Λογισμικό κέντρου επικοινωνίας

Γίνετε προσβάσιμοι με το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας.

Ενισχύστε τις προσπάθειες υποστήριξης πελατών με το πολυκαναλικό κέντρο επικοινωνίας του LiveAgent σήμερα.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή


Ξεκινήστε | 1 μήνας δωρεάν


Δείτε το βίντεο

Χρησιμοποιείται από

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Δημιουργήστε μια απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας

Οι σημερινοί ψηφιακοί καταναλωτές χρησιμοποιούν πολλές πλατφόρμες για να επικοινωνήσουν με τις εταιρείες και περιμένουν να έχουν μια ενοποιημένη εμπειρία μέσω αυτών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότερες επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν τον πελάτη έχουν ήδη υιοθετήσει λύσεις κέντρου επικοινωνίας για να καλύψουν τη ζήτηση των πελατών τους για μια απρόσκοπτη εμπειρία που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omni-channel).

Όποια κανάλια κι αν χρησιμοποιούν οι πελάτες σας – με το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent, μπορείτε εύκολα, πρακτικά και αποτελεσματικά να διαχειριστείτε όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας από ένα μόνο μέρος.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

key points illustration

Τι είναι το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας;

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στις εταιρείες να βελτιστοποιούν τις επικοινωνίες των πελατών σε όλα τα πιθανά σημεία επαφής και τα κανάλια. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν φωνή, VoIP, email, ζωντανή συνομιλία, μηνύματα και πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Με έναν αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων να εφαρμόζουν λύσεις κέντρου επικοινωνίας, το μέγεθος της αγοράς των κέντρων επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να φθάσει τα 47,76 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025.

Γιατί χρειάζεστε ένα λογισμικό κέντρου επικοινωνίας σε cloud

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας που βασίζεται σε cloud καταργεί την ανάγκη να βασιστείτε σε παραδοσιακές λύσεις. Αυτό σημαίνει ότι η δυνατότητα εγκατάστασης και λειτουργίας ενός ισχυρού συστήματος κέντρου επικοινωνίας με ισχυρές δυνατότητες δεν απαιτεί πλέον ακριβό υλικό, υποδομή και επαγγελματικές ομάδες πληροφορικής για τη διαχείρισή του.

Οι λύσεις που βασίζονται στο cloud είναι κατάλληλες τόσο για μικρές επιχειρήσεις όσο και για μεγάλους οργανισμούς, καθώς παρέχουν μεγάλη επεκτασιμότητα, ευελιξία, προσφέρουν αυξημένη ασφάλεια και είναι ιδιαίτερα αποδοτικές από άποψη κόστους.

maintenance - illustration

Τι μπορείτε να περιμένετε από τη χρήση λύσεων κέντρου επικοινωνίας

Καλύτερη διαχείριση εξυπηρέτησης

Οι δυνατότητες αναφοράς και ανάλυσης των εργαλείων συστήματος του κέντρου επικοινωνίας διευκολύνουν τους διαχειριστές στο να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται κάθε πτυχή των λειτουργιών των υπηρεσιών τους, να παρακολουθούν σημαντικές μετρήσεις υπηρεσιών και να αποκτούν πληροφορίες για την απόδοση των εκπροσώπων.

Βελτιωμένη ασφάλεια δεδομένων

Οι λύσεις λογισμικού των κέντρων επικοινωνίας παρέχουν προηγμένες δυνατότητες ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της κρυπτογράφησης δεδομένων και της δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων για την προστασία των ευαίσθητων πληροφοριών των πελατών.

Ενισχυμένη παραγωγικότητα

Οι πλατφόρμες συστήματος του κέντρου επικοινωνίας διαθέτουν ένα πλούσιο σύνολο χαρακτηριστικών που επιτρέπουν στους εκπροσώπους να παρακολουθούν τις πληροφορίες των πελατών και να τους επιτρέπουν να επιλύουν ζητήματα γρήγορα και επαγγελματικά, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας.

Πρόσθετα οφέλη από το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας

live chat increases sales

Μειωμένα κόστη υποστήριξης

Ο εξορθολογισμός, η αυτοματοποίηση και η βελτιστοποίηση των διαδικασιών υποστήριξης σημαίνει μικρότερους χρόνους απόκρισης, ταχύτερες επιλύσεις και λιγότερες επαναλαμβανόμενες κλήσεις – όλα συμβάλλουν στην αύξηση της αποδοτικότητας της υποστήριξης και στο χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.

Integrations pricing-icon

Περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων

Με άμεση πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα πελατών, που κυμαίνονται από τις προσωπικές πληροφορίες έως το ιστορικό αγορών και υπηρεσιών κάθε πελάτη, οι εκπρόσωποι μπορούν να πουλήσουν και να προωθήσουν σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες όταν χρειάζεται.

Ένα πολυκαναλικό λογισμικό κέντρου επικοινωνίας που τα περιλαμβάνει όλα σε ένα από το LiveAgent

Το σύστημα κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι μια πολυκαναλική λύση, πλούσια σε χαρακτηριστικά που κάνει την υποστήριξή σας πιο αποτελεσματική και τους πελάτες σας πιο χαρούμενους.

Πλήρως λειτουργικό σύστημα καρτελών

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent προσφέρει μια πλήρη γκάμα λειτουργιών όσον αφορά τις καρτέλες, όπως έξυπνη διανομή καρτελών, αυτοματοποίηση ροής εργασιών, εύκολη διαχείριση ευθύνης, τυποποιημένες απαντήσεις και πρότυπα, διαχείριση SLA, διαίρεση και συγχώνευση καρτελών, εργαλεία ομάδας, αναφορές και πολλά άλλα για γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση καρτελών.

https://youtu.be/zyBEt7ScQYkhttps://youtu.be/GO4rPDffDew

Υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας

Η ζωντανή συνομιλία είναι μία από τις βασικές λειτουργίες της πλατφόρμας του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent που σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε την άμεση υποστήριξη που περιμένουν οι σημερινοί καταναλωτές από τα brands.

Η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent είναι γεμάτη με δεκάδες κλασικές αλλά και μοναδικές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας, συμπεριλαμβανομένων των πολλαπλών επιλογών δρομολόγησης συνομιλίας, των δυναμικών προσκλήσεων συνομιλίας, της online παρακολούθησης επισκεπτών, της προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και πολλών άλλων.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις

Ένα τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται σε cloud αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της σύνθετης λύσης του LiveAgent για το κέντρο επικοινωνίας. Σας επιτρέπει να λαμβάνετε κλήσεις από σταθερά τηλέφωνα ή από την ιστοσελίδα σας, να σχεδιάζετε ακόμη και τα πιο περίπλοκα και εξατομικευμένα δέντρα IVR, να ορίζετε κανόνες για την αυτοματοποίηση της δρομολόγησης κλήσεων και της μεταφοράς κλήσεων, να κάνετε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων και πολλά άλλα.

https://youtu.be/SyvXUDe3g6Ahttps://youtu.be/XXiy81-m3zY

Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το 65% των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών. Το LiveAgent ενσωματώνεται με τα πιο δημοφιλή κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram για να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές του brand σας από έναν πίνακα χειρισμού. Με το LiveAgent δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να παρακολουθείτε πολλές συσκευές.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ολοκληρωμένη λύση όλα σε ένα

Το 70% των καταναλωτών προτιμούν να χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μιας εταιρείας για να λαμβάνουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους αντί να χρησιμοποιούν τηλέφωνο ή email για να επικοινωνούν με εταιρείες. Με το LiveAgent μπορείτε να επεκτείνετε τις δυνατότητες υποστήριξής σας ενεργοποιώντας ένα πλήρως προσαρμόσιμο portal αυτοεξυπηρέτησης με γνωσιακές βάσεις, συχνές ερωτήσεις και φόρουμ πελατών, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλύουν ζητήματα μόνοι τους χωρίς να εμπλέκονται οι εκπρόσωποί σας.

book lover - illustration

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Χρειάζεστε ένα λογισμικό κέντρου επικοινωνίας;

Με μια ποικιλία παρόχων λογισμικού κέντρου επικοινωνίας στην αγορά, η επιλογή ενός μπορεί να είναι περίπλοκη. Αφού γνωρίζετε τον τύπο του λογισμικού κέντρου επικοινωνίας που αναζητάτε, σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με τις απαραίτητες λειτουργίες που είναι απαραίτητες για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας. Ενώ ορισμένα προσφέρουν τις βασικές λειτουργίες ενός κέντρου επικοινωνίες, άλλα περιλαμβάνουν προηγμένες δυνατότητες. Το λογισμικό μας συγκαταλέγεται στις κορυφαίες λύσεις κέντρων επαφής που βασίζονται σε cloud που προσφέρουν απρόσκοπτη εμπειρία και γρήγορο χρόνο απόκρισης σε ερωτήματα πελατών. Στο LiveAgent, έχουμε δημιουργήσει μια λύση πολυκαναλικού κέντρου επικοινωνίας με περισσότερες από 179+ λειτουργίες διαθέσιμες αυτή τη στιγμή και πάνω από 40 ενσωματώσεις. Το Live Agent είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο κατάλληλο για μικρές επιχειρήσεις, νεοσύστατες επιχειρήσεις, ατομικούς επιχειρηματίες, ακόμη και επιχειρήσεις που προσφέρει επεκτασιμότητα και προσαρμοστικότητα για να καλύψει όλες τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις λειτουργίες

Γιατί το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι το κατάλληλο για εσάς

Τεχνολογία που είναι βασισμένη στο cloud

Απολαύστε γρήγορη ανάπτυξη, ευκολία χρήσης, προηγμένη ασφάλεια και άλλα οφέλη της τεχνολογίας cloud.

Το εμπιστεύονται 30 χιλιάδες επιχειρήσεις

Πάνω από 30.000 επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους επέλεξαν το LiveAgent ως εργαλείο υποστήριξης πελατών./span>

Επεκτάσιμο & προσαρμόσιμο

Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μπορεί εύκολα να κλιμακωθεί και να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας.

Savings illustration

Επιλέξτε ένα πρόγραμμα που ταιριάζει στην επιχείρησή σας

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας είναι αυτό που ταιριάζει απόλυτα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους, τις ανάγκες υποστήριξης πελατών και το μπάτζετ σας.

Το LiveAgent προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα – συμπεριλαμβανομένου ενός που είναι εντελώς δωρεάν – χωρίς συμβόλαια ή κρυφές χρεώσεις, με πλήρως διαφανή και δίκαιη τιμολόγηση, που χρεώνει μόνο για την πραγματική χρήση κάθε μήνα. Μπορείτε επίσης να υποβαθμίσετε και να αναβαθμίσετε το πρόγραμμά σας και να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε εκπροσώπους ανά πάσα στιγμή.

Σύγκριση προγραμμάτων

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x