Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Viber

Το VIber είναι μια δωρεάν εφαρμογή κλήσεων και μηνυμάτων που λειτουργεί σε πολλές πλατφόρμες: Android, iOS, Microsoft Windows, macOS και Linux. Το Viber είναι συγκρίσιμο με άλλες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το WhatsApp, το Signal ή το Telegram. Η βασική λειτουργικότητά του έγκειται στα άμεσα μηνύματα, τις κλήσεις, τις βιντεοκλήσεις και τη μετάδοση μηνυμάτων σε άλλους χρήστες

Viber
Φωτογραφία του Viber

Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη πελατών του Viber;

Οι σύγχρονοι πελάτες έχουν υψηλές προσδοκίες. Προσδοκούν να βιώσουν εμπειρίες υποστήριξης χωρίς ταλαιπωρία και θέλουν να επικοινωνούν με επιχειρήσεις σε πολλές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το Viber. Γιατί;

Για πολλούς πελάτες είναι απλώς πιο εύκολο να επικοινωνήσουν μέσω κειμένου σε σύγκριση με το να αναζητήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησης στο Google ή να αναζητήσoyn λύσεις μέσω της ιστοσελίδας τους. Κάθε πελάτης έχει διαφορετικές προσδοκίες και ανάγκες, και ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις πρέπει να προσπαθήσουν να καλύψουν κάθε πελάτη.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Πώς μπορείτε να παρέχετε άμεση εξυπηρέτηση πελατών στο Viber;

Η παροχή άμεσης, εξατομικευμένης και ενημερωμένης εξυπηρέτησης πελατών στο Viber είναι εύκολη με τα σωστά εργαλεία. Το LiveAgent είναι ένα από τα μοναδικά γραφεία βοήθειας εκεί έξω που ενσωματώνεται επί του παρόντος με το Viber.

Η ενσωμάτωσή μας διασφαλίζει ότι λαμβάνετε ειδοποιήσεις κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νέο μήνυμα κειμένου μέσω Viber. Επιπλέον, μετατρέπει αυτόματα κάθε μήνυμα σε καρτέλα γραφείου βοήθειας. Η ύπαρξη αυτού του τύπου τεχνολογίας στο οπλοστάσιό σας σας απαλλάσσει από τη συνεχή παρακολούθηση συσκευών και διασφαλίζει ότι όλα τα μηνύματα κειμένου στο Viber είναι οργανωμένα και προσβάσιμα από οποιονδήποτε από τους εκπροσώπους υποστήριξης.

Viber
Μηνύματα Viber στο LiveAgent

Τι μπορείτε να κάνετε με την ενσωμάτωση;

Έχουμε καταρτίσει μια λίστα με τα βασικά χαρακτηριστικά της ενοποίησης, για να σας δώσουμε μια ιδέα για το πώς η χρήση του Viber για την εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βελτιώσει την παραγωγικότητα της ομάδας σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών

Η ενσωμάτωση λογισμικού γραφείου βοήθειας του Viber του LiveAgent θα μπορεί να:

  • Λαμβάνει κείμενα Viber και να τα μετατρέπει σε καρτέλες. Δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε τα smartphone ή την εφαρμογή σας για νέα μηνύματα. 
  • Απαντώντας σε μηνύματα του Viber μέσω του πίνακα χειρισμού του LiveAgent. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, δεν χρειάζεται να έχετε άλλες συσκευές. Απαντήστε στην ερώτηση του πελάτη σας μέσω του πίνακα χειρισμού του LiveAgent και θα λάβει την απάντηση στην εφαρμογή Viber. Είναι τόσο απλό!
  • Αρχειοθέτηση και οργάνωση προηγούμενων καρτελών Viber. Χάρη στο LiveAgent μπορείτε εύκολα να δείτε προηγούμενες συνομιλίες και να εκχωρήσετε ετικέτες σε αυτές αντί να κάνετε αναζήτηση στο τηλέφωνό σας χωρίς κανένα στοιχείο.

Πώς είναι/λειτουργούν στην πράξη;

Εάν αναρωτιέστε εάν οι πελάτες σας θα μπορούν να καταλάβουν ότι χρησιμοποιείτε ένα εξωτερικό εργαλείο για να απαντήσετε στα μηνύματα του Viber, η απάντηση είναι όχι. Δείτε πώς λειτουργεί σε αυτό το αναλυτικό εκπαιδευτικό βίντεο.

Πώς να ενσωματώσετε το Viber στο LiveAgent

1. Αρχικά, πρέπει να δημιουργήσετε ένα Ενεργό Bot. Μεταβείτε σε αυτή την ιστοσελίδα και εισάγετε τον αριθμό τηλεφώνου που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας στο Viber.

2. Λίγο μετά από αυτό, θα λάβετε ένα μήνυμα στον Viber που θα περιλαμβάνει ένα κωδικό. Εισάγετε τον κωδικό στην ιστοσελίδα και συνδεθείτε.

Viber

3. Κάντε κλικ στη Δημιουργία λογαριασμού bot

Viber

4. Θα εμφανιστεί ένα νέο παράθυρο. Εισάγετε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες και κάντε κλικ στην αποθήκευση. Μόλις κάνετε κλικ στο κουμπί αποθήκευσης, το σύστημα θα δημιουργήσει αυτόματα ένα token.

Viber

5. Αντιγράψτε το token και συνδεθείτε στο LiveAgent.

6. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις Παραμέτρων

7. Πατήστε Σύστημα

8. Πατήστε Πρόσθετο(plugin)

9. Βρείτε το Viber ενεργοποιήστε το πρόσθετο (plugin) πατώντας το κουμπί (πρέπει να γίνει πράσινο)

Viber

Μόλις ενεργοποιήσετε το πρόσθετο(plugin) στο Viber, επιστρέψτε στις Ρυθμίσεις παραμέτρων.

10. Πατήστε λογαριασμοί Viber

11. Πατήστε Σύνδεση. Θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο παράθυρο.

Viber

13. Επικολλήστε το token στη στήλη “Token”.

14. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θέλετε να δρομολογήσετε τα εισερχόμενα μηνύματα του VIber

15. Πατήστε Σύνδεσηκαι αυτό ήταν! Ο λογαριασμός σας στο Viber πρέπει να είναι ενεργός και να λειτουργεί!

Viber

ΜΠΟΝΟΥΣ: Αν θέλετε να διευκολύνετε τους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας στο Viber, βάλτε τον κωδικό QR από τον λογαριασμό σας στο Ενεργό Bot του Viber στην ιστοσελίδα σας. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορούν οι πελάτες σας να χρησιμοποιήσουν τον κωδικό QR για να επικοινωνήσουν μαζί σας, ρίξτε μια ματιά στο τέλος αυτού του οδηγού ενσωμάτωσης.

Πώς μπορεί να επωφεληθεί η επιχείρησή σας από την ενσωμάτωση;

  • Η ενσωμάτωση του LiveAgent στο Viber μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα καθώς οι εκπρόσωποί σας θα ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στην παρακολούθηση συσκευών
  • Μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε πιο γρήγορη υποστήριξη μέσω προηγμένων εργαλείων όπως τα τυποποιημένα μηνύματα
  • Μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε πιο προσωποποιημένες απαντήσεις χάρη στο ενσωματωμένο CRM που είναι διαθέσιμο κάθε φορά που απαντάτε σε μηνύματα Viber μέσω του LiveAgent
  • Μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη πελατών και την ικανοποίηση παρέχοντας πραγματικές πληροφορίες δεδομένων. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να μάθετε πόσα ερωτήματα Viber έχουν επιλυθεί με την πρώτη επαφή τον τελευταίο μήνα, απλώς δημιουργήστε μια αναφορά. Με τη δυνατότητα αναφοράς του LiveAgent, μπορείτε εύκολα να τμηματοποιήσετε τα δεδομένα σας ανά απόδοση με την πάροδο του χρόνου, ανά εκπρόσωπο, τμήμα ή κανάλι.
  • Η απάντηση των μηνυμάτων Viber μέσω του LiveAgent είναι πιο ασφαλής. Γιατί; Οι καρτέλες Viber αποθηκεύονται σε κοινόχρηστα καθολικά εισερχόμενα στα οποία μπορούν να έχουν πρόσβαση όλοι οι εκπρόσωποι υποστήριξης. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για:
    • Κοινοποίηση των διαπιστευτηρίων σύνδεσης στο Viber με πολλούς υπαλλήλους
    • Διατήρηση σύνδεσης σε δημόσιες συσκευές
    • Απώλεια συσκευών που έχουν συνδεθεί στον λογαριασμό σας στο Viber

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε την ενσωμάτωσή μας;

Αφήστε σε εμάς την οργάνωση και τα logistics, ώστε να επικεντρωθείτε στην παροχή ομαλής και αξιόπιστης υποστήριξης για όλους τους πελάτες σας. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viber is a free cross-platform calling and messaging app available on Android, iOS, Microsoft Windows, macOS, and Linux. Viber is comparable to other messaging apps like WhatsApp, Signal, or Telegram.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you provide prompt customer service on Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Providing prompt customer service on Viber is a question of the tools in your arsenal. Using help desk tools like LiveAgent ensures you’re notified about each new message. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can the Viber integration benefit my business?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It can improve agent efficiency, save time, cost you less, improve customer satisfaction, and ensure better data security.” } }] }

Learn from real data insights

Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.

Start free 14-day trial

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo