Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)

Το είναι το CRM;

Το λογισμικό CRM, γνωστό και ως λογισμικό διαχείρισης σχέσης πελατών, αποθηκεύει σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες. Χρησιμοποιείται κυρίως από πωλητές, εμπόρους και εκπροσώπους υποστήριξης για την παροχή καλύτερης εμπειρίας υποστήριξης πελατών και πωλήσεων.

Λειτουργία πεδίων επαφής στο Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent

Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στο λογισμικό διαχείρισης σχέσεων πελατών;

Το λογισμικό CRM συνήθως αποθηκεύει τις πληροφορίες επικοινωνίας των πελατών, όπως email και αριθμούς τηλεφώνου. Επίσης, περιέχει πληροφορίες σχετικά με τις προηγούμενες αγορές του πελάτη, τις αξίες αγοράς, τις επικοινωνίες με την εταιρεία σας και άλλες συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Αυτές οι πληροφορίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν δεδομένα σχετικά με την ικανοποίησή τους με την εταιρεία σας και την πιθανότητα να προωθήσουν ή να απομακρυνθούν από την επιχείρησή σας.

Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)

Τα περισσότερα CRM ενσωματώνονται με εργαλεία και λογισμικό τρίτων για να μειώσουν το χρόνο εισαγωγής δεδομένων και να μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητα. Για παράδειγμα, το ενσωματωμένο CRM του LiveAgent ενσωματώνεται σε πλατφόρμες όπως το Shopify ώστε οι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών να μπορούν να βλέπουν τις παραγγελίες των πελατών τους απευθείας στο LiveAgent χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στο Shopify.

Τι είναι οι πληροφορίες ticket/πελατών στο CRM;

Οι πληροφορίες CRM για ticket και πελάτες είναι πεδία πληροφοριών που μπορείτε να συμπληρώσετε για να συγκεντρώσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με έναν συγκεκριμένο πελάτη ή ticket.

Τα βασικά πεδία πελατών/ticket περιλαμβάνουν:

  • Όνομα και επώνυμο
  • Avatar (εικόνα/φώτο προφίλ)
  • Πολλαπλές διευθύνσεις email
  • Πολλαπλοί τηλεφωνικοί αριθμοί
  • Ζώνη ώρας
  • Φύλο
  • Εταιρεία και θέση εργασίας
  • Γλώσσα
  • Διεύθυνση IP
  • Πληροφορίες προγράμματος περιήγησης (π.χ. Google Chrome)
  • Ομάδες επαφών (π.χ., πελάτες VIP, Ισπανόφωνοι)
  • Ιδιωτικές σημειώσεις (εσωτερικές υπενθυμίσεις – μην καλέσετε στις 11:00 πμ, κλπ.)
  • Τα tickets της επαφής (όλα τα tickets που υποβλήθηκαν σε διάφορα κανάλια)

Το εργαλείο διαχείρισης σχέσεων πελατών του LiveAgent προσφέρει προσαρμοσμένα πεδία ticket/επαφών;

Οι χρήστες του LiveAgent έχουν την επιλογή να δημιουργήσουν απεριόριστα, προσαρμοσμένα, πεδία επαφών και ticket με διαφορετικούς τύπους μορφοποίησης και επικύρωσης.

Για παράδειγμα, οι εκπρόσωποι μπορούν να δημιουργήσουν ένα προσαρμοσμένο πλαίσιο κειμένου (εισαγωγή κειμένου), πλαίσιο λίστας (αναπτυσσόμενο μενού με λίστα επιλογών), πλαίσιο ελέγχου (ένα μικρό πλαίσιο που πρέπει να επιλεγεί), ομάδα πλαισίου ελέγχου (οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν πολλά πλαίσια), και πεδία ταχυδρομικής διεύθυνσης.

Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)

Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν τρόπο επικύρωσης για να διασφαλίσουν ότι όλα τα δεδομένα που εισάγονται στα προσαρμοσμένα πεδία εισιτηρίων είναι σωστά.

Οι επιλογές επικύρωσης περιλαμβάνουν: 

  • Χωρίς επικύρωση
  • Προσαρμοσμένη κανονική έκφραση (αυτό\s+είναι\s+κείμενο)
  • Ακέραιος (ένας ακέραιος αριθμός που μπορεί να είναι θετικός, αρνητικός ή μηδενικός)
  • Δεκαδικός αριθμός (μη ακέραιος αριθμός όπως 2,25 ή 1,6)
  • Αλφαριθμητική συμβολοσειρά (γράμματα και αριθμοί)
  • Αλφαριθμητική συμβολοσειρά με κενά
  • Διεύθυνση Ιστού/URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 ή IPv6 (192.0. 2.146 ή 2001: 0db8: 85a3: 0000: 0000: 8a2e: 0370: 7334)
  • Διεύθυνση email (hello@liveagent.com)
  • Αριθμός πιστωτικής κάρτας (1234-4567-7891-2345)
  • Τηλεφωνικός αριθμός ΗΠΑ (888-257-8754)
  • Διεθνής τηλεφωνικός αριθμός (+421 2 33 456 826)
  • Μορφές ημερομηνίας (ΕΕΕΕ-ΜΜ-ΗΗ ή ΕΕΕΕ/ΜΜ/ΗΗ ή ΗΗ-ΜΜ-ΕΕΕΕ)
  • Μορφές ώρας (ΩΩ: ΛΛ)
  • Αριθμός κοινωνικής ασφάλισης

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Παραδείγματα προσαρμοσμένων πεδίων CRM

  • ID παραγγελίας
  • Αριθμός πιστωτικής κάρτας
  • Αριθμός κοινωνικής ασφάλισης
  • Ιστότοπος  
  • Όνομα λογαριασμού
  • Χρώμα μαλλιών
  • Μέγεθος παπουτσιού
  • Μοντέλο αυτοκινήτου

Ποια είναι τα οφέλη ενός ενσωματωμένου εργαλείου διαχείρισης σχέσης πελατών;

Ένα ενσωματωμένο CRM στο στο λογισμικό help desk σας μπορεί να είναι πού επωφελές με πολλούς τρόπους.

Βελτιωμένη ικανοποίηση και διατήρηση πελατών

Έχοντας όλες τις σημαντικές πληροφορίες πελατών η οποία είναι προληπτική, γρήγορη, ενημερωμένη και εξατομικευμένη. Οι πελάτες επιθυμούν αυτόν τον τύπο εξυπηρέτησης και, συνεπώς, παρέχοντας την, θα μπορείτε να βελτιώσετε εύκολα την ικανοποίηση και τη διατήρηση των πελατών.

Λειτουργία κατάταξης εκπροσώπων στο λογισμικό του Help desk - LiveAgent

Προσδιορισμός των καλύτερων και πιο κερδοφόρων πελατών

Ένα ενσωματωμένο CRM μπορεί να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε ποιοι πελάτες έχουν την υψηλότερες αξία. Έχοντας αυτές τις γνώσεις θα μπορείτε να τους παρέχετε καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση. Γνωρίζοντας ότι έχουν υψηλή αγοραστική δύναμη και μπορούν να επηρεάσουν τους άλλους σε μελλοντικές αγορές, προτεραιότητά σας θα πρέπει να είναι να τους κρατάτε ευχαριστημένους σε κάθε επαφή.

Ενισχύστε τις πρακτικές μάρκετινγκ και πωλήσεων της εταιρείας

Η γνώση των πελατών σας θα σας επιτρέψει να παρέχετε πιο εξατομικευμένα μηνύματα μάρκετινγκ και πωλήσεων, αυξάνοντας την κερδοφορία σας. Σύμφωνα με την Accenture, το 91% των καταναλωτών δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να ψωνίσει από επωνυμίες που παρέχουν προσφορές και συστάσεις που σχετίζονται με αυτούς. Επιπλέον το, 70% των millennials ενοχλούνται [όταν οι εταιρείες τους στέλνουν] emails που δεν τους αφορούν.

Αυξήστε τις πωλήσεις και την αποδοτικότητα

Το να γνωρίζετε τι αρέσει στους πελάτες σας (και τι όχι) μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις sales και την αποτελεσματικότητά σας. Για παράδειγμα, εάν σημειώνετε τις προτιμήσεις προϊόντων ενός συγκεκριμένου πελάτη στο CRM σας, θα γνωρίζετε πότε να επικοινωνήσετε μαζί του με προληπτικά μηνύματα πωλήσεων ή ευκαιρίες προώθησης.

Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)

Περιπτώσεις χρήσης πληροφοριών πελατών (CRM)

Δείτε προηγούμενα νήματα επικοινωνίας

Το ενσωματωμένο CRM του LiveAgent σάς επιτρέπει να δείτε την προηγούμενη επικοινωνία του πελάτη σας με την επιχείρησή σας. Θα μπορείτε να δείτε όλα τα προηγούμενα μηνύματα μαζί με λεπτομέρειες όπως πότε ήρθε σε επαφή μαζί σας, από ποιο κανάλι, καθώς και ολόκληρο το πλαίσιο κάθε αλληλεπίδρασης.

Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)

Προσαρμοσμένες ιδιωτικές σημειώσεις

Συντάξτε προσαρμοσμένες σημειώσεις για τους πελάτες σας για να διασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε ούτε μια λεπτομέρεια. Το να είστε σχολαστικοί όταν πρόκειται για την αποθήκευση πληροφοριών πελατών είναι το κλειδί για την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών.

Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)

Πληροφορίες ticket/πελατών

Προβάλετε, επεξεργαστείτε και αποθηκεύστε όλα τα σημαντικά δεδομένα πελατών, ξεκινώντας με βασικά στοιχεία επικοινωνίας, όπως το όνομα, το επώνυμό και το email τους. Προχωρήστε ένα βήμα παραπάνω, λαμβάνοντας υπόψη το λειτουργικό σύστημα, το πρόγραμμα περιήγησης ιστού, τη γλώσσα και τη ζώνη ώρας. Το να γνωρίζετε και να λαμβάνετε υπόψη την τοποθεσία, τη ζώνη ώρας και τις συσκευές του πελάτη σας μπορεί να κάνει θαύματα για την εμπειρία εξυπηρέτησης.

Ποια plugins από τρίτους μπορώ να συνδέσω με το λογισμικό help desk του LiveAgent;

Το λογισμικό help desk του LiveAgent προσφέρει πάνω από 40 ενσωματώσεις τρίτων με τα πιο δημοφιλή εργαλεία, όπως το Slack, το Shopify, το Mailchimp, το Braintree και πολλά άλλα. Ανατρέξτε στην ενότητα με τα plugins του LiveAgent για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη χρήση και την ενσωμάτωση κάθε υποστηριζόμενης προσθήκης στο λογαριασμό σας.

Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)

Πόροι γνωσιακής βάσης

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το ενσωματωμένο CRM, καθώς και τις πληροφορίες ticket και πελατών; Ανατρέξτε στα άρθρα της γνωσιακής βάσης, τις αναρτήσεις στο blog, την ακαδημία, το γλωσσάρι ή τις σελίδες χαρακτηριστικών.

LiveAgent Product Tour

Είστε έτοιμοι να καταγράψετε μοναδικές πληροφορίες για τους πελάτες;

Δημιουργήστε μοναδικά πεδία CRM για να αποθηκεύσετε πιο σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας. Δοκιμάστε το σήμερα με μια δωρεάν, πλήρη δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Το είναι το CRM;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το λογισμικό CRM, γνωστό και ως λογισμικό διαχείρισης σχέσης πελατών, αποθηκεύει σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες. Χρησιμοποιείται κυρίως από πωλητές, εμπόρους και εκπροσώπους υποστήριξης για την παροχή καλύτερης εμπειρίας υποστήριξης πελατών και πωλήσεων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στο λογισμικό διαχείρισης σχέσεων πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το λογισμικό CRM συνήθως αποθηκεύει τις πληροφορίες επικοινωνίας των πελατών, όπως email και αριθμούς τηλεφώνου. Επίσης, περιέχει πληροφορίες σχετικά με τις προηγούμενες αγορές του πελάτη, τις αξίες αγοράς, τις επικοινωνίες με την εταιρεία σας και άλλες συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Αυτές οι πληροφορίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν δεδομένα σχετικά με την ικανοποίησή τους με την εταιρεία σας και την πιθανότητα να προωθήσουν ή να απομακρυνθούν από την επιχείρησή σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια plugins από τρίτους μπορώ να συνδέσω με το λογισμικό help desk του LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το λογισμικό help desk του LiveAgent προσφέρει πάνω από 40 ενσωματώσεις τρίτων με τα πιο δημοφιλή εργαλεία, όπως το Slack, το Shopify, το Mailchimp, το Braintree και πολλά άλλα.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo