Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τι είναι η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Όταν προσφέρετε εξυπηρέτηση πελατών σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter, υπάρχει ο όρος παροχή Υποστήριξης Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Η Υποστήριξη Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης είναι απαραίτητη για ορισμένες εταιρείες ή B2C επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου όπου οι πελάτες είναι μεταξύ 25 και 40 ετών και είναι συνηθισμένοι σε σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας με την ομάδα υποστήριξης σας.

Η ενσωμάτωση της σελίδας του Facebook και του ονόματος χρήστη του Twitter στο LiveAgent είναι μια εύκολη εργασία και μετά από λίγα λεπτά μπορείτε να είστε πλήρως εξοπλισμένοι για να παρέχετε υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όλα τα tweets με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή το όνομα χρήστη σας θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες, ώστε οι αντιπρόσωποι σας να μπορούν να τις απαντήσουν καθώς μπαίνουν στην Ουρά.

Το ίδιο ισχύει με τα σχόλια στο Facebook και τα προσωπικά μηνύματα στις σελίδες σας στο Facebook. Και τα δύο μετατρέπονται σε Καρτέλες, ώστε οι Αντιπρόσωποι σας να μην χρειάζεται να είναι συνεχώς συνδεδεμένοι στο Facebook για να τα απαντήσουν, αντίθετα, μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται σε 1 εφαρμογή (το LiveAgent) και να απαντήσουν σε κανονικές καρτέλες.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρει εξυπηρέτηση πελατών μέσω πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram ή το Twitter. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα πολύ σημαντικό κανάλι επικοινωνίας, επομένως η παροχή τέτοιας υποστήριξης είναι πολύ καλή για την εταιρεία όσον αφορά την εικόνα και συμβάλλει στην εξασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών.

 

Είναι σημαντική η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις;

Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά σημαντική για τις επιχειρήσεις, ειδικά για εκείνες των οποίων η κύρια ομάδα-στόχος είναι η γενιά Y και Z, δηλαδή άτομα που είναι συνηθισμένα σε σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μεγάλη σημασία στη δημιουργία καλής εικόνας και επηρεάζουν επίσης το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών.

 

Σας επιτρέπει το LiveAgent να παρέχετε υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Το LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το λογισμικό μπορεί να ενσωματωθεί στο Facebook και στο Twitter. Όλα τα tweets με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά μπορούν να μετατραπούν σε καρτέλες για να απαντήσουν σε αυτές οι αντιπρόσωποι. Το ίδιο συμβαίνει και με τα μηνύματα που φτάνουν στις σελίδες του Facebook. Αυτή είναι μια εξαιρετική απλοποίηση και αυτοματοποίηση της εργασίας για τους αντιπροσώπους που δεν χρειάζεται να συνδεθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo