Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)

Το είναι το CRM;

Το λογισμικό CRM, γνωστό και ως λογισμικό διαχείρισης σχέσης πελατών, αποθηκεύει σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες. Χρησιμοποιείται κυρίως από πωλητές, εμπόρους και εκπροσώπους υποστήριξης για την παροχή καλύτερης εμπειρίας υποστήριξης πελατών και πωλήσεων.

Λειτουργία πεδίων επαφής στο Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent

Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στο λογισμικό διαχείρισης σχέσεων πελατών;

Το λογισμικό CRM συνήθως αποθηκεύει στοιχεία επικοινωνίας πελατών, όπως διευθύνσεις email και αριθμούς τηλεφώνου. Διατηρεί επίσης πληροφορίες σχετικά με προηγούμενες αγορές του πελάτη, αξίες αγορών, επικοινωνίες με την εταιρεία σας και άλλες συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Αυτές οι πληροφορίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν δεδομένα σχετικά με την ικανοποίησή τους από την εταιρεία σας και την πιθανότητα προώθησης ή απομάκρυνσης από την επιχείρησή σας.

Ενεργό πρόσθετο Shopify στο LiveAgent

Τα περισσότερα CRM ενσωματώνονται με εργαλεία και λογισμικό τρίτων για μείωση του χρόνου εισαγωγής δεδομένων και μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας. Για παράδειγμα, το ενσωματωμένο CRM του LiveAgent ενσωματώνεται με πλατφόρμες όπως το Shopify, ώστε οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών να μπορούν να βλέπουν τις παραγγελίες των πελατών τους απευθείας μέσα στο LiveAgent χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στο Shopify.

Τι είναι οι πληροφορίες ticket/πελατών στο CRM;

Οι πληροφορίες CRM καρτελών και πελατών είναι πεδία πληροφοριών που μπορείτε να συμπληρώσετε για να αποκαλύψετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με έναν συγκεκριμένο πελάτη ή καρτέλα. Για να παρέχετε την καλύτερη εμπειρία πελατών, είναι σημαντικό να τις χρησιμοποιείτε ως μέρος του λογισμικού καρτελών υποστήριξης πελατών.

Τα βασικά πεδία πελατών/ticket περιλαμβάνουν:

  • Όνομα και επώνυμο
  • Avatar (εικόνα/φώτο προφίλ)
  • Πολλαπλές διευθύνσεις email
  • Πολλαπλοί τηλεφωνικοί αριθμοί
  • Ζώνη ώρας
  • Φύλο
  • Εταιρεία και θέση εργασίας
  • Γλώσσα
  • Διεύθυνση IP
  • Πληροφορίες προγράμματος περιήγησης (π.χ. Google Chrome)
  • Ομάδες επαφών (π.χ. VIP πελάτες, Ισπανόφωνοι)

  • Ιδιωτικές σημειώσεις (εσωτερικές υπενθυμίσεις – μην καλέσετε στις 11:00 πμ, κλπ.)
  • Τα tickets της επαφής (όλα τα tickets που υποβλήθηκαν σε διάφορα κανάλια)

Το εργαλείο διαχείρισης σχέσεων πελατών του LiveAgent προσφέρει προσαρμοσμένα πεδία ticket/επαφών;

Οι χρήστες του LiveAgent έχουν την επιλογή να δημιουργήσουν απεριόριστα, προσαρμοσμένα, πεδία επαφών και ticket με διαφορετικούς τύπους μορφοποίησης και επικύρωσης.

Για παράδειγμα, οι εκπρόσωποι μπορούν να δημιουργήσουν ένα προσαρμοσμένο πλαίσιο κειμένου (εισαγωγή κειμένου), πλαίσιο λίστας (αναπτυσσόμενο μενού με λίστα επιλογών), πλαίσιο ελέγχου (ένα μικρό πλαίσιο που πρέπει να επιλεγεί), ομάδα πλαισίου ελέγχου (οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν πολλά πλαίσια), και πεδία ταχυδρομικής διεύθυνσης.

Παράδειγμα CRM στο LiveAgent

Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν τρόπο επικύρωσης για να διασφαλίσουν ότι όλα τα δεδομένα που εισάγονται στα προσαρμοσμένα πεδία εισιτηρίων είναι σωστά.

Οι επιλογές επικύρωσης περιλαμβάνουν: 

  • Χωρίς επικύρωση
  • Προσαρμοσμένη κανονική έκφραση (αυτό\s+είναι\s+κείμενο)
  • Ακέραιος (ένας ακέραιος αριθμός που μπορεί να είναι θετικός, αρνητικός ή μηδενικός)
  • Δεκαδικός αριθμός (μη ακέραιος αριθμός όπως 2,25 ή 1,6)
  • Αλφαριθμητική συμβολοσειρά (γράμματα και αριθμοί)
  • Αλφαριθμητική συμβολοσειρά με κενά
  • Διεύθυνση Ιστού/URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 ή IPv6 (192.0. 2.146 ή 2001: 0db8: 85a3: 0000: 0000: 8a2e: 0370: 7334)
  • Διεύθυνση email (hello@liveagent.com)
  • Αριθμός πιστωτικής κάρτας (1234-4567-7891-2345)
  • Τηλεφωνικός αριθμός ΗΠΑ (888-257-8754)
  • Διεθνής τηλεφωνικός αριθμός (+421 2 33 456 826)
  • Μορφές ημερομηνίας (ΕΕΕΕ-ΜΜ-ΗΗ ή ΕΕΕΕ/ΜΜ/ΗΗ ή ΗΗ-ΜΜ-ΕΕΕΕ)
  • Μορφές ώρας (ΩΩ: ΛΛ)
  • Αριθμός κοινωνικής ασφάλισης

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Παραδείγματα προσαρμοσμένων πεδίων CRM

  • ID παραγγελίας
  • Αριθμός πιστωτικής κάρτας
  • Αριθμός κοινωνικής ασφάλισης
  • Ιστότοπος  
  • Όνομα λογαριασμού
  • Χρώμα μαλλιών
  • Μέγεθος παπουτσιού
  • Μοντέλο αυτοκινήτου

Ποια είναι τα οφέλη ενός ενσωματωμένου εργαλείου διαχείρισης σχέσης πελατών;

Το να έχετε ένα ενσωματωμένο CRM στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να είναι επωφελές με περισσότερους από έναν τρόπους.

Βελτιωμένη ικανοποίηση και διατήρηση πελατών

Έχοντας όλες τις ζωτικές πληροφορίες πελατών διαθέσιμες σε ένα μέρος, θα μπορείτε να παρέχετε καλύτερες εμπειρίες εξυπηρέτησης που είναι προληπτικές, γρήγορες, ενημερωμένες, και εξατομικευμένες. Στους πελάτες αρέσει πολύ αυτό το είδος εξυπηρέτησης και, επομένως, παρέχοντάς τη, θα μπορείτε να βελτιώσετε την ικανοποίηση και τη διατήρηση των πελατών με ευκολία.

Λειτουργία κατάταξης εκπροσώπων στο λογισμικό του Help desk - LiveAgent

Προσδιορισμός των καλύτερων και πιο κερδοφόρων πελατών

Ένα ενσωματωμένο CRM μπορεί να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε ποιοι πελάτες έχουν την υψηλότερες αξία. Έχοντας αυτές τις γνώσεις θα μπορείτε να τους παρέχετε καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση. Γνωρίζοντας ότι έχουν υψηλή αγοραστική δύναμη και μπορούν να επηρεάσουν τους άλλους σε μελλοντικές αγορές, προτεραιότητά σας θα πρέπει να είναι να τους κρατάτε ευχαριστημένους σε κάθε επαφή.

Ενισχύστε τις πρακτικές μάρκετινγκ και πωλήσεων της εταιρείας

Η γνώση των πελατών σας θα σας επιτρέψει να παρέχετε πιο εξατομικευμένα μηνύματα μάρκετινγκ και πωλήσεων, αυξάνοντας την κερδοφορία σας. Σύμφωνα με την Accenture, το 91% των καταναλωτών δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να ψωνίσει από επωνυμίες που παρέχουν προσφορές και συστάσεις που σχετίζονται με αυτούς. Επιπλέον το, 70% των millennials ενοχλούνται [όταν οι εταιρείες τους στέλνουν] emails που δεν τους αφορούν.

Αυξήστε τις πωλήσεις και την αποδοτικότητα

Γνωρίζοντας τι αρέσει στους πελάτες σας (και τι όχι) μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις και την αποτελεσματικότητα. Για παράδειγμα, εάν σημειώσετε τις προτιμήσεις προϊόντος ενός συγκεκριμένου πελάτη στο CRM σας, θα γνωρίζετε πότε πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί του με προληπτικά μηνύματα πωλήσεων ή ευκαιρίες πωλήσεων υψηλού κέρδους.

Αυξήστε τις πωλήσεις και την αποδοτικότητα - App - Uploads - 2020 - 12 - Artboard 1.png

Περιπτώσεις χρήσης πληροφοριών πελατών (CRM)

Δείτε προηγούμενα νήματα επικοινωνίας

Το ενσωματωμένο CRM του LiveAgent σάς επιτρέπει να δείτε την προηγούμενη επικοινωνία του πελάτη σας με την επιχείρησή σας. Θα μπορείτε να δείτε όλα τα προηγούμενα μηνύματα μαζί με λεπτομέρειες όπως πότε ήρθε σε επαφή μαζί σας, από ποιο κανάλι, καθώς και ολόκληρο το πλαίσιο κάθε αλληλεπίδρασης.

Ιστορικό επικοινωνίας σε νήματα - LiveAgent

Προσαρμοσμένες ιδιωτικές σημειώσεις

Γράψτε προσαρμοσμένες σημειώσεις για τους πελάτες σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε ούτε μια λεπτομέρεια. Το να είστε σχολαστικοί όταν πρόκειται για την αποθήκευση πληροφοριών πελατών είναι το κλειδί για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης.

Σημειώσεις στις Καρτέλες - LiveAgent

Πληροφορίες ticket/πελατών

Προβάλετε, επεξεργαστείτε και αποθηκεύστε όλα τα σημαντικά δεδομένα πελατών, ξεκινώντας με βασικά στοιχεία επικοινωνίας, όπως το όνομα, το επώνυμό και το email τους. Προχωρήστε ένα βήμα παραπάνω, λαμβάνοντας υπόψη το λειτουργικό σύστημα, το πρόγραμμα περιήγησης ιστού, τη γλώσσα και τη ζώνη ώρας. Το να γνωρίζετε και να λαμβάνετε υπόψη την τοποθεσία, τη ζώνη ώρας και τις συσκευές του πελάτη σας μπορεί να κάνει θαύματα για την εμπειρία εξυπηρέτησης.

Ποια plugins από τρίτους μπορώ να συνδέσω με το λογισμικό help desk του LiveAgent;

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent προσφέρει περισσότερες από 40 ενσωματώσεις τρίτων με τα πιο δημοφιλή εργαλεία εκεί έξω, συμπεριλαμβανομένων των Slack, Shopify, Mailchimp, Braintree και άλλων. Ανατρέξτε στην ενότητα προσθηκών LiveAgent για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη χρήση και την ενσωμάτωση κάθε υποστηριζόμενης προσθήκης στον λογαριασμό σας.

Ποια plugins από τρίτους μπορώ να συνδέσω με το λογισμικό help desk του LiveAgent; - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png

Πόροι γνωσιακής βάσης

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το ενσωματωμένο CRM, καθώς και τις πληροφορίες ticket και πελατών; Ανατρέξτε στα άρθρα της γνωσιακής βάσης, τις αναρτήσεις στο blog, την ακαδημία, το γλωσσάρι ή τις σελίδες χαρακτηριστικών.

Είστε έτοιμοι να καταγράψετε μοναδικές πληροφορίες για τους πελάτες;

Δημιουργήστε μοναδικά πεδία CRM για να αποθηκεύσετε πιο πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας. Δοκιμάστε το σήμερα με μια δωρεάν, all-inclusive δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι το CRM;

Το λογισμικό CRM, γνωστό και ως λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, αποθηκεύει σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες. Χρησιμοποιείται κυρίως από πωλητές, εμπόρους μάρκετινγκ και αντιπροσώπους υποστήριξης για την παροχή καλύτερης υποστήριξης πελατών και εμπειριών πωλήσεων.

Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στο λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων;

Ένα CRM συνήθως αποθηκεύει στοιχεία επικοινωνίας πελατών, όπως διευθύνσεις email και αριθμούς τηλεφώνου. Διατηρεί επίσης πληροφορίες σχετικά με προηγούμενες αγορές του πελάτη, αξίες αγορών, επικοινωνίες με την εταιρεία σας και άλλες συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Αυτές οι πληροφορίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν δεδομένα σχετικά με την ικανοποίησή τους από την εταιρεία σας και την πιθανότητα να προωθήσουν ή να απομακρυνθούν από την επιχείρησή σας.

Ποιες προσθήκες τρίτων μπορώ να συνδέσω με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent;

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent προσφέρει περισσότερες από 40 ενσωματώσεις τρίτων με τα πιο δημοφιλή εργαλεία εκεί έξω, συμπεριλαμβανομένων των Slack, Shopify, Mailchimp, Braintree και άλλων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo