Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Δημιουργήστε μια απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας

Οι σημερινοί ψηφιακοί καταναλωτές χρησιμοποιούν πολλές πλατφόρμες για να επικοινωνήσουν με τις εταιρείες και περιμένουν να έχουν μια ενοποιημένη εμπειρία μέσω αυτών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότερες επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν τον πελάτη έχουν ήδη υιοθετήσει λύσεις κέντρου επικοινωνίας για να καλύψουν τη ζήτηση των πελατών τους για μια απρόσκοπτη εμπειρία που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omni-channel). 

Όποια κανάλια κι αν χρησιμοποιούν οι πελάτες σας – με το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent, μπορείτε εύκολα, πρακτικά και αποτελεσματικά να διαχειριστείτε όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας από ένα μόνο μέρος. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw key points ig28

Τι είναι το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας;

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στις εταιρείες να βελτιστοποιούν τις επικοινωνίες των πελατών σε όλα τα πιθανά σημεία επαφής και τα κανάλια. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν φωνή, VoIP, email, ζωντανή συνομιλία, μηνύματα και πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

Με έναν αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων να εφαρμόζουν λύσεις κέντρου επικοινωνίας, το μέγεθος της αγοράς των κέντρων επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να φθάσει τα 47,76 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025. 

Γιατί χρειάζεστε ένα λογισμικό κέντρου επικοινωνίας σε cloud

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας που βασίζεται σε cloud καταργεί την ανάγκη να βασιστείτε σε παραδοσιακές λύσεις. Αυτό σημαίνει ότι η δυνατότητα εγκατάστασης και λειτουργίας ενός ισχυρού συστήματος κέντρου επικοινωνίας με ισχυρές δυνατότητες δεν απαιτεί πλέον ακριβό υλικό, υποδομή και επαγγελματικές ομάδες πληροφορικής για τη διαχείρισή του. 

Οι λύσεις που βασίζονται στο cloud είναι κατάλληλες τόσο για μικρές επιχειρήσεις όσο και για μεγάλους οργανισμούς, καθώς παρέχουν μεγάλη επεκτασιμότητα, ευελιξία, προσφέρουν αυξημένη ασφάλεια και είναι ιδιαίτερα αποδοτικές από άποψη κόστους.

undraw maintenance cn7j

Τι μπορείτε να περιμένετε από τη χρήση λογισμικού κέντρου επικοινωνίας

Statistic icon

Καλύτερη διαχείριση υπηρεσιών

Οι δυνατότητες αναφοράς και ανάλυσης των εργαλείων συστήματος του κέντρου επικοινωνίας διευκολύνουν τους διαχειριστές στο να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται κάθε πτυχή των λειτουργιών των υπηρεσιών τους, να παρακολουθούν σημαντικές μετρήσεις υπηρεσιών και να αποκτούν πληροφορίες για την απόδοση των εκπροσώπων.

Union icon

Βελτιωμένη ασφάλεια δεδομένων

Οι λύσεις λογισμικού των κέντρων επικοινωνίας παρέχουν προηγμένες δυνατότητες ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της κρυπτογράφησης δεδομένων και της δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων για την προστασία των ευαίσθητων πληροφοριών των πελατών.

Tachometer icon

Ενισχυμένη παραγωγικότητα

Οι πλατφόρμες συστήματος του κέντρου επικοινωνίας διαθέτουν ένα πλούσιο σύνολο χαρακτηριστικών που επιτρέπουν στους εκπροσώπους να παρακολουθούν τις πληροφορίες των πελατών και να τους επιτρέπουν να επιλύουν ζητήματα γρήγορα και επαγγελματικά, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας.

Πρόσθετα οφέλη από το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας

live chat increase sales

Μειωμένα κόστη    υποστήριξης

Ο εξορθολογισμός, η αυτοματοποίηση και η βελτιστοποίηση των διαδικασιών υποστήριξης σημαίνει μικρότερους χρόνους απόκρισης, ταχύτερες επιλύσεις και λιγότερες επαναλαμβανόμενες κλήσεις – όλα συμβάλλουν στην αύξηση της αποδοτικότητας της υποστήριξης και στο χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.

Integrations pricing

Περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων

Με άμεση πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα πελατών, που κυμαίνονται από τις προσωπικές πληροφορίες έως το ιστορικό αγορών και υπηρεσιών κάθε πελάτη, οι εκπρόσωποι μπορούν να πουλήσουν και να προωθήσουν σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες όταν χρειάζεται.

Ένα πολυκαναλικό λογισμικό κέντρου επικοινωνίας που τα περιλαμβάνει όλα σε ένα από το LiveAgent

Το σύστημα κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι μια πολυκαναλική λύση, πλούσια σε χαρακτηριστικά που κάνει την υποστήριξή σας πιο αποτελεσματική και τους πελάτες σας πιο χαρούμενους.

Πλήρως λειτουργικό σύστημα καρτελών

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent προσφέρει μια πλήρη γκάμα λειτουργιών όσον αφορά τις καρτέλες, όπως έξυπνη διανομή καρτελών, αυτοματοποίηση ροής εργασιών, εύκολη διαχείριση ευθύνης, τυποποιημένες απαντήσεις και πρότυπα, διαχείριση SLA, διαίρεση και συγχώνευση καρτελών, εργαλεία ομάδας, αναφορές και πολλά άλλα για γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση καρτελών.

Υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας

Η ζωντανή συνομιλία είναι μία από τις βασικές λειτουργίες της πλατφόρμας του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent που σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε την άμεση υποστήριξη που περιμένουν οι σημερινοί καταναλωτές από τα brands.

Η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent είναι γεμάτη με δεκάδες κλασικές αλλά και μοναδικές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας, συμπεριλαμβανομένων των πολλαπλών επιλογών δρομολόγησης συνομιλίας, των δυναμικών προσκλήσεων συνομιλίας, της online παρακολούθησης επισκεπτών, της προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και πολλών άλλων.

Φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις

Ένα τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται σε cloud αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της σύνθετης λύσης του LiveAgent για το κέντρο επικοινωνίας. Σας επιτρέπει να λαμβάνετε κλήσεις από σταθερά τηλέφωνα ή από την ιστοσελίδα σας, να σχεδιάζετε ακόμη και τα πιο περίπλοκα και εξατομικευμένα δέντρα IVR, να ορίζετε κανόνες για την αυτοματοποίηση της δρομολόγησης κλήσεων και της μεταφοράς κλήσεων, να κάνετε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων και πολλά άλλα.

Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το 65% των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών. Το LiveAgent ενσωματώνεται με τα πιο δημοφιλή κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram για να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές του brand σας από έναν πίνακα χειρισμού. Με το LiveAgent δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να παρακολουθείτε πολλές συσκευές.

Πλήρης portal αυτοεξυπηρέτησης

Το 70% των καταναλωτών προτιμούν να χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μιας εταιρείας για να λαμβάνουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους αντί να χρησιμοποιούν τηλέφωνο ή email για να επικοινωνούν με εταιρείες. Με το LiveAgent μπορείτε να επεκτείνετε τις δυνατότητες υποστήριξής σας ενεργοποιώντας ένα πλήρως προσαρμόσιμο portal αυτοεξυπηρέτησης με γνωσιακές βάσεις, συχνές ερωτήσεις και φόρουμ πελατών, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλύουν ζητήματα μόνοι τους χωρίς να εμπλέκονται οι εκπρόσωποί σας.

undraw book lover mkck

Χρειάζεστε ένα λογισμικό κέντρου επικοινωνίας;

Με μια ποικιλία παρόχων λογισμικού κέντρου επικοινωνίας στην αγορά, η επιλογή ενός μπορεί να είναι περίπλοκη. Αφού γνωρίζετε τον τύπο του λογισμικού κέντρου επικοινωνίας που αναζητάτε, σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με τις απαραίτητες λειτουργίες που είναι απαραίτητες για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας. Ενώ ορισμένα προσφέρουν τις βασικές λειτουργίες ενός κέντρου επικοινωνίες, άλλα περιλαμβάνουν προηγμένες δυνατότητες. Στο LiveAgent, έχουμε δημιουργήσει μια λύση πολυκαναλικού κέντρου επικοινωνίας με περισσότερες από 179+ λειτουργίες διαθέσιμες αυτή τη στιγμή και πάνω από 40 ενσωματώσεις.

Γιατί η λύση του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι η κατάλληλη για εσάς

Cloud icon

Τεχνολογία που είναι βασισμένη στο cloud

Απολαύστε γρήγορη ανάπτυξη, ευκολία χρήσης, προηγμένη ασφάλεια και άλλα οφέλη της τεχνολογίας cloud.

Lovely customer icon

Το εμπιστεύονται 30 χιλιάδες επιχειρήσεις

Πάνω από 30.000 επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους επέλεξαν το LiveAgent ως εργαλείο υποστήριξης πελατών./span>

Buble icon

Επεκτάσιμο & προσαρμόσιμο

Το λογισμικό μπορεί εύκολα να κλιμακωθεί και να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας.

undraw Savings dwkw

Επιλέξτε ένα πρόγραμμα που ταιριάζει στην επιχείρησή σας

TΤο καλύτερο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας είναι αυτό που ταιριάζει απόλυτα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους, τις ανάγκες υποστήριξης πελατών και το μπάτζετ σας.

Το LiveAgent προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα – συμπεριλαμβανομένου ενός που είναι εντελώς δωρεάν – χωρίς συμβόλαια ή κρυφές χρεώσεις, με πλήρως διαφανή και δίκαιη τιμολόγηση, που χρεώνει μόνο για την πραγματική χρήση κάθε μήνα. Μπορείτε επίσης να υποβαθμίσετε και να αναβαθμίσετε το πρόγραμμά σας και να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε εκπροσώπους ανά πάσα στιγμή. 

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Contact Center Software FAQ

What is a contact center system?

The contact center system is software where all the customer communication is merged into one interface. So, all the customer communication is in one interface, which makes it an efficient and effective contact center solution for your agents and customers. Customers get answers quickly, and agents can solve customer inquiries easily. The contact center is usually a part of a complex help desk solution that provides various features to create the best CX possible.

What is an omnichannel contact center solution?

Omnichannel contact center means that your company is able to integrate all channels into one contact center solution and provide a seamless customer experience. Moreover, the contact center solution includes data about your customers as well as previous ticket history.

What is the purpose of a contact center?

The purpose of the contact center is to provide support to your customers when necessary in the most effective and efficient way possible.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo