Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Το #1 λογισμικό εμπειρίας πελατών

Σας βοηθά να δημιουργήσετε εμπειρίες παντός καναλιού που θα λατρέψουν οι πελάτες σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Λογισμικό εμπειρίας πελατών

Το λογισμικό εμπειρίας πελατών παίζει βασικό ρόλο στη συλλογή, οργάνωση και παρακολούθηση των σχολίων των πελατών σε μια σύγχρονη επιχείρηση.

Η χρήση λογισμικού CX μπορεί να βελτιώσει δραματικά τη σχέση που έχετε με τους πελάτες σας, επειδή σας δίνει τη δυνατότητα να ανταποκρίνεστε σε αυτούς γρήγορα και αποτελεσματικά. Η ανάλυση των δεδομένων που συλλέγετε μέσω αυτού του λογισμικού, μπορεί επίσης να επηρεάσει τις συνεχείς στρατηγικές μάρκετινγκ και ανάπτυξης της επιχείρησής σας.

Το LiveAgent είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό εμπειρίας πελατών που σας βοηθά να εξατομικεύσετε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας. Συγκεντρώνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας – email, ζωντανή συνομιλία, κλήσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης – στα κοινά εισερχόμενα της εταιρείας και παρέχειμια λύση γραφείου βοήθειας που τα περιλαμβάνει όλα.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Τι είναι το λογισμικό εμπειρίας πελατών;

Η εμπειρία των πελατών (που ονομάζεται επίσης CX) ορίζεται ως το σύνολο των εμπειριών που έχουν οι πελάτες σας όταν αλληλεπιδρούν με την εταιρεία ή το brand σας. Η εμπειρία των πελατών είναι ένα απίστευτα σημαντικό μέρος των επιτυχημένων επιχειρήσεων, επειδή οι περισσότεροι πελάτες περιμένουν να έχουν μια προσωπική σχέση με τα brands με τα οποία αλληλεπιδρούν.

Η άμεση και αποτελεσματική απάντηση σε ερωτήματα, προτάσεις και παράπονα πελατών είναι σημαντική. Δυστυχώς, οι περισσότερες επιχειρήσεις πρέπει να διαχειρίζονται όλο και μεγαλύτερο αριθμό καναλιών επικοινωνίας. Για το λόγο αυτό, ένα λογισμικό εμπειρίας πελατών είναι απαραίτητο για τα περισσότερα brands. Ωστόσο, εξακολουθεί να υποτιμάται και οι εταιρείες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το Outlook για τη διαχείριση των κοινόχρηστων μηνυμάτων τους.

Προηγμένο λογισμικό εμπειρίας πελατών

Το λογισμικό εμπειρίας πελατών όπως το LiveAgent σάς παρέχει έναν τρόπο συνδυασμού όλων των αλληλεπιδράσεων των πελατών σας σε ένα ολοκληρωμένο, απρόσκοπτο σύστημα. Βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη σε όλα τα στάδια του ταξιδιού αγοράς τους, επειδή επιτρέπει την άμεση επικοινωνία μεταξύ των πελατών σας και του προσωπικού σας.

Συνήθως, το λογισμικό CX χρησιμοποιεί ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων στο οποίο καταγράφονται μεμονωμένα ερωτήματα χρηστών και στη συνέχεια τίθενται στην ουρά για απάντηση. Προηγμένα συστήματα όπως το LiveAgent μπορούν να συνδυάσουν πολλά διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας σε ένα σύστημα καρτελών, βελτιώνοντας όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας.

undraw smiley face lmgm

Ποια είναι τα βασικά μέρη του καλύτερου λογισμικού διαχείρισης εμπειρίας πελατών;

Κατά την επιλογή ενός λογισμικού εμπειρίας πελατών, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τις βασικές δυνατότητες που προσφέρει. Εδώ θα βρείτε αυτά που πρέπει να αναμένετε:

Increase icon

Αναφορές και στατιστικές αναλύσεις

Για να σας βοηθήσουμε, το καλύτερο λογισμικό διαχείρισης εμπειρίας πελατών σας παρέχει εργαλεία για να παρακολουθείτε την επιτυχία σας στην απάντηση σε ερωτήματα πελατών. Το LiveAgent παρέχει ένα πλήρως εξοπλισμένο πακέτο αναλυτικών στοιχείων.

Group 370 icon

Υβριδικό stream καρτελών

Τα καλύτερα συστήματα εμπειρίας πελατών συνδυάζουν όλα τα κανάλια επικοινωνίας σε ένα ενιαίο. Το LiveAgent το κάνει αυτό χρησιμοποιώντας ένα υβριδικό stream καρτελών.

Gameboy icon

Χαρακτηριστικά παιχνιδοποίησης(gamification)

Το λογισμικό εμπειρίας πελατών δεν αφορά μόνο τους πελάτες σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το LiveAgent παρέχει δυνατότητες παιχνιδοποίησης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναγνωρίσετε και να μάθετε το προσωπικό σας. 

Οφέλη από την εστίαση στην εμπειρία των πελατών

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους είναι σημαντικό να εστιάσετε στην εμπειρία πελατών, αλλά αυτοί είναι οι πιο σημαντικοί:

Money Bag

Αυξήστε την κερδοφορία

Το να επικεντρωθείτε στην εμπειρία των πελατών μπορεί να βελτιώσει την κερδοφορία σας έως και 32%. Η γρήγορη και ευγενική απάντηση στους πελάτες μπορεί συχνά να κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός πελάτη που κάνει μια αγορά ή επιλέγει να αγοράσει ένα παρόμοιο προϊόν αλλού. 

dollar in zoom

Δείτε τομείς βελτίωσης

Η χρήση ενός λογισμικού εμπειρίας πελατών για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων σας με τους πελάτες μπορεί να παρέχει δεδομένα που επηρεάζουν άμεσα τον επιχειρηματικό σας σχεδιασμό. Χρησιμοποιώντας ένα λογισμικό όπως το LiveAgent, μπορείτε εύκολα να δείτε τις τάσεις στις αλληλεπιδράσεις σας με τους πελάτες σας και να επισημάνετε τους τομείς που χρειάζεστε βελτίωση.

Clock icon

Κάντε το πιο εύκολο για την ομάδα σας

Σκεφτείτε το προσωπικό σας. Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι μια δύσκολη, περίπλοκη δουλειά. Συνεπώς, ένα κομμάτι λογισμικού που το διευκολύνει προσφέρει τεράστια αξία στην επιχείρησή σας.

undraw fast loading 0lbh

Μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα ενός λογισμικού διαχείρισης εμπειρίας πελατών είναι η δυνατότητα μέτρησης του πόσο καλά επικοινωνείτε με τους πελάτες σας. Ενώ υπάρχουν αυτόνομα κομμάτια λογισμικού μέτρησης εμπειρίας πελατών, η καλύτερη προσέγγιση για τις περισσότερες επιχειρήσεις είναι η χρήση ενός ολοκληρωμένου συστήματος όπως το LiveAgent.

Χρησιμοποιώντας το LiveAgent, μπορείτε να συγκεντρώσετε γρήγορα μια σειρά μετρήσεων που σας δίνουν μια επισκόπηση του πόσο αποτελεσματική είναι η εξυπηρέτηση πελατών σας. Εδώ είναι τα πιο σημαντικά:

Union icon

Βαθμολογία σύστασης

Το πιο βασικό είναι η βαθμολογία σύστασης. Ρωτώντας τους πελάτες εάν θα πρότειναν την επιχείρησή σας σε έναν φίλο, μπορείτε να πάρετε μια εικόνα για το πόσο καλά τους εξυπηρετείτε.

Tachometer icon

Βαθμολογία ικανοποίησης

Μια πιο σύνθετη προσέγγιση είναι να συγκεντρώσετε δεδομένα σχετικά με τη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών (CSAT) μέσω μιας αυτοματοποιημένης έρευνας που ζητά από τους πελάτες αξιολόγηση σε διάφορους τομείς.

Clock

Χρόνος Επίλυσης & FCR

Βεβαιωθείτε ότι έχετε μετρήσει τον μέσο χρόνο που απαιτείται για την επίλυση των καρτελών. Η πρώτη επαφή για την επίλυση (FCR) είναι ένα υποσύνολο του χρόνου επίλυσης, αλλά σε αυτήν τη μέτρηση, εξετάζετε πόσοι πελάτες είχαν επιλύσει το αίτημά τους στην πρώτη προσπάθεια.

Close More

Επιλογή λογισμικού εμπειρίας πελατών

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη για να προσδιορίσετε ποιο λογισμικό εμπειρίας πελατών είναι κατάλληλο για εσάς. Με τόσες πολλές λύσεις λογισμικού διαχείρισης εμπειρίας πελατών στην αγορά, είναι εύκολο να μπερδευτείτε.

Όταν επιλέγετε ένα λογισμικό διαχείρισης εμπειρίας πελατών, πρέπει να λάβετε υπόψη τρία βασικά πράγματα:

Ποιες είναι οι απαιτήσεις σας;

Όπως συμβαίνει με κάθε επιχειρηματική απόφαση, θα πρέπει να ξεκινήσετε σκεπτόμενοι ακριβώς τι χρειάζεστε από το λογισμικό σας. Αν και η ικανοποίηση των πελατών πρέπει να είναι ο στόχος σας, διαφορετικές λύσεις λογισμικού θα σας προσφέρουν διαφορετικούς τρόπους για να το επιτύχετε.

Εάν οι απαιτήσεις σας περιλαμβάνουν αναλυτικά πακέτα, ενσωματωμένο σύστημα καρτελών και ενσωματωμένο CRM, τότε το LiveAgent είναι η σωστή επιλογή για εσάς. Έχει όλες τις αναφερόμενες δυνατότητες από προεπιλογή.

undraw to do list a49b
undraw book lover mkck

Έχετε κάνει την έρευνά σας;

Νέο λογισμικό διαχείρισης εμπειρίας πελατών αναδύεται συνεχώς στην αγορά. Εξαιτίας αυτού, είναι σημαντικό να επενδύσετε σε ένα κομμάτι λογισμικού που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας – όχι μόνο το μέγεθος της εταιρείας σας, αλλά και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του τομέα σας.

Η έρευνα είναι το κλειδί εδώ. Ρίξτε μια ματιά σε μερικούς από τους οδηγούς μας που περιγράφουν του τομείςτων επιχειρήσεων και των κλάδων για να μάθετε αν το LiveAgent είναι κατάλληλο για τον τύπο της επιχείρησής σας ή τον κλάδο σας.

Συγκρίνατε εναλλακτικές λύσεις;

Με βάση τον κατάλογο απαιτήσεων και την έρευνά σας για την αγορά λογισμικού CX, θα πρέπει να είστε σε καλή θέση για να συγκρίνετε διαφορετικές λύσεις για τις ανάγκες σας. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες αξιολόγησης (CapterraG2CrowdGetAppTrustpilot) που θα σας δώσουν μια λεπτομερή σύγκριση λογισμικού διαχείρισης εμπειρίας πελατών. Συγκρίνετε τα βασικά χαρακτηριστικά των διαφόρων διαθέσιμων λογισμικών με την ησυχία σας.

Όταν το κάνετε αυτό, θα παρατηρήσετε ότι διαφορετικά κομμάτια λογισμικού έχουν πολύ διαφορετικές δυνατότητες.

undraw Choose bwbs
man and woman receiving awards

Χρειάζεστε ένα καλύτερο λογισμικό διαχείρισης CX;

Αν ψάχνετε για το καλύτερο λογισμικό διαχείρισης εμπειρίας πελατών εκεί έξω αυτήν τη στιγμή, δοκιμάστε το LiveAgent.

Το LiveAgent βρίσκεται πρώτο στις αξιολογήσεις και είναι το νούμερο 1 σε βαθμολογία λογισμικό γραφείου βοήθειας για SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

CX Software FAQ

What is customer experience software?

Customer experience software is a system where all the customer communication is gathered. Meaning, all the customer messages from different platforms are in one system. For example, Forum, Email, Live Chat communication. Moreover, it is a feature-rich system, which automates multiple tasks for customer agents without switching platforms.

Why invest in customer experience management software?

The benefits of customer experience management software include; improved customer satisfaction, higher sales, loyal customers, efficient customer representatives, and more!

How can you improve your customer experience?

The first tip is to be proactive. Reach out to your customers and offer them help. Give the customers the option of assistance with a simple live chat invitation. Implement omnichannel support so you can view past ticket history, customer information and efficiently handle customer problems. Our last tip to improve customer experience is to stop ignoring customers. It might seem like an obvious one, but many companies still ignore/overlook inquiries, which results in a higher churn rate.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo