Συνεργάτης
Τι είναι το Simplesat;
Το Simplesat είναι λογισμικό για διαχείριση σχολίων πελατών. Οι επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν για να συλλέγουν και να αναλύουν σχόλια από πελάτες. Το Simplesat σάς επιτρέπει να δημιουργείτε και να προσαρμόζετε έρευνες NPS και CSAT σε ήδη υπάρχοντα συστήματα που χρησιμοποιείτε.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Simplesat;
Πρέπει να γίνονται αποτελεσματικές έρευνες για συγκεκριμένους σκοπούς. Ένα μέγεθος για όλες τις λύσεις έρευνας είναι πολύ λιγότερο αποτελεσματικό. Το Simplesat μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία προσαρμοσμένων ερευνών NPS και CSAT για να λάβετε σχετικά σχόλια πελατών.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και κυρίως την εξυπηρέτηση πελατών σας. Για να επωφεληθείτε περισσότερο από το Simplesat, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να ενσωματώσετε τις έρευνες NPS και CSAT στις καρτέλες του LiveAgent.
Η χρηστικότητα των δεδομένων ανατροφοδότησης μπορεί να σας ωφελήσει με πολλούς τρόπους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν για να βελτιώσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας, να μάθετε τι αρέσει ή δεν αρέσει στους πελάτες σας, ποια κανάλια επικοινωνίας προτιμούν, ή περισσότερα.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα χρήσης του Simplesat;
- Προσαρμοσμένες και αποτελεσματικές έρευνες NPS και CSAT
- Εύκολη ενσωμάτωση με καρτέλες LiveAgent
- Προσαρμογή έρευνας και επωνυμίας
- Προσαρμοσμένες ειδοποιήσεις ερευνών
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Πώς μπορώ να ενσωματώσω το Simplesat στο LiveAgent;
Είναι απλό. Με το που ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το Simplesat, μπορείτε να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη έρευνα για τις επαφές σας στο LiveAgent. Τότε πρέπει απλώς να το ενσωματώσετε στα πρότυπα καρτελών σας και να το στείλετε στη λίστα επαφών σας. Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό για να μάθετε πώς να το κάνετε.
- Μεταβείτε στην ιστοσελίδα Simplesat και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας. Μόλις αποκτήσετε τον λογαριασμό σας, δημιουργήστε μια νέα έρευνα στον πίνακα ελέγχου. Μπορείτε να επιλέξετε από έρευνες NPS ή CSAT για να μετρήσετε την ικανοποίηση ή την αφοσίωση των πελατών.

Το Simplesat σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε τα πάντα, όπως την εισαγωγική ερώτηση, τα σύνολα εικονιδίων και τις επιλογές απαντήσεων. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μια επόμενη ερώτηση και να επιλέξετε εάν απαιτείται απάντηση στην ερώτηση. Όταν τελειώσετε, μεταβείτε στην καρτέλα Διαμόρφωση.

Εδώ μπορείτε να επιλέξετε τη γλώσσα της έρευνας, να την ονομάσετε ή να επιλέξετε μια προσαρμοσμένη επωνυμία ανάλογα με την εταιρεία σας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε κουμπιά παρότρυνσης για δράση και να προσθέσετε έναν σύνδεσμο στο κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent για να συγκεντρώσετε τα σχόλια. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην καρτέλα Δημοσίευση.

Επιλέξτε Ενσωμάτωση με άλλο εργαλείο > Γενική Ενσωμάτωση. Υπάρχουν επίσης πολλές επιλογές σχετικά με τους τύπους εικονιδίων αξιολόγησης και τη σειρά εμφάνισης. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μέγεθος εικονιδίου. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στη Δημιουργία κώδικα ενσωμάτωσης.

Θα εμφανιστεί ένα νέο παράθυρο. Κάντε κλικ στην καρτέλα HTML και Αντιγραφή έρευνας. Στη συνέχεια, μεταβείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent και μεταβείτε στο Διαμόρφωση > Διεύθυνση Email > Πρότυπα πελατών και επιλέξτε Επιλύθηκε η καρτέλα από τη λίστα. Μπορείτε εναλλακτικά να επιλέξετε μια διαφορετική επιλογή.

Όταν κάνετε μια επιλογή, μπορείτε να αλλάξετε τα περιεχόμενα των προτύπων email για τους πελάτες σας. Επομένως, γράψτε ένα κείμενο σχετικά με τη συλλογή σχολίων και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην Πηγή. Επικολλήστε την έρευνα στο πεδίο σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Κάντε κλικ στην Αποθήκευση και είστε έτοιμοι. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το πρότυπο και να το στείλετε στα εισερχόμενά σας για να δείτε πώς φαίνεται.

Η ενσωμάτωσή σας με το Simplesat ολοκληρώθηκε και μπορείτε να αρχίσετε να συλλέγετε σχόλια από τους πελάτες σας. Θα θέλατε να μάθετε πώς να συλλέγετε κριτικές ή μαρτυρίες; Ρίξτε μια ματιά στην ακαδημία του LiveAgent όπου καλύπτουμε πολλά θέματα σχετικά με τα σχόλια πελατών.
Frequently asked questions
Τι είναι το Simplesat;
Το Simplesat είναι μια εφαρμογή που σας βοηθά να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες έρευνες NPS και CSAT. Μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε πιο σχετικά σχόλια και κριτικές από τους πελάτες.
Μπορώ να ενσωματώσω το Simplesat με το LiveAgent;
Οι έρευνες του Simplesat μπορούν να ενσωματωθούν στα πρότυπα email του LiveAgent. Οι πελάτες μπορούν απλά να κάνουν κλικ στα εικονίδια ανατροφοδότησης και η ανατροφοδότηση θα παραδοθεί στο γραφείο βοήθειας σας.
Συμμόρφωση Tηλεφωνικού Kέντρου
Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η χρήση chatbots έχουν αλλάξει την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά είναι σημαντικό να διατηρήσουμε την ανθρώπινη σύνδεση. Ο παράγοντας ικανοποίησης των πελατών είναι σημαντικός, με τη LiveAgent παρέχοντας σχετικές υπηρεσίες. Υπάρχουν λίστες ελέγχου για τηλεφωνικά κέντρα που περιλαμβάνουν μέτρα ασφαλείας και οι εταιρείες παρέχουν πολλά κανάλια υποστήριξης πελατών, όπως email, κοινωνικά δίκτυα και ζωντανή συνομιλία.
LiveAgent is a free helpdesk ticketing system that allows businesses to manage a large volume of customer communications through a user-friendly interface. It offers integration options, billing, and alternate solutions for multi-platform companies. The software automates the process of receiving and resolving customer inquiries, creates long-lasting customer relationships, and helps automate support department procedures. It has been effective in converting initial inquiries into qualified sales leads.
Η εταιρεία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης email, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και σύστημα διαχείρισης παραπόνων. Υπάρχει πρόγραμμα συνεργατών για εταιρική συνεργασία. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν λογισμικό helpdesk για υποστήριξη των πελατών τους μέσω διαφόρων καναλιών, όπως τηλεφωνικά κέντρα, ιστοσελίδες, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή email. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της εταιρίας είναι δημοφιλή μεταξύ των πελατών της.