Οι έξυπνοι επαγγελματίες του μάρκετινγκ γνωρίζουν τις δυνατότητες των δραστηριοτήτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων. Δεδομένου ότι δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν καθημερινά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλοι είναι υπάρχοντες ή δυνητικοί πελάτες προϊόντων και υπηρεσιών. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η δεύτερη πιο κυρίαρχη μορφή στην ψηφιακή διαφήμιση (οι διαφημίσεις αναζήτησης είναι οι πρώτες) και αυξάνεται, σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα Statista.
Τι είναι επί πληρωμή μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Είναι ένα είδος διαφήμισης σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το οποίο πληρώνουν οι επιχειρήσεις. Οι επιλογές περιλαμβάνουν πληρωμή ανά κλικ, μάρκετινγκ επηρεασμού, διαφημίσεις βίντεο όπου πληρώνετε για τοποθέτηση κ.λπ.
Τα επί πληρωμή κοινωνικά μέσα έχουν το πλεονέκτημα της αυξημένης έκθεσης, ταχύτητας και συχνότητας προσεγγίζοντας είτε ένα ευρύτερο είτε ένα πιο συγκεκριμένο κοινό.

Προϋπολογισμός μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Οι τιμές για διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ποικίλλουν. Μπορούν να ξεκινήσουν με μόλις λίγα λεπτά την ημέρα, αλλά χωρίς ανώτατο όριο. Επομένως, η στρατηγική για το επί πληρωμή μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης της επωνυμίας σας απαιτεί επιχειρηματικές αποφάσεις και στόχους. Μια καλή διαφημιστική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να έχει ένα μελετημένο οικονομικό πλάνο, γιατί εάν ο προϋπολογισμός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εξαντληθεί στη μέση της καμπάνιας, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις σε ολόκληρη την επένδυση.
Επιλέγοντας την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης
Κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό. Επομένως, η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας για τους σκοπούς σας είναι απαραίτητη. Οι διαφημίσεις Facebook μπορούν να προσεγγίσουν σχεδόν τρία δισεκατομμύρια χρήστες, ωστόσο, αν επιλέξετε να εστιάσετε σε διαφημίσεις τύπου πληρωμής για κλικ, τότε να γνωρίζετε ότι το LinkedIn έχει το υψηλότερο CPC ενώ οι διαφημίσεις Twitter το χαμηλότερο. (Νοέμβριος 2021, Statista)

Το οπτικό περιεχόμενο της καμπάνιας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει φυσικά να είναι ελκυστικό, κυρίως επειδή οι διαφημίσεις του Facebook ανταμείβουν τις δημιουργικές καμπάνιες με οφέλη τιμολόγησης.
Στόχευση κοινού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Προκειμένου να επιτύχετε τους στόχους σας, η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένη σε συγκεκριμένο κοινό-στόχο. Είναι πολύ λογικό να σκέφτεστε τμήματα κοινού όταν σχεδιάζετε τη διαφημιστική σας καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επειδή τα ενδιαφέροντα για προϊόντα και επωνυμίες διαφέρουν ανάλογα με το επάγγελμα, την ηλικία, τη γεωγραφική τοποθεσία κ.λπ.. Για παράδειγμα, δεν θέλετε να πουλάτε φτυάρια χιονιού στην έρημο. Το ιδανικότερο κοινό είναι αυτό που μοιάζει με τους υπάρχοντες πελάτες σας. Με βάση τους ιδανικούς πελάτες, μπορείτε να δημιουργήσετε το παρόμοιο κοινό σας όταν ταξιδεύετε σε νέες περιοχές στον τεράστιο αριθμό χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Υπάρχει πάντα το ερώτημα: οργανικό έναντι επί πληρωμή μάρκετινγκ, ποιο είναι καλύτερο; Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επί πληρωμή, έχετε ταχύτητα, στόχευση και συχνότητα, ωστόσο είναι καλύτερο να τα συνδυάσετε με οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε τις δραστηριότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την επιχείρηση και την επωνυμία σας και ανταποκρίνεστε επαρκώς.
Social media management under one roof
Social media support by LiveAgent is quick, efficient and cost-effective. Try it today.
Frequently asked questions
Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσετε με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επί πληρωμή;
Όταν έχετε σχεδιάσει τη στρατηγική διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποφασίσετε για τον προϋπολογισμό. Επίσης, καλό είναι να έχετε παρουσία στα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πώς να ενσωματώσετε μια στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης επί πληρωμή;
Πρώτα απ 'όλα, να είστε ξεκάθαροι σχετικά με τους διαφημιστικούς σας στόχους και τον ρόλο που έχει η οργανική και επί πληρωμή διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιήστε και τα δύο για αυτό που μπορούν να κάνουν καλύτερα.
Ποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι η καλύτερη για επί πληρωμή κοινωνικά μέσα;
Εξαρτάται από το εμπορικό σήμα και την επιχείρησή σας. Το Facebook έχει τους περισσότερους χρήστες, το Instagram εστιάζει περισσότερο στα γραφικά, το LinkedIn εστιάζει στην επαγγελματική δικτύωση και το Twitter σας κρατά ενήμερους για ειδήσεις και τάσεις.