Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Ένα τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα μέρος όπου οι κλήσεις από πελάτες διαχειρίζονται από μια εταιρεία. Χρησιμοποιείται για την παροχή υποστήριξης πελατών, τηλεμάρκετινγκ ή πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών.

Κάθε πολυάσχολο τηλεφωνικό κέντρο θα πρέπει να εφαρμόζει λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών, την αύξηση της παραγωγικότητας και την παροχή συνολικά καλύτερη εξυπηρέτηση.

Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων είναι ένα σύνολο εφαρμογών και εργαλείων. Υπάρχουν δύο κατηγορίες λογισμικού αυτού του τύπου: Λογισμικό Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών και Λογισμικό Ενοποίησης Τηλεφωνίας Υπολογιστών.

Υπάρχουν επίσης πολλοί τύποι λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων, για παράδειγμα – λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης, τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται σε cloud ή φιλοξενούμενο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου. Με το λογισμικό που βασίζεται σε cloud όλες οι πληροφορίες και τα δεδομένα αποθηκεύονται στο cloud. Με λογισμικό που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης είναι όλες οι δυνατότητες και οι λειτουργίες στο πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη.

Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στην αγορά; Το LiveAgent βαθμολογείται ως το #1 μεταξύ όλων των λύσεων τηλεφωνικών κέντρων με περισσότερες από 179+ δυνατότητες και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις. Είτε είστε μικρή επιχείρηση, είτε είστε ατομικός επιχειρηματίας είτε μόλις ξεκινάτε, το LiveAgent παρέχει έναν ευέλικτο τρόπο για να καλύψετε τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Frequently asked questions

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων είναι ένα σύστημα χάρη στο οποίο οι εταιρείες μπορούν να διαχειρίζονται πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας - μπορεί να είναι e-mail, τηλέφωνο, ζωντανή συνομιλία, ανταλλαγή μηνυμάτων και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέρος του λογισμικού υποστήριξης πελατών.

Ποιες δυνατότητες θα πρέπει να προσφέρει το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων;

Τα εργαλεία τηλεφωνικών κέντρων θα πρέπει να είναι λειτουργικά, γεμάτα δυνατότητες για την επέκταση των τρεχουσών διαδικασιών σας και φιλικά προς τον χρήστη, καθώς η ομάδα σας θα τα χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση. Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να ζητήσετε από μια λύση τηλεφωνικού κέντρου είναι να είναι ευέλικτο. Βεβαιωθείτε ότι προσφέρει λειτουργίες όπως καταγραφή κλήσεων, παρακολούθηση κλήσεων και ανάλυση κλήσεων, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα δεδομένα των πελατών και να τα χρησιμοποιήσετε όχι μόνο για πωλήσεις ή σχόλια, αλλά και για τη βελτίωση της διαχείρισης και της απόδοσης του τηλεφωνικού κέντρου. Θα πρέπει επίσης να ρίξετε μια ματιά στη λίστα των ενσωματώσεων, ώστε να μπορείτε να συνδέσετε το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων με τα εργαλεία που ήδη χρησιμοποιείτε: CRM ή εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email, για να παραθέσουμε μόνο μερικά.

Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων;

Χάρη στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, η εξυπηρέτηση πελατών είναι αυτοματοποιημένη και επίσης πιο αποτελεσματική. Η ικανοποίηση των πελατών αυξάνεται και αυτό μπορεί ρεαλιστικά να μεταφραστεί σε κέρδος για την εταιρεία σας. Διευκολύνει επίσης την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo