Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών

Η επικοινωνία παίζει βασικό ρόλο plays σε κάθε τομέα μίας επιχείρησης. Με την κατάλληλη διαχείριση, η καινοτόμα επικοινωνία με πελάτες διαμορφώνει την ταυτότητα του brand και συνεισφέρει ισχυρά στις ουσιαστικές και σταθερές σχέσεις με τους πελάτες.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw analyze 17kw

Τί θα πρέπει να γνωρίζετε;

Οι εταιρείες χρειάζεται να επικοινωνούν με τους πελάτες για διάφορους λόγους. Για να κρατούν ενήμερο και αφοσιωμένο το κοινό τους, οι οργανισμοί χρησιμοποιούν μεγάλο φάσμα καναλιών επικοινωνίας και μεθόδους όπως email, μηνύματα κειμένου, live chat, φωνητικές κλήσεις, κοινωνικά δίκτυα και άλλα.

Οι καινοτόμες λύσεις επικοινωνίας πλατφόρμες cloud που προσφέρουν ενσωματωμένες δυνατότητες, οι οποίες σας επιτρέπουν να παρέχετε ισχυρή, συνεπή και θετική εμπειρία πελάτη. Η παροχή αυτής της συνεπούς εμπειρίας αποτελεί πρόκληση για τις περισσότερες επιχειρήσεις καθώς οι πελάτες γίνονται πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και λιγότερο ανεκτικοί στην κακή εξυπηρέτηση.

Γιατί θα πρέπει να χρησιμοποιείτε ένα λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών;

Στις μέρες μας, οι πελάτες περιμένουν προσωπική, γρήγορη και κατηρτισμένη εξυπηρέτηση. Ας ρίξουμε μία ματιά σε κάποια βασικά στατιστικά e-commerce και τάσεις από το 2019:

Smiley face icon

Απώλεια πελάτη

41% των πελατών άλλαξε εταιρεία λόγω έλλειψης προσωπικής επικοινωνίας.

Bag icon

Μεγαλύτερες δαπανές

48% των πελατών ξοδεύουν περισσότερα όταν η εμπειρία τους είναι εξατομικευμένη.

Message icon

Άσχετο περιεχόμενο

Στο 74% των ανθρώπων δεν αρέσει η προβολή άσχετου περιεχομένου.

undraw feeling proud qne1

Γιατί λογισμικό CCM;

Για να συνοψίσουμε, η αποτελεσματική διαχείριση επικοινωνίας πελάτη απαιτεί συγκεκριμένες, πελατοκεντρικές επικοινωνίες μέσω των καναλιών που προτιμούν οι πελάτες. Για την παροχή αυτών των εξατομικευμένων, επικεντρωμένων και βελτιστοποιημένων εμπειριών, οι ομάδες που ασχολούνται με την επικοινωνία με πελάτες χρειάζονται προηγμένα εργαλεία.

Customer communications management software is a communication and collaboration application that enables companies to manage a high volume of outbound and inbound customer communications across a range of channels. It ensures that customer-facing communications are relevant, responsive, consistent, and based on data gathered from past experiences.

Προηγμένο Λογισμικό CCM

Το γεμάτο δυνατότητες λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών του LiveAgent είναι σχεδιασμένο για να ενοποιήσει πολυάριθμα κανάλια επικοινωνίας και να εξασφαλίσει την μεταξύ τους συνέπεια. Η όλα σε ένα λύση help desk του LiveAgent προσφέρει στις εταιρείες μία συγκεντρωτική προβολή της διάδρασης με τους πελάτες, διατηρεί ένα καθαρό αρχείο των σχετικών δεδομένων, και ενσωματώνεται απρόσκοπτα με υπάρχουσες λύσεις για επιχειρήσεις και συστήματα που εξασφαλίζουν εξατομίκευση της εμπειρίας πελάτη.

undraw all the data h4ki
undraw add color 19gv

Ποιος χρησιμοποιεί λογισμικό CCM;

Σύμφωνα με έναν Πρόσφατο Εμπορικό Οδηγό για CCM του Gartner, οι λύσεις CCM χρησιμοποιούνται κυρίως από κλάδους όπως ασφάλειες, τράπεζες, υγεία, και υπηρεσίες κοινής ωφέλειας για να τη δημιουργία επικοινωνιών όπως τιμολόγιο, λογαριασμούς, αλληλογραφία ή ειδοποιήσεις/ενημερώσεις.

Η διαχείριση επικοινωνίας πελατών χρησιμοποιείται ευρέως από οργανισμούς για εμπορικούς σκοπούς και τιμολόγηση, οπότε σαν γενικός κανόνας, το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών συνήθως ανήκει στο εμπορικό τμήμα, και στις ομάδες πωλήσεων και υποστήριξης. 

Βασικά χαρακτηριστικά του καλύτερου λογισμικού CCM

Κατά την επιλογή λογισμικού διαχείρισης επικοινωνίας πελατών, είναι σημαντικό να προσέξετε τα βασικά χαρακτηριστικά που προσφέρει. Το λογισμικό θα πρέπει να σας επιτρέπει να εξατομικεύσετε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί η εταιρεία με τους πελάτες ώστε να μεταφέρετε το κατάλληλο μήνυμα μέσα από το αντίστοιχο κανάλι ανά πάσα στιγμή.

Group 370 icon

Ενοποίηση μεταξύ καναλιών

Όταν αναζητάτε την καλύτερη λύση διαχείρισης επικοινωνίας πελατών, να αναμένετε να παρέχει σαφή, άψογη, και συνεπή εμπειρία πελάτη σε όλα τα κανάλια (τηλέφωνο, live chat, email, και κοινωνικά δίκτυα.)

Cloud icon

Μετάβαση σε υπηρεσίες cloud

Άλλη σημαντική προϋπόθεση της σύγχρονης εμπορικής δραστηριότητας είναι η λειτουργικότητα με βάση την βελτιστοποίηση διαδικασιών. Πλατφόρμες που βασίζονται σε λύσεις cloud ή και υβριδικές λύνουν αυτό το ζήτημα και μειώνουν τα υψηλά κόστη συντήρησης των παλιότερων ή ιδιόκτητων συστημάτων CCM.

Phone icon

Αμφίδρομη επικοινωνία

Τα μοντέρνα λογισμικά CCM πρέπει α υποστηρίζουν την εισερχόμενη και εξερχόμενη επικοινωνία, με παράλληλη αποθήκευση του αρχείου πελατών σε ένα μέρος. Οι εταιρείες περιμένουν να μπορούν να βλέπουν και να διαχειρίζονται όλα τα δεδομένα πελατών από μία, εύκολα προσβάσιμη, και βολική τοποθεσία.

Η προηγμένη λύση για CCM του LiveAgent

Το LiveAgent προσφέρει μία λύση πλήρη δυνατοτήτων, σχεδιασμένη για τη διαχείριση επικοινωνιών πελατών. Με τη χρήση του LiveAgent, η ομάδα σας θα είναι καλά εξοπλισμένη για να εκκινεί, να κατανέμει, και να παρακολουθεί τις επικοινωνίες. Η προηγμένη τεχνολογικά πλατφόρμα διαχείρισης επικοινωνίας πελατών παρέχει μία εξατομικευμένη εμπειρία που ενσωματώνεται απρόσκοπτα στις υπάρχουσες εφαρμογές και συστήματα για επιχειρήσεις. Αν αναζητάτε το κορυφαίο λογισμικό top ccm για να βελτιώσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών, δοκιμάστε το LiveAgent. Με το ισχυρό πακέτο δυνατοτήτων του που σχεδιάστηκε για να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας ενός τηλεφωνικού κέντρου, το LiveAgent είναι το περισσότερο αξιολογημένο και #1 σε κατάταξη λογισμικό για help desk και μικρές επιχειρήσεις το 2020.

