Χρειάζεστε να παρακολουθείτε την ποιότητα της εξυπηρέτησης σας; Θέλετε να βελτιώσετε τις δεξιότητες των αντιπροσώπων σας;
Χρησιμοποιήστε λογισμικό καταγραφής κλήσεων! Είναι το τέλειο εργαλείο για τη διασφάλιση ποιότητας, την εκπαίδευση αντιπροσώπων, τη διατήρηση της διαφάνειας και την αποθήκευση κλήσεων για νομικούς σκοπούς.
Προσφέρουμε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών, χωρίς να απαιτείται πιστωτική κάρτα. Δοκιμάστε το λογισμικό μας σήμερα.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Ένα λογισμικό καταγραφής κλήσεων είναι ένα εργαλείο που καταγράφει τηλεφωνικές κλήσεις και αποθηκεύει τις εγγραφές ως ψηφιακά αρχεία. Το λογισμικό εγγραφής τηλεφωνικού κέντρου λειτουργεί γενικά μέσω VoIP ή PSTN.
Εκτός από την καταγραφή κλήσεων, το προηγμένο λογισμικό καταγραφής κλήσεων έχει επίσης τη δυνατότητα παρακολούθησης και καταγραφής λεπτομερειών σχετικά με την κλήση και τον καλούντα.
Οι εγγραφές τηλεφωνικού κέντρου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εκπαίδευση των εκπροσώπων και την ένταξη νέων στο προσωπικό. Επιλέξτε τα καλύτερα παραδείγματα κλήσεων και ζητήστε από τους νέους εκπροσώπους να μελετήσουν και να μάθουν από τις καλύτερες πρακτικές που ακούνε στις καταγραφές κλήσεων.
Οι καταγραφές κλήσεων μπορούν να προστατεύσουν την επιχείρησή σας όταν πρόκειται για νομικά ζητήματα. Επιδείξτε τη δέουσα επιμέλεια αποθηκεύοντας όλες τις κλήσεις που πραγματοποιείτε και λαμβάνετε. Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο αποθηκευτικό χώρο κλήσεων.
Φέρτε διαφάνεια στην υποστήριξη πελατών σας. Έχοντας ηχογραφήσεις για κάθε κλήση, οι εκπρόσωποι μπορούν να παραδίδουν ticket χωρίς πρόβλημα. Κάποιος μπορεί εύκολα να συνεχίσει εκεί που έμεινε κάποιος άλλος. Το περιεχόμενο βρίσκεται όλο εκεί!
Το LiveAgent είναι μία συνολική υπηρεσία σας για την εξυπηρέτηση πελατών. Είναι το λογισμικό με τις περισσότερες κριτικές και # 1 με βαθμολογία για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που προσφέρει δυνατότητες ticketing, live chat, τηλεφωνικού κέντρου και γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent δρομολογεί τις εισερχόμενες κλήσεις στα κατάλληλα τμήματα και εκπροσώπους με τυχαία ανάθεση ή κατά προτεραιότητα. Οι κλήσεις δρομολογούνται μόνο σε εκπροσώπους που είναι συνδεδεμένοι τη δεδομένη στιγμή, και είναι διαθέσιμοι για να λάβουν κλήσεων.
Το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο μενού IVR που περιλαμβάνει επιλογή επανάκλησης. Μπορείτε είτε να ηχογραφήσετε τα δικά σας μηνύματα IVR απευθείας μέσα από το LiveAgent, είτε να ανεβάσετε γενικές προηχογραφημένους χαιρετισμούς και μηνύματα μενού.
Το LiveAgent υποστηρίζει δωρεάν εσωτερικές κλήσεις (και chats!) μεταξύ όλων των εκπροσώπων σας. Όλες οι κλήσεις διαχειρίζονται στο πρόγραμμα περιήγησης και πραγματοποιούνται στην εφαρμογή. Δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη εξωτερικού λογισμικού ή τρίτων εφαρμογών. Ξεκινήστε το chat σήμερα!
Εξατομικευμένη υπηρεσία με βιντεοκλήσεις Θέλετε να μιλήσετε έναν προς έναν πελάτη ένας, αλλά είναι πολύ μακριά; Ξεκινήστε μια βιντεοκλήση! Το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρετε όλες τις κλήσεις που ξεκινούν από το πρόγραμμα περιήγησης σε βιντεοκλήσεις. Αποκτήστε προσωπική επικοινωνία σήμερα!
Παρακολουθήστε τον αριθμό των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, δείτε ποιος εκπρόσωπος απαντά στις περισσότερες κλήσεις, πόσο διαρκεί κάθε κλήση και πολλά άλλα στατιστικά που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πώς πάτε και πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Το LiveAgent βασίζεται sto cloud και είναι εύκολο να ρυθμιστεί και να χρησιμοποιηθεί. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το ισχυρό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς να εμπλέξετε το προσωπικό ΙΤ σας.
Το λογισμικό καταγραφής κλήσεων είναι απλώς μέρος μιας πιο σύνθετης λύσης που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε εύκολα tickets, email, chat, κλήσεις και μηνύματα κοινωνικών δικτύων.
Καταγράψτε και αποθηκεύστε απεριόριστες εγγραφές κλήσεων. Κάθε κλήση που πραγματοποιείτε μέσω του LiveAgent θα καταγράφεται, θα αποθηκεύεται μέσα σε ένα ticket και θα είναι διαθέσιμη μόλις τη χρειαστείτε.
Το LiveAgent βοηθά τις επιχειρήσεις να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών από το 2004. Γίνετε μέλος της οικογένειας του LiveAgent και μάθετε γιατί είμαστε το #1 λογισμικό help desk για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Συλλέξαμε περισσότερες από 3.000 κριτικές χρηστών από ιστότοπους αξιολόγησης λογισμικού, όπως οι Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, και Software Advice.
Roman Bosch
Partly
Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Christine Preusler
HostingAdvice
Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
Karl Dieterich
Covomo
Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
Hendrik Henze
Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
Viviane Carter
CSI Products
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
Christian Lange
Lucky-Bike
Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
Jens Malmqvist
Projure
Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
Catana Alexandru
Websignal
Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
Sissy Böttcher
Study Portals
Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
Peter Koning
TypoAssassin
Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
Aranzazu F
Factorchic
Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
Martin Drugaj
Atomer
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
Ivan Golubović
AVMarket
Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
Rustem Gimaev
Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
Randy Bryan
tekRESCUE
Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
Alexandra Danišová
Nay
Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
Samuel Smahel
m:zone
Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
David Chandler
Volterman
Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας
Οι επιχειρήσεις μπορούν να εξατομικεύσουν την προσφορά και να βελτιώσουν τη διαχείριση της ποιότητας με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας για ενισχυμένη επικοινωνία σε πολλά κανάλια.
Τι Είναι οι Εξερχόμενες Κλήσεις;
Η σωστή προφορά και το κατάλληλο λεξιλόγιο είναι κρίσιμα για την εξυπηρέτηση των πελατών και μπορούν να επηρεάσουν τη γενική εντύπωση για μια εταιρεία.
Λογισμικό εισερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου
The software for inbound call centers includes features such as creating tabs for customer calls through any channel, live chat, social media management, telephone center management, and customer portals. These tools improve customer satisfaction and reduce business costs by providing quick and effective responses to inquiries via automated chatbots or live representatives. The customer portal allows for easy access to account information and can be useful in identifying billing or service issues without the need for direct communication with the company.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες