Δωρεάν Δοκιμή

Γίνετε προσβάσιμοι με το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας.

Ενισχύστε τις προσπάθειες υποστήριξης πελατών με το πολυκαναλικό κέντρο επικοινωνίας του LiveAgent σήμερα.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Δημιουργήστε μια απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας

Οι σημερινοί ψηφιακοί καταναλωτές χρησιμοποιούν πολλές πλατφόρμες για να επικοινωνήσουν με τις εταιρείες και περιμένουν να έχουν μια ενοποιημένη εμπειρία μέσω αυτών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότερες επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν τον πελάτη έχουν ήδη υιοθετήσει λύσεις κέντρου επικοινωνίας για να καλύψουν τη ζήτηση των πελατών τους για μια απρόσκοπτη εμπειρία που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omni-channel).

Όποια κανάλια κι αν χρησιμοποιούν οι πελάτες σας – με το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent, μπορείτε εύκολα, πρακτικά και αποτελεσματικά να διαχειριστείτε όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας από ένα μόνο μέρος.

  • sourceforge leader spring 2022
  • GetApp category leaders 2022
key points illustration

Τι είναι το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας;

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στις εταιρείες να βελτιστοποιούν τις επικοινωνίες των πελατών σε όλα τα πιθανά σημεία επαφής και τα κανάλια. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν φωνή, VoIP, email, ζωντανή συνομιλία, μηνύματα και πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Με έναν αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων να εφαρμόζουν λύσεις κέντρου επικοινωνίας, το μέγεθος της αγοράς των κέντρων επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να φθάσει τα 47,76 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025.

Γιατί χρειάζεστε ένα λογισμικό κέντρου επικοινωνίας σε cloud

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας που βασίζεται σε cloud καταργεί την ανάγκη να βασιστείτε σε παραδοσιακές λύσεις. Αυτό σημαίνει ότι η δυνατότητα εγκατάστασης και λειτουργίας ενός ισχυρού συστήματος κέντρου επικοινωνίας με ισχυρές δυνατότητες δεν απαιτεί πλέον ακριβό υλικό, υποδομή και επαγγελματικές ομάδες πληροφορικής για τη διαχείρισή του.

Οι λύσεις που βασίζονται στο cloud είναι κατάλληλες τόσο για μικρές επιχειρήσεις όσο και για μεγάλους οργανισμούς, καθώς παρέχουν μεγάλη επεκτασιμότητα, ευελιξία, προσφέρουν αυξημένη ασφάλεια και είναι ιδιαίτερα αποδοτικές από άποψη κόστους.

maintenance - illustration

Τι μπορείτε να περιμένετε από τη χρήση λύσεων κέντρου επικοινωνίας

Statistic icon

Καλύτερη διαχείριση εξυπηρέτησης

Οι δυνατότητες αναφοράς και ανάλυσης των εργαλείων συστήματος του κέντρου επικοινωνίας διευκολύνουν τους διαχειριστές στο να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται κάθε πτυχή των λειτουργιών των υπηρεσιών τους, να παρακολουθούν σημαντικές μετρήσεις υπηρεσιών και να αποκτούν πληροφορίες για την απόδοση των εκπροσώπων.
Union icon

Βελτιωμένη ασφάλεια δεδομένων

Οι λύσεις λογισμικού των κέντρων επικοινωνίας παρέχουν προηγμένες δυνατότητες ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της κρυπτογράφησης δεδομένων και της δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων για την προστασία των ευαίσθητων πληροφοριών των πελατών.
Tachometer icon

Ενισχυμένη παραγωγικότητα

Οι πλατφόρμες συστήματος του κέντρου επικοινωνίας διαθέτουν ένα πλούσιο σύνολο χαρακτηριστικών που επιτρέπουν στους εκπροσώπους να παρακολουθούν τις πληροφορίες των πελατών και να τους επιτρέπουν να επιλύουν ζητήματα γρήγορα και επαγγελματικά, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας.

Πρόσθετα οφέλη από το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας

live chat increases sales

Μειωμένα κόστη    υποστήριξης

Ο εξορθολογισμός, η αυτοματοποίηση και η βελτιστοποίηση των διαδικασιών υποστήριξης σημαίνει μικρότερους χρόνους απόκρισης, ταχύτερες επιλύσεις και λιγότερες επαναλαμβανόμενες κλήσεις – όλα συμβάλλουν στην αύξηση της αποδοτικότητας της υποστήριξης και στο χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.
Integrations pricing-icon

Περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων

Με άμεση πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα πελατών, που κυμαίνονται από τις προσωπικές πληροφορίες έως το ιστορικό αγορών και υπηρεσιών κάθε πελάτη, οι εκπρόσωποι μπορούν να πουλήσουν και να προωθήσουν σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες όταν χρειάζεται.

Ένα πολυκαναλικό λογισμικό κέντρου επικοινωνίας που τα περιλαμβάνει όλα σε ένα από το LiveAgent

Το σύστημα κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι μια πολυκαναλική λύση, πλούσια σε χαρακτηριστικά που κάνει την υποστήριξή σας πιο αποτελεσματική και τους πελάτες σας πιο χαρούμενους.

Πλήρως λειτουργικό σύστημα καρτελών

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent προσφέρει μια πλήρη γκάμα λειτουργιών όσον αφορά τις καρτέλες, όπως έξυπνη διανομή καρτελών, αυτοματοποίηση ροής εργασιών, εύκολη διαχείριση ευθύνης, τυποποιημένες απαντήσεις και πρότυπα, διαχείριση SLA, διαίρεση και συγχώνευση καρτελών, εργαλεία ομάδας, αναφορές και πολλά άλλα για γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση καρτελών.

Υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας

Η ζωντανή συνομιλία είναι μία από τις βασικές λειτουργίες της πλατφόρμας του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent που σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε την άμεση υποστήριξη που περιμένουν οι σημερινοί καταναλωτές από τα brands.

Η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent είναι γεμάτη με δεκάδες κλασικές αλλά και μοναδικές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας, συμπεριλαμβανομένων των πολλαπλών επιλογών δρομολόγησης συνομιλίας, των δυναμικών προσκλήσεων συνομιλίας, της online παρακολούθησης επισκεπτών, της προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και πολλών άλλων.

Φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις

Ένα τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται σε cloud αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της σύνθετης λύσης του LiveAgent για το κέντρο επικοινωνίας. Σας επιτρέπει να λαμβάνετε κλήσεις από σταθερά τηλέφωνα ή από την ιστοσελίδα σας, να σχεδιάζετε ακόμη και τα πιο περίπλοκα και εξατομικευμένα δέντρα IVR, να ορίζετε κανόνες για την αυτοματοποίηση της δρομολόγησης κλήσεων και της μεταφοράς κλήσεων, να κάνετε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων και πολλά άλλα.

Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το 65% των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών. Το LiveAgent ενσωματώνεται με τα πιο δημοφιλή κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram για να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές του brand σας από έναν πίνακα χειρισμού. Με το LiveAgent δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να παρακολουθείτε πολλές συσκευές.

Ολοκληρωμένη λύση όλα σε ένα

Το 70% των καταναλωτών προτιμούν να χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μιας εταιρείας για να λαμβάνουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους αντί να χρησιμοποιούν τηλέφωνο ή email για να επικοινωνούν με εταιρείες. Με το LiveAgent μπορείτε να επεκτείνετε τις δυνατότητες υποστήριξής σας ενεργοποιώντας ένα πλήρως προσαρμόσιμο portal αυτοεξυπηρέτησης με γνωσιακές βάσεις, συχνές ερωτήσεις και φόρουμ πελατών, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλύουν ζητήματα μόνοι τους χωρίς να εμπλέκονται οι εκπρόσωποί σας.
book lover - illustration

Χρειάζεστε ένα λογισμικό κέντρου επικοινωνίας;

Με μια ποικιλία παρόχων λογισμικού κέντρου επικοινωνίας στην αγορά, η επιλογή ενός μπορεί να είναι περίπλοκη. Αφού γνωρίζετε τον τύπο του λογισμικού κέντρου επικοινωνίας που αναζητάτε, σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με τις απαραίτητες λειτουργίες που είναι απαραίτητες για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας. Ενώ ορισμένα προσφέρουν τις βασικές λειτουργίες ενός κέντρου επικοινωνίες, άλλα περιλαμβάνουν προηγμένες δυνατότητες. Στο LiveAgent, έχουμε δημιουργήσει μια λύση πολυκαναλικού κέντρου επικοινωνίας με περισσότερες από 179+ λειτουργίες διαθέσιμες αυτή τη στιγμή και πάνω από 40 ενσωματώσεις.

Γιατί το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι το κατάλληλο για εσάς

Cloud icon

Τεχνολογία που είναι βασισμένη στο cloud

Απολαύστε γρήγορη ανάπτυξη, ευκολία χρήσης, προηγμένη ασφάλεια και άλλα οφέλη της τεχνολογίας cloud.
Lovely customer icon

Το εμπιστεύονται 30 χιλιάδες επιχειρήσεις

Πάνω από 30.000 επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους επέλεξαν το LiveAgent ως εργαλείο υποστήριξης πελατών./span>
Buble icon

Επεκτάσιμο & προσαρμόσιμο

Το λογισμικό μπορεί εύκολα να κλιμακωθεί και να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας.
Savings illustration

Επιλέξτε ένα πρόγραμμα που ταιριάζει στην επιχείρησή σας

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας είναι αυτό που ταιριάζει απόλυτα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους, τις ανάγκες υποστήριξης πελατών και το μπάτζετ σας.

Το LiveAgent προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα – συμπεριλαμβανομένου ενός που είναι εντελώς δωρεάν – χωρίς συμβόλαια ή κρυφές χρεώσεις, με πλήρως διαφανή και δίκαιη τιμολόγηση, που χρεώνει μόνο για την πραγματική χρήση κάθε μήνα. Μπορείτε επίσης να υποβαθμίσετε και να αναβαθμίσετε το πρόγραμμά σας και να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε εκπροσώπους ανά πάσα στιγμή.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συχνές ερωτήσεις για το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας

Τι είναι το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας;

Το σύστημα του κέντρου επικοινωνίας είναι λογισμικό όπου όλη η επικοινωνία των πελατών συγχωνεύεται σε μια διεπαφή. Έτσι, όλη η επικοινωνία με τον πελάτη είναι σε μία διεπαφή, γεγονός που το καθιστά μια αποτελεσματική και αποδοτική λύση κέντρου επαφής για τους αντιπροσώπους και τους πελάτες σας. Λάβετε απαντήσεις γρήγορα και οι αντιπρόσωποι μπορούν να λύσουν εύκολα τα ερωτήματα των πελατών. Το κέντρο επικοινωνίας είναι συνήθως μέρος μιας σύνθετης λύσης κέντρου εξυπηρέτησης που παρέχει διάφορες δυνατότητες για τη δημιουργία του καλύτερου δυνατού CX.

Τι είναι η λύση πολυκαναλικού κέντρου επικοινωνίας;

Πολυκαναλικό κέντρο επικοινωνίας σημαίνει ότι η εταιρεία σας είναι σε θέση να ενσωματώσει όλα τα κανάλια σε μια λύση κέντρου επικοινωνίας και να παρέχει μια απρόσκοπτη εμπειρία πελατών. Επιπλέον, η λύση του κέντρου επικοινωνίας περιλαμβάνει δεδομένα σχετικά με τους πελάτες σας καθώς και προηγούμενο ιστορικό καρτελών.

Ποιος είναι ο σκοπός ενός κέντρου επικοινωνίας;

Σκοπός του κέντρου επικοινωνίας είναι να παρέχει υποστήριξη στους πελάτες σας όταν είναι απαραίτητο με τον πιο αποτελεσματικό και αποδοτικό δυνατό τρόπο.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo