Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Πολιτική Απορρήτου
Για να ενσωματώσετε το Nicereply στο LiveAgent, ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό ενσωμάτωσης.
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε δικαιώματα διαχειριστή τόσο για λογαριασμούς LiveAgent όσο και για λογαριασμούς Nicereply
Πλήρες εγχειρίδιο ενσωμάτωσης εδώ: https ://support.nicereeply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Μετρήστε την Ικανοποίηση των Πελατών
Μετρήστε την ικανοποίηση πελατών με το Nicereply – εργαλείο έρευνας CSAT που δημιουργήθηκε για το LiveAgent. Ερευνήστε τους πελάτες σας απευθείας από το LiveAgent. Δείτε δεδομένα ικανοποίησης πελατών που προωθούνται στις καρτέλες του LiveAgent χωρίς να χρειαστεί ποτέ να φύγετε από την εφαρμογή.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το Nicereply για το LiveAgent, ρωτήστε μας στο contact@ncereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Πως δουλεύει;
Μετρήστε την ικανοποίηση των πελατών μέσω μιας έρευνας στο κάτω μέρος κάθε email. Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε μια έρευνα στο λογισμικό online ζωντανής συνομιλίας μετά τον τερματισμό μιας συνομιλίας ή μετά την επίλυση μιας καρτέλας. Επιλέξτε από τη μέτρηση Ικανοποίησης πελατών, Καθαρή βαθμολογία προωθητή ή Δείκτης προσπάθειας πελάτη. Οι απαντήσεις προωθούνται στο LiveAgent ως σχόλια και προσαρμοσμένες τιμές πεδίων.
Βασικές δυνατότητες:
- Μετρήστε μετρήσεις που έχουν σημασία. Επιλέξτε μεταξύ CSAT, NPS και CES. Πειραματιστείτε αν χρειάζεται.
- Προσαρμόστε την εμφάνιση και την αίσθηση των ερευνών σας. Αλλάξτε το συνδυασμό χρωμάτων, προσθέστε ένα λογότυπο, κάντε επιπλέον ερωτήσεις.
- Επιλέξτε μια κλίμακα αξιολόγησης που σας ταιριάζει – αστέρια, χαμογελαστά πρόσωπα, αντίχειρες – εσείς αποφασίζετε.
- Αποφασίστε πότε θα κάνετε έρευνα στους πελάτες σας. Μετά από κάθε αλληλεπίδραση; Μόλις λυθεί η καρτέλα; Πόσο σύντομα; Αμέσως, μετά από μια ώρα ή την επόμενη μέρα; Είναι όλα στο χέρι σας.
- Δείτε την απόδοση διαφορετικών αντιπροσώπων, ομάδων και τμημάτων.
- Δείτε αναλυτικά για περισσότερες πληροφορίες με αναλυτικά στοιχεία που περιλαμβάνουν βαθμολογικούς πίνακες, ιστογράμματα, γραφήματα τάσεων και πολλά άλλα.
- Δείτε όλα τα σχόλια που σχετίζονται με μία καρτέλα απευθείας στο LiveAgent.
- Μην πληρώνετε για αναπάντητες έρευνες. Πληρώνετε μόνο για πραγματικά αποτελέσματα – απαντήσεις σε έρευνες. Το Nicereply εμπιστεύονται εκατοντάδες εταιρείες:
Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενσωμάτωση του LiveAgent με το Nicereply. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το NiceReply;
Το NiceReply είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης πελατών που σας βοηθά να μετρήσετε την Ικανοποίηση Πελατών της εταιρείας σας, το Καθαρό Σκορ Προώθησης, καθώς και το Σκορ Προσπάθειας Πελατών συλλέγοντας σχόλια.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το NiceReply στο LiveAgent;
Το πρώτο βήμα είναι να έχετε λογαριασμό στο NiceReply και το LiveAgent. Το δεύτερο βήμα είναι η πραγματική ενσωμάτωση. Εδώ είναι ένας αναλυτικός οδηγός για ενσωμάτωση του NiceReply.
Οι εταιρείες Ensomatoseis, Zlava Dna και TeleCube χρησιμοποιούν το LiveAgent για την εξυπηρέτηση πελατών και βελτιωμένη υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου. Η ενσωμάτωση εργαλείου Zoiper με το LiveAgent είναι εύκολη και προσφέρει γρήγορη εγκατάσταση και εύκολη χρήση με ενεργή συνδρομή στην TeleCube. Η Ensomatoseis είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Κεντρική Ευρώπη με καλή εμπειρία χρήστη, τιμή και υλοποίηση σύμφωνα με τον επιμελητή.
Το LiveAgent προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για κέντρο υποστήριξης και είναι μια εναλλακτική λύση για το Pure Chat. Διαθέτει email, live chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση ενώ παρέχει επίσης υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες του LiveAgent μπορούν να απολαμβάνουν αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση ρύθμισης και πιστωτικής κάρτας, αυξάνοντας τη διατήρηση και την αφοσίωση των πελατών και τα κέρδη.
Web.com is a leading web technology company that serves millions of customers worldwide. By integrating LiveAgent, customers can place live chat buttons on their Web.com websites, resulting in increased sales, improved customer experience, and a competitive advantage. LiveAgent is a customer support software with a variety of tools and functions, including integrations and support gateways. It has received awards and certifications and offers an academy for training and online seminars.