support

Δείτε περισσότερα βασικά χαρακτηριστικά

Σε συνέχεια των παραπάνω δυνατοτήτων, ένα εξαιρετικό λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει ισχυρά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου και στατιστικά αφοσίωσης πελατών. Δείτε περισσότερες σημαντικές δυνατότητες που θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα ισχυρό λογισμικό CCM πατώντας στο παρακάτω κουμπί.

help desk no clue about team performance

Ισχυρά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν να χρησιμοποιούν μία λύση CCM με ενσωματωμένη λειτουργία δημιουργίας και διαχείρισης βασικών στοιχείων περιεχομένου εντός των επικοινωνιών τους. Οι περισσότερες προηγμένες λύσεις CCM σήμερα παρέχουν ισχυρές δυνατότητες δημιουργίας και επεξεργασίας περιεχομένου που επιτρέπουν στους μη τεχνολογικά εξοικειωμένους χρήστες να ενημερώνουν τις επικοινωνίες χωρίς επιπτώσεις στην ποιότητα και τον χρόνο.

live chat increase sales

Στατιστικά αφοσίωσης πελατών

Τα στατιστικά στοιχεία είναι βασικό χαρακτηριστικό ενός λογισμικού διαχείρισης επικοινωνίας πελατών επειδή επιτρέπει στις εταιρείες να συγκεντρώνουν μετρήσεις σχετικά με βασικές εμπορικές λειτουργίες (κανάλια με τη μεγαλύτερη απόκριση, όγκος ticket, ποσοστά επίλυσης, κόστος ανά επαφή). Αυτά τα στοιχεία προσφέρουν στις επιχειρήσεις έξυπνη πληροφόρηση με βάση τα δεδομένα για να υποστηρίξουν την ανάπτυξη των εσόδων και των κερδών.

CCM Software FAQ

Τι είναι το Λογισμικό Διαχείρισης Επικοινωνίας Πελατών;

Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών ή σύντομα ccm επιτρέπει στην επιχείρησή σας την αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων των πελατών. Πώς; Το λογισμικό CCM ενοποιεί όλες τε επικοινωνίες σας σε ένα περιβάλλον. Για παράδειγμα, αιτήματα από, Email, Live Chat, Κλήσεις, Forum, SoMe, Γνωσιακή Βάση κλπ. Επιπλέον, οι λειτουργίες της εξυπηρέτησης πελατών βοηθούν τους εκπροσώπους σας να παρέχουν εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Σαν αποτέλεσμα , αυτό μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες σας, του κέρδους, και της ικανοποίησης πελατών.

Πώς επικοινωνείτε με τους πελάτες;

Σήμερα, οι πελάτες επικοινωνούν σε πολλά κανάλια. Συνεπώς, είναι σημαντικό να είστε παρών σε κάθε πλατφόρμα. Για παράδειγμα, Live Chat, Email, ή Calls. Αλλά, πως θα επικοινωνήσετε αποτελεσματικά μαζί τους; Εκτός από μία λύση για help desk, που ωφελεί σε μεγάλο βαθμό την επιχείρησή σας, θα πρέπει πάντα να χαιρετάτε τον πελάτη, να συστήνεστε, να αφήσετε τον πελάτη να μιλήσει/γράψει χωρίς διακοπή, να απολογηθείτε αν χρειάζεται, και να είστε ευγενικοί.

Γιατί είναι σημαντική η επικοινωνία με τους πελάτες;

Η επιτυχής επικοινωνία με τους πελάτες μπορεί να αποτελέσει σημαντικό σημείο για να ξεχωρίσει η επιχείρησή σας. Μπορεί κυριολεκτικά να σας διαχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Οι πελάτες θέλουν να ακουστούν και να αισθανθούν ότι τους εκτιμάτε. Η αποτελεσματική και επικοινωνία μπορεί να χτίσει μακροχρόνιες σχέσεις, που επίσης αποδίδουν περισσότερες πωλήσεις.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo