Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα μέρος, όπου οι κλήσεις από πελάτες διεκπεραιώνονται από μια εταιρεία. Χρησιμοποιείται για την παροχή υποστήριξης πελατών, τηλεμάρκετινγκ ή για την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα σύνολο εφαρμογών και εργαλείων. Υπάρχουν δύο κατηγορίες αυτού του τύπου λογισμικού: Λογισμικό διαχείρισης σχέσεων πελατών και λογισμικό ενσωμάτωσης τηλεφωνίας μέσω υπολογιστή.

Υπάρχουν επίσης πολλοί τύποι λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, για παράδειγμα-τηλεφωνικό κέντρο βασισμένο σε πρόγραμμα περιήγησης, cloud ή φιλοξενούμενο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου. Με λογισμικό που βασίζεται στο cloud είναι όλες οι πληροφορίες και τα δεδομένα που αποθηκεύονται στο cloud. Με λογισμικό που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης, όλες οι δυνατότητες και οι λειτουργίες βρίσκονται στο πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα σύστημα χάρη στο οποίο οι εταιρείες μπορούν να διαχειρίζονται πολλά κανάλια επικοινωνίας – μπορεί να είναι e -mail, τηλέφωνο, ζωντανή συνομιλία, μηνύματα και κοινωνικά μέσα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέρος του λογισμικού υποστήριξης πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι δυνατότητες πρέπει να προσφέρει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να είναι λειτουργικά, πλήρη σε δυνατότητες για να επεκτείνετε τις τρέχουσες διαδικασίες σας και φιλικά προς το χρήστη, καθώς η ομάδα σας πρόκειται να τα χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση. Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να απαιτήσετε από μια λύση τηλεφωνικού κέντρου είναι η ευελιξία. Βεβαιωθείτε ότι προσφέρει δυνατότητες όπως καταγραφή κλήσεων, παρακολούθηση κλήσεων και ανάλυση κλήσεων, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα δεδομένα των πελατών και να τα χρησιμοποιήσετε όχι μόνο για πωλήσεις ή σχόλια, αλλά και για τη βελτίωση της διαχείρισης και της απόδοσης του τηλεφωνικού κέντρου. Θα πρέπει επίσης να ρίξετε μια ματιά στη λίστα των ενσωματώσεων, ώστε να μπορείτε να συνδέσετε το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στα εργαλεία που έχετε ήδη χρησιμοποιήσει: CRM ή εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email, για να αναφέρουμε μερικά. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Χάρη στο λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου, η εξυπηρέτηση πελατών είναι αυτοματοποιημένη και επίσης πιο αποτελεσματική. Η ικανοποίηση των πελατών αυξάνεται και αυτό μπορεί ρεαλιστικά να μετατραπεί σε κέρδος για την εταιρεία σας. Επίσης, διευκολύνει την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.” } }] }

FAQ

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα σύστημα χάρη στο οποίο οι εταιρείες μπορούν να διαχειρίζονται πολλά κανάλια επικοινωνίας – μπορεί να είναι e -mail, τηλέφωνο, ζωντανή συνομιλία, μηνύματα και κοινωνικά μέσα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέρος του λογισμικού υποστήριξης πελατών.

Τι δυνατότητες πρέπει να προσφέρει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να είναι λειτουργικά, πλήρη σε δυνατότητες για να επεκτείνετε τις τρέχουσες διαδικασίες σας και φιλικά προς το χρήστη, καθώς η ομάδα σας πρόκειται να τα χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση. Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να απαιτήσετε από μια λύση τηλεφωνικού κέντρου είναι η ευελιξία. Βεβαιωθείτε ότι προσφέρει δυνατότητες όπως καταγραφή κλήσεων, παρακολούθηση κλήσεων και ανάλυση κλήσεων, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα δεδομένα των πελατών και να τα χρησιμοποιήσετε όχι μόνο για πωλήσεις ή σχόλια, αλλά και για τη βελτίωση της διαχείρισης και της απόδοσης του τηλεφωνικού κέντρου. Θα πρέπει επίσης να ρίξετε μια ματιά στη λίστα των ενσωματώσεων, ώστε να μπορείτε να συνδέσετε το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στα εργαλεία που έχετε ήδη χρησιμοποιήσει: CRM ή εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email, για να αναφέρουμε μερικά.

Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου;

Χάρη στο λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου, η εξυπηρέτηση πελατών είναι αυτοματοποιημένη και επίσης πιο αποτελεσματική. Η ικανοποίηση των πελατών αυξάνεται και αυτό μπορεί ρεαλιστικά να μετατραπεί σε κέρδος για την εταιρεία σας. Επίσης, διευκολύνει την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo