Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων

Τι είναι οι απεριόριστες καταγραφές κλήσεων;

Οι απεριόριστες καταγραφές κλήσεων είναι ένα ισχυρό χαρακτηριστικό που διασφαλίζει ότι όλες οι κλήσεις σας αποθηκεύονται με ασφάλεια στον λογαριασμό σας στο LiveAgent για νομικούς σκοπούς, εκπαίδευση ή υποστήριξη. Δεν έχει σημασία από ποιο επιχειρηματικό ή βιομηχανικό περιβάλλον προέρχεται η εταιρεία σας. Οι καταγραφές κλήσεων είναι αποδεδειγμένα ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα για την επίλυση ζητημάτων, την ασφάλεια και σε διάφορες περιπτώσεις για την κάλυψη αναγκών συμμόρφωσης.

Το LiveAgent δεν σας περιορίζει στον αριθμό των καταγραφών κλήσεων που είναι αποθηκευμένες στον λογαριασμό σας ή στο μέγεθός τους. Μπορείτε να τα δημιουργήσετε, να τα αποθηκεύσετε και να τα διαχειριστείτε από ένα και μόνο πολυκαναλικό λογισμικό γραφείου βοήθειας.

Καταγραφές κλήσεων - ιστορικό

Ποιος ωφελείται από τις απεριόριστες καταγραφές κλήσεων;

Οι εταιρείες όλων των μεγεθών και τύπων που κυμαίνονται από ελεύθερους επαγγελματίες, νομικούς ή υγειονομικούς έως μεγάλες επιχειρήσεις απολαμβάνουν τα οφέλη των απεριόριστων καταγραφών κλήσεων και του ιστορικού τους. Τους δίνει τη δυνατότητα αναζήτησης, ακρόασης ή λήψης οποιασδήποτε κλήσης στον λογαριασμό τους, ακόμη και των δοκιμαστικών που χρονολογούνται από τη δημιουργία του λογαριασμού.

Για να είμαστε συγκεκριμένοι, ο τραπεζικός κλάδος, οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών επωφελούνται πάρα πολύ από την εφαρμογή των απεριόριστων καταγραφών κλήσεων, καθώς πολλές χώρες το απαιτούν με νόμο.

Ποια είναι τα βασικά μέρη των απεριόριστων καταγραφών κλήσεων;

Απεριόριστος αποθηκευτικός χώρος

Όλες οι καταγραφές κλήσεων αποθηκεύονται στον λογαριασμό σας στο LiveAgent χωρίς όρια στη διάρκεια ή τον αριθμό των καταγραφών.

Δεν χρειάζεται λογισμικό καταγραφής κλήσεων

Η διαχείριση όλων των κλήσεων γίνεται μέσω του LiveAgent. Καταγράφονται και αποθηκεύονται αυτόματα χωρίς να βασίζονται σε εφαρμογή τρίτων. Αυτό βελτιώνει την ασφάλεια και το απόρρητο των δεδομένων σας.

Εύκολη αποθήκευση και αναζήτηση

Κάθε καταγραφή κλήσης μετατρέπεται σε κανονική καρτέλα με το δικό της μοναδικό αναγνωριστικό καρτέλας. Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε σημειώσεις στις καρτέλες για να βελτιώσετε την αναζήτηση.

Αποκτήστε πρόσβαση στον αυτόματο τηλεφωνητή σας από οπουδήποτε

Εκτός από την ευκαιρία να αποθηκεύσετε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων, το LiveAgent αποθηκεύει επίσης όλα τα μηνύματα του τηλεφωνητή σας. Έτσι, κανένα τηλεφώνημα και καμία λέξη δεν χάνεται ποτέ.

3 οφέλη των απεριόριστων καταγραφών κλήσεων

Ανακτήστε τις λεπτομέρειες που λείπουν

Μερικές φορές οι μικρές, αλλά βασικές λεπτομέρειες μπορεί να χαθούν κατά τη διάρκεια μιας τηλεφωνικής κλήσης. Με το LiveAgent, μπορείτε να ανατρέξετε στη καταγραφή, να την ακούσετε ξανά και να τηρήσετε την υπόσχεσή σας ότι θα παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Βελτιώστε τα ήδη υπάρχοντα προϊόντα σας

Κοινοποιήστε τη συγκεκριμένη καταγραφή κλήσεων με το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης ή την ομάδα διαχείρισης προϊόντων της εταιρείας σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να μάθουν πώς αλληλεπιδρούν οι πελάτες με το προϊόν, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία τους.

Χρήσιμη καθοδήγηση για τα μέλη σας

Οι νέοι συνάδελφοι μπορούν να μάθουν από τις προηγούμενες κλήσεις ως μέρος του συστήματος ενσωμάτωσης και εκπαίδευσης. Αυτό το είδος ανατροφοδότησης τους δίνει την ευκαιρία να μάθουν από τις προηγούμενες εμπειρίες.

Παράδειγμα καταγραφής κλήσεων στο εσωτερικό της καρτέλας

Ποιες είναι οι άλλες χρήσιμες λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου στο LiveAgent;

Διαδραστική φωνητική απάντηση (IVR)

Δεν χρειάζεται να βασίζεστε σε πρόσθετες λύσεις τρίτων, καθώς μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας δέντρο διαδραστικής φωνητικής απάντησης στον λογαριασμό σας στο LiveAgent μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Καθορίστε τις επιλογές από τις οποίες θα επιλέξουν οι πελάτες σας, ανεβάστε ένα μικρό απόσπασμα μουσικής ή ένα μήνυμα καλωσορίσματος μαζί με τις οδηγίες για το πώς να προχωρήσουν. Στη συνέχεια, κατευθύνετε τους πελάτες στο σωστό τμήμα ή σε συγκεκριμένο εκπρόσωπο και παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων

Η έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων ή ηΑυτόματη Διανομή Κλήσεων (ACD) είναι μια διαδικασία που διανέμει αυτόματα κλήσεις σε ένα συγκεκριμένο τμήμα ή εκπρόσωπο. Αυτή η διαδικασία βασίζεται στο σύνολο των επιλεγμένων προτιμήσεων, όπως η ανάθεση με προτεραιότητα ή η τυχαία ανάθεση.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να ελέγξουν τη ροή των εισερχόμενων κλήσεων, ρυθμίζοντας τον χρόνο δρομολόγησης, μετά τον οποίο η κλήση ανακατευθύνεται σε άλλον εκπρόσωπο ή τον μέγιστο χρόνο αναμονής. Ωστόσο, οι πελάτες θέλουν να συνδεθούν με εκπροσώπους το συντομότερο δυνατό. Επομένως, συνιστάται να διατηρείτε αυτές τις ενέργειες όσο το δυνατόν πιο σύντομες.

Παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων

Οι μεταφορές κλήσεων είναι μια λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου που μεταφέρει μια κλήση από τον έναν εκπρόσωπο σε έναν άλλο. Το LiveAgent υποστηρίζει αυτήν τη στιγμή γρήγορες μεταφορές κλήσεων που εξυπηρετούν τους πελάτες. Συνεπώς, οι πελάτες και οι συνάδελφοί σας θα γνωρίζουν πάντα πότε θα μεταφέρετε την κλήση σε άλλους εκπροσώπους.

Επιπλέον, μπορείτε να ενημερώσετε τον πελάτη για την αλλαγή εκπροσώπου, να τον θέσετε σε αναμονή και να αφήσετε τον συνεργάτη σας να τον βοηθήσει. Μπορείτε επίσης να βάλετε μουσική ενώ περιμένει ο πελάτης ώστε να γίνει πιο ευχάριστη η αναμονή.

Test automatic call routing for free

Check out how automatic call distribution works in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free 14-day trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What are unlimited call recordings in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Unlimited call recordings is a LiveAgent call center software feature, which enables your business to record calls for different purposes, such as agent training, product/service improvement, customer feedback, and more.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What other call center features does LiveAgent have?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent call center includes features such as video calls, IVR, call transfers, internal calls, callback function, call routing, and more.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can your business benefit from the unlimited call recordings feature in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Unlimited call recordings are a great additional feature for security reasons, educational purposes, and business improvement. Therefore, it can increase customer satisfaction, customer retention and improve customer experience.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo