Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Χρησιμοποιήστε την κοινωνική ακρόαση με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Αναζητάτε εργαλεία κοινωνικής ακρόασης;

Εάν εξακολουθείτε να μην χρησιμοποιείτε ένα εργαλείο κοινωνικής ακρόασης ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ και υποστήριξης πελατών, ήρθε η ώρα να αποκτήσετε ένα. Η κοινωνική ακρόαση έχει να κάνει με την παρακολούθηση όσων λέγονται για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Δείτε τι σκέφτονται οι πελάτες σας, ελέγξτε τους ανταγωνιστές σας αν σας βλάπτουν ή απαντήστε σε ερωτήσεις που ενδέχεται να έχουν οι δυνητικοί πελάτες. Η κοινωνική ακρόαση είναι απαραίτητη!

  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
Definition of social listening tools

Τι είναι η κοινωνική ακρόαση;

Η κοινωνική ακρόαση, γνωστή και ως κοινωνική παρακολούθηση, είναι η διαδικασία παρακολούθησης ψηφιακών συνομιλιών ή διαδικτυακών αναφορών της εταιρείας σας. Είναι μια αποτελεσματική στρατηγική για τη συλλογή σχολίων και την παρακολούθηση της σκέψης των πελατών σας για την εταιρεία, την επιχείρηση, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Το LiveAgent ως εργαλείο κοινωνικής ακρόασης

Το LiveAgent συνδέεται με όλα τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης και λαμβάνει όλα τα σχόλια, τα μηνύματα και τις αναφορές της εταιρείας σας απευθείας στο LiveAgent.

LiveAgent suitable tool for social listening

Γιατί είναι σημαντικά τα εργαλεία κοινωνικής ακρόασης;

Woman on phone in shopping cart

Επιλύστε ενεργητικά τα προβλήματα

Τα εργαλεία κοινωνικής ακρόασης είναι ιδανικά για ενεργητική επίλυση προβλημάτων. Αναγνωρίστε τους απογοητευμένους πελάτες σας πριν η κακή εμπειρία τους γίνει ευρέως γνωστή και βλάψει την επιχείρησή σας.

Feedback & suggestions

Χρησιμοποιήστε θετικές αναφορές ως μαρτυρίες

Η κοινωνική ακρόαση δεν αφορά μόνο τις κακές εμπειρίες. Δείξτε τα θετικά πράγματα που έχουν να πουν οι πελάτες σας για την επιχείρησή σας. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια αυθεντική μαρτυρία!

Learn from customer analytics and insights

Αποκτήστε πληροφορίες σχετικά με την ικανοποίηση των πελατών

Η κοινωνική ακρόαση είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που μπορεί να σας δώσει μια γενική επισκόπηση του τι λέγεται για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Παρακολουθήστε τι λένε οι πελάτες σας, καθώς και oι ανταγωνιστές σας.

Real-time customer support

Αλληλεπιδράστε εύκολα με τους πελάτες

Απαντήστε σε Tweets πελατών, μηνύματα Facebook ή σχόλια Instagram απευθείας από το εργαλείο κοινωνικής ακρόασης. Μην σπαταλάτε χρόνο για να συνδεθείτε και να αποσυνδεθείτε από διαφορετικούς λογαριασμούς.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Κοινωνική ακρόαση στο Facebook

Το εργαλείο κοινωνικής ακρόασης του LiveAgent βελτιστοποιεί όλα τα μηνύματα και τα σχόλια του Facebook στις αναρτήσεις σας και τα ωθεί απευθείας στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent. Από εκεί, μπορείτε εύκολα να απαντήσετε, καθώς ακόμη και να δημιουργήσετε νέες δημοσιεύσεις στη σελίδα σας στο Facebook.

Κοινωνική ακρόαση στο Twitter

Παρακολουθήστε λέξεις-κλειδιά και απαντήστε σε Tweets που αναφέρουν τον λογαριασμό σας. Με το εργαλείο κοινωνικής ακρόασης του LiveAgent στο Twitter, δεν θα χάσετε ποτέ ξανά ούτε ένα Tweet για την εταιρεία σας. Απλώς ρυθμίστε λέξεις-κλειδιά που θέλετε να παρακολουθείτε και όλα τα Tweets που περιέχουν αυτήν τη λέξη-κλειδί θα μεταφερθούν αυτόματα στον λογαριασμό σας στο LiveAgent με τη μορφή καρτέλας.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Κοινωνική ακρόαση στο Instagram

Όλα τα σχόλια που έγιναν στις αναρτήσεις ή οι αναρτήσεις σας που αναφέρουν τον λογαριασμό σας θα προωθηθούν αυτόματα στο LiveAgent. Απαντήστε απευθείας από το LiveAgent χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξετε χιλιάδες ειδοποιήσεις στο τηλέφωνό σας. Το LiveAgent οργανώνει όλα τα ερωτήματα ανάλογα με τη σημασία και τον χρόνο που λαμβάνονται.

Κάτι περισσότερο από ένα εργαλείο κοινωνικής ακρόασης

Καρτέλες

Βελτιστοποιήστε όλα τα ερωτήματα από πολλά κανάλια επικοινωνίας σε ένα κοινόχρηστο εισερχόμενο.

Ζωντανή Συνομιλία

Συνομιλήστε με πελάτες και επισκέπτες ιστότοπων σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμοποιήστε προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας και άλλα.

Πύλη υποστήριξης

Δημιουργήστε εντυπωσιακές πύλες πελατών και γνωσιακές βάσεις ως λύσεις αυτοεξυπηρέτησης για τους πελάτες σας.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Γιατί το LiveAgent είναι το σωστό εργαλείο κοινωνικής ακρόασης για εσάς;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 στην κατάταξη

Το LiveAgent ήταν το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2022.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Διαφανείς και προσιτές τιμές

Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κοινωνικής ακρόασης μας σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.

Τι περιμένετε; Ξεκινήστε την κοινωνική ακρόαση σήμερα!

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΚοινωνική ακρόαση
Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Το LiveAgent βοηθά τη Hostinger να αυξήσει την παραγωγικότητα, ελαττώνει τον αριθμό των και βοηθά στην παρακολούθηση και βελτίωση της επίδοσης των εκπροσώπων της.

Hostinger

Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και αυτοεξυπηρέτησης, με ενσωματωμένες λύσεις και πολλά άλλα. Προσφέρει επίσης υποστήριξη μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x