Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Βελτιώστε το μάρκετινγκ με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Θέλετε να βελτιώσετε τη φήμη του μάρκετινγκ;

Η δημιουργία μιας καλής πρώτης εντύπωσης στο διαδίκτυο μπορεί να βελτιώσει τις προσπάθειες μάρκετινγκ και πωλήσεων. Ωστόσο, κάτι τέτοιο μπορεί να είναι μια πρόκληση χωρίς τα σωστά εργαλεία. Αυτό ακούγεται οικείο; Δυσκολεύεστε να παρακολουθείτε τα ερωτήματα πελατών; Τα κοινωνικά σας κανάλια πλημμυρίζουν σχόλια και μηνύματα που δεν μπορείτε να κατανοήσετε; Εάν απαντήσατε ναι, ίσως είναι καιρός να επενδύσετε σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Creation of marketing strategies

Πώς να βελτιώσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ

Ο σύγχρονος πελάτης είναι ένα άτομο με γνώσεις τεχνολογίας που δεν φοβάται να προβεί σε ενδελεχή έλεγχο της επιχείρησής σας. Πριν από την αγορά προϊόντων, οι πελάτες ελέγχουν τον ιστότοπό σας, τους λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τις κριτικές που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο. Το κλειδί για την επιτυχία; Αναγνωρίστε και απαντήστε σε όλα τα ερωτήματα που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο — ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιείται (Instagram, Facebook, Twitter κ.λπ.)

Έχετε κακή φήμη;

Όταν τα κοινωνικά σας κανάλια κατακλύζονται από αναπάντητα σχόλια, αυτό φαίνεται αντιεπαγγελματικό. Για να βελτιώσετε την εικόνα μάρκετινγκ, είναι απαραίτητο να απαντήσετε τόσο στις θετικές όσο και στις αρνητικές αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πως; Με τη βοήθεια ενός προηγμένου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Παρακολουθεί όλες τις αλληλεπιδράσεις πελατών και τις βελτιστοποιεί σε ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης
Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Σωτήριο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Το LiveAgent θα βελτιώσει τις προσπάθειες μάρκετινγκ και πωλήσεων σε σύντομο χρονικό διάστημα. Να τι μπορείτε να περιμένετε όταν εγκαταστήσετε ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης στην καθημερινή σας ροή εργασίας – και αυτό είναι μόνο η αρχή.

Ένας ασφαλής, κοινόχρηστος, συγκεντρωτικός φάκελος εισερχομένων

Βελτιωμένη παραγωγικότητα

Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Πώς θα βελτιωθεί το μάρκετινγκ με το LiveAgent;

Πλήρης επισκόπηση της εξυπηρέτησης

Προσδιορίστε ποια κανάλια επικοινωνίας λαμβάνουν τις περισσότερες καρτέλες και παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι πελάτες σας.

Πείτε αντίο στις χαμένες & αναπάντητες καρτέλες

Λάβετε ειδοποιήσεις κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νέο σχόλιο, άμεσο μήνυμα, email ή τηλεφωνική κλήση απευθείας στο LiveAgent.

Βελτιώστε τα επίπεδα παραγωγικότητας

Χρησιμοποιήστε λειτουργίες όπως κανόνες αυτοματισμού, ενσωματωμένο CRM, τηλεφωνικό κέντρο, εσωτερική συνομιλία και άλλα. Αυτά τα εργαλεία θα σας βοηθήσουν να βοηθήσετε τους πελάτες σας καλύτερα και να εξοικονομήσετε πολύτιμο χρόνο.

Ολοκληρωμένο ιστορικό καρτελών από την αρχή έως