Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;
Ένα τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα μέρος όπου οι κλήσεις από πελάτες διαχειρίζονται από μια εταιρεία. Χρησιμοποιείται για την παροχή υποστήριξης πελατών, τηλεμάρκετινγκ ή πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών.
Κάθε δραστήριο τηλεφωνικό κέντρο θα πρέπει να εφαρμόζει λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών, την αύξηση της παραγωγικότητας και την παροχή συνολικά καλύτερης εξυπηρέτησης.
Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων είναι ένα σύνολο εφαρμογών και εργαλείων. Υπάρχουν δύο κατηγορίες λογισμικού αυτού του τύπου: Λογισμικό Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών και Λογισμικό Ενοποίησης Τηλεφωνίας Υπολογιστών.
Υπάρχουν επίσης πολλοί τύποι λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων, για παράδειγμα – λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης, τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται σε cloud ή φιλοξενούμενο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου. Με λογισμικό που βασίζεται σε cloud, όλες οι πληροφορίες και τα δεδομένα αποθηκεύονται στο cloud. Με το λογισμικό που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης, όλες οι δυνατότητες και οι λειτουργίες αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη.
Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στην αγορά; Το LiveAgent βαθμολογείται με το #1 μεταξύ όλων των λύσεων τηλεφωνικών κέντρων με περισσότερες από 179+ δυνατότητες και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις. Με τόσες πολλές διαθέσιμες λειτουργίες λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, θα είστε έτοιμοι για τα πάντα. Είτε είστε μικρή επιχείρηση, είτε είστε ατομικός επιχειρηματίας είτε μόλις ξεκινάτε, το LiveAgent παρέχει έναν ευέλικτο τρόπο για να καλύψετε τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Frequently asked questions
Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;
Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων είναι ένα σύστημα χάρη στο οποίο οι εταιρείες μπορούν να διαχειρίζονται πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας - μπορεί να είναι e-mail, τηλέφωνο, ζωντανή συνομιλία, ανταλλαγή μηνυμάτων και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέρος του λογισμικού υποστήριξης πελατών.
Ποιες δυνατότητες θα πρέπει να προσφέρει το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων;
Τα εργαλεία τηλεφωνικών κέντρων θα πρέπει να είναι λειτουργικά, γεμάτα δυνατότητες για την επέκταση των τρεχουσών διαδικασιών σας και φιλικά προς τον χρήστη, καθώς η ομάδα σας θα τα χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση. Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να ζητήσετε από μια λύση τηλεφωνικού κέντρου είναι να είναι ευέλικτο, συμπεριλαμβανομένης της ύπαρξης μιας αξιόπιστης λύσης καταγραφής κλήσεων. Βεβαιωθείτε ότι προσφέρει άλλες πρόσθετες λειτουργίες, όπως παρακολούθηση κλήσεων και ανάλυση κλήσεων, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα δεδομένα των πελατών και να τα χρησιμοποιήσετε όχι μόνο για πωλήσεις ή σχόλια, αλλά και για τη βελτίωση της διαχείρισης και της απόδοσης του τηλεφωνικού κέντρου. Θα πρέπει επίσης να ρίξετε μια ματιά στη λίστα των ενσωματώσεων, ώστε να μπορείτε να συνδέσετε το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων με τα εργαλεία που ήδη χρησιμοποιείτε: CRM ή εργαλεία μάρκετινγκ email, για να παραθέσουμε μόνο μερικά.
Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων;
Χάρη στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, η εξυπηρέτηση πελατών είναι αυτοματοποιημένη και επίσης πιο αποτελεσματική. Επιπλέον, εγκαθιστώντας λογισμικό καταγραφής κλήσεων για τηλεφωνικά κέντρα, οι επιχειρήσεις μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και να εκπαιδεύσουν ανάλογα την ομάδα υποστήριξής τους. Η ικανοποίηση των πελατών αυξάνεται και αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε κέρδος για την εταιρεία σας. Διευκολύνει επίσης την ομάδα υποστήριξης πελατών σας να χειρίζεται ερωτήματα και να βελτιώνει την απόδοσή της.
Σημείωση ειδικού
<p>Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ουσιαστικά ένα σύστημα διαχείρισης επικοινωνίας που βοηθά τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και της αποδοτικότητας της επιχείρησης.</p>
