Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης

Δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους με λογισμικό αυτόματης επανάκλησης.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Αυτόματη επιστροφή κλήσης για τους πελάτες σας

Δώστε στους πελάτες σας την επιλογή να ζητήσουν αυτόματη επιστροφή κλήσης αν η γραμμή είναι απασχολημένη, αν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι εκπρόσωποι να απαντήσουν στην κλήση τους, ή αν απλά επιθυμούν να κληθούν αργότερα. 

Το σύστημα προτεραιότητας της επιστροφής κλήσης αποθηκεύει τη σειρά του πελάτη και τον καλεί αυτόματα όταν είναι πρώτος στην ουρά.

Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη με το λογισμικό επιστροφής κλήσης, σήμερα.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου με έξυπνη λειτουργία επιστροφής κλήσης

Το λογισμικό για τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent προσφέρει λειτουργία επιστροφής κλήσης σαν τμήμα της δυνατότητας IVR (διαδραστικής φωνητικής απόκρισης) . Αντί να περιμένουν σε αναμονή, οι πελάτες σας μπορούν να ζητούν επιστροφή κλήσης με το πάτημα ενός κουμπιού.

Δεν υπάρχει λόγος αναμονής ή ανησυχίας ότι θα χάσουν τη σειρά τους. Το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον πελάτη μόλις έρθει η σειρά του.

Τα οφέλη της επιστροφής κλήσης

Λογισμικό επιστροφής κλήσης

Με την επιστροφή κλήσης κατά προτεραιότητα του LiveAgent, οι εκπρόσωποί σας δεν θα χρειάζεται να παρακολουθούν τα αιτήματα επιστροφής κλήσης χειροκίνητα. Η ενσωματωμένη λειτουργία ACD (αυτόματη κατανομή κλήσεων) λειτουργεί σε συνεργασία με το ισχυρό σύστημα IVR και συγκρατεί τον τηλεφωνικό αριθμό του καλούντα και τη θέση του στη σειρά, εκτός του ότι καλεί τον αριθμό αναθέτοντας την κλήση στον αντίστοιχο εκπρόσωπο.

Business woman walking and holding a mobile phone

Δώστε στους πελάτες σας την επιλογή να λάβουν επιστροφή κλήσης από την ομάδα του κέντρου επικοινωνίας σας αντί να περιμένουν στην αναμονή. Με το να σέβεστε το χρόνο τους, μειώσετε τις αναπάντητες κλήσεις και θα δείτε συνολική αύξηση της ικανοποίησης πελατών.

Definition of good customer service

Οι πελάτες περιμένουν μία απρόσκοπτη εμπειρία κάθε φορά που επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών. Δίνοντας τους την επιλογή αυτόματης επιστροφής κλήσης, τους προσφέρετε μία εμπειρία χωρίς προβλήματα. Ελαττώστε την προσπάθεια που καταβάλλει ο πελάτης σήμερα βελτιώνοντας την ικανοποίηση πελάτη και την αφοσίωση στην επωνυμία σας.

Πως λειτουργεί η αυτόματη επιστροφή κλήσης;

Για να ξεκινήσετε τη χρήση της υπηρεσίας επιστροφής κλήσης, απλά δημιουργήστε ένα IVR script που περιλαμβάνει την επιλογή της επιστροφής κλήσης.

Customer support agent chatting live with client

Οικονομικό λογισμικό επιστροφής κλήσης

Το λογισμικό επιστροφής κλήσης είναι μία οικονομική επιλογή για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Με την αυτόματη επιστροφή κλήσης, απαιτούνται λιγότεροι εκπρόσωποι για την απάντηση των κλήσεων, καθώς ο όγκος των κλήσεων δεν θα είναι εξ ίσου μεγάλος.

Η αυτόματη επιστροφή κλήσης δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες για πωλήσεις

Μην χάσετε τις ευκαιρίες πιθανών πωλήσεων επειδή δεν μπορούν να επικοινωνήσουν οι πελάτες μαζί σας. Με την αυτόματη επιστροφή κλήσης, οι πελάτες σας είναι λιγότερο πιθανό να εκνευριστούν και να τερματίσουν την κλήση. Δίνοντάς τους την ευκαιρία να ζητήσουν αυτόματη επιστροφή κλήσης, μπορείτε να κάνετε περισσότερες πωλήσεις και να βελτιώσετε ταυτόχρονα την ικανοποίηση πελατών.

customer service automated callback
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Περισσότερες πληροφορίες και στατιστικά χρήσης

Συγκεντρώστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία που παρέχετε. Οι ισχυρές δυνατότητες αναφοράς μας σας προσφέρουν στατιστικά για το εικονικό τηλεφωνικό κέντρο σας μεταξύ των οποίων αναπάντητες και απαντημένες κλήσεις, διάρκεια κλήσεων, εκπρόσωποι που ανατέθηκαν, και άλλα. 

Με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent, υπάρχουν ατελείωτες επιλογές αναφορών. Διαχωρίστε τα δεδομένα ανά μέρα, εβδομάδα, μήνα, ή χρονικό διάστημα της επιλογής σας και δημιουργήστε ένα διάγραμμα ή πίνακα που καλύπτει τις ανάγκες σας. Όσο καλύτερα καταρτισμένοι είστε σχετικά με την υπηρεσία που παρέχετε, τόσο περισσότερο μπορείτε να βελτιώσετε ην ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών.

Χαρακτηριστικά λογισμικού επιστροφή κλήσης

customer service automated callback

Η λειτουργία αυτόματης επιστροφής κλήσης του LiveAgent κρατάει τη θέση του πελάτη σας στη σειρά. Μπορεί να τερματίσει την κλήση γνωρίζοντας ότι ο αριθμός τους κρατήθηκε, η σειρά τους είναι ασφαλής, και η επιστροφή κλήσης θα είναι άμεση.

Live-chat-for-business-LiveAgent

Επιφάνεια εργασίας εκπροσώπου με πολλά κανάλια

Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μας προσφέρει ενοποιημένη επιφάνεια εργασίας εκπροσώπου με όλα τα κανάλια. Με το LiveAgent, οι εκπρόσωποί σας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα από τα διαφορετικά κανάλια (κοινωνικά δίκτυα, live chat, email, τηλέφωνο) από το ίδιο περιβάλλον.

Ορίστε κανόνες αυτοματισμού για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα και τη ροή εργασίας των εκπροσώπων σας. Οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αυτόματη αποστολή emails, την προσθήκη ετικετών (επιστροφής κλήσης) σε tickets, και άλλα.

Το λογισμικό επιστροφής κλήσεων του LiveAgent είναι εξοπλισμένο με τη λειτουργία ACD για να εξασφαλίσει μεταφορές κλήσεων χωρίς προβλήματα και κορυφαία εμπειρία πελάτη. Η λειτουργία ACD δρομολογεί αυτόματα του καλούντες στον κατάλληλο εκπρόσωπο/τμήμα με βάση τη διαθεσιμότητα, την προτεραιότητα ή με τυχαία ανάθεση.

Το διαδικτυακό τηλεφωνικό κέντρο με είναι εξοπλισμένο με ένα ισχυρό σύστημαIVR που είναι έτοιμο να εκτελέσει σύνθετες ροές IVR. Το σύστημα IVR είναι εύκολο στη χρήση για τους αρχάριους, αλλά αρκετά ισχυρό για ικανοποιήσει τις ανάγκες ενός επαγγελματικού τηλεφωνικού κέντρου.

Inbound and Outbound Call Center Software

Το σύστημα αυτόματης επιστροφής κλήσης του LiveAgent σας απαλλάσσει από τα βάρη, εξασφαλίζοντας ότι οι εκπρόσωποι μπορούν να συνεχίσουν να απαντούν σε κλήσεις χωρίς διακοπή. Όταν ένας πελάτης ζητήσει επιστροφή κλήσης και έρθει η σειρά του, το σύστημα θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό του και θα τον συνδέσει με τον κατάλληλο εκπρόσωπο.

ηχογραφημένων κλήσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για λόγους διασφάλισης ποιότητας, εκπαίδευσης, ομαλής ανάθεσης ticket, ή για νομικούς λόγους.

Η προβολή υβριδικών ticket του LiveAgent εξασφαλίζει ότι οι εκπρόσωποι μπορούν να ακολουθήσουν την πορεία επίλυσης του προβλήματος ενός πελάτη σε πολλά κανάλια ενώ παραμένουν στην ίδια ροή ticket. Οι ροές υβριδικών ticket βοηθούν τους εκπροσώπους να δίνουν χρήσιμες και προσωποποιημένες απαντήσεις που βοηθούν στην βελτίωση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη.

Δείτε τι μπορεί να κάνει για εσάς το αυτόματο λογισμικό επιστροφής κλήσεων

Απολαύστε μία δωρεάν δοκιμή 14 ημερών του LiveAgent για να διαπιστώσετε τι μπορεί να κάνει η διαδικτυακή μας λύση για τηλεφωνικό κέντρο για την επιχείρησή σας και την υποστήριξη των πελατών σας, τις πωλήσεις και την ομάδα marketing.

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Προσφέρουμε πολλά περισσότερα από ένα λογισμικό αυτόματης επιστροφής κλήσης

Εκτός από ένα πλήρες λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, το LiveAgent συγκεντρώνει όλες τις υπηρεσίες στην εξυπηρέτηση πελατών.

tour 01

Συνδέστε όλους τους λογαριασμούς των κοινωνικών σας δικτύων με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μας για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα των εκπροσώπων και να διατηρήσετε ασφαλή τα δεδομένα των πελατών σας. Το λογισμικό για help desk του LiveAgent ενσωματώνεται με το Instagram, το Twitter, το Facebook, το Facebook Messenger, και το Viber.

tour 03

Το λογισμικό για helpdesk του LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο live chat της αγοράς.  Απολαύστε προηγμένες δυνατότητες όπως προληπτικές προσκλήσεις chat, φόρμα επικοινωνίας εκτός σύνδεσης, φόρμα προ συνομιλίας, καθώς και προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο που σας επιτρέπει να βλέπετε τι πληκτρολογεί ο πελάτης στο chat προτού πατήσει αποστολή. Οι δυνατότητες του live chat του LiveAgent θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την αφοσίωση του πελάτη, να αυξήσετε τις πωλήσεις, και ταυτόχρονα να ενισχύσετε την υποστήριξη πελατών.

tour 02

Συγκεντρώστε όλα τα αιτήματα πελατών σε ένα κεντρική πολυκάναλη επιφάνεια εργασίας με το λογισμικό ticketing. Αναθέστε tickets σε διαφορετικά τμήματα και εκπροσώπους, και οργανώστε κάθε αίτημα με βάση τις ετικέτες, την προτεραιότητα, ή την ημερομηνία λήψης. Δείτε την πορεία της επίλυσης κάθε προβλήματος πελάτη από την αρχή ως το τέλος, σε διάφορα κανάλια υποστήριξης με πλούσια σε περιεχόμενο μορφή με την ροή υβριδικών ticket.

What is knowledge base software

Δημιουργήστε και διαμορφώστε τη δική σας γνωσιακή βάση χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή WYSIWYG (What You See Is What You Get). Βελτιώστε την ικανοποίηση πελατών παρέχοντας στους πελάτες σας εργαλεία αυτοβοήθειας όπως άρθρα οδηγιών, ενότητα Συχνών Ερωτήσεων, ή κοινοτικά forums.

Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το σύστημα επιστροφής κλήσης

Το διαδικτυακό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent προσφέρει πολλά περισσότερα από επιστροφή κλήσης.

Το λογισμικό LiveAgent helpdesk είναι γεμάτο με περισσότερες από 200 χρήσιμες λειτουργίες που θα σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε την ροή εργασίας των εκπροσώπων σας και να μην χρειάζεται να κάνετε εικασίες κατά την εξυπηρέτηση πελατών. Βελτιώστε την απόδοση των εκπροσώπων σας σήμερα με το LiveAgent.

Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μας είναι σχεδιασμένου να λειτουργεί σωστά με άλλες εφαρμογές. Ενσωματώστε τις αγαπημένες σας με το λογισμικό του τηλεφωνικού μας κέντρου για να επιτύχετε την μέγιστη αποτελεσματικότητα από μεριάς των εκπροσώπων, καθώς και να έχετε γενική εικόνα του πλήρους προφίλ κάθε πελάτη με τις προηγούμενες αγορές και επικοινωνίες με την επιχείρησή σας.

Ο βασικός μας στόχος είναι η επιτυχία. Η υποστήριξη πελατών του LiveAgent είναι διαθέσιμη 24/7, 365 το χρόνο σε πολλά κανάλια επικοινωνίας όπως Twitter, Facebook, Instagram, email, live chat, και πύλη πελατών, ή τηλέφωνο. Επικοινωνήστε μαζί μας όποτε μας χρειαστείτε, και θα χαρούμε να βοηθήσουμε. Επίσης προσφέρουμε υποστήριξη σε πολλές γλώσσες, αν τη χρειαστείτε.

Agents building customer support portal

Ατελείωτες επιλογές διαμόρφωσης

Το λογισμικό επιστροφής κλήσης του LiveAgent κατασκευάστηκε με βάση ευελιξία, την δυνατότητα προσαρμογής, και την ομαδική συνεργασία. Επειδή κάθε επιχείρηση (ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου) έχει διαφορετικές ανάγκες, το κέντρο επικοινωνίας μας είναι πλήρως προσαρμόσιμο.

Το λογισμικό μας μπορεί να διαμορφωθεί για ενέργειες κάθε μεγέθους και σκοπού, είτε ειδικεύεστε στην εξυπηρέτηση μέσω εισερχόμενων κλήσεων, στις εξερχόμενες πωλήσεις, ή και τα δύο. Οι επαγγελματίες σύμβουλοί μας ή το τεχνικό μας προσωπικό μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε την αποτελεσματικότερη, λύση λογισμικού που θα ταιριάζει στις ανάγκες σας. 

Είτε είστε στον τομέα της υγείας, της φιλοξενίας, του λογισμικού ως υπηρεσία (SaaS), της αυτοκίνησης, του e-commerce, ή στον κλάδο της εκπαίδευσης, το LiveAgent μπορεί να διαμορφωθεί για να ταιριάξει στις ανάγκες σας.

LiveAgent προηγμένο, προσιτό, & εύχρηστο λογισμικό επανάληψης κλήσης

Security lock and badge

Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent είναι σύμφωνο με το GDPR, Επαληθευμένο από Google OAuth, με HTTPS κρυπτογράφηση, και αποθηκεύει δεδομένα πελατών σε εγκαταστάσεις συμβατές με Tier-III+ ή IV ή PCI DSS, SSAE-16, ή ISO 27001.

Person organizing information into tickets

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του λειτουργεί σε cloud. Αποκτήστε καθημερινή και εύκολη πρόσβαση στις ισχυρές δυνατότητες επιστροφής κλήσης του κέντρου επικοινωνίας σας.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Το πολυκάναλο λογισμικό μας για τηλεφωνικό κέντρο έχει κερδίσει περισσότερα από 20 βραβεία μονάχα το 2020, λόγω της πολυκάναλης δυνατότητάς του, το ισχυρό ενσωματωμένο CRM, και τις προηγμένες ενσωματώσεις του CRM. Ανακαλύψτε σήμερα πως το LiveAgent μεταβαίνει ομαλά από το ένα κανάλι στο άλλο.

Customer support agent chatting live with client

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent προσφέρεται με freemium μοντέλο χρέωσης. Προσφέρουμε δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου και προηγμένη χρεώσιμη έκδοση που περιλαμβάνει αυτόματη επιστροφή κλήσης. Το χρεώσιμο λογισμικό μας προσφέρεται σε προσιτή τιμή. Πληρώστε λιγότερα και αποκτήστε περισσότερα με το LiveAgent σήμερα.

Προσφέρετε εξατομικευμένη εμπειρία

Δώστε στους πελάτες σας την επιλογή να επικοινωνούν μαζί σας στο κανάλι υποστήριξης της επιλογής τους.  Είτε πρόκειται για live chat, email, φωνή, video, κοινωνικά δίκτυα, ή διαδικτυακή συνομιλία, το LiveAgent είναι έτοιμο να προσφέρει την απρόσκοπτη εμπειρία πελατών που αναμένουν οι πελάτες σας.

Προσφέρετε εξαιρετικά εξατομικευμένη, καταρτισμένη και πλούσια σε περιεχόμενο υπηρεσία με το σύστημα επιστροφής κλήσης και απολαύστε καλύτερες και μακροβιότερες σχέσεις με τους πελάτες σας, υψηλότερη ικανοποίηση πελατών, βελτιωμένη αφοσίωση και περισσότερες ευκαιρίες για πώληση.

crm integrations
Live-chat-for-business-LiveAgent

Παρέχετε απαράμιλλη υπηρεσία με το λογισμικό επιστροφής κλήσης LiveAgent

Δοκιμάστε το βραβευμένο λογισμικό επιστροφής κλήσης για πολυκάναλη υποστήριξη πελατών. Δοκιμάστε τις ισχυρές ενσωματώσεις IVR και CRM για να ανακαλύψετε πως μπορείτε να προσφέρετε απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη σε όλα τα κανάλια υποστήριξης. Ζητήστε μία επίδειξη, ή ξεκινήστε μία δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να δείτε όσα έχει να προσφέρει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent.

Τι σκέφτονται οι πελάτες μας;

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Ποια είναι η λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου;

Η κύρια λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου είναι να επιτρέπει στους πελάτες να καλούν επιχειρήσεις με οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχετικά με προϊόντα, πολιτικές, επιστροφές, λειτουργικότητα, αντιμετώπιση προβλημάτων ή σχόλια.

Τι είναι η αυτόματη επιστροφή κλήσης;

Η λειτουργία αυτόματης επιστροφής κλήσης είναι μια λειτουργία τηλεφωνίας υπολογιστή που επιτρέπει στους καλούντες να ζητήσουν μια επανάκληση εάν η γραμμή είναι απασχολημένη, εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι εκπρόσωποι να απαντήσουν την κλήση τους, ή εάν θέλουν απλώς να κληθούν αργότερα.

Είναι οι αυτόματη επιστροφή κλήσης σημαντικό χαρακτηριστικό;

Η εφαρμογή της λειτουργίας αυτόματης επιστροφής κλήσης στο λογισμικό του εικονικού τηλεφωνικού κέντρου θα σας επιτρέψει να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Η ενεργοποίηση της δυνατότητας επανάκλησης δηλώνει ότι εκτιμάτε τον χρόνο του πελάτη σας, κάτι που επιθυμούν περισσότερο οι πελάτες.

Πόσο κοστίζει το λογισμικό επιστροφής κλήσης;

Το κόστος του λογισμικού επιστροφής κλήσης ποικίλλει. Ωστόσο, η λειτουργία επανάκλησης συνήθως υπάρχει σε ένα σύστημα όλα-σε-ένα. Για παράδειγμα, λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου ή help desk. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με περισσότερες από 180 λειτουργίες, μεταξύ των οποίων επιστροφή κλήσης. Η τιμή για μία πλήρη λύση full help desk είναι $39 τον μήνα για κάθε εκπρόσωπο.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε λειτουργία επιστροφής κλήσης;

Η λειτουργία επιστροφής κλήσης χρησιμοποιείται κυρίως από εταιρείες με μεγάλο όγκο αιτημάτων πελατών. Αφού οι πελάτες επιθυμούν άμεσες απαντήσεις, η επιχείρησή σας οφείλει να προσαρμοστεί. Η λειτουργία επανάκλησης στο τηλεφωνικό κέντρο σας μπορεί να αποτρέψει την αρνητική εμπειρία πελάτη. Η επιλογή ενός λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, πλούσιου σε δυνατότητες που περιλαμβάνει λειτουργία επιστροφής κλήσης μπορεί να βελτιώσει την ροή εργασίας των εκπροσώπων καθώς και την ικανοποίηση των πελατών.

Πως ενεργοποιώ την αυτόματη επιστροφή κλήσης στο LiveAgent;

Για να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία επιστροφής κλήσης, πρέπει να μεταβείτε στις Διαμορφώσεις -> Κλήση -> Αριθμοί -> Επεξεργασία αριθμού -> IVR -> Εισάγετε λειτουργία επιστροφής κλήσης -> Αποθήκευση.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo