Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση τηλεφωνικού κέντρου στην αγορά.
  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Αναζητάτε σύγκριση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου;

Βαρεθήκατε και κουραστήκατε με τα υπάρχοντα εργαλεία υποστήριξης και τις ροές εργασίας σας; Ήρθε η ώρα να το αλλάξετε με ένα εναλλακτικό τηλεφωνικό κέντρο! Ανακαλύψτε πλούσιες ενσωματώσεις, αυτοματισμούς, επαγγελματικές δυνατότητες και μεγάλες εξοικονομήσεις. Η αναλυτική μας σύγκριση θα ρίξει λίγο φως στις πιο δημοφιλείς εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων, στις δυνατότητές τους και στις αξιολογήσεις πελατών για να σας βοηθήσει να επιλέξετε τη σωστή λύση για την επιχείρηση και τον κλάδο σας.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
Δυνατότητες Liveagent
Δοκιμάστε το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
AirCall
Σύγκριση AirCall Inc. με το LiveAgent.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Σύγκριση Zendesk Talk με το LiveAgent.
Συνολική βαθμολογία
Συνολικές αξιολογήσεις λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent έλαβε συνολική βαθμολογία 4,7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.2
Το AirCall έλαβε συνολική βαθμολογία 4,2 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το RingCentral έλαβε συνολική βαθμολογία 4,3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Το TalkDesk έλαβε συνολική βαθμολογία 4,5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το Zendesk Talk έλαβε συνολική βαθμολογία 4,3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Ευκολία χρήσης
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Το LiveAgent βαθμολογείται με 4,6 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.4
Το AirCall βαθμολογείται με 4,4 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το RingCentral βαθμολογείται με 4,3 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το TalkDesk βαθμολογείται με 4,7 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το Zendesk Talk βαθμολογείται με 4,3 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Υποστήριξη πελατών
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent βαθμολογείται με 4,7 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.2
Το AirCall βαθμολογείται με 4,2 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.4
Το RingCentral βαθμολογείται με 4,4 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Το TalkDesk βαθμολογείται με 4,6 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.2
Το Zendesk Talk βαθμολογείται με 4,2 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Αναλογία τιμής προς αξία
Βαθμολογίες τιμής προς αξία από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent βαθμολογείται με 4,7 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.0
Το AirCall βαθμολογείται με 4,0 στα 5 για την αξία του προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.0
Το RingCentral βαθμολογείται με 4,0 στα 5 για την αξία του προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Το TalkDesk βαθμολογείται με 4,5 στα 5 για την αξία προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.1
Το Zendesk Talk βαθμολογείται με 4,1 στα 5 για την αξία προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
$39/μήνα/αντιπρόσωπο Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
$30-$50/μήνα/αντιπρόσωπο Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
19,99$-49,99$/μήνα/αντιπρόσωπο Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
Πρέπει να ζητήσετε προσφορά Το TalkDesk προσφέρει προσαρμοσμένες τιμές για κάθε πελάτη. Ζητήστε μια προσφορά στον ιστότοπό τους.
$49-$99/μήνα/αντιπρόσωπο Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
Μικτό τηλεφωνικό κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και τη λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
Το AirCall προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
Το RingCentral προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
Το TalkDesk προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
Το Zendesk Talk προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
Καταγραφή κλήσεων
Συλλέξτε και αναλύστε τον όγκο των κλήσεων, τις πληροφορίες των καλούντων και τα αποτελέσματα των κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
Το AirCall προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
Το RingCentral προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
Το TalkDesk προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
Το Zendesk Talk προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
Εγγραφή κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
Το AirCall προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
Το RingCentral προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
Το TalkDesk προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
Το Zendesk Talk προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
Διαχείριση κλιμάκωσης
Ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις για κλήσεις με προτεραιότητα βάσει ΣΕΥ.
Το LiveAgent διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
Το AirCall δεν διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
Το RingCentral διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
Το TalkDesk διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
Το Zendesk Talk διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
Κέντρο εισερχόμενων κλήσεων
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που είναι εξοπλισμένο για λήψη εισερχόμενων κλήσεων από πελάτες.
Το LiveAgent διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το AirCall διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το RingCentral διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το TalkDesk διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το Zendesk Talk διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Διαδραστική φωνητική απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Το AirCall προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Το RingCentral προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Το TalkDesk προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Το Zendesk Talk προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης
Ένας βασικός τηλεφωνητής που χρησιμοποιούν οι αντιπρόσωποι για να καλούν χειροκίνητα αριθμούς πελατών τον έναν μετά τον άλλο.
Το LiveAgent προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
Το AirCall προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
Το RingCentral προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
Το TalkDesk προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
Το Zendesk Talk προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
Κέντρο εξερχόμενων κλήσεων
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που είναι εξοπλισμένο για την πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων (από αντιπρόσωπο σε πελάτη).
Το LiveAgent προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το AirCall προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το RingCentral προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το TalkDesk προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Το Zendesk Talk προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
Dialer Πρόβλεψης
Ένα dialer πρόβλεψης καλεί αυτόματα αριθμούς μέχρι να εντοπίσει μια σύνδεση και στη συνέχεια να δρομολογήσει την κλήση σε έναν αντιπρόσωπο.
Το LiveAgent δεν προσφέρει dialer πρόβλεψης.
Το AirCall δεν προσφέρει dialer πρόβλεψης.
Το RingCentral προσφέρει dialer πρόβλεψης.
Το TalkDesk προσφέρει dialer πρόβλεψης.
Το Zendesk Talk προσφέρει dialer πρόβλεψης.
Προοδευτικό Dialer
Ένα προοδευτικό dialer είναι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα κλήσης που παρουσιάζει τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη στον αντιπρόσωπο πριν καλέσει τον αριθμό τηλεφώνου.
Το LiveAgent δεν προσφέρει προοδευτικό dialer.
Το AirCall δεν προσφέρει προοδευτικό dialer.
Το RingCentral προσφέρει προοδευτικό dialer.
Το TalkDesk προσφέρει προοδευτικό dialer.
Το Zendesk Talk προσφέρει προοδευτικό dialer.
Διαχείριση ουράς
Ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των ουρών κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
Το AirCall προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
Το RingCentral προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
Το TalkDesk προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
Το Zendesk Talk προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Ένα εγγενές widget ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να αναπτυχθεί στον ιστότοπό σας και να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.
Το LiveAgent προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Το AirCall δεν προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Το RingCentral προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Το TalkDesk προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Το Zendesk Talk προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Αναφορές/Αναλύσεις
Ένας πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείτε αναφορές απόδοσης.
Το LiveAgent προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
Το AirCall προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
Το RingCentral προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
Το TalkDesk προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
Το Zendesk Talk προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.

Οι αγαπημένοι σας χρησιμοποιούν το εναλλακτικό τηλεφωνικό μας κέντρο

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Απαράμιλλη εξοικονόμηση σε υλικό και διεθνείς κλήσεις

Το διαδικτυακό τηλεφωνικό κέντρο της LiveAgent είναι μια οικονομικά αποδοτική λύση για τοπικές και διεθνείς εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις χρήσης ή επιπλέον χρεώσεις. Προσθέτουμε συνεχώς νέες δυνατότητες και βελτιώνουμε το λογισμικό μας, ώστε το εικονικό σας τηλεφωνικό κέντρο να είναι πάντα εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας — χωρίς χρέωση.

Προσιτό, αξιόπιστο και εύκολο στη χρήση

Κάντε τη μετάβαση στο λογισμικό μας αυτοματισμού τηλεφωνικών κέντρων σήμερα. Ξεκινήστε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις μέσα σε λίγα λεπτά. Απλώς επιλέξτε έναν πάροχο VoIP, ρυθμίστε τις συσκευές αντιπροσώπων σας και είστε έτοιμοι. Είναι πραγματικά τόσο εύκολο.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Εναλλακτικό επαγγελματικό τηλεφωνικό κέντρο

Ποιος λέει ότι οι εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων δεν μπορούν να είναι επαγγελματικές; Το LiveAgent προσφέρει πλούσιες ενσωματώσεις, κορυφαία ασφάλεια και επαγγελματικές δυνατότητες, όπως ΔΦΑ, ΑΔΚ, μεταφορές κλήσεων και αυτόματες επανακλήσεις.

Και για μεγάλες και μικρές εταιρείες

Το LiveAgent είναι η τέλεια εναλλακτική λύση τηλεφωνικού κέντρου για επιχειρηματίες, νεοφυείς επιχειρήσεις, μικρομεσαίες επιχειρήσεις ή ακόμα και μεγάλους οργανισμούς. Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας είναι 100% προσαρμόσιμο, επεκτάσιμο και ευπροσάρμοστο στις ανάγκες σας, είτε το χρησιμοποιείτε για εσωτερική υποστήριξη είτε για απομακρυσμένες πωλήσεις. Το κορυφαίο μας λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων στον κλάδο προσφέρει πάνω από 179+ δυνατότητες και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις για να καλύψει κάθε σας απαίτηση.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Χωρίς επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό

Βαρεθήκατε κάθε εργαλείο που κοστίζει μια περιουσία; Πληρώστε μόνο για χρήση σε πραγματικό χρόνο! Χωρίς κρυφές χρεώσεις, χωρίς επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό, χωρίς τέλη αποθήκευσης. Αυτός είναι ο τρόπος του LiveAgent!

Πλούσιο σε περιεχόμενο

Ενισχύστε τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας με απρόσκοπτες μεταβάσεις μεταξύ της απάντησης κλήσεων και της εύρεσης σημαντικών δεδομένων πελατών. Το LiveAgent διευκολύνει την εύρεση όλων των συμφραζόμενων πληροφοριών σχετικά με τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων ενός πελάτη από την αρχή μέχρι το τέλος, χάρη στο ενσωματωμένο CRM.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Όλα τα κανάλια υποστήριξης κάτω από μια στέγη

Οι καλύτερες εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων προσφέρουν μια διαισθητική διεπαφή χρήστη με έναν ενιαίο πίνακα εργασίας αντιπροσώπου που οργανώνει τακτοποιημένα τις αλληλεπιδράσεις των πελατών από πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, όπως ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email (εναλλακτική λύση του Outlook και Gmail) και πύλες πελατών.

Ιδανικό για τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών πελατών

Θέλετε να κάνετε το κάτι παραπάνω για τους πελάτες σας; Κάντε το! Η δυνατότητα βιντεοκλήσης που διαθέτουμε σάς δίνει τη δυνατότητα να καθοδηγείτε τους πελάτες σας σε περίπλοκα προβλήματα συνδυάζοντας ζωντανή συνομιλία, βίντεο και παρακολούθηση επισκεπτών στο διαδίκτυο. Αυτό θα πει εξυπηρέτηση πελατών!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Κολλήσατε;

Το εναλλακτικό τηλεφωνικό μας κέντρο προσφέρει δωρεάν συνομιλίες και κλήσεις εντός εφαρμογής. Καλέστε έναν συνάδελφο όποτε χρειάζεστε ένα χέρι βοήθειας ή έχετε μια γρήγορη ερώτηση.

Μερικοί μόνο λόγοι για τους οποίους το LiveAgent είναι το καλύτερο συγκριτικά λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Ρίξτε μια ματιά στις αποδόσεις του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent έναντι των ανταγωνιστών του και αποκτήστε τη σωστή λύση τηλεφωνικού κέντρου για την επιχείρησή σας

Οι πελάτες μας λένε τα καλύτερα

Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτικές για τηλεφωνικό κέντρο
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Αναζητάτε μια εναλλακτική του Gorgias;

Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση που βοηθά στη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών. Προτείνεται ως εναλλακτική λύση στο Kayako με βελτιωμένη λειτουργικότητα και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι μας μπορούν να προσφέρουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη, ενώ η χρήση του LiveAgent αύξησε τον χρόνο απόκρισης κατά 60% και το ποσοστό μετατροπής πελατών κατά 325%.

Διαχειριστείτε αποτελεσματικά έναν μεγάλο όγκο email με το λογισμικό διαχείρισης email. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πλεονεκτήματα του συστήματος διαχείρισης email, τις λειτουργίες και πολλά άλλα!

Λογισμικό διαχείρισης email

Το λογισμικό διαχείρισης email βελτιώνει τον χρόνο απόκρισης, αυξάνει την παραγωγικότητα και εξοικονομεί χρήματα, μειώνοντας τα επίπεδα άγχους και αυξάνοντας την απόδοση της επένδυσης.

Ανακαλύψτε τις καλύτερες εναλλακτικές λύσης λογισμικού υποστήριξης για αναζήτηση και διαχείριση αιτημάτων μέσω κοινωνικών δικτύων. Συγκρίνετε βαθμολογίες, χαρακτηριστικά και άλλα.

Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Οι πελάτες εκθειάζουν το LiveAgent για την ευκολία χρήσης, την αποτελεσματική υποστήριξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οργανώστε τους αντιπροσώπους υποστήριξης σε τμήματα και χρησιμοποιήστε ετικέτες για καλύτερη διαχείριση των επικοινωνιών με τους πελάτες. Αυτοματοποιήστε τις εργασίες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

Το λογισμικό επανάκλησης του LiveAgent είναι μια λύση all-in-one που περιλαμβάνει και τηλεφωνικό κέντρο. Η λύση επανάκλησης έχει όλες τις απαραίτητες δυνατότητες. Δοκιμάστε το δωρεάν.

Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης

Οι εταιρίες χρησιμοποιούν το LiveAgent ως οικονομική λύση για την υποστήριξη πελατών μέσω διαφόρων καναλιών. Το σύστημα επιταχύνει την επικοινωνία και βελτιώνει την εμπειρία των πελατών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x