουν ενημερωμένοι και να αντιμετωπίζουν όλα τα απαραίτητα ζητήματα από έναν πίνακα ελέγχου.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε εργαλεία ακρόασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Η παρακολούθηση της διαδικτυακής παρουσίας της εταιρείας σας και των συνομιλιών που έχουν οι υποψήφιοι ή πελάτες σας στα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τον εντοπισμό και την άμεση επίλυση ζητημάτων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo