Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση τηλεφωνικού κέντρου στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Αναζητάτε σύγκριση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου;

Βαρεθήκατε και κουραστήκατε με τα υπάρχοντα εργαλεία υποστήριξης και τις ροές εργασίας σας; Ήρθε η ώρα να το αλλάξετε με ένα εναλλακτικό τηλεφωνικό κέντρο! Ανακαλύψτε πλούσιες ενσωματώσεις, αυτοματισμούς, επαγγελματικές δυνατότητες και μεγάλες εξοικονομήσεις. Η αναλυτική μας σύγκριση θα ρίξει λίγο φως στις πιο δημοφιλείς εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων, στις δυνατότητές τους και στις αξιολογήσεις πελατών για να σας βοηθήσει να επιλέξετε τη σωστή λύση για την επιχείρηση και τον κλάδο σας.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
Δυνατότητες Liveagent AirCall
Σύγκριση AirCall Inc. με το LiveAgent.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Σύγκριση Zendesk Talk με το LiveAgent.
Συνολική βαθμολογία
Συνολικές αξιολογήσεις λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent έλαβε συνολική βαθμολογία 4,7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.2
Το AirCall έλαβε συνολική βαθμολογία 4,2 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το RingCentral έλαβε συνολική βαθμολογία 4,3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Το TalkDesk έλαβε συνολική βαθμολογία 4,5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το Zendesk Talk έλαβε συνολική βαθμολογία 4,3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Ευκολία χρήσης
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Το LiveAgent βαθμολογείται με 4,6 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.4
Το AirCall βαθμολογείται με 4,4 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το RingCentral βαθμολογείται με 4,3 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το TalkDesk βαθμολογείται με 4,7 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το Zendesk Talk βαθμολογείται με 4,3 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Υποστήριξη πελατών
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent βαθμολογείται με 4,7 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.2
Το AirCall βαθμολογείται με 4,2 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.4
Το RingCentral βαθμολογείται με 4,4 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Το TalkDesk βαθμολογείται με 4,6 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.2
Το Zendesk Talk βαθμολογείται με 4,2 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Αναλογία τιμής προς αξία
Βαθμολογίες τιμής προς αξία από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent βαθμολογείται με 4,7 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.0
Το AirCall βαθμολογείται με 4,0 στα 5 για την αξία του προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.0
Το RingCentral βαθμολογείται με 4,0 στα 5 για την αξία του προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Το TalkDesk βαθμολογείται με 4,5 στα 5 για την αξία προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.1
Το Zendesk Talk βαθμολογείται με 4,1 στα 5 για την αξία προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
$39/μήνα/αντιπρόσωπο Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
$30-$50/μήνα/αντιπρόσωπο Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
19,99$-49,99$/μήνα/αντιπρόσωπο Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
Πρέπει να ζητήσετε προσφορά Το TalkDesk προσφέρει προσαρμοσμένες τιμές για κάθε πελάτη. Ζητήστε μια προσφορά στον ιστότοπό τους.
$49-$99/μήνα/αντιπρόσωπο Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
Μικτό τηλεφωνικό κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και τη λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
Το AirCall προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
Το RingCentral προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
Το TalkDesk προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
Το Zendesk Talk προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
Καταγραφή κλήσεων
Συλλέξτε και αναλύστε τον όγκο των κλήσεων, τις πληροφορίες των καλούντων και τα αποτελέσματα των κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
Το AirCall προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
Το RingCentral προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
Το TalkDesk προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
Το Zendesk Talk προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
Εγγραφή κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
Το AirCall προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
Το RingCentral προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
Το TalkDesk προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
Το Zendesk Talk προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
Διαχείριση κλιμάκωσης
Ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις για κλήσεις με προτεραιότητα βάσει ΣΕΥ.
Το LiveAgent διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
Το AirCall δεν διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
Το RingCentral διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
Το TalkDesk διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
Το Zendesk Talk διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
Κέντρο εισερχόμενων κλήσεων
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που είναι εξοπλισμένο για λήψη εισερχόμενων κλήσεων από πελάτες.
Το LiveAgent διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το AirCall διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το RingCentral διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το TalkDesk διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το Zendesk Talk διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Διαδραστική φωνητική απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Το AirCall προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Το RingCentral προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Το TalkDesk προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Το Zendesk Talk προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης
Ένας βασικός τηλεφωνητής που χρησιμοποιούν οι αντιπρόσωποι για να καλούν χειροκίνητα αριθμούς πελατών τον έναν μετά τον άλλο.
Το LiveAgent προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
Το AirCall προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
Το RingCentral προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
Το TalkDesk προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
Το Zendesk Talk προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
Κέντρο εξερχόμενων κλήσεων
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που είναι εξοπλισμένο για την πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων (από αντιπρόσωπο σε πελάτη).
Το LiveAgent προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το AirCall προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το RingCentral προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το TalkDesk προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το Zendesk Talk προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Dialer Πρόβλεψης
Ένα dialer πρόβλεψης καλεί αυτόματα αριθμούς μέχρι να εντοπίσει μια σύνδεση και στη συνέχεια να δρομολογήσει την κλήση σε έναν αντιπρόσωπο.
Το LiveAgent δεν προσφέρει dialer πρόβλεψης.
Το AirCall δεν προσφέρει dialer πρόβλεψης.
Το RingCentral προσφέρει dialer πρόβλεψης.
Το TalkDesk προσφέρει dialer πρόβλεψης.
Το Zendesk Talk προσφέρει dialer πρόβλεψης.
Προοδευτικό Dialer
Ένα προοδευτικό dialer είναι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα κλήσης που παρουσιάζει τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη στον αντιπρόσωπο πριν καλέσει τον αριθμό τηλεφώνου.
Το LiveAgent δεν προσφέρει προοδευτικό dialer.
Το AirCall δεν προσφέρει προοδευτικό dialer.
Το RingCentral προσφέρει προοδευτικό dialer.
Το TalkDesk προσφέρει προοδευτικό dialer.
Το Zendesk Talk προσφέρει προοδευτικό dialer.
Διαχείριση ουράς
Ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των ουρών κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
Το AirCall προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
Το RingCentral προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
Το TalkDesk προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
Το Zendesk Talk προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Ένα εγγενές widget ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να αναπτυχθεί στον ιστότοπό σας και να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.
Το LiveAgent προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Το AirCall δεν προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Το RingCentral προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Το TalkDesk προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Το Zendesk Talk προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Αναφορές/Αναλύσεις
Ένας πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείτε αναφορές απόδοσης.
Το LiveAgent προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
Το AirCall προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
Το RingCentral προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
Το TalkDesk προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
Το Zendesk Talk προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.

Συγκρίνετε το LiveAgent
με άλλες πλατφόρμες

Οι αγαπημένοι σας χρησιμοποιούν το εναλλακτικό τηλεφωνικό μας κέντρο

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Απαράμιλλη εξοικονόμηση σε υλικό και διεθνείς κλήσεις

Το διαδικτυακό τηλεφωνικό κέντρο της LiveAgent είναι μια οικονομικά αποδοτική λύση για τοπικές και διεθνείς εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις χρήσης ή επιπλέον χρεώσεις. Προσθέτουμε συνεχώς νέες δυνατότητες και βελτιώνουμε το λογισμικό μας, ώστε το εικονικό σας τηλεφωνικό κέντρο να είναι πάντα εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας — χωρίς χρέωση.

Προσιτό, αξιόπιστο και εύκολο στη χρήση

Κάντε τη μετάβαση στο λογισμικό μας αυτοματισμού τηλεφωνικών κέντρων σήμερα. Ξεκινήστε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις μέσα σε λίγα λεπτά. Απλώς επιλέξτε έναν πάροχο VoIP, ρυθμίστε τις συσκευές αντιπροσώπων σας και είστε έτοιμοι. Είναι πραγματικά τόσο εύκολο.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Εναλλακτικό επαγγελματικό τηλεφωνικό κέντρο

Ποιος λέει ότι οι εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων δεν μπορούν να είναι επαγγελματικές; Το LiveAgent προσφέρει πλούσιες ενσωματώσεις, κορυφαία ασφάλεια και επαγγελματικές δυνατότητες, όπως ΔΦΑ, ΑΔΚ, μεταφορές κλήσεων και αυτόματες επανακλήσεις.

Και για μεγάλες και μικρές εταιρείες

Το LiveAgent είναι η τέλεια εναλλακτική λύση τηλεφωνικού κέντρου για επιχειρηματίες, νεοφυείς επιχειρήσεις, μικρομεσαίες επιχειρήσεις ή ακόμα και μεγάλους οργανισμούς. Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας είναι 100% προσαρμόσιμο, επεκτάσιμο και ευπροσάρμοστο στις ανάγκες σας, είτε το χρησιμοποιείτε για εσωτερική υποστήριξη είτε για απομακρυσμένες πωλήσεις. Το κορυφαίο μας λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων στον κλάδο προσφέρει πάνω από 179+ δυνατότητες και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις για να καλύψει κάθε σας απαίτηση.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Χωρίς επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό

Βαρεθήκατε κάθε εργαλείο που κοστίζει μια περιουσία; Πληρώστε μόνο για χρήση σε πραγματικό χρόνο! Χωρίς κρυφές χρεώσεις, χωρίς επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό, χωρίς τέλη αποθήκευσης. Αυτός είναι ο τρόπος του LiveAgent!

Πλούσιο σε περιεχόμενο

Ενισχύστε τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας με απρόσκοπτες μεταβάσεις μεταξύ της απάντησης κλήσεων και της εύρεσης σημαντικών δεδομένων πελατών. Το LiveAgent διευκολύνει την εύρεση όλων των συμφραζόμενων πληροφοριών σχετικά με τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων ενός πελάτη από την αρχή μέχρι το τέλος, χάρη στο ενσωματωμένο CRM.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Όλα τα κανάλια υποστήριξης κάτω από μια στέγη

Οι καλύτερες εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων προσφέρουν μια διαισθητική διεπαφή χρήστη με έναν ενιαίο πίνακα εργασίας αντιπροσώπου που οργανώνει τακτοποιημένα τις αλληλεπιδράσεις των πελατών από πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, όπως ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email (εναλλακτική λύση του Outlook και Gmail) και πύλες πελατών.

Ιδανικό για τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών πελατών

Θέλετε να κάνετε το κάτι παραπάνω για τους πελάτες σας; Κάντε το! Η δυνατότητα βιντεοκλήσης που διαθέτουμε σάς δίνει τη δυνατότητα να καθοδηγείτε τους πελάτες σας σε περίπλοκα προβλήματα συνδυάζοντας ζωντανή συνομιλία, βίντεο και παρακολούθηση επισκεπτών στο διαδίκτυο. Αυτό θα πει εξυπηρέτηση πελατών!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Κολλήσατε;

Το εναλλακτικό τηλεφωνικό μας κέντρο προσφέρει δωρεάν συνομιλίες και κλήσεις εντός εφαρμογής. Καλέστε έναν συνάδελφο όποτε χρειάζεστε ένα χέρι βοήθειας ή έχετε μια γρήγορη ερώτηση.

Μερικοί μόνο λόγοι για τους οποίους το LiveAgent είναι το καλύτερο συγκριτικά λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Ρίξτε μια ματιά στις αποδόσεις του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent έναντι των ανταγωνιστών του και αποκτήστε τη σωστή λύση τηλεφωνικού κέντρου για την επιχείρησή σας

Οι πελάτες μας λένε τα καλύτερα

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Γιατί να επιλέξετε το LiveAgent από τη σύγκριση λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων;

Με το LiveAgent, έχετε τον έλεγχο της υποστήριξης τηλεφωνικού κέντρου σας. Η λύση που βασίζεται σε cloud σάς παρέχει ένα κέντρο εξυπηρέτησης που είναι εύκολο στη χρήση και τη διαχείριση. Η τιμολόγηση είναι απλή και πληρώνετε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε. Μπορείτε να προσθέσετε, να αλλάξετε ή να διαγράψετε αντιπροσώπους και υπηρεσίες.

Τι δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου προσφέρει το LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει πολλές δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου, όπως βιντεοκλήσεις, εσωτερικές κλήσεις, ΔΦΑ, αυτόματη επανάκληση, απεριόριστες καταγραφές κλήσεων και άλλα.

Related Articles to Εναλλακτικές για τηλεφωνικό κέντρο
LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.

Η ενημέρωση LiveAgent 5.25 φέρνει νέες βελτιώσεις στο κέντρο εξυπηρέτησης, καθώς και νέες διορθώσεις. Μάθετε περισσότερα για το LiveAgent 5.25.

LiveAgent 5.25 – Νέες δυνατότητες, βελτιώσεις και σημαντικές διορθώσεις

Το LiveAgent προσφέρει βελτιώσεις στον τρόπο που παρουσιάζει τα άρθρα της βάσης γνώσεων και επιτρέπει στους χρήστες να έχουν περισσότερο έλεγχο στην εμφάνιση και την παροχή σαφήνειας. Επιπλέον, οι χρήστες πρέπει να αποθηκεύουν το περιεχόμενό τους σε ξεχωριστό έγγραφο για ασφάλεια, ενώ το LiveAgent παρέχει ασφαλείς ενημερώσεις και επιδιορθώσεις. Επιπλέον, στο άρθρο αναφέρεται μία λίστα με άλλα θέματα, όπως τα καλύτερα πρόσθετα ζωντανής συνομιλίας για WordPress και οι ανταγωνιστές του Zendesk.

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με καλύτερο Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης. Ξεκινώντας από $15/μήνα. Ξεκινήστε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. ΛΩΥ ή στο χώρο της εταιρείας.

Βραβεία& πιστοποιητικά

Τα email αναβάθμισης είναι σημαντικά για τις εταιρείες SaaS και πρέπει να εξατομικευθούν ώστε να μετατρέπουν πελάτες σε πληρωμένα πακέτα. Το LiveAgent 5.29 προσφέρει βελτιώσεις στο περιβάλλον των μηνυμάτων και την εμφάνιση SLA στις καρτέλες, ενώ η ζωντανή συνομιλία αποτελεί ισχυρή λύση επικοινωνίας με πελάτες και επισκέπτες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ρίξτε μια ματιά ποιες νέες δυνατότητες και βελτιώσεις είναι διαθέσιμες με τη νέα έκδοση 5.29 του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent.

LiveAgent 5.29 – Φέρνουμε νέες ενδιαφέρουσες λειτουργίες

Η Epixeirisi - Ekpaideytikoi Mko προσφέρει μια εύχρηστη και προσαρμόσιμη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών στη Νέα Υόρκη, η οποία βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και αυξάνει τα έσοδα των επιχειρήσεων. Υπάρχουν επίσης νέοι τύποι ομάδων μηνυμάτων email και διορθώσεις σε σφάλματα προσθήκης Salesforce και σχεδίασης προσθήκης WooComerce, καθώς και βελτιώσεις στην καρτέλα και διαμόρφωση δεδομένων. Η δημιουργία μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων και στη διατήρηση των πελατών πιστών στην εταιρεία, και οι λειτουργίες επανάκλησης και αυτόματης επιστροφής κλήσης του τηλεφωνικού κέντρου μπορούν να βελτιώσουν τη ροή της εργασίας.

Γίνετε ένας από τους χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες μας χρησιμοποιώντας το LiveAgent. Δημιουργήστε καλύτερη εμπειρία πελάτη χάρη σε μία λύση που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omnichannel).

Websignal

Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, σύστημα διαχείρισης παραπόνων, λογισμικό πύλης πελατών και διαχείρισης email. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μέσω διαφόρων τρόπων επικοινωνίας και να παρακολουθήσετε τα νέα της σχετικά με ενημερώσεις και εκπτώσεις.

Καθώς ο τραπεζικός κλάδος κινείται στον ψηφιακό κόσμο, είναι απαραίτητο να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των πελατών και εκεί. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό.

Λογισμικό Helpdesk για την Τραπεζική Βιομηχανία

Οι πελάτες έρχονται σε επαφή με τις τράπεζες και τις ασφαλιστικές εταιρείες μέσα από το διαδίκτυο και το LiveAgent προσφέρει εξυπηρέτηση πελατών για τον χρηματοοικονομικό τομέα. Η ασφάλεια των πελατών είναι σημαντική και το LiveAgent παρέχει επιλογές με ελάχιστο ρίσκο για τη διασφάλιση αυτής.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo