Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης

Δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους με λογισμικό αυτόματης επανάκλησης.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Αυτόματη επιστροφή κλήσης για τους πελάτες σας

Δώστε στους πελάτες σας την επιλογή να ζητήσουν αυτόματη επιστροφή κλήσης αν η γραμμή είναι απασχολημένη, αν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι εκπρόσωποι να απαντήσουν στην κλήση τους, ή αν απλά επιθυμούν να κληθούν αργότερα. 
Το σύστημα προτεραιότητας της επιστροφής κλήσης αποθηκεύει τη σειρά του πελάτη και τον καλεί αυτόματα όταν είναι πρώτος στην ουρά. Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη με το λογισμικό επιστροφής κλήσης, σήμερα.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου με έξυπνη λειτουργία επιστροφής κλήσης

Το λογισμικό για τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent προσφέρει λειτουργία επιστροφής κλήσης σαν τμήμα της δυνατότητας IVR (διαδραστικής φωνητικής απόκρισης) . Αντί να περιμένουν σε αναμονή, οι πελάτες σας μπορούν να ζητούν επιστροφή κλήσης με το πάτημα ενός κουμπιού. Δεν υπάρχει λόγος αναμονής ή ανησυχίας ότι θα χάσουν τη σειρά τους. Το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον πελάτη μόλις έρθει η σειρά του.

Τα οφέλη του λογισμικού επανάκλησης

Empower customers with self-service

Με την επιστροφή κλήσης κατά προτεραιότητα του LiveAgent, οι εκπρόσωποί σας δεν θα χρειάζεται να παρακολουθούν τα αιτήματα επιστροφής κλήσης χειροκίνητα. Η ενσωματωμένη λειτουργία ACD (αυτόματη κατανομή κλήσεων) λειτουργεί σε συνεργασία με το ισχυρό σύστημα IVR και συγκρατεί τον τηλεφωνικό αριθμό του καλούντα και τη θέση του στη σειρά, εκτός του ότι καλεί τον αριθμό αναθέτοντας την κλήση στον αντίστοιχο εκπρόσωπο.

Business woman walking and holding a mobile phone

Δώστε στους πελάτες σας την επιλογή να λάβουν επιστροφή κλήσης από την ομάδα του κέντρου επικοινωνίας σας αντί να περιμένουν στην αναμονή. Με το να σέβεστε το χρόνο τους, μειώσετε τις αναπάντητες κλήσεις και θα δείτε συνολική αύξηση ικανοποίησης των πελατών.

Definition of good customer service

Οι πελάτες περιμένουν μία απρόσκοπτη εμπειρία κάθε φορά που επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών. Δίνοντας τους την επιλογή αυτόματης επιστροφής κλήσης, τους προσφέρετε μία εμπειρία χωρίς προβλήματα. Ελαττώστε την προσπάθεια που καταβάλλει ο πελάτης σήμερα βελτιώνοντας την ικανοποίηση πελάτη και την αφοσίωση στην επωνυμία σας.

Πως λειτουργεί η αυτόματη επιστροφή κλήσης;

Για να ξεκινήσετε τη χρήση της υπηρεσίας επιστροφής κλήσης, απλά δημιουργήστε ένα IVR script που περιλαμβάνει την επιλογή της επιστροφής κλήσης.

Customer support agent chatting live with client

Οικονομικό λογισμικό επιστροφής κλήσης

Το λογισμικό επιστροφής κλήσης είναι μία οικονομική επιλογή για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Με την αυτόματη επιστροφή κλήσης, απαιτούνται λιγότεροι εκπρόσωποι για την απάντηση των κλήσεων, καθώς ο όγκος των κλήσεων δεν θα είναι εξ ίσου μεγάλος.

Η αυτόματη επιστροφή κλήσης δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες για πωλήσεις

Μην χάσετε τις ευκαιρίες πιθανών πωλήσεων επειδή δεν μπορούν να επικοινωνήσουν οι πελάτες μαζί σας. Με την αυτόματη επιστροφή κλήσης, οι πελάτες σας είναι λιγότερο πιθανό να εκνευριστούν και να τερματίσουν την κλήση. Δίνοντάς τους την ευκαιρία να ζητήσουν αυτόματη επιστροφή κλήσης, μπορείτε να κάνετε περισσότερες πωλήσεις και να βελτιώσετε ταυτόχρονα την ικανοποίηση πελατών.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Περισσότερες πληροφορίες και στατιστικά χρήσης

Συγκεντρώστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία που παρέχετε. Οι ισχυρές δυνατότητες αναφοράς μας σας προσφέρουν στατιστικά για το εικονικό τηλεφωνικό κέντρο σας μεταξύ των οποίων αναπάντητες και απαντημένες κλήσεις, διάρκεια κλήσεων, εκπρόσωποι που ανατέθηκαν, και άλλα.  Με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent, υπάρχουν ατελείωτες επιλογές αναφορών. Διαχωρίστε τα δεδομένα ανά μέρα, εβδομάδα, μήνα, ή χρονικό διάστημα της επιλογής σας και δημιουργήστε ένα διάγραμμα ή πίνακα που καλύπτει τις ανάγκες σας. Όσο καλύτερα καταρτισμένοι είστε σχετικά με την υπηρεσία που παρέχετε, τόσο περισσότερο μπορείτε να βελτιώσετε ην ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών.

Χαρακτηριστικά λογισμικού επιστροφή κλήσης

Customer service automated callback by LiveAgent

Η λειτουργία αυτόματης επιστροφής κλήσης του LiveAgent κρατάει τη θέση του πελάτη σας στη σειρά. Μπορεί να τερματίσει την κλήση γνωρίζοντας ότι ο αριθμός τους κρατήθηκε, η σειρά τους είναι ασφαλής, και η επιστροφή κλήσης θα είναι άμεση.

Live chat for business by LiveAgent

Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μας προσφέρει μια ενοποιημένη επιφάνεια εργασίας εκπροσώπου με όλα τα κανάλια. Με το LiveAgent, οι εκπρόσωποί σας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα από τα διαφορετικά κανάλια (κοινωνικά δίκτυα, live chat, email, τηλέφωνο) από το ίδιο περιβάλλον.

LiveAgent Time Rules Overview

Ορίστε κανόνες αυτοματισμού για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα και τη ροή εργασίας των εκπροσώπων σας. Οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αυτόματη αποστολή emails, την προσθήκη ετικετών (επιστροφής κλήσης) σε tickets, και άλλα.

Call routing in LiveAgent

Το λογισμικό επιστροφής κλήσεων του LiveAgent είναι εξοπλισμένο με τη λειτουργία ΑΔΚ για να εξασφαλίσει μεταφορές κλήσεων χωρίς προβλήματα και κορυφαία εμπειρία πελάτη. Η λειτουργία ACD δρομολογεί αυτόματα του καλούντες στον κατάλληλο εκπρόσωπο/τμήμα με βάση τη διαθεσιμότητα, την προτεραιότητα ή με τυχαία ανάθεση.

IVR

Το διαδικτυακό τηλεφωνικό κέντρο με είναι εξοπλισμένο με ένα ισχυρό σύστημα ΔΦΑ που είναι έτοιμο να εκτελέσει σύνθετες ροές IVR. Το σύστημα IVR είναι εύκολο στη χρήση για τους αρχάριους, αλλά αρκετά ισχυρό για ικανοποιήσει τις ανάγκες ενός επαγγελματικού τηλεφωνικού κέντρου.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Το σύστημα αυτόματης επιστροφής κλήσης του LiveAgent σας απαλλάσσει από τα βάρη, εξασφαλίζοντας ότι οι εκπρόσωποι μπορούν να συνεχίσουν να απαντούν σε κλήσεις χωρίς διακοπή. Όταν ένας πελάτης ζητήσει επιστροφή κλήσης και έρθει η σειρά του, το σύστημα θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό του και θα τον συνδέσει με τον κατάλληλο εκπρόσωπο.

Call recording by LiveAgent

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent καταγράφει αυτόματα κάθε εισερχόμενη και εξερχόμενη κλήση. Το σύστημα μπορεί να αποθηκεύσει απεριόριστο αριθμό εγγραφών κλήσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διασφάλιση ποιότητας, εκπαίδευση, ομαλή παράδοση εισιτηρίων ή νομικούς σκοπούς.

LiveAgent's Ticket Customer insights - CRM

Η προβολή υβριδικών ticket του LiveAgent εξασφαλίζει ότι οι εκπρόσωποι μπορούν να ακολουθήσουν την πορεία επίλυσης του προβλήματος ενός πελάτη σε πολλά κανάλια ενώ παραμένουν στην ίδια ροή ticket. Οι ροές υβριδικών ticket βοηθούν τους εκπροσώπους να δίνουν χρήσιμες και προσωποποιημένες απαντήσεις που βοηθούν στην βελτίωση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη.

Δείτε τι μπορεί να κάνει για εσάς το αυτόματο λογισμικό επιστροφής κλήσεων

Απολαύστε μία δωρεάν δοκιμή 30 ημερών του LiveAgent για να διαπιστώσετε τι μπορεί να κάνει η διαδικτυακή μας λύση για τηλεφωνικό κέντρο για την επιχείρησή σας και την υποστήριξη των πελατών σας, τις πωλήσεις και την ομάδα marketing.

3,000+ αξιολογήσης Capterra GetApp G2 Crowd

Προσφέρουμε πολλά περισσότερα από ένα λογισμικό αυτόματης επιστροφής κλήσης

Εκτός από ένα πλήρες λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, το LiveAgent συγκεντρώνει όλες τις υπηρεσίες στην εξυπηρέτηση πελατών.

LiveAgent helpdesk tour

Συνδέστε όλους τους λογαριασμούς των κοινωνικών σας δικτύων με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μας για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα των εκπροσώπων και να διατηρήσετε ασφαλή τα δεδομένα των πελατών σας. Το λογισμικό για help desk του LiveAgent ενσωματώνεται με το Instagram, το Twitter, το Facebook, το Facebook Messenger, και το Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

Το λογισμικό για helpdesk του LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο live chat της αγοράς. Απολαύστε προηγμένες δυνατότητες όπως προληπτικές προσκλήσεις chat, φόρμα επικοινωνίας εκτός σύνδεσης, φόρμα προ συνομιλίας, καθώς και προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο που σας επιτρέπει να βλέπετε τι πληκτρολογεί ο πελάτης στο chat προτού πατήσει αποστολή. Οι δυνατότητες του live chat του LiveAgent θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την αφοσίωση του πελάτη, να αυξήσετε τις πωλήσεις, και ταυτόχρονα να ενισχύσετε την υποστήριξη πελατών.

LiveAgent helpdesk tour

Συγκεντρώστε όλα τα αιτήματα πελατών σε ένα κεντρική πολυκάναλη επιφάνεια εργασίας με το λογισμικό ticketing. Αναθέστε tickets σε διαφορετικά τμήματα και εκπροσώπους, και οργανώστε κάθε αίτημα με βάση τις ετικέτες, την προτεραιότητα, ή την ημερομηνία λήψης. Δείτε την πορεία της επίλυσης κάθε προβλήματος πελάτη από την αρχή ως το τέλος, σε διάφορα κανάλια υποστήριξης με πλούσια σε περιεχόμενο μορφή με την ροή υβριδικών ticket.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Δημιουργήστε και διαμορφώστε τη δική σας γνωσιακή βάση χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή WYSIWYG (What You See Is What You Get). Βελτιώστε την ικανοποίηση πελατών παρέχοντας στους πελάτες σας εργαλεία αυτοβοήθειας όπως άρθρα οδηγιών, ενότητα Συχνών Ερωτήσεων, ή κοινοτικά forums.

Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τη λύση ουράς επανάκλησης

Το διαδικτυακό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent προσφέρει πολλά περισσότερα από επιστροφή κλήσης.

Person drafting the integration flow

Το λογισμικό LiveAgent helpdesk είναι γεμάτο με περισσότερες από 200 χρήσιμες λειτουργίες που θα σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε την ροή εργασίας των εκπροσώπων σας και να μην χρειάζεται να κάνετε εικασίες κατά την εξυπηρέτηση πελατών. Βελτιώστε την απόδοση των εκπροσώπων σας σήμερα με το LiveAgent.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μας είναι σχεδιασμένου να λειτουργεί σωστά με άλλες εφαρμογές. Ενσωματώστε τις αγαπημένες σας με το λογισμικό του τηλεφωνικού μας κέντρου για να επιτύχετε την μέγιστη αποτελεσματικότητα από μεριάς των εκπροσώπων, καθώς και να έχετε γενική εικόνα του πλήρους προφίλ κάθε πελάτη με τις προηγούμενες αγορές και επικοινωνίες με την επιχείρησή σας.

Person speaking multiple languages

Ο βασικός μας στόχος είναι η επιτυχία. Η υποστήριξη πελατών του LiveAgent είναι διαθέσιμη 24/7, 365 το χρόνο σε πολλά κανάλια επικοινωνίας όπως Twitter, Facebook, Instagram, email, live chat, και πύλη πελατών, ή τηλέφωνο. Επικοινωνήστε μαζί μας όποτε μας χρειαστείτε, και θα χαρούμε να βοηθήσουμε. Επίσης προσφέρουμε υποστήριξη σε πολλές γλώσσες, αν τη χρειαστείτε.

Agents building customer support portal

Ατελείωτες επιλογές διαμόρφωσης

Το λογισμικό επιστροφής κλήσης του LiveAgent κατασκευάστηκε με βάση ευελιξία, την δυνατότητα προσαρμογής, και την ομαδική συνεργασία. Επειδή κάθε επιχείρηση (ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου) έχει διαφορετικές ανάγκες, το κέντρο επικοινωνίας μας είναι πλήρως προσαρμόσιμο. Το λογισμικό μας μπορεί να διαμορφωθεί για ενέργειες κάθε μεγέθους και σκοπού, είτε ειδικεύεστε στην εξυπηρέτηση μέσω εισερχόμενων κλήσεων, στις εξερχόμενες πωλήσεις, ή και τα δύο. Οι επαγγελματίες σύμβουλοί μας ή το τεχνικό μας προσωπικό μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε την αποτελεσματικότερη, λύση λογισμικού που θα ταιριάζει στις ανάγκες σας.  Είτε είστε στον τομέα της υγείας, της φιλοξενίας, του λογισμικού ως υπηρεσία (SaaS), της αυτοκίνησης, του e-commerce, ή στον κλάδο της εκπαίδευσης, το LiveAgent μπορεί να διαμορφωθεί για να ταιριάξει στις ανάγκες σας.

LiveAgent προηγμένη, προσιτή και εύκολη στη χρήση λύση ουράς επανάκλησης​

Security lock and badge

Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι σύμφωνο με το GDPR, Επαληθευμένο από Google OAuth, με HTTPS κρυπτογράφηση, και αποθηκεύει δεδομένα πελατών σε εγκαταστάσεις συμβατές με Tier-III+ ή IV ή PCI DSS, SSAE-16, ή ISO 27001.

Person organizing information into tickets

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του λειτουργεί σε cloud. Αποκτήστε καθημερινή και εύκολη πρόσβαση στις ισχυρές δυνατότητες επιστροφής κλήσης του κέντρου επικοινωνίας σας.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Το πολυκάναλο λογισμικό μας για τηλεφωνικό κέντρο έχει κερδίσει περισσότερα από 20 βραβεία μονάχα το 2020, λόγω της πολυκάναλης δυνατότητάς του, το ισχυρό ενσωματωμένο CRM, και τις προηγμένες ενσωματώσεις του CRM. Ανακαλύψτε σήμερα πως το LiveAgent μεταβαίνει ομαλά από το ένα κανάλι στο άλλο.

Customer support agent chatting live with client

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent προσφέρεται με freemium μοντέλο χρέωσης. Προσφέρουμε δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου και προηγμένη χρεώσιμη έκδοση που περιλαμβάνει αυτόματη επιστροφή κλήσης. Το χρεώσιμο λογισμικό μας προσφέρεται σε προσιτή τιμή. Πληρώστε λιγότερα και αποκτήστε περισσότερα με το LiveAgent σήμερα.

Προσφέρετε εξατομικευμένη εμπειρία

Δώστε στους πελάτες σας την επιλογή να επικοινωνούν μαζί σας στο κανάλι υποστήριξης της επιλογής τους. Είτε πρόκειται για live chat, email, φωνή, video, κοινωνικά δίκτυα, ή διαδικτυακή συνομιλία, το LiveAgent είναι έτοιμο να προσφέρει την απρόσκοπτη εμπειρία πελατών που αναμένουν οι πελάτες σας. Προσφέρετε εξαιρετικά εξατομικευμένη, καταρτισμένη και πλούσια σε περιεχόμενο υπηρεσία με το σύστημα επιστροφής κλήσης και απολαύστε καλύτερες και μακροβιότερες σχέσεις με τους πελάτες σας, υψηλότερη ικανοποίηση πελατών, βελτιωμένη αφοσίωση και περισσότερες ευκαιρίες για πώληση.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Παρέχετε απαράμιλλη υπηρεσία με το λογισμικό επιστροφής κλήσης LiveAgent

Δοκιμάστε το βραβευμένο λογισμικό επιστροφής κλήσης για πολυκάναλη υποστήριξη πελατών. Δοκιμάστε τις ισχυρές ενσωματώσεις IVR και CRM για να ανακαλύψετε πως μπορείτε να προσφέρετε απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη σε όλα τα κανάλια υποστήριξης. Ζητήστε μία επίδειξη, ή ξεκινήστε μία δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να δείτε όσα έχει να προσφέρει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent.

Τι σκέφτονται οι πελάτες μας;

Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό επιστροφής κλήσης
Σκέφτεστε το CloudTalk για την υποστήριξη πελατών του τηλεφωνικού σας κέντρου; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Αξιολόγηση τηλεφωνικού κέντρου CloudTalk

Το LiveAgent παρέχει λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και επικοινωνίας με πελάτες. Προσφέρει εναλλακτικές λ

Ένα λογισμικό help desk είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της εξυπηρέτησης πελατών σας. Η κύρια υποστήριξη του λογισμικού help desk είναι να σας βοηθήσει να διορθώσετε και να επιλύσετε προβλήματα πελατών. Δείτε περισσότερα.

Υποστήριξη helpdesk

Η υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες μέσω προσαρμοσμένων widget επαφών αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών. Οι ειδικοί του χώρου στα επίπεδα 4 παρέχουν υψηλής ποιότητας υποστήριξη.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το HelpCrunch;

LiveAgent είναι μια επαγγελματική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει λογισμικό VoIP, τηλεφωνικά συστήματα, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και άλλα. Περιλαμβάνει επίσης συστήματα διαχείρισης παραπόνων, πύλες πελατών και διαχείριση email. Η εταιρεία προσφέρει ένα πρόγραμμα συνεργατών και έχει βραβευθεί για την ποιότητα των υπηρεσιών της. Οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν μια δωρεάν δοκιμή με το LiveAgent.

Το LiveAgent είναι ένα ευέλικτο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνει την υποστήριξη για επιχειρήσεις. Ρίξτε μια ματιά σε αυτήν την κριτική σχετικά με το πώς οι δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου μπορούν να είναι επωφελείς για εσάς.

Αξιολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent

Η διεπαφή LiveAgent προσφέρει εύκολη ενσωμάτωση και καθαρή λειτουργικότητα. Η εφαρμογή είναι ελκυστική και παρέχει πλούσια χρώματα και ειδοποιήσεις.

Το διαδικτυακό help desk, εν συντομία WHD είναι μια τεχνολογία που παρέχει ένα help desk – διαχείριση καρτελών. Επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών τους εύκολη

Διαδικτυακό helpdesk

Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και τηλεφωνικά συστήματα VoIP. Παρέχει εκπαίδευση, ιστολόγιο και πρότυπα διαδικτυακά σεμινάρια.

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό. Βελτιώστε το μάρκετινγκ με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent.

Θέλετε να βελτιώσετε τη φήμη του μάρκετινγκ;

Η δημιουργία μιας καλής πρώτης εντύπωσης στο διαδίκτυο βελτιώνει τις προσπάθειες μάρκετινγκ και πωλήσεων. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης βοηθάει στην παρακολούθηση και βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x