Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά.
  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Αναζητάτε εναλλακτικές λύσεις λογισμικού υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Πάρτε τον έλεγχο των καναλιών σας στα κοινωνικά δίκτυα με την εναλλακτική μας για help desk κοινωνικών δικτύων. Η ενσωματωμένη λύση μας διασφαλίζει ότι θα λαμβάνετε κάθε μήνυμα, σχόλιο, ή αναφορά της επωνυμίας σας, με αποτέλεσμα την δημιουργία θετικής γνώμης για την επωνυμία σας, την υψηλότερη ικανοποίηση πελατών, και περισσότερες πωλήσεις.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Χαρακτηριστικά Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για help desk κοινωνικών δικτύων δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Zendesk
Σύγκριση Zendesk και LiveAgent.
Zoho Desk
Σύγκριση Zoho Desk και LiveAgent.
Groove
Σύγκριση Groove και LiveAgent.
Help Scout
Σύγκριση Kayako και LiveAgent.
Συνολική Βαθμολογία
Συνολική βαθμολογία λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
To LiveAgent έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
To Zendesk έλαβε συνολική βαθμολογία 4.3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
To Zoho Desk έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
To Groove έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
To Help Scout έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Ευκολία Χρήσης
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
To LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
To Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.4
To Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.4 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
To Groove βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
To Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Υποστήριξη πελατών
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
To LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.2
To Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.2 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
To Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
To Groove βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.8
To Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.8 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Σχέση ποιότητας και τιμής
Βαθμολογίες για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.1
Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.1 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Το Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.0
Το Groove βαθμολογήθηκε με 4.0 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Το Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα.
$9-$49/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
$59-$199/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
$18-$45/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
$25-$40/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
$25-$40/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
Instagram
Ενσωμάτωση του Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Zendesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Groove δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
To Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Zoho Desk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Groove προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Help Scout προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Messenger
Ενσωμάτωση του Facebook Messenger που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν στα άμεσα μηνύματα από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
Το Groove προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
Unknown
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Zoho Desk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Groove προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Whatsapp
Ενσωμάτωση του Whatsapp που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Αναμένεται Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
Το Groove δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
Viber
Ενσωμάτωση του Viber που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Zendesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Groove δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Παρακολούθηση διάδρασης
Παρακολουθήστε την συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστοτόπου σας. Δείτε πόση ώρα βρίσκονται στον ιστότοπό σας, ή ποια σελίδα κοιτούν.
Το LiveAgent προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το Zendesk προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το Zoho Desk προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το Groove προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Το Help Scout προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
Πολυκάναλη Επικοινωνία
Συνδέεται με πολλαπλές γραμές επικοινωνίας (όπως email, live chat, τηλεφωνικό κέντρο ή social media) για να συγκεντρώσει όλα τα μηνύματα, και επιτρπει στους εκπροσώπους να απαντούνto απο το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Zendesk υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Zoho Desk υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Groove υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
Το Help Scout υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
Αυτόματη Δρομολόγηση
Αυτόματη δρομολόγηση ticket σε συγκεκριμένα τμήματα και εκπροσώπους με βάση προκαθορισμένες συνθήκες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
Το Zendesk προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
Περιορισμένο Το Zoho Desk προσφέρει περιορισμένους (έως 5, 15, ή 30) κανόνες αυτοματισμού δρομολόγησης ανάλογα με το πακέτο τιμολόγησής σας.
Το Groove δεν προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
Το Help Scout προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
Στατιστικά Απόδοσης
Επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναφορές απόδοσης ανά κανάλι, τμήμα, ή εκπρόσωπο.
Το LiveAgent προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
Το Zendesk προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
Το Zoho Desk προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
Το Groove προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
Το Help Scout προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
Διαχείριση Ομάδας
Επιτρέπει στους εκπροσώπους να δημιουργούν ομάδες επικοινωνίας για τον διαχωρισμό marketing και πωλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση ομάδας.
Το Zendesk προσφέρει διαχείριση ομάδας.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει διαχείριση ομάδας.
Το Groove δεν προσφέρει διαχείριση ομάδας.
Το Help Scout δεν προσφέρει διαχείριση ομάδας.
Επισήμανση Κοινωνικών Δικτύων
Επιτρέπει στους εκπροσώπους να επισημαίνουν τους πελάτες με ετικέτες όταν απαντούν στα αιτήματά τους μέσω του λογισμικού help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
Το Zendesk προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
Το Zoho Desk doesn't offer social media tagging.
Το Groove προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
Το Help Scout δεν προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
Παρακολούθηση Επωνυμίας
Επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν συγκεκριμένες λέξεις κλέιδιά στο Twitter συγκεντρώνοντας κάθε Tweet που περιέχει τη συγκεκριμένη λέξη στο λογισμικό με τη μορφή ticket.
Το LiveAgent προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
Το Zendesk δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
Το Zoho Desk δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
Το Groove δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
Το Help Scout δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
Συνεργασία
Επιτρέπει στους εκπροσώπους να εργάζονται μαζί ώστε να επιτύχουν την επίλυση των ticket.
Το LiveAgent υποστηρίζει τη συνεργασία.
Το Zendesk υποστηρίζει τη συνεργασία.
Περιορισμένο Οι δυνατότητες συνεργασίας στο Zoho Desk περιορίζονται στα πακέτα professional και enterprise.
Το Groove υποστηρίζει τη συνεργασία.
Το Help Scout υποστηρίζει τη συνεργασία.
Διαχείριση Πολλαπλών Λογαριασμών
Επιτρέπει στους χρήστες τη σύνδεση πολλαπλών λογαριασμών κοινωνικών δικτύων (για παράδειγμα, δύο λογαρισμών Facebook, ή τριών λογαρισμών Twitter) με το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
Το LiveAgent υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
Το Zendesk δεν υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
Περιορισμένο Περιορισμένος αριθμός λογαριασμών email, widgets ανατροφοδότησης, διαδικτυακών φορμών, και λογαριασμών κοινωνικών δικτύων μπορεί να συνδεθεί στο Zoho Desk.
Το Groove υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
Το Help Scout δεν υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
Αναφορές/Στατιστικά
Πίνακας στατιστικών που επιτρέπει την δημιουργία αναφορών απόδοσης.
Το LiveAgent προσφέρει αναφορές/στατιστικά.
Το Zendesk προσφέρει αναφορές/στατιστικά.
Περιορισμένο Στο Zoho Desk, η πρόσβαση σε πίνακες με αναφορές/στατιστικά είναι περιορισμένη σε όλα τα πακέτα εκτός από το Enterprise.
Το Groove προσφέρει αναφορές/στατιστικά.
Το Help Scout προσφέρει αναφορές/στατιστικά.

Συγκρίνετε το LiveAgent
με άλλες πλατφόρμες

Το εμπιστεύονται 30.000+ εταιρείες και 150ΕΚ τελικοί χρήστες

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Βελτιώστε τη φήμη σας στα κοινωνικά δίκτυα

Γίνεται η επωνυμία για την οποίο μιλούν όλοι! Βελτιώστε την φήμη σας από στόμα σε στόμα και ενισχύστε τις πωλήσεις σας παρέχοντας εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στα κοινωνικά δίκτυα. Ξεκινήστε να επιδεικνύετε την ισχυρή διαδικτυακή σας παρουσία με την εναλλακτική μας για help desk κοινωνικών δικτύων σήμερα!

Απαντήστε σε κάθε σχόλιο, μήνυμα και αναφορά

Οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων είναι το μυστικό σας όπλο για να επιτύχετε οργάνωση και διαφάνεια σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα. Συγκεντρώστε κάθε μήνυμα, σχόλιο και αναφορά σε έναν ενοποιημένο πίνακα διαχείρισης για να εξασφαλίσετε ότι θα απαντήσετε σε κάθε μήνυμα. Η εξυπηρέτηση χωρίς προβλήματα σας περιμένει!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Οι ενσωματώσεις κοινωνικών δικτύων περιλαμβάνουν

Αυξήστε τις πωλήσεις με μηνύματα στο Viber

Επικοινωνήστε με πελάτες μέσω Viber και αυξήστε τις πωλήσεις! Απαντήστε σε μηνύματα σχετικά με πωλήσεις, προωθητικές ενέργειες, ή ειδικές προσφορές με ευκολία.

Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας

Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία ακρόασης κοινωνικών δικτύων που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε μοναδικές λέξεις κλειδιά. Αναρωτιέστε τι λέγεται για τους ανταγωνιστές σας; Παρακολουθήστε τους στο Twitter με ευκολία χάρη στην εναλλακτική μας για help desk κοινωνικών δικτύων.

Live chat templates

Προλάβετε καταστάσεις πριν να είναι αργά

Σας διασύρει ένας δυσαρεστημένος πελάτης; Δράστε γρήγορα πριν να είναι αργά! Παρακολουθήστε κάθε αναφορά της επιχείρησης/επωνυμίας σας στο Twitter, (ακόμα και αν δεν έχετε επισημανθεί με ετικέτα) και συμμετέχετε στη συζήτηση. Διορθώστε τα λάθη ξεκινώντας σήμερα!

Απολαύστε κορυφαία ασφάλεια

Η από κοινού χρήση στοιχείων σύνδεσης ανήκει στο παρελθόν! Ενισχύστε τους εκπροσώπους σας με μία κοινόχρηστη επιφάνεια εργασίας που τους επιτρέπει να συνεργάζονται και να απαντούν σε ερωτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν σε κάθε πλατφόρμα.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα
Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Εξαλείψτε την ακαταστασία και βελτιώστε την παραγωγικότητα

Βελτιώστε την παραγωγικότητα της ομάδας σας περισσότερο από 35% με τις εναλλακτικές help desk κοινωνικών δικτύων. Αποφύγετε τους περισπασμούς που προκαλούν οι ροές του Instagram, του Twitter, και του Facebook απαντώντας όλα να μηνύματα και τις ειδοποιήσεις από την επιφάνεια εργασίας των εκπροσώπων. Πείτε αντίο στα memes και το ατελείωτο scrolling!

Μάθετε από τα νήματα ticket με πλούσιο περιεχόμενο

Σας λείπει η συνολική εικόνα; Οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων εξασφαλίζουν ότι είστε πάντα ενήμεροι! Ακολουθήστε το ταξίδι της επίλυσης του προβλήματος κάθε πελάτη μέσω live chat, κοινωνικών δικτύων, email, ή τηλεφώνου σε ένα μονάχα νήμα ticket. Είναι τόσο εύκολο!

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την υβριδική ροή καρτελών
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Δώστε γρήγορες και εξατομικευμένες απαντήσεις

Εκμεταλλευτείτε τις προηγμένες λειτουργίες που προσφέρουν οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων όπως ενσωματωμένο CRM ή τυποποιημένα μηνύματα. Εξοικονομήστε έως και 15 ώρες κάθε εβδομάδα έχοντας όλες τις πληροφορίες πελατών στη διάθεσή σας και προκαθορισμένες απαντήσεις.

Παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση εν κινήσει

Οι σύγχρονοι καιροί απαιτούν σύγχρονες λύσεις. Απαντήστε σε ερωτήματα στα κοινωνικά δίκτυα εν κινήσει με την εφαρμογή μας για κινητά που διατίθεται στο Google Play και στο App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Ξεφορτωθείτε τις βαρετές εργασίες

Οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων προσφέρουν πλούσιες δυνατότητες αυτοματισμού. Αυτοματοποιήστε τις επαναλαμβανόμενες βαρετές εργασίες όπως την παρακολούθηση αιτημάτων, την ανάθεση εργασιών ή ετικετών, και άλλα. Οι πιθανότητες είναι απεριόριστες.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την αυτοματοποίηση

Μάθετε, βελτιώστε, ξεπεράστε

Βελτιώστε την εξυπηρέτησή σας (καθώς και την εμπειρία που προσφέρετε στον πελάτη) με τις ισχυρές δυνατότητες στατιστικών και αναφορών. Μάθετε περισσότερα από τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και διαμορφώστε ανάλογα τη στρατηγική της εξυπηρέτησής σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την αναφορά εξυπηρέτησης πελατών
Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Πήγε κάτι στραβά;

Δεν θα σας αφήσουμε έτσι! Είμαστε εδώ για εσάς 24/7 και προσφέρουμε υποστήριξη σε πολλές γλώσσες. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω live chat, email, ή τηλεφώνου ανά πάσα στιγμή.

Γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση λογισμικού υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Μάθετε πόσα χρήματα μπορείτε να εξοικονομήσετε στις λειτουργίες του κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τη εύχρηστη σύγκριση τιμών για το LiveAgent και τους ανταγωνιστές του.

Οι πελάτες μας το λένε καλύτερα

Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων
Glosarri Eksipiretisis Pelaton - Problhmatiko Aithma Mhnumaton

Προβληματικά αιτήματα μηνυμάτων

Το προβληματικό αιτήμα μηνυμάτων είναι ένα αίτημα για βοήθεια που εντοπίζεται από ένα σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών υποστήριξης υπολογιστή. Μπορεί επίσης να ονομαστεί σύστημα εντοπισμού προβλημάτων.

Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας είναι υπάλληλοι που απαντούν σε ερωτήματα και ερωτήσεις πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Παρέχουν απαντήσεις σε πελάτες σε πραγματικό χρόνο.

Ποιοι Είναι οι Αντιπρόσωποι Ζωντανής Συνομιλίας;

Η ενσωμάτωση ενός κουμπιού συνομιλίας σε έναν ιστότοπο μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων. Οι υπάλληλοι ζωντανής συνομιλίας πρέπει να έχουν επαρκή γνώση ηλεκτρονικού υπολογιστή και να είναι εξυπηρετικοί και επαγγελματικοί. Τα μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και εξασφαλίζουν τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία.

Reviews - %25ms Reviews Categories%25 - Antistrofi Anazitisi Tilefonou

Αντίστροφη αναζήτηση τηλεφώνου

Η αντίστροφη αναζήτηση αριθμών τηλεφώνου προσφέρει πολλαπλές λειτουργίες. Αξιολογείται με βάση την ακρίβεια, το κόστος και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η χρήση της εξαρτάται από τις ανάγκες και τα οφέλη του χρήστη.

Γνωρίστε τα επί πληρωμή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης επί πληρωμή

Ανακαλύψτε τα οφέλη της πληρωμένης κοινωνικής διαφήμισης και πώς να ενσωματώσετε μια ισχυρή στρατηγική επί πληρωμή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρηματικούς στόχους.

Ένα δωρεάν πρόγραμμα συνομιλίας είναι ένα λογισμικό που βρίσκεται σε έναν υπολογιστή. Χρησιμοποιείται για το χειρισμό άμεσων μηνυμάτων. Είναι εντελώς δωρεάν για κάθε χρήστη. Κάντε κλικ για περισσότερα.

Δωρεάν πρόγραμμα συνομιλίας

The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.

Αποκαλύψτε τις κύριες διαφορές μεταξύ θερμών και ψυχρών δυνητικών πελατών. Είστε περίεργοι πώς να αποκτήσετε περισσότερους από τον ιστότοπό σας;

Θερμοί δυνητικοί πελάτες έναντι ψυχρών δυνητικών πελατών: σε τι διαφέρουν;

Η εξατομίκευση στο μάρκετινγκ επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις. Η επικοινωνία με θερμούς δυνητικούς πελάτες και οι κριτικές πελατών είναι σημαντικές. Οι θερμοί πελάτες έχουν περισσότερες πιθανότητες να μετατραπούν σε πωλήσεις.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x