Το #1 δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να δημιουργήσετε επαγγελματικές γνωσιακές βάσεις.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Αναζητάτε ένα δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης;

Μια προσαρμόσιμη δωρεάν γνωσιακή βάση διευκολύνει τη δουλειά των αντιπροσώπων σας και ενθαρρύνει τους πελάτες σας να αλληλοβοηθούνται. Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2021. Μείνετε κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Τι είναι το δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης;

Η γνωσιακή βάση είναι μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων αυτοεξυπηρέτησης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε αναζητά πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία ή τα προϊόντα σας. Αυτό το λογισμικό σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε, να μοιράζεστε και να διαχειρίζεστε σημαντικές πληροφορίες και δεδομένα σε ένα μέρος, όπου είναι εύκολα προσβάσιμο. Στον πυρήνα τους, τα εργαλεία γνωσιακής βάσης μπορούν να σας εξοικονομήσουν πολύτιμους πόρους, όπως χρόνο και χρήμα, καθώς σας επιτρέπουν να παρέχετε υποστήριξη στους πελάτες σας, ακόμη και όταν οι αντιπρόσωποι σας δεν είναι συνδεδεμένοι.

Γιατί δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης;

Δημιουργήστε ένα μέρος όπου οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να μοιραστούν τις γνώσεις τους και όπου οι πελάτες σας μπορούν να λύσουν τα προβλήματά τους.

Πιο χαρούμενοι πελάτες

Δημιουργήστε αναλυτικά άρθρα γνωσιακής βάσης για γρήγορη βοήθεια στους πελάτες σας.

Υποστήριξη 24/7

Δημιουργώντας τη γνωσιακή σας βάση, διασφαλίζετε ότι οι πελάτες σας έχουν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες 24/7/365.

Μειωμένος φόρτος καρτελών

Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρίσκουν πληροφορίες ανεξάρτητα και επιτρέψτε στους αντιπροσώπους σας να εστιάζουν σε πιο πιεστικά ζητήματα.

4 βήματα για να δημιουργήσετε μια δωρεάν γνωσιακή βάση

Δημιουργήστε ένα μέρος όπου οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να μοιραστούν τις γνώσεις τους και όπου οι πελάτες σας μπορούν να λύσουν τα προβλήματά τους.

Επιλέξτε από 3 προκαθορισμένα σχέδια

Το εργαλείο γνωσιακής βάσης του LiveAgent σάς επιτρέπει να επιλέξετε ανάμεσα σε προκαθορισμένα σχέδια γνωσιακών βάσεων. Παρόλο που δεν προσφέρουμε προσαρμοσμένο θέμα, τα σχέδια είναι ρυθμιζόμενα ως προς το χρώμα και μπορούν να προσαρμοστούν με την κεφαλίδα/υποσέλιδο HTML. Αφού επιλέξετε το σχέδιο, μπορείτε να αρχίσετε να γεμίζετε τη γνωσιακή σας βάση με σχετικό περιεχόμενο τόσο για τους πελάτες όσο και για ολόκληρη την ομάδα σας.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Προσιτό και δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης

Το δωρεάν πλάνο του LiveAgent είναι μια εξαιρετική λύση για νεοσύστατες επιχειρήσεις. Ωστόσο, τα πλάνα επί πληρωμή προσφέρουν διάφορες δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης που διευκολύνουν τη ροή εργασίας σας και σας παρέχουν περισσότερες επιλογές για την παροχή υποστήριξης πελατών.

Free help desk software migration icon

Δωρεάν λογαριασμός

Δωρεάν

Ιστορικό εισιτηρίων υποστήριξης πελατών 7 ημερών Περιορισμένες ενσωματώσεις Χωρίς λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης Ελλείπουσες δυνατότητες

Free Live Chat-icon

Λογαριασμός επί πληρωμή

από $15/μήνα

Χωρίς περιορισμούς Πολλές χρήσιμες δυνατότητες Λογαριασμοί μέσων κοινωνικής δικτύωσης Πλήρες ιστορικό μηνυμάτων και πολλά ακόμα…

book lover - illustration

Δωρεάν υποστήριξη πελατών

Γνωρίζατε ότι στους περισσότερους πελάτες αρέσει να αναζητήσουν λύσεις ανεξάρτητα πριν επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών; Δημιουργώντας τη γνωσιακή σας βάση, μπορείτε να τους δώσετε πολύτιμες πληροφορίες και να εξοικονομήσετε χρόνο στην ομάδα υποστήριξης πελατών που θα αφιέρωνε για την αντιμετώπιση επαναλαμβανόμενων ερωτημάτων. Με δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης, μπορούν να επικεντρωθούν σε κρίσιμα θέματα.

Εσωτερική γνωσιακή βάση

Το λογισμικό γνωσιακής βάσης ανοιχτού κώδικα του LiveAgent επιτρέπει στην εταιρεία σας να δημιουργεί περιεχόμενο γνώσης για τους αντιπροσώπους και τους πελάτες σας. Το εργαλείο διαχείρισης εσωτερικών γνώσεων μπορεί να είναι μια μοναδική πηγή που αποθηκεύει πληροφορίες της εταιρείας. Το λογισμικό διαδικτυακής γνωσιακής βάσης του LiveAgent διαθέτει έναν κώδικα μηχανής αναζήτησης που επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να αναζητούν τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω ενός πλαισίου αναζήτησης. Συνολικά, μια ιδιωτική γνωσιακή βάση βελτιώνει τη ροή εργασίας των υπαλλήλων, γεγονός που κάνει τόσο τους αντιπροσώπους όσο και τους πελάτες χαρούμενους.

Customer portal software settings in LiveAgent

Πρακτικός συντάκτης WYSIWYG

Η παροχή γνώσης στους πελάτες σας είναι απλή! Δημιουργήστε συγκεκριμένες κατηγορίες και διευκολύνετε την πλοήγησή στην γνωσιακή σας βάση. Στη συνέχεια, θα συμπληρώσετε τις κατηγορίες με χρήσιμο περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τον ενσωματωμένο επεξεργαστή εμπλουτισμένου κειμένου WYSIWYG για άρθρα. Μπορείτε να προσαρμόσετε και να μορφοποιήσετε το περιεχόμενό σας με επικεφαλίδες, διαφορετικά χρώματα, στυλ και επίσης εικόνες.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Προσθέστε συνημμένα αρχεία σε άρθρα

Η λύση γνωσιακής βάσης του LiveAgent είναι ένα ισχυρό εργαλείο που σας επιτρέπει επίσης να επισυνάψετε αρχεία σε άρθρα. Αυτή η επιλογή αυτοεξυπηρέτησης μειώνει τις περιττές ερωτήσεις πελατών και βελτιώνει τη συνολική επικοινωνία των πελατών, καθώς οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες ανεξάρτητα.

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας και μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την υποστήριξη των πελατών σας και να αυξήσει την ευτυχία των συνεργατών σας.

Γιατί λογισμικό γνωσιακής βάσης;

Το 70% των πελατών θα προτιμούσαν να αναζητήσουν οι ίδιοι τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους προτού επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών. Το LiveAgent σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μια γνωσιακή βάση εύκολα με λίγα μόνο κλικ. Μπορείτε να δημιουργήσετε κατηγορίες, άρθρα και να τα προσαρμόσετε στο σχεδιασμό της εταιρείας σας χωρίς να πληκτρολογήσετε ούτε μία γραμμή κώδικα.

Business bag - icon

Επιχειρηματικά οφέλη

Παρέχετε βοήθεια εκτός σύνδεσης Αξιόπιστη εξυπηρέτηση και φροντίδα πελατών Εσωτερικές γνώσεις εντός της εταιρείας

Handshake icon

Οφέλη πελατών

Διαθέσιμοι 24/7/365 Οι πελάτες μπορούν να πάρουν απαντήσεις μόνοι τους Γρηγορότερη υποστήριξη πελατών

Σχετικά Άρθρα μεΔωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης
Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

Κατάσταση καρτέλας

Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x