Βελτιώστε τη ροή εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου με τη λειτουργία επανάκλησης

Βελτιώστε τη ροή εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου με τη λειτουργία επανάκλησης

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Τελευταία τροποποίηση την July 6, 2022 σε 9:40 pm

Το LiveAgent ξεκινά με τη λειτουργία αυτόματης επανάκλησης. Εάν ενσωματώσετε τη λειτουργία, οι πελάτες σας θα μπορούν να ζητούν μια αυτόματη επανάκληση αντί να πρέπει να περιμένουν σε αναμονή όταν η γραμμή σας είναι απασχολημένη, όταν οι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών δεν είναι διαθέσιμοι για να απαντήσουν σε μια κλήση ή απλά όταν δεν θέλουν να περιμένουν σε αναμονή.

Πώς λειτουργεί η αυτόματη λειτουργία επανάκλησης;

Ως χρήστης του LiveAgent, μπορείτε να ενσωματώσετε τη λειτουργία επανάκλησης στο μενού IVR.

Μόλις ο καλών ζητήσει επανάκληση, η κλήση θα τερματιστεί αμέσως. Ωστόσο, το LiveAgent θα διατηρήσει τον αριθμό τηλεφώνου του καλούντος και θα τον διατηρήσει στην ουρά καλούντων. Όταν ο αριθμός τηλεφώνου φτάσει στο μπροστινό μέρος της ουράς, το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό τηλεφώνου του καλούντος και θα τον συνδέσει με έναν καθορισμένο αντιπρόσωπο υποστήριξης.

αυτοματοποιημένη επανάκληση
Αυτοματοποιημένη επανάκληση

Οφέλη των αυτοματοποιημένων επανακλήσεων

Η εφαρμογή αυτοματοποιημένων επανακλήσεων στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να:

  • Αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών
  • Μειώσει την προσπάθεια των πελατών
  • Μειώσει τον αριθμό των χαμένων κλήσεων
  • Συντομεύσει τις ουρές κλήσεων
  • Παρουσιάσει περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων
  • Αυξήσει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων
  • Δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τηλεφωνικό σας κέντρο

Γιατί πρέπει να ενσωματώσω τη λειτουργία επανάκλησης στο IVR μου;

Σύμφωνα με μια μελέτη από το Software Advice, έναν αξιόλογο ιστότοπο αναθεώρησης λογισμικού, περισσότερο από το 63% των πελατών προτιμούν τις επιλογές επανάκλησης αντί να περιμένουν στην αναμονή. Επιπλέον, η μελέτη αποκάλυψε ότι οι πελάτες είναι πρόθυμοι να περιμένουν σε αναμονή έως και 5 λεπτά πριν κλείσουν το τηλέφωνο.

Η εικόνα είναι ευγενική προσφορά της Software Advice

Εάν η επιχείρησή σας κατακλύζεται συχνά από εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις, είναι πιθανό οι χρόνοι αναμονής σας να είναι πολύ μεγαλύτεροι από 5 λεπτά. Αυτό θα μπορούσε ρεαλιστικά να έχει ως αποτέλεσμα χαμένες ευκαιρίες πωλήσεων, απογοήτευση πελατών, ακόμη και απώλεια πελατών.

Ως εκ τούτου, η εφαρμογή μιας επιλογής επανάκλησης μπορεί να είναι ένας μεγάλος συμβιβασμός που απαιτεί πολύ λίγη προσπάθεια από τον πελάτη. Οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν επανάκληση με σιγουριά, γνωρίζοντας ότι η θέση τους στην ουρά είναι ασφαλής και ότι η επανάκληση επίκειται. Αυτό τους επιτρέπει να συνεχίσουν τη μέρα τους και εξαλείφει κάθε απογοήτευση των πελατών.

Πώς μπορώ να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ τη δυνατότητα;

Για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία επανάκλησης IVR, πρέπει να συνδέσετε έναν αριθμό τηλεφώνου VoIP στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Μόλις συνδεθεί, πρέπει να δημιουργήσετε ένα σενάριο IVR και να ανεβάσετε μηνύματα IVR. Για να δείτε έναν πλήρη οδηγό ρύθμισης IVR, ανατρέξτε σε αυτό το άρθρο.

Στη συνέχεια, πρέπει να προσθέσετε το σενάριο επανάκλησης στο σενάριο IVR ακολουθώντας αυτόν τον οδηγό. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην αποθήκευση και δοκιμάστε τη λειτουργία καλώντας τον αριθμό τηλεφώνου που είναι ενσωματωμένος στον λογαριασμό σας στο LiveAgent.

Ακούστε τις προτροπές του μενού ΔΦΑ και πατήστε τον αριθμό του πληκτρολογίου που ζητήσατε (όπως “Πατήστε 4 για να ζητήσετε επανάκληση”). Η κλήση σας θα πρέπει να τερματιστεί αμέσως και θα πρέπει να αρχίσει να χτυπάει μέσα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent έως ότου κάποιος αντιπρόσωπος λάβει την κλήση. Μόλις παραληφθεί, το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό σας, δημιουργώντας μια επανάκληση.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη λειτουργία επανάκλησης;

Εάν ενδιαφέρεστε και θέλετε να μάθετε περισσότερα, ανατρέξτε στη σελίδα λογισμικού αυτόματης επανάκλησης ή ρίξτε μια ματιά σε ορισμένες μοναδικές μελέτες περίπτωσης επανάκλησης στη σελίδα με τις δυνατότητες επανάκλησης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.