Τι είναι η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Όταν προσφέρετε εξυπηρέτηση πελατών σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter, υπάρχει ο όρος παροχή Υποστήριξης Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Η Υποστήριξη Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης είναι απαραίτητη για ορισμένες εταιρείες ή B2C επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου όπου οι πελάτες είναι μεταξύ 25 και 40 ετών και είναι συνηθισμένοι σε σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας με την ομάδα υποστήριξης σας.
Η ενσωμάτωση της σελίδας σας από το Facebook και το Twitter στο LiveAgent είναι μια εύκολη δουλειά και μετά από μερικά λεπτά, μπορείτε να είστε πλήρως εξοπλισμένοι για να παρέχετε Κοινωνική Υποστήριξη χρησιμοποιώντας το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όλα τα tweets με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή που περιλαμβάνουν το όνομα σας θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες, ώστε οι αντιπρόσωποι σας να μπορούν να τις απαντήσουν καθώς μπαίνουν στην ουρά.
Το ίδιο ισχύει με τα σχόλια στο Facebook και τα προσωπικά μηνύματα στις σελίδες σας στο Facebook. Και τα δύο μετατρέπονται σε Καρτέλες, ώστε οι Αντιπρόσωποι σας να μην χρειάζεται να είναι συνεχώς συνδεδεμένοι στο Facebook για να τα απαντήσουν, αντίθετα, μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται σε 1 εφαρμογή (το LiveAgent) και να απαντήσουν σε κανονικές καρτέλες.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρει εξυπηρέτηση πελατών μέσω πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram ή το Twitter. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα πολύ σημαντικό κανάλι επικοινωνίας, επομένως η παροχή τέτοιας υποστήριξης είναι πολύ καλή για την εταιρεία όσον αφορά την εικόνα και συμβάλλει στην εξασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών.
Είναι σημαντική η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις;
Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά σημαντική για τις επιχειρήσεις, ειδικά για εκείνες των οποίων η κύρια ομάδα-στόχος είναι η γενιά Y και Z, δηλαδή άτομα που είναι συνηθισμένα σε σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μεγάλη σημασία στη δημιουργία καλής εικόνας και επηρεάζουν επίσης το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών.
Σας επιτρέπει το LiveAgent να παρέχετε υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Το LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το λογισμικό μπορεί να ενσωματωθεί στο Facebook και στο Twitter. Όλα τα tweets με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά μπορούν να μετατραπούν σε καρτέλες για να απαντήσουν σε αυτές οι αντιπρόσωποι. Το ίδιο συμβαίνει και με τα μηνύματα που φτάνουν στις σελίδες του Facebook. Αυτή είναι μια εξαιρετική απλοποίηση και αυτοματοποίηση της εργασίας για τους αντιπροσώπους που δεν χρειάζεται να συνδεθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη βιομηχανία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Γνωρίστε πώς να παρέχετε την καλύτερη online υποστήριξη πελατών για τους μελλοντικούς σας καταναλωτές. Το LiveAgent μπορεί να σας δείξει πώς να το κάνετε σωστά.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Hesk;
The text describes the multiple communication channels available in one place through a customizable knowledge base portal. The portal's functions include creating a brand-appropriate name and providing informative articles and instructions. Forum features allow customers to provide answers to others and provide feedback to improve the business.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το HelpCrunch;
LiveAgent είναι μια επαγγελματική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει λογισμικό VoIP, τηλεφωνικά συστήματα, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και άλλα. Περιλαμβάνει επίσης συστήματα διαχείρισης παραπόνων, πύλες πελατών και διαχείριση email. Η εταιρεία προσφέρει ένα πρόγραμμα συνεργατών και έχει βραβευθεί για την ποιότητα των υπηρεσιών της. Οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν μια δωρεάν δοκιμή με το LiveAgent.