Οι εταιρείες χρειάζεται να επικοινωνούν με τους πελάτες για διάφορους λόγους. Για να κρατούν ενήμερο και αφοσιωμένο το κοινό τους, οι οργανισμοί χρησιμοποιούν μεγάλο φάσμα καναλιών επικοινωνίας και μεθόδους όπως email, μηνύματα κειμένου, live chat, φωνητικές κλήσεις, κοινωνικά δίκτυα και άλλα.
Οι καινοτόμες λύσεις επικοινωνίας πλατφόρμες cloud που προσφέρουν ενσωματωμένες δυνατότητες, οι οποίες σας επιτρέπουν να παρέχετε ισχυρή, συνεπή και θετική εμπειρία πελάτη. Η παροχή αυτής της συνεπούς εμπειρίας αποτελεί πρόκληση για τις περισσότερες επιχειρήσεις καθώς οι πελάτες γίνονται πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και λιγότερο ανεκτικοί στην κακή εξυπηρέτηση.
Στις μέρες μας, οι πελάτες περιμένουν προσωπική, γρήγορη και κατηρτισμένη εξυπηρέτηση. Ας ρίξουμε μία ματιά σε κάποια βασικά στατιστικά e-commerce και τάσεις από το 2019:
41% των πελατών άλλαξε εταιρεία λόγω έλλειψης προσωπικής επικοινωνίας.
48% των πελατών ξοδεύουν περισσότερα όταν η εμπειρία τους είναι εξατομικευμένη.
Στο 74% των ανθρώπων δεν αρέσει η προβολή άσχετου περιεχομένου.
Για να συνοψίσουμε, η αποτελεσματική διαχείριση επικοινωνίας πελάτη απαιτεί συγκεκριμένες, πελατοκεντρικές επικοινωνίες μέσω των καναλιών που προτιμούν οι πελάτες. Για την παροχή αυτών των εξατομικευμένων, επικεντρωμένων και βελτιστοποιημένων εμπειριών, οι ομάδες που ασχολούνται με την επικοινωνία με πελάτες χρειάζονται προηγμένα εργαλεία.
Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών είναι μια εφαρμογή επικοινωνίας και συνεργασίας που επιτρέπει στις εταιρείες να διαχειρίζονται μεγάλο όγκο εξερχόμενων και εισερχόμενων επικοινωνιών πελατών σε μια σειρά καναλιών. Αποτελεί σημαντικό μέρος των συστημάτων λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών που διασφαλίζει ότι οι επικοινωνίες με τους πελάτες είναι σχετικές, ανταποκρινόμενες, συνεπείς και βασίζονται σε δεδομένα που συλλέγονται από προηγούμενες εμπειρίες.
Το γεμάτο δυνατότητες λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών του LiveAgent είναι σχεδιασμένο για να ενοποιήσει πολυάριθμα κανάλια επικοινωνίας και να εξασφαλίσει την μεταξύ τους συνέπεια. Η όλα σε ένα λύση help desk του LiveAgent προσφέρει στις εταιρείες μία συγκεντρωτική προβολή της διάδρασης με τους πελάτες, διατηρεί ένα καθαρό αρχείο των σχετικών δεδομένων, και ενσωματώνεται απρόσκοπτα με υπάρχουσες λύσεις για επιχειρήσεις και συστήματα που εξασφαλίζουν εξατομίκευση της εμπειρίας πελάτη.
Σύμφωνα με έναν Πρόσφατο Εμπορικό Οδηγό για CCM του Gartner, οι λύσεις CCM χρησιμοποιούνται κυρίως από κλάδους όπως ασφάλειες, τράπεζες, υγεία, και υπηρεσίες κοινής ωφέλειας για να τη δημιουργία επικοινωνιών όπως τιμολόγιο, λογαριασμούς, αλληλογραφία ή ειδοποιήσεις/ενημερώσεις.
Η διαχείριση επικοινωνίας πελατών χρησιμοποιείται ευρέως από οργανισμούς για εμπορικούς σκοπούς και τιμολόγηση, οπότε σαν γενικός κανόνας, το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών συνήθως ανήκει στο εμπορικό τμήμα, και στις ομάδες πωλήσεων και υποστήριξης.
Κατά την επιλογή λογισμικού διαχείρισης επικοινωνίας πελατών, είναι σημαντικό να προσέξετε τα βασικά χαρακτηριστικά που προσφέρει. Το δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών θα πρέπει να σας επιτρέπει να εξατομικεύσετε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί η εταιρεία με τους πελάτες ώστε να μεταφέρετε το κατάλληλο μήνυμα μέσα από το αντίστοιχο κανάλι ανά πάσα στιγμή.
Όταν αναζητάτε την καλύτερη λύση διαχείρισης επικοινωνίας πελατών, να αναμένετε να παρέχει σαφή, άψογη, και συνεπή εμπειρία πελάτη σε όλα τα κανάλια (τηλέφωνο, live chat, email, και κοινωνικά δίκτυα.)
Άλλη σημαντική προϋπόθεση της σύγχρονης εμπορικής δραστηριότητας είναι η λειτουργικότητα με βάση την βελτιστοποίηση διαδικασιών. Πλατφόρμες που βασίζονται σε λύσεις cloud ή και υβριδικές λύνουν αυτό το ζήτημα και μειώνουν τα υψηλά κόστη συντήρησης των παλιότερων ή ιδιόκτητων συστημάτων CCM.
Τα μοντέρνα λογισμικά CCM πρέπει α υποστηρίζουν την εισερχόμενη και εξερχόμενη επικοινωνία, με παράλληλη αποθήκευση του αρχείου πελατών σε ένα μέρος. Οι εταιρείες περιμένουν να μπορούν να βλέπουν και να διαχειρίζονται όλα τα δεδομένα πελατών από μία, εύκολα προσβάσιμη, και βολική τοποθεσία.
Το LiveAgent προσφέρει μία λύση πλήρη δυνατοτήτων, σχεδιασμένη για τη διαχείριση επικοινωνιών πελατών. Με τη χρήση του LiveAgent, η ομάδα σας θα είναι καλά εξοπλισμένη για να εκκινεί, να κατανέμει, και να παρακολουθεί τις επικοινωνίες. Η προηγμένη τεχνολογικά πλατφόρμα διαχείρισης επικοινωνίας πελατών παρέχει μία εξατομικευμένη εμπειρία που ενσωματώνεται απρόσκοπτα στις υπάρχουσες εφαρμογές και συστήματα για επιχειρήσεις. Αν αναζητάτε το κορυφαίο λογισμικό top ccm για να βελτιώσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών, δοκιμάστε το LiveAgent. Με το ισχυρό πακέτο δυνατοτήτων του που σχεδιάστηκε για να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας ενός τηλεφωνικού κέντρου, το LiveAgent είναι το περισσότερο αξιολογημένο και #1 σε κατάταξη λογισμικό για help desk και μικρές επιχειρήσεις το 2020.
Σε συνέχεια των παραπάνω δυνατοτήτων, ένα εξαιρετικό λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει ισχυρά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου και στατιστικά αφοσίωσης πελατών. Δείτε περισσότερες σημαντικές δυνατότητες που θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα ισχυρό λογισμικό CCM πατώντας στο παρακάτω κουμπί.
Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν να χρησιμοποιούν μία λύση CCM με ενσωματωμένη λειτουργία δημιουργίας και διαχείρισης βασικών στοιχείων περιεχομένου εντός των επικοινωνιών τους. Οι περισσότερες προηγμένες λύσεις CCM σήμερα παρέχουν ισχυρές δυνατότητες δημιουργίας και επεξεργασίας περιεχομένου που επιτρέπουν στους μη τεχνολογικά εξοικειωμένους χρήστες να ενημερώνουν τις επικοινωνίες χωρίς επιπτώσεις στην ποιότητα και τον χρόνο.
Τα στατιστικά στοιχεία είναι βασικό χαρακτηριστικό ενός λογισμικού διαχείρισης επικοινωνίας πελατών επειδή επιτρέπει στις εταιρείες να συγκεντρώνουν μετρήσεις σχετικά με βασικές εμπορικές λειτουργίες (κανάλια με τη μεγαλύτερη απόκριση, όγκος ticket, ποσοστά επίλυσης, κόστος ανά επαφή). Αυτά τα στοιχεία προσφέρουν στις επιχειρήσεις έξυπνη πληροφόρηση με βάση τα δεδομένα για να υποστηρίξουν την ανάπτυξη των εσόδων και των κερδών.
Διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
Η διαχείριση περιεχομένου εστιάζει στη δημιουργία και οργάνωση ψηφιακού περιεχομένου, ενώ η διαχείριση γνώσης στοχεύει στη συλλογή και ανταλλαγή γνώσεων. Και τα δύο είναι ζωτικά για την ανάπτυξη και την καινοτομία.
Το ιδανικό λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Το λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων του LiveAgent σάς επιτρέπει να πραγματοποιείτε εξερχόμενες κλήσεις σε υποψήφιους αγοραστές, υποψήφιους πελάτες ή τρέχοντες πελάτες. Δοκιμάστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και ωθήστε την επιχείρησή σας σε νέα επίπεδα.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email Zoho Mail
Το Zoho Mail προσφέρει ευέλικτη διαχείριση email, με δυνατότητα πολλαπλών λογαριασμών και προώθηση email. Η εφαρμογή είναι εύκολη στη χρήση και προσφέρει εξαιρετική απόκριση.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email Spike
Βελτιώστε την επικοινωνία με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη ποιότητα εξυπηρέτησης και βελτιστοποιημένη απόδοση. Το Spike είναι μια εργαλείο που προσφέρει διαφορετικά πακέτα συνδρομής, με προηγμένες λειτουργίες για επιχειρήσεις.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team