Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.

Παρακολουθήστε όλες τις αλληλεπιδράσεις πελατών από έναν πίνακα ελέγχου.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Χρησιμοποιείται από

Λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών

Η επικοινωνία παίζει βασικό ρόλο plays σε κάθε τομέα μίας επιχείρησης. Με την κατάλληλη διαχείριση, η καινοτόμα επικοινωνία με πελάτες διαμορφώνει την ταυτότητα του brand και συνεισφέρει ισχυρά στις ουσιαστικές και σταθερές σχέσεις με τους πελάτες.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
analyze - illustration

Τί θα πρέπει να γνωρίζετε;

Οι εταιρείες χρειάζεται να επικοινωνούν με τους πελάτες για διάφορους λόγους. Για να κρατούν ενήμερο και αφοσιωμένο το κοινό τους, οι οργανισμοί χρησιμοποιούν μεγάλο φάσμα καναλιών επικοινωνίας και μεθόδους όπως email, μηνύματα κειμένου, live chat, φωνητικές κλήσεις, κοινωνικά δίκτυα και άλλα.

Οι καινοτόμες λύσεις επικοινωνίας πλατφόρμες cloud που προσφέρουν ενσωματωμένες δυνατότητες, οι οποίες σας επιτρέπουν να παρέχετε ισχυρή, συνεπή και θετική εμπειρία πελάτη. Η παροχή αυτής της συνεπούς εμπειρίας αποτελεί πρόκληση για τις περισσότερες επιχειρήσεις καθώς οι πελάτες γίνονται πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και λιγότερο ανεκτικοί στην κακή εξυπηρέτηση.

Γιατί θα πρέπει να χρησιμοποιείτε ένα λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών;

Στις μέρες μας, οι πελάτες περιμένουν προσωπική, γρήγορη και κατηρτισμένη εξυπηρέτηση. Ας ρίξουμε μία ματιά σε κάποια βασικά στατιστικά e-commerce και τάσεις από το 2019:
Smiley face icon

Απώλεια πελάτη

41% των πελατών άλλαξε εταιρεία λόγω έλλειψης προσωπικής επικοινωνίας.
Απώλεια πελάτη

Μεγαλύτερες δαπανές

48% των πελατών ξοδεύουν περισσότερα όταν η εμπειρία τους είναι εξατομικευμένη.
Μεγαλύτερες δαπανές

Άσχετο περιεχόμενο

Στο 74% των ανθρώπων δεν αρέσει η προβολή άσχετου περιεχομένου.
feeling proud - illustration

Γιατί λογισμικό CCM;

Για να συνοψίσουμε, η αποτελεσματική διαχείριση επικοινωνίας πελάτη απαιτεί συγκεκριμένες, πελατοκεντρικές επικοινωνίες μέσω των καναλιών που προτιμούν οι πελάτες. Για την παροχή αυτών των εξατομικευμένων, επικεντρωμένων και βελτιστοποιημένων εμπειριών, οι ομάδες που ασχολούνται με την επικοινωνία με πελάτες χρειάζονται προηγμένα εργαλεία.

Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών είναι μια εφαρμογή επικοινωνίας και συνεργασίας που επιτρέπει στις εταιρείες να διαχειρίζονται μεγάλο όγκο εξερχόμενων και εισερχόμενων επικοινωνιών πελατών σε μια σειρά καναλιών. Διασφαλίζει ότι οι επικοινωνίες με τους πελάτες είναι σχετικές, ανταποκρινόμενες, συνεπείς και βασίζονται σε δεδομένα που συλλέγονται από προηγούμενες εμπειρίες.

Προηγμένη πλατφόρμα διαχείρισης επικοινωνίας πελατών

Το γεμάτο δυνατότητες λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών του LiveAgent είναι σχεδιασμένο για να ενοποιήσει πολυάριθμα κανάλια επικοινωνίας και να εξασφαλίσει την μεταξύ τους συνέπεια. Η όλα σε ένα λύση help desk του LiveAgent προσφέρει στις εταιρείες μία συγκεντρωτική προβολή της διάδρασης με τους πελάτες, διατηρεί ένα καθαρό αρχείο των σχετικών δεδομένων, και ενσωματώνεται απρόσκοπτα με υπάρχουσες λύσεις για επιχειρήσεις και συστήματα που εξασφαλίζουν εξατομίκευση της εμπειρίας πελάτη.
data analysis - illustration
add color to design - illustration

Ποιος χρησιμοποιεί λογισμικό CCM;

Σύμφωνα με έναν Πρόσφατο Εμπορικό Οδηγό για CCM του Gartner, οι λύσεις CCM χρησιμοποιούνται κυρίως από κλάδους όπως ασφάλειες, τράπεζες, υγεία, και υπηρεσίες κοινής ωφέλειας για να τη δημιουργία επικοινωνιών όπως τιμολόγιο, λογαριασμούς, αλληλογραφία ή ειδοποιήσεις/ενημερώσεις.

Η διαχείριση επικοινωνίας πελατών χρησιμοποιείται ευρέως από οργανισμούς για εμπορικούς σκοπούς και τιμολόγηση, οπότε σαν γενικός κανόνας, το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών συνήθως ανήκει στο εμπορικό τμήμα, και στις ομάδες πωλήσεων και υποστήριξης.

Βασικά χαρακτηριστικά του καλύτερου λογισμικού διαχείρισης επικοινωνίας πελατών

Κατά την επιλογή λογισμικού διαχείρισης επικοινωνίας πελατών, είναι σημαντικό να προσέξετε τα βασικά χαρακτηριστικά που προσφέρει. Το λογισμικό θα πρέπει να σας επιτρέπει να εξατομικεύσετε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί η εταιρεία με τους πελάτες ώστε να μεταφέρετε το κατάλληλο μήνυμα μέσα από το αντίστοιχο κανάλι ανά πάσα στιγμή.
Βασικά χαρακτηριστικά του καλύτερου λογισμικού διαχείρισης επικοινωνίας πελατών

Ενοποίηση μεταξύ καναλιών

Όταν αναζητάτε την καλύτερη λύση διαχείρισης επικοινωνίας πελατών, να αναμένετε να παρέχει σαφή, άψογη, και συνεπή εμπειρία πελάτη σε όλα τα κανάλια (τηλέφωνο, live chat, email, και κοινωνικά δίκτυα.)
Ενοποίηση μεταξύ καναλιών

Μετάβαση σε υπηρεσίες cloud

Άλλη σημαντική προϋπόθεση της σύγχρονης εμπορικής δραστηριότητας είναι η λειτουργικότητα με βάση την βελτιστοποίηση διαδικασιών. Πλατφόρμες που βασίζονται σε λύσεις cloud ή και υβριδικές λύνουν αυτό το ζήτημα και μειώνουν τα υψηλά κόστη συντήρησης των παλιότερων ή ιδιόκτητων συστημάτων CCM.
Μετάβαση σε υπηρεσίες cloud

Αμφίδρομη επικοινωνία

Τα μοντέρνα λογισμικά CCM πρέπει α υποστηρίζουν την εισερχόμενη και εξερχόμενη επικοινωνία, με παράλληλη αποθήκευση του αρχείου πελατών σε ένα μέρος. Οι εταιρείες περιμένουν να μπορούν να βλέπουν και να διαχειρίζονται όλα τα δεδομένα πελατών από μία, εύκολα προσβάσιμη, και βολική τοποθεσία.

Η προηγμένη λύση για CCM του LiveAgent

Το LiveAgent προσφέρει μία λύση πλήρη δυνατοτήτων, σχεδιασμένη για τη διαχείριση επικοινωνιών πελατών. Με τη χρήση του LiveAgent, η ομάδα σας θα είναι καλά εξοπλισμένη για να εκκινεί, να κατανέμει, και να παρακολουθεί τις επικοινωνίες. Η προηγμένη τεχνολογικά πλατφόρμα διαχείρισης επικοινωνίας πελατών παρέχει μία εξατομικευμένη εμπειρία που ενσωματώνεται απρόσκοπτα στις υπάρχουσες εφαρμογές και συστήματα για επιχειρήσεις. Αν αναζητάτε το κορυφαίο λογισμικό top ccm για να βελτιώσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών, δοκιμάστε το LiveAgent. Με το ισχυρό πακέτο δυνατοτήτων του που σχεδιάστηκε για να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας ενός τηλεφωνικού κέντρου, το LiveAgent είναι το περισσότερο αξιολογημένο και #1 σε κατάταξη λογισμικό για help desk και μικρές επιχειρήσεις το 2020.
support illustration

Δείτε περισσότερα βασικά χαρακτηριστικά

Σε συνέχεια των παραπάνω δυνατοτήτων, ένα εξαιρετικό λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει ισχυρά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου και στατιστικά αφοσίωσης πελατών. Δείτε περισσότερες σημαντικές δυνατότητες που θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα ισχυρό λογισμικό CCM πατώντας στο παρακάτω κουμπί.
help desk no clue about team performance - icon

Ισχυρά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν να χρησιμοποιούν μία λύση CCM με ενσωματωμένη λειτουργία δημιουργίας και διαχείρισης βασικών στοιχείων περιεχομένου εντός των επικοινωνιών τους. Οι περισσότερες προηγμένες λύσεις CCM σήμερα παρέχουν ισχυρές δυνατότητες δημιουργίας και επεξεργασίας περιεχομένου που επιτρέπουν στους μη τεχνολογικά εξοικειωμένους χρήστες να ενημερώνουν τις επικοινωνίες χωρίς επιπτώσεις στην ποιότητα και τον χρόνο.
live chat increases sales

Στατιστικά αφοσίωσης πελατών

Τα στατιστικά στοιχεία είναι βασικό χαρακτηριστικό ενός λογισμικού διαχείρισης επικοινωνίας πελατών επειδή επιτρέπει στις εταιρείες να συγκεντρώνουν μετρήσεις σχετικά με βασικές εμπορικές λειτουργίες (κανάλια με τη μεγαλύτερη απόκριση, όγκος ticket, ποσοστά επίλυσης, κόστος ανά επαφή). Αυτά τα στοιχεία προσφέρουν στις επιχειρήσεις έξυπνη πληροφόρηση με βάση τα δεδομένα για να υποστηρίξουν την ανάπτυξη των εσόδων και των κερδών.

Συχνές ερωτήσεις για το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας με τους πελάτες

Τι είναι ένα λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών;

Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών ή εν συντομία το λογισμικό ccm επιτρέπει στην επιχείρησή σας να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά οποιαδήποτε απορία πελατών. Πώς; Λοιπόν, η πλατφόρμα διαχείρισης επικοινωνίας πελατών ενοποιεί όλη την επικοινωνία σας σε μία διεπαφή. Για παράδειγμα, email, ζωντανή συνομιλία, κλήσεις , φόρουμ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ερωτήσεις γνωσιακής βάσης κ.λπ. Επιπλέον, οι δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να παρέχουν απρόσκοπτο CX. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένες σχέσεις με τους πελάτες, έσοδα και συνολική ικανοποίηση πελατών.

Πώς επικοινωνείτε με τους πελάτες;

Σήμερα, οι πελάτες επικοινωνούν σε πολλά κανάλια. Επομένως, είναι σημαντικό να είστε παρόντες και να απαντάτε σε κάθε πλατφόρμα. Για παράδειγμα, ζωντανή συνομιλία, email ή κλήσεις. Αλλά πώς επικοινωνείτε αποτελεσματικά μαζί τους; Εκτός από μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης, που ωφελεί σε μεγάλο βαθμό την επιχείρησή σας, θα πρέπει πάντα να χαιρετάτε τον πελάτη, να συστήνεστε, να αφήνετε τον πελάτη να μιλήσει/να γράφει χωρίς διακοπή, να ζητάτε συγγνώμη αν χρειάζεται και να είστε ευγενικοί.

Γιατί είναι σημαντική η επικοινωνία με τον πελάτη;

Η επιτυχημένη επικοινωνία με τους πελάτες μπορεί να είναι ένας τεράστιος παράγοντας διαφοροποίησης για την επιχείρησή σας. Μπορεί κυριολεκτικά να σας κάνει να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας. Οι πελάτες θέλουν να αισθάνονται ότι ακούγονται και θέλουν να τους εκτιμούν. Η αποτελεσματική και αποδοτική επικοινωνία μπορεί να οικοδομήσει μακροχρόνιες σχέσεις , γεγονός που οδηγεί σε υψηλότερες πωλήσεις επίσης.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo