Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nicereply

Για να ενσωματώσετε το Nicereply στο LiveAgent, ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό ενσωμάτωσης.

Μετρήστε την Ικανοποίηση των Πελατών

Μετρήστε την ικανοποίηση των πελατών με το εργαλείο έρευνας Nicereply – CSAT που δημιουργήθηκε για το LiveAgent. Ερευνήστε τους πελάτες σας απευθείας από το LiveAgent. Δείτε τα δεδομένα ικανοποίησης πελατών που προωθούνται στις καρτέλες του LiveAgent χωρίς να χρειάζεται να αποχωρήσετε από την εφαρμογή.

Δοκιμάστε το δωρεάν για 14 ημέρες.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το Nicereply για το LiveAgent, ρωτήστε μας στη διεύθυνση contact@nicereply.com.

Are you a LiveAgent customer looking to use Nicereply? Get a special discount now.
  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Cancel any time

Πως δουλεύει;

Μετρήστε την ικανοποίηση των πελατών μέσω μιας έρευνας στο κάτω μέρος κάθε email ή ενεργοποιήστε την μετά την επίλυση μίας καρτέλας ή μιας συνομιλίας. Επιλέξτε από τη μέτρηση της Ικανοποίησης πελατών, του Καθαρού Σκορ Προώθησης ή του Σκορ Προσπάθειας Πελατών. Οι απαντήσεις μεταφέρονται στο LiveAgent ως σχόλια και τιμές προσαρμοσμένου πεδίου.

Βασικές δυνατότητες:

  • Μετρήστε τις μετρικές που έχουν σημασία. Επιλέξτε από CSAT, NPS και CES. Ανακατέψτε και ταιριάξτε αν χρειαστεί.
Nicereply
  • Προσαρμόστε την εμφάνιση και την αίσθηση των ερευνών σας. Αλλάξτε το συνδυασμό χρωμάτων, προσθέστε ένα λογότυπο, κάντε επιπλέον ερωτήσεις.
  • Επιλέξτε μια κλίμακα βαθμολογίας που σας ταιριάζει – αστέρια, χαμογελαστά πρόσωπα, αντίχειρες – εσείς αποφασίζετε.
Nicereply
  • Αποφασίστε πότε θα κάνετε έρευνα στους πελάτες σας. Μετά από κάθε αλληλεπίδραση; Μόλις επιλυθεί η καρτέλα; Πόσο σύντομα; Αμέσως, μετά από μία ώρα ή την επόμενη μέρα; Εναπόκειται σε σας.
  • Δείτε την απόδοση διαφορετικών αντιπροσώπων, ομάδων και τμημάτων.
  • Αναλύστε περισσότερες πληροφορίες με αναλυτικά στοιχεία που περιλαμβάνουν πίνακες βαθμολογίας, ιστογράμματα, γραφήματα τάσεων και άλλα.
  • Δείτε όλα τα σχόλια που σχετίζονται με μία καρτέλα απευθείας στο LiveAgent.
  • Μην πληρώνετε για αναπάντητες έρευνες. Πληρώνετε μόνο για πραγματικά αποτελέσματα – απαντήσεις στην έρευνα. Το Nicereply το εμπιστεύονται εκατοντάδες εταιρείες:
Nicereply

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενσωμάτωση του LiveAgent με το Nicereply. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το NiceReply;

Το NiceReply είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης πελατών που σας βοηθά να μετρήσετε την Ικανοποίηση Πελατών της εταιρείας σας, το Καθαρό Σκορ Προώθησης, καθώς και το Σκορ Προσπάθειας Πελατών συλλέγοντας σχόλια. 

Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το NiceReply στο LiveAgent;

Το πρώτο βήμα είναι να έχετε λογαριασμό στο NiceReply και το LiveAgent. Το δεύτερο βήμα είναι η πραγματική ενσωμάτωση. Εδώ είναι ένας αναλυτικός οδηγός για ενσωμάτωση του NiceReply. 

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo