Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση τηλεφωνικού κέντρου στην αγορά.
Βαρεθήκατε και κουραστήκατε με τα υπάρχοντα εργαλεία υποστήριξης και τις ροές εργασίας σας; Ήρθε η ώρα να το αλλάξετε με ένα εναλλακτικό τηλεφωνικό κέντρο! Ανακαλύψτε πλούσιες ενσωματώσεις, αυτοματισμούς, επαγγελματικές δυνατότητες και μεγάλες εξοικονομήσεις. Η αναλυτική μας σύγκριση θα ρίξει λίγο φως στις πιο δημοφιλείς εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων, στις δυνατότητές τους και στις αξιολογήσεις πελατών για να σας βοηθήσει να επιλέξετε τη σωστή λύση για την επιχείρηση και τον κλάδο σας.
Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Δυνατότητες | Liveagent
Δοκιμάστε το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
|
AirCall
Σύγκριση AirCall Inc. με το LiveAgent.
|
RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Σύγκριση Zendesk Talk με το LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Συνολική βαθμολογία
Συνολικές αξιολογήσεις λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.7
Το LiveAgent έλαβε συνολική βαθμολογία 4,7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.2
Το AirCall έλαβε συνολική βαθμολογία 4,2 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.3
Το RingCentral έλαβε συνολική βαθμολογία 4,3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.5
Το TalkDesk έλαβε συνολική βαθμολογία 4,5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.3
Το Zendesk Talk έλαβε συνολική βαθμολογία 4,3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
Ευκολία χρήσης
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.6
Το LiveAgent βαθμολογείται με 4,6 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.4
Το AirCall βαθμολογείται με 4,4 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.3
Το RingCentral βαθμολογείται με 4,3 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.7
Το TalkDesk βαθμολογείται με 4,7 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.3
Το Zendesk Talk βαθμολογείται με 4,3 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
Υποστήριξη πελατών
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.7
Το LiveAgent βαθμολογείται με 4,7 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.2
Το AirCall βαθμολογείται με 4,2 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.4
Το RingCentral βαθμολογείται με 4,4 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.6
Το TalkDesk βαθμολογείται με 4,6 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.2
Το Zendesk Talk βαθμολογείται με 4,2 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
Αναλογία τιμής προς αξία
Βαθμολογίες τιμής προς αξία από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.7
Το LiveAgent βαθμολογείται με 4,7 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.0
Το AirCall βαθμολογείται με 4,0 στα 5 για την αξία του προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.0
Το RingCentral βαθμολογείται με 4,0 στα 5 για την αξία του προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.5
Το TalkDesk βαθμολογείται με 4,5 στα 5 για την αξία προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.1
Το Zendesk Talk βαθμολογείται με 4,1 στα 5 για την αξία προϊόντος έναντι της τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
|
$39/μήνα/αντιπρόσωπο
Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
|
$30-$50/μήνα/αντιπρόσωπο
Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
|
19,99$-49,99$/μήνα/αντιπρόσωπο
Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
|
Πρέπει να ζητήσετε προσφορά
Το TalkDesk προσφέρει προσαρμοσμένες τιμές για κάθε πελάτη. Ζητήστε μια προσφορά στον ιστότοπό τους.
|
$49-$99/μήνα/αντιπρόσωπο
Το εύρος τιμών των διαθέσιμων προγραμμάτων. Όλα τα προγράμματα χρεώνονται σε USD μηνιαίως. Η τιμή που εμφανίζεται αντιστοιχεί στην τιμή για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο ανά μήνα.
|
Μικτό τηλεφωνικό κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και τη λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
|
Το LiveAgent προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το AirCall προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το RingCentral προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το TalkDesk προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει ένα μικτό τηλεφωνικό κέντρο.
|
Καταγραφή κλήσεων
Συλλέξτε και αναλύστε τον όγκο των κλήσεων, τις πληροφορίες των καλούντων και τα αποτελέσματα των κλήσεων.
|
Το LiveAgent προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
|
Το AirCall προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
|
Το RingCentral προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
|
Το TalkDesk προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει καταγραφή κλήσεων.
|
Εγγραφή κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
|
Το LiveAgent προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
|
Το AirCall προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
|
Το RingCentral προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
|
Το TalkDesk προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει εγγραφή κλήσεων.
|
Διαχείριση κλιμάκωσης
Ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις για κλήσεις με προτεραιότητα βάσει ΣΕΥ.
|
Το LiveAgent διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
|
Το AirCall δεν διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
|
Το RingCentral διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
|
Το TalkDesk διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
|
Το Zendesk Talk διαθέτει διαχείριση κλιμάκωσης.
|
Κέντρο εισερχόμενων κλήσεων
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που είναι εξοπλισμένο για λήψη εισερχόμενων κλήσεων από πελάτες.
|
Το LiveAgent διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το AirCall διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το RingCentral διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το TalkDesk διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το Zendesk Talk διαθέτει εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
|
Διαδραστική φωνητική απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
|
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
|
Το AirCall προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
|
Το RingCentral προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
|
Το TalkDesk προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
|
Μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης
Ένας βασικός τηλεφωνητής που χρησιμοποιούν οι αντιπρόσωποι για να καλούν χειροκίνητα αριθμούς πελατών τον έναν μετά τον άλλο.
|
Το LiveAgent προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
|
Το AirCall προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
|
Το RingCentral προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
|
Το TalkDesk προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει ένα μη αυτόματο πρόγραμμα κλήσης.
|
Κέντρο εξερχόμενων κλήσεων
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που είναι εξοπλισμένο για την πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων (από αντιπρόσωπο σε πελάτη).
|
Το LiveAgent προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το AirCall προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το RingCentral προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το TalkDesk προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.
|
Dialer Πρόβλεψης
Ένα dialer πρόβλεψης καλεί αυτόματα αριθμούς μέχρι να εντοπίσει μια σύνδεση και στη συνέχεια να δρομολογήσει την κλήση σε έναν αντιπρόσωπο.
|
Το LiveAgent δεν προσφέρει dialer πρόβλεψης.
|
Το AirCall δεν προσφέρει dialer πρόβλεψης.
|
Το RingCentral προσφέρει dialer πρόβλεψης.
|
Το TalkDesk προσφέρει dialer πρόβλεψης.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει dialer πρόβλεψης.
|
Προοδευτικό Dialer
Ένα προοδευτικό dialer είναι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα κλήσης που παρουσιάζει τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη στον αντιπρόσωπο πριν καλέσει τον αριθμό τηλεφώνου.
|
Το LiveAgent δεν προσφέρει προοδευτικό dialer.
|
Το AirCall δεν προσφέρει προοδευτικό dialer.
|
Το RingCentral προσφέρει προοδευτικό dialer.
|
Το TalkDesk προσφέρει προοδευτικό dialer.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει προοδευτικό dialer.
|
Διαχείριση ουράς
Ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των ουρών κλήσεων.
|
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
|
Το AirCall προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
|
Το RingCentral προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
|
Το TalkDesk προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει διαχείριση ουράς κλήσεων.
|
Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Ένα εγγενές widget ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να αναπτυχθεί στον ιστότοπό σας και να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.
|
Το LiveAgent προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
|
Το AirCall δεν προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
|
Το RingCentral προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
|
Το TalkDesk προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
|
Αναφορές/Αναλύσεις
Ένας πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείτε αναφορές απόδοσης.
|
Το LiveAgent προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
|
Το AirCall προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
|
Το RingCentral προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
|
Το TalkDesk προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
|
Το Zendesk Talk προσφέρει αναφορές και αναλύσεις.
|
Το διαδικτυακό τηλεφωνικό κέντρο της LiveAgent είναι μια οικονομικά αποδοτική λύση για τοπικές και διεθνείς εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις χρήσης ή επιπλέον χρεώσεις. Προσθέτουμε συνεχώς νέες δυνατότητες και βελτιώνουμε το λογισμικό μας, ώστε το εικονικό σας τηλεφωνικό κέντρο να είναι πάντα εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας — χωρίς χρέωση.
Κάντε τη μετάβαση στο λογισμικό μας αυτοματισμού τηλεφωνικών κέντρων σήμερα. Ξεκινήστε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις μέσα σε λίγα λεπτά. Απλώς επιλέξτε έναν πάροχο VoIP, ρυθμίστε τις συσκευές αντιπροσώπων σας και είστε έτοιμοι. Είναι πραγματικά τόσο εύκολο.
Ποιος λέει ότι οι εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων δεν μπορούν να είναι επαγγελματικές; Το LiveAgent προσφέρει πλούσιες ενσωματώσεις, κορυφαία ασφάλεια και επαγγελματικές δυνατότητες, όπως ΔΦΑ, ΑΔΚ, μεταφορές κλήσεων και αυτόματες επανακλήσεις.
Το LiveAgent είναι η τέλεια εναλλακτική λύση τηλεφωνικού κέντρου για επιχειρηματίες, νεοφυείς επιχειρήσεις, μικρομεσαίες επιχειρήσεις ή ακόμα και μεγάλους οργανισμούς. Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας είναι 100% προσαρμόσιμο, επεκτάσιμο και ευπροσάρμοστο στις ανάγκες σας, είτε το χρησιμοποιείτε για εσωτερική υποστήριξη είτε για απομακρυσμένες πωλήσεις. Το κορυφαίο μας λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων στον κλάδο προσφέρει πάνω από 179+ δυνατότητες και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις για να καλύψει κάθε σας απαίτηση.
Βαρεθήκατε κάθε εργαλείο που κοστίζει μια περιουσία; Πληρώστε μόνο για χρήση σε πραγματικό χρόνο! Χωρίς κρυφές χρεώσεις, χωρίς επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό, χωρίς τέλη αποθήκευσης. Αυτός είναι ο τρόπος του LiveAgent!
Ενισχύστε τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας με απρόσκοπτες μεταβάσεις μεταξύ της απάντησης κλήσεων και της εύρεσης σημαντικών δεδομένων πελατών. Το LiveAgent διευκολύνει την εύρεση όλων των συμφραζόμενων πληροφοριών σχετικά με τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων ενός πελάτη από την αρχή μέχρι το τέλος, χάρη στο ενσωματωμένο CRM.
Οι καλύτερες εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων προσφέρουν μια διαισθητική διεπαφή χρήστη με έναν ενιαίο πίνακα εργασίας αντιπροσώπου που οργανώνει τακτοποιημένα τις αλληλεπιδράσεις των πελατών από πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, όπως ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email (εναλλακτική λύση του Outlook και Gmail) και πύλες πελατών.
Θέλετε να κάνετε το κάτι παραπάνω για τους πελάτες σας; Κάντε το! Η δυνατότητα βιντεοκλήσης που διαθέτουμε σάς δίνει τη δυνατότητα να καθοδηγείτε τους πελάτες σας σε περίπλοκα προβλήματα συνδυάζοντας ζωντανή συνομιλία, βίντεο και παρακολούθηση επισκεπτών στο διαδίκτυο. Αυτό θα πει εξυπηρέτηση πελατών!
Το εναλλακτικό τηλεφωνικό μας κέντρο προσφέρει δωρεάν συνομιλίες και κλήσεις εντός εφαρμογής. Καλέστε έναν συνάδελφο όποτε χρειάζεστε ένα χέρι βοήθειας ή έχετε μια γρήγορη ερώτηση.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωματώσεις στο Facebook, το Instagram, το Messenger, το Twitter και το Viber.
Ρίξτε μια ματιά στις αποδόσεις του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent έναντι των ανταγωνιστών του και αποκτήστε τη σωστή λύση τηλεφωνικού κέντρου για την επιχείρησή σας
Roman Bosch
Partly
Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Christine Preusler
HostingAdvice
Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
Karl Dieterich
Covomo
Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
Hendrik Henze
Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
Viviane Carter
CSI Products
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
Christian Lange
Lucky-Bike
Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
Jens Malmqvist
Projure
Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
Catana Alexandru
Websignal
Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
Sissy Böttcher
Study Portals
Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
Peter Koning
TypoAssassin
Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
Aranzazu F
Factorchic
Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
Martin Drugaj
Atomer
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
Ivan Golubović
AVMarket
Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
Rustem Gimaev
Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
Randy Bryan
tekRESCUE
Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
Alexandra Danišová
Nay
Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
Samuel Smahel
m:zone
Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
David Chandler
Volterman
Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Με το LiveAgent, έχετε τον έλεγχο της υποστήριξης τηλεφωνικού κέντρου σας. Η λύση που βασίζεται σε cloud σάς παρέχει ένα κέντρο εξυπηρέτησης που είναι εύκολο στη χρήση και τη διαχείριση. Η τιμολόγηση είναι απλή και πληρώνετε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε. Μπορείτε να προσθέσετε, να αλλάξετε ή να διαγράψετε αντιπροσώπους και υπηρεσίες.
Το LiveAgent προσφέρει πολλές δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου, όπως βιντεοκλήσεις, εσωτερικές κλήσεις, ΔΦΑ, αυτόματη επανάκληση, απεριόριστες καταγραφές κλήσεων και άλλα.
LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
LiveAgent 5.25 – Νέες δυνατότητες, βελτιώσεις και σημαντικές διορθώσεις
Το LiveAgent προσφέρει βελτιώσεις στον τρόπο που παρουσιάζει τα άρθρα της βάσης γνώσεων και επιτρέπει στους χρήστες να έχουν περισσότερο έλεγχο στην εμφάνιση και την παροχή σαφήνειας. Επιπλέον, οι χρήστες πρέπει να αποθηκεύουν το περιεχόμενό τους σε ξεχωριστό έγγραφο για ασφάλεια, ενώ το LiveAgent παρέχει ασφαλείς ενημερώσεις και επιδιορθώσεις. Επιπλέον, στο άρθρο αναφέρεται μία λίστα με άλλα θέματα, όπως τα καλύτερα πρόσθετα ζωντανής συνομιλίας για WordPress και οι ανταγωνιστές του Zendesk.
Τα email αναβάθμισης είναι σημαντικά για τις εταιρείες SaaS και πρέπει να εξατομικευθούν ώστε να μετατρέπουν πελάτες σε πληρωμένα πακέτα. Το LiveAgent 5.29 προσφέρει βελτιώσεις στο περιβάλλον των μηνυμάτων και την εμφάνιση SLA στις καρτέλες, ενώ η ζωντανή συνομιλία αποτελεί ισχυρή λύση επικοινωνίας με πελάτες και επισκέπτες ηλεκτρονικού εμπορίου.
LiveAgent 5.29 – Φέρνουμε νέες ενδιαφέρουσες λειτουργίες
Η Epixeirisi - Ekpaideytikoi Mko προσφέρει μια εύχρηστη και προσαρμόσιμη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών στη Νέα Υόρκη, η οποία βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και αυξάνει τα έσοδα των επιχειρήσεων. Υπάρχουν επίσης νέοι τύποι ομάδων μηνυμάτων email και διορθώσεις σε σφάλματα προσθήκης Salesforce και σχεδίασης προσθήκης WooComerce, καθώς και βελτιώσεις στην καρτέλα και διαμόρφωση δεδομένων. Η δημιουργία μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων και στη διατήρηση των πελατών πιστών στην εταιρεία, και οι λειτουργίες επανάκλησης και αυτόματης επιστροφής κλήσης του τηλεφωνικού κέντρου μπορούν να βελτιώσουν τη ροή της εργασίας.
Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, σύστημα διαχείρισης παραπόνων, λογισμικό πύλης πελατών και διαχείρισης email. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μέσω διαφόρων τρόπων επικοινωνίας και να παρακολουθήσετε τα νέα της σχετικά με ενημερώσεις και εκπτώσεις.
Λογισμικό Helpdesk για την Τραπεζική Βιομηχανία
Οι πελάτες έρχονται σε επαφή με τις τράπεζες και τις ασφαλιστικές εταιρείες μέσα από το διαδίκτυο και το LiveAgent προσφέρει εξυπηρέτηση πελατών για τον χρηματοοικονομικό τομέα. Η ασφάλεια των πελατών είναι σημαντική και το LiveAgent παρέχει επιλογές με ελάχιστο ρίσκο για τη διασφάλιση αυτής.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες