Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κουραστήκατε με το λογισμικό υποστήριξης των κοινωνικών δικτύων σας;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη μέσω κοινωνικών δικτύων στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Σας τρελαίνουν τα κοινωνικά δίκτυα;

Πάρτε τον έλεγχο των καναλιών σας στα κοινωνικά δίκτυα με την εναλλακτική μας για help desk κοινωνικών δικτύων. Η ενσωματωμένη λύση μας διασφαλίζει ότι θα λαμβάνετε κάθε μήνυμα, σχόλιο, ή αναφορά της επωνυμίας σας, με αποτέλεσμα την δημιουργία θετικής γνώμης για την επωνυμία σας, την υψηλότερη ικανοποίηση πελατών, και περισσότερες πωλήσεις.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Χαρακτηριστικά Liveagent Zendesk
Σύγκριση Zendesk και LiveAgent.
Zoho Desk
Σύγκριση Zoho Desk και LiveAgent.
Groove
Σύγκριση Groove και LiveAgent.
Help Scout
Σύγκριση Kayako και LiveAgent.
Συνολική Βαθμολογία
Συνολική βαθμολογία λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
To LiveAgent έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
To Zendesk έλαβε συνολική βαθμολογία 4.3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
To Zoho Desk έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
To Groove έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
To Help Scout έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Ευκολία Χρήσης
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
To LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
To Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.4
To Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.4 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
To Groove βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
To Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Υποστήριξη πελατών
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
To LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.2
To Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.2 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
To Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
To Groove βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.8
To Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.8 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Σχέση ποιότητας και τιμής
Βαθμολογίες για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.1
Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.1 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Το Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.0
Το Groove βαθμολογήθηκε με 4.0 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Το Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα.
$39/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
$59-$199/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
$18-$45/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
$25-$40/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
$25-$40/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
Instagram
Ενσωμάτωση του Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Zendesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Groove δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
To Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Zoho Desk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Groove προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Help Scout προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Messenger
Ενσωμάτωση του Facebook Messenger που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν στα άμεσα μηνύματα από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
Το Groove προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
Unknown
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Zoho Desk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Groove προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Whatsapp
Ενσωμάτωση του Whatsapp που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Αναμένεται Το LiveAgent δεν προσφέρει αυτή τη στιγμή ενσωμάτωση στο WhatsApp, ωστόσο, ετοιμάζεται. Μείνετε συτονισμένοι!
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
Το Groove δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
Viber
Ενσωμάτωση του Viber που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Zendesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Groove δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Παρακολούθηση διάδρασης
Παρακολουθήστε την συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστοτόπου σας. Δείτε πόση ώρα βρίσκονται στον ιστότοπό σας, ή ποια σελίδα κοιτούν.
Το LiveAgent προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το Zendesk προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το Zoho Desk προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το Groove προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το Help Scout προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Πολυκάναλη Επικοινωνία
Συνδέεται με πολλαπλές γραμές επικοινωνίας (όπως email, live chat, τηλεφωνικό κέντρο ή social media) για να συγκεντρώσει όλα τα μηνύματα, και επιτρπει στους εκπροσώπους να απαντούνto απο το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Zendesk υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Zoho Desk υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Groove υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Help Scout υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
Αυτόματη Δρομολόγηση
Αυτόματη δρομολόγηση ticket σε συγκεκριμένα τμήματα και εκπροσώπους με βάση προκαθορισμένες συνθήκες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
Το Zendesk προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
Περιορισμένο Το Zoho Desk προσφέρει περιορισμένους (έως 5, 15, ή 30) κανόνες αυτοματισμού δρομολόγησης ανάλογα με το πακέτο τιμολόγησής σας.
Το Groove δεν προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
Το Help Scout προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
Στατιστικά Απόδοσης
Επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναφορές απόδοσης ανά κανάλι, τμήμα, ή εκπρόσωπο.
Το LiveAgent προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
Το Zendesk προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
Το Zoho Desk προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
Το Groove προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
Το Help Scout προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
Διαχείριση Ομάδας
Επιτρέπει στους εκπροσώπους να δημιουργούν ομάδες επικοινωνίας για τον διαχωρισμό marketing και πωλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση ομάδας.
Το Zendesk προσφέρει διαχείριση ομάδας.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει διαχείριση ομάδας.
Το Groove δεν προσφέρει διαχείριση ομάδας.
Το Help Scout δεν προσφέρει διαχείριση ομάδας.
Επισήμανση Κοινωνικών Δικτύων
Επιτρέπει στους εκπροσώπους να επισημαίνουν τους πελάτες με ετικέτες όταν απαντούν στα αιτήματά τους μέσω του λογισμικού help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
Το Zendesk προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
Το Zoho Desk doesn't offer social media tagging.
Το Groove προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
Το Help Scout δεν προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
Παρακολούθηση Επωνυμίας
Επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν συγκεκριμένες λέξεις κλέιδιά στο Twitter συγκεντρώνοντας κάθε Tweet που περιέχει τη συγκεκριμένη λέξη στο λογισμικό με τη μορφή ticket.
Το LiveAgent προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
Το Zendesk δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
Το Groove δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
Το Help Scout δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
Συνεργασία
Επιτρέπει στους εκπροσώπους να εργάζονται μαζί ώστε να επιτύχουν την επίλυση των ticket.
Το LiveAgent υποστηρίζει τη συνεργασία.
Το Zendesk υποστηρίζει τη συνεργασία.
Περιορισμένο Οι δυνατότητες συνεργασίας στο Zoho Desk περιορίζονται στα πακέτα professional και enterprise.
Το Groove υποστηρίζει τη συνεργασία.
Το Help Scout υποστηρίζει τη συνεργασία.
Διαχείριση Πολλαπλών Λογαριασμών
Επιτρέπει στους χρήστες τη σύνδεση πολλαπλών λογαριασμών κοινωνικών δικτύων (για παράδειγμα, δύο λογαρισμών Facebook, ή τριών λογαρισμών Twitter) με το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
Το Zendesk δεν υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
Περιορισμένο Περιορισμένος αριθμός λογαριασμών email, widgets ανατροφοδότησης, διαδικτυακών φορμών, και λογαριασμών κοινωνικών δικτύων μπορεί να συνδεθεί στο Zoho Desk.
Το Groove υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
Το Help Scout δεν υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
Αναφορές/Στατιστικά
Πίνακας στατιστικών που επιτρέπει την δημιουργία αναφορών απόδοσης.
Το LiveAgent προσφέρει αναφορές/στατιστικά.
Το Zendesk προσφέρει αναφορές/στατιστικά.
Περιορισμένο Στο Zoho Desk, η πρόσβαση σε πίνακες με αναφορές/στατιστικά είναι περιορισμένη σε όλα τα πακέτα εκτός από το Enterprise.
Το Groove προσφέρει αναφορές/στατιστικά.
Το Help Scout προσφέρει αναφορές/στατιστικά.

Συγκρίνετε το LiveAgent
με άλλες πλατφόρμες

Το εμπιστεύονται 30.000+ εταιρείες και 150ΕΚ τελικοί χρήστες

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Βελτιώστε τη φήμη σας στα κοινωνικά δίκτυα

Γίνεται η επωνυμία για την οποίο μιλούν όλοι! Βελτιώστε την φήμη σας από στόμα σε στόμα και ενισχύστε τις πωλήσεις σας παρέχοντας εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στα κοινωνικά δίκτυα.

Ξεκινήστε να επιδεικνύετε την ισχυρή διαδικτυακή σας παρουσία με την εναλλακτική μας για help desk κοινωνικών δικτύων σήμερα!

Απαντήστε σε κάθε σχόλιο, μήνυμα και αναφορά

Οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων είναι το μυστικό σας όπλο για να επιτύχετε οργάνωση και διαφάνεια σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα. Συγκεντρώστε κάθε μήνυμα, σχόλιο και αναφορά σε έναν ενοποιημένο πίνακα διαχείρισης για να εξασφαλίσετε ότι θα απαντήσετε σε κάθε μήνυμα. Η εξυπηρέτηση χωρίς προβλήματα σας περιμένει!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Οι ενσωματώσεις κοινωνικών δικτύων περιλαμβάνουν

templates e comerce

Αυξήστε τις πωλήσεις με μηνύματα στο Viber

Επικοινωνήστε με πελάτες μέσω Viber και αυξήστε τις πωλήσεις! Απαντήστε σε μηνύματα σχετικά με πωλήσεις, προωθητικές ενέργειες, ή ειδικές προσφορές με ευκολία.

Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας

Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία ακρόασης κοινωνικών δικτύων που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε μοναδικές λέξεις κλειδιά. Αναρωτιέστε τι λέγεται για τους ανταγωνιστές σας; Παρακολουθήστε τους στο Twitter με ευκολία χάρη στην εναλλακτική μας για help desk κοινωνικών δικτύων.

twitter
Live chat templates

Προλάβετε καταστάσεις πριν να είναι αργά

Σας διασύρει ένας δυσαρεστημένος πελάτης; Δράστε γρήγορα πριν να είναι αργά! Παρακολουθήστε κάθε αναφορά της επιχείρησης/επωνυμίας σας στο Twitter, (ακόμα και αν δεν έχετε επισημανθεί με ετικέτα) και συμμετέχετε στη συζήτηση. Διορθώστε τα λάθη ξεκινώντας σήμερα!

Απολαύστε κορυφαία ασφάλεια

Η από κοινού χρήση στοιχείων σύνδεσης ανήκει στο παρελθόν! Ενισχύστε τους εκπροσώπους σας με μία κοινόχρηστη επιφάνεια εργασίας που τους επιτρέπει να συνεργάζονται και να απαντούν σε ερωτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν σε κάθε πλατφόρμα.

Security lock and badge
Performance-report-1

Αποφύγετε την αταξία και βελτιώστε την παραγωγικότητα

Βελτιώστε την παραγωγικότητα της ομάδας σας περισσότερο από 35% με τις εναλλακτικές help desk κοινωνικών δικτύων. Αποφύγετε τους περισπασμούς που προκαλούν οι ροές του Instagram, του Twitter, και του Facebook απαντώντας όλα να μηνύματα και τις ειδοποιήσεις από την επιφάνεια εργασίας των εκπροσώπων. Πείτε αντίο στα memes και το ατελείωτο scrolling!

Μάθετε από τα νήματα ticket με πλούσιο περιεχόμενο

Σας λείπει η συνολική εικόνα; Οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων εξασφαλίζουν ότι είστε πάντα ενήμεροι! Ακολουθήστε το ταξίδι της επίλυσης του προβλήματος κάθε πελάτη μέσω live chat, κοινωνικών δικτύων, email, ή τηλεφώνου σε ένα μονάχα νήμα ticket. Είναι τόσο εύκολο!

tour 02
crm integrations

Δώστε γρήγορες και εξατομικευμένες απαντήσεις

Εκμεταλλευτείτε τις προηγμένες λειτουργίες που προσφέρουν οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων όπως ενσωματωμένο CRM ή τυποποιημένα μηνύματα. Εξοικονομήστε έως και 15 ώρες κάθε εβδομάδα έχοντας όλες τις πληροφορίες πελατών στη διάθεσή σας και προκαθορισμένες απαντήσεις.

Παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση εν κινήσει

Οι σύγχρονοι καιροί απαιτούν σύγχρονες λύσεις. Απαντήστε σε ερωτήματα στα κοινωνικά δίκτυα εν κινήσει με την εφαρμογή μας για κινητά που διατίθεται στο Google Play και στο App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Ξεφορτωθείτε τις βαρετές εργασίες

Οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων προσφέρουν πλούσιες δυνατότητες αυτοματισμού. Αυτοματοποιήστε τις επαναλαμβανόμενες βαρετές εργασίες όπως την παρακολούθηση αιτημάτων, την ανάθεση εργασιών ή ετικετών, και άλλα. Οι πιθανότητες είναι απεριόριστες.

Μάθετε, βελτιώστε, ξεπεράστε

Βελτιώστε την εξυπηρέτησή σας (καθώς και την εμπειρία που προσφέρετε στον πελάτη) με τις ισχυρές δυνατότητες στατιστικών και αναφορών. Μάθετε περισσότερα από τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και διαμορφώστε ανάλογα τη στρατηγική της εξυπηρέτησής σας.

Reports-Liveagent-feature
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Πήγε κάτι στραβά;

Δεν θα σας αφήσουμε έτσι! Είμαστε εδώ για εσάς 24/7 και προσφέρουμε υποστήριξη σε πολλές γλώσσες. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω live chat, email, ή τηλεφώνου ανά πάσα στιγμή.

Γιατί είναι το LiveAgent η καλύτερη εναλλακτική για help desk κοινωνικών δικτύων;

Οι πελάτες μας το λένε καλύτερα

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Γιατί πρέπει να επιλέξετε το LiveAgent ως εναλλακτική για help desk κοινωνικών δικτύων;

Με το LiveAgent, έχετε τον έλεγχο της υποστήριξης κοινωνικών μέσων. Η λύση μας με βάση το cloud σας παρέχει μία λύση help desk εύκολη στη χρήση και τη διαχείριση. Η τιμολόγηση είναι απλή, και πληρώνετε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείται. Μπορείτε να προσθέσετε, να αλλάξετε ή να διαγράψετε εκπροσώπους και υπηρεσίες.

Ποιες δυνατότητες κοινωνικών δικτύων προσφέρει το LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει πολλές δυνατότητες κοινωνικών δικτύων, όπως ενσωμάτωση Facebook, Viber, Instagram, και Twitter.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo