Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα μέρος, όπου οι κλήσεις από πελάτες διεκπεραιώνονται από μια εταιρεία. Χρησιμοποιείται για την παροχή υποστήριξης πελατών, τηλεμάρκετινγκ ή για την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα σύνολο εφαρμογών και εργαλείων. Υπάρχουν δύο κατηγορίες αυτού του τύπου λογισμικού: Λογισμικό διαχείρισης σχέσεων πελατών και λογισμικό ενσωμάτωσης τηλεφωνίας μέσω υπολογιστή.

Youtube video:

Υπάρχουν επίσης πολλοί τύποι λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, για παράδειγμα-τηλεφωνικό κέντρο βασισμένο σε πρόγραμμα περιήγησης, cloud ή φιλοξενούμενο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου. Με λογισμικό που βασίζεται στο cloud είναι όλες οι πληροφορίες και τα δεδομένα που αποθηκεύονται στο cloud. Με λογισμικό που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης, όλες οι δυνατότητες και οι λειτουργίες βρίσκονται στο πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη.

Frequently asked questions

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων είναι ένα σύστημα χάρη στο οποίο οι εταιρείες μπορούν να διαχειρίζονται πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας - μπορεί να είναι e-mail, τηλέφωνο, ζωντανή συνομιλία, ανταλλαγή μηνυμάτων και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέρος του λογισμικού υποστήριξης πελατών.

Ποιες δυνατότητες θα πρέπει να προσφέρει το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων;

Τα εργαλεία τηλεφωνικών κέντρων θα πρέπει να είναι λειτουργικά, γεμάτα δυνατότητες για την επέκταση των τρεχουσών διαδικασιών σας και φιλικά προς τον χρήστη, καθώς η ομάδα σας θα τα χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση. Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να ζητήσετε από μια λύση τηλεφωνικού κέντρου είναι να είναι ευέλικτο. Βεβαιωθείτε ότι προσφέρει λειτουργίες όπως καταγραφή κλήσεων, παρακολούθηση κλήσεων και ανάλυση κλήσεων, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα δεδομένα των πελατών και να τα χρησιμοποιήσετε όχι μόνο για πωλήσεις ή σχόλια, αλλά και για τη βελτίωση της διαχείρισης και της απόδοσης του τηλεφωνικού κέντρου. Θα πρέπει επίσης να ρίξετε μια ματιά στη λίστα των ενσωματώσεων, ώστε να μπορείτε να συνδέσετε το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων με τα εργαλεία που ήδη χρησιμοποιείτε: CRM ή εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email, για να παραθέσουμε μόνο μερικά.

Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων;

Χάρη στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, η εξυπηρέτηση πελατών είναι αυτοματοποιημένη και επίσης πιο αποτελεσματική. Η ικανοποίηση των πελατών αυξάνεται και αυτό μπορεί ρεαλιστικά να μεταφραστεί σε κέρδος για την εταιρεία σας. Διευκολύνει επίσης την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo