Επαγγελματικό λογισμικό καταγραφής κλήσεων

Απολαύστε κρυστάλλινους ήχους και απεριόριστες καταγραφές κλήσεων ξεκινώντας από σήμερα.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Χρειάζεστε λογισμικό καταγραφής κλήσεων το συντομότερο;

Χρειάζεστε να παρακολουθείτε την ποιότητα της εξυπηρέτησης σας; Θέλετε να βελτιώσετε τις δεξιότητες των αντιπροσώπων σας;

Χρησιμοποιήστε λογισμικό καταγραφής κλήσεων! Είναι το τέλειο εργαλείο για τη διασφάλιση ποιότητας, την εκπαίδευση αντιπροσώπων, τη διατήρηση της διαφάνειας και την αποθήκευση κλήσεων για νομικούς σκοπούς.

Προσφέρουμε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών, χωρίς να απαιτείται πιστωτική κάρτα. Δοκιμάστε το λογισμικό μας σήμερα.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Τι είναι το λογισμικό καταγραφής κλήσεων;

Ένα λογισμικό καταγραφής κλήσεων είναι ένα εργαλείο που καταγράφει τηλεφωνικές κλήσεις και αποθηκεύει τις εγγραφές ως ψηφιακά αρχεία. Το λογισμικό εγγραφής τηλεφωνικού κέντρου λειτουργεί γενικά μέσω VoIP ή PSTN.

Εκτός από την καταγραφή κλήσεων, το προηγμένο λογισμικό καταγραφής κλήσεων έχει επίσης τη δυνατότητα παρακολούθησης και καταγραφής λεπτομερειών σχετικά με την κλήση και τον καλούντα.

Γιατί χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις λογισμικό καταγραφής κλήσεων;

Εκπαίδευση εκπροσώπων

Οι εγγραφές τηλεφωνικού κέντρου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εκπαίδευση των εκπροσώπων και την ένταξη νέων στο προσωπικό. Επιλέξτε τα καλύτερα παραδείγματα κλήσεων και ζητήστε από τους νέους εκπροσώπους να μελετήσουν και να μάθουν από τις καλύτερες πρακτικές που ακούνε στις καταγραφές κλήσεων.

Νομική προστασία

Οι καταγραφές κλήσεων μπορούν να προστατεύσουν την επιχείρησή σας όταν πρόκειται για νομικά ζητήματα. Επιδείξτε τη δέουσα επιμέλεια αποθηκεύοντας όλες τις κλήσεις που πραγματοποιείτε και λαμβάνετε. Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο αποθηκευτικό χώρο κλήσεων.

Επιχειρηματική διαφάνεια

Φέρτε διαφάνεια στην υποστήριξη πελατών σας. Έχοντας ηχογραφήσεις για κάθε κλήση, οι εκπρόσωποι μπορούν να παραδίδουν ticket χωρίς πρόβλημα. Κάποιος μπορεί εύκολα να συνεχίσει εκεί που έμεινε κάποιος άλλος. Το περιεχόμενο βρίσκεται όλο εκεί!

Περισσότερο από ένα λογισμικό καταγραφής κλήσεων

Το LiveAgent είναι μία συνολική υπηρεσία σας για την εξυπηρέτηση πελατών. Είναι το λογισμικό με τις περισσότερες κριτικές και # 1 με βαθμολογία για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που προσφέρει δυνατότητες ticketing, live chat, τηλεφωνικού κέντρου και γνωσιακής βάσης.

Έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων

Το LiveAgent δρομολογεί τις εισερχόμενες κλήσεις στα κατάλληλα τμήματα και εκπροσώπους με τυχαία ανάθεση ή κατά προτεραιότητα. Οι κλήσεις δρομολογούνται μόνο σε εκπροσώπους που είναι συνδεδεμένοι τη δεδομένη στιγμή, και είναι διαθέσιμοι για να λάβουν κλήσεων.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR & και επιλογές επανάκλησης

Το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο μενού IVR που περιλαμβάνει επιλογή επανάκλησης. Μπορείτε είτε να ηχογραφήσετε τα δικά σας μηνύματα IVR απευθείας μέσα από το LiveAgent, είτε να ανεβάσετε γενικές προηχογραφημένους χαιρετισμούς και μηνύματα μενού.

Εσωτερικές κλήσεις μεταξύ συναδέλφων

Το LiveAgent υποστηρίζει δωρεάν εσωτερικές κλήσεις (και chats!) μεταξύ όλων των εκπροσώπων σας. Όλες οι κλήσεις διαχειρίζονται στο πρόγραμμα περιήγησης και πραγματοποιούνται στην εφαρμογή. Δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη εξωτερικού λογισμικού ή τρίτων εφαρμογών. Ξεκινήστε το chat σήμερα!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Προσωποποιημένη υπηρεσία με βιντεοκλήσεις

Εξατομικευμένη υπηρεσία με βιντεοκλήσεις Θέλετε να μιλήσετε έναν προς έναν πελάτη ένας, αλλά είναι πολύ μακριά; Ξεκινήστε μια βιντεοκλήση! Το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρετε όλες τις κλήσεις που ξεκινούν από το πρόγραμμα περιήγησης σε βιντεοκλήσεις. Αποκτήστε προσωπική επικοινωνία σήμερα!

Παρακολούθηση κλήσεων, αρχεία καταγραφής και αναφορές

Παρακολουθήστε τον αριθμό των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, δείτε ποιος εκπρόσωπος απαντά στις περισσότερες κλήσεις, πόσο διαρκεί κάθε κλήση και πολλά άλλα στατιστικά που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πώς πάτε και πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις αναφορές εξυπηρέτησης πελατών
percentage graph

Γιατί το λογισμικό καταγραφής κλήσεων του LiveAgent είναι η κατάλληλη επιλογή για εσάς;

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Εύχρηστη τεχνολογία cloud

Το LiveAgent βασίζεται sto cloud και είναι εύκολο να ρυθμιστεί και να χρησιμοποιηθεί. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το ισχυρό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς να εμπλέξετε το προσωπικό ΙΤ σας.

liveagent tools

Όλα σε μία πλατφόρμα με πολλά κανάλια

Το λογισμικό καταγραφής κλήσεων είναι απλώς μέρος μιας πιο σύνθετης λύσης που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε εύκολα tickets, email, chat, κλήσεις και μηνύματα κοινωνικών δικτύων.

mitigate losses

Απεριόριστη αποθήκευση καταγραφών

Καταγράψτε και αποθηκεύστε απεριόριστες εγγραφές κλήσεων. Κάθε κλήση που πραγματοποιείτε μέσω του LiveAgent θα καταγράφεται, θα αποθηκεύεται μέσα σε ένα ticket και θα είναι διαθέσιμη μόλις τη χρειαστείτε.

get inspired

Μας εμπιστεύονται περισσότερες από 21.000 επιχειρήσεις

Το LiveAgent βοηθά τις επιχειρήσεις να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών από το 2004. Γίνετε μέλος της οικογένειας του LiveAgent και μάθετε γιατί είμαστε το #1 λογισμικό help desk για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό καταγραφής κλήσεων
Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών του LiveAgent θα παρέχει εξατομικευμένη, γρήγορη και εμπεριστατωμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Δοκιμάστε το δωρεάν.

Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.

Η επικοινωνία με πελάτες είναι βασική για κάθε επιχείρηση. Το LiveAgent προσφέρει λύσεις διαχείρισης επικοινωνίας πελατών, με ισχυρά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου και στατιστικά αφοσίωσης πελατών.

Reviews - Kritiki Logismikou Diacheirisis Email - Gmail

Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email του Gmail

Software reviews are a great place to start when picking any software. Take a look at the best software reviews and see ratings by our experts.

Σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε το OneDesk για τις ανάγκες σας στις καρτέλες; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και μάθετε πώς απέδωσε κατά τη διάρκεια των γενικών δοκιμών μας.

Αξιολόγηση καρτελών OneDesk

Η διεπαφή χρήστη του OneDesk είναι ασυνήθιστη και μερικές φορές μπερδεμένη. Το πεδίο απάντησης επεκτείνεται αυτόματα, αλλά η σύνταξη απαντήσεων δεν είναι ιδανική. Τα χαρακτηριστικά υπάρχουν, αλλά δεν είναι τα πιο εύκολα στην πλοήγηση. Παρόλα αυτά, η δουλειά μπορεί να γίνει σωστά και τα χαρακτηριστικά είναι αρκετά για να βοηθήσουν τον χρήστη.

Η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών εφαρμόζεται από μια εταιρεία που θέλει να δώσει στους χρήστες των προϊόντων της ή στους διαδικτυακούς της επισκέπτες επαρκείς συμβουλές και υποστήριξη.

Ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών

Το LiveAgent προσφέρει ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών για το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιλύοντας προβλήματα πελατών με πολλαπλές γλώσσες και widgets. Επίσης, παρέχει συμβουλές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων του LiveAgent σάς επιτρέπει να πραγματοποιείτε εξερχόμενες κλήσεις σε υποψήφιους αγοραστές, υποψήφιους πελάτες ή τρέχοντες πελάτες. Δοκιμάστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και ωθήστε την επιχείρησή σας σε νέα επίπεδα.

Το ιδανικό λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων

Η χρήση κωδικών διάθεσης κλήσεων βοηθάει τις επιχειρήσεις στην προσέλκυση πελατών και την εξατομίκευση των κλήσεων πωλήσεων. Οι προορατικές κλήσεις μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της αξίας του πελάτη και των διασταυρούμενων πωλήσεων.

Σκέφτεστε το Tidio για τις ανάγκες σας σε καρτέλες; Δείτε την κριτική μας και μάθετε πώς απέδωσε κατά τη διάρκεια των γενικών μας δοκιμών.

Αξιολόγηση καρτελών Tidio

Το Tidio προσφέρει επιλογές αποστολής και τιμολόγησης, με αποδοτικές καρτέλες και αρκετές λειτουργίες. Ο σχεδιασμός είναι εξαιρετικός, αλλά υπάρχει κόστος για τα προγράμματα επί πληρωμή.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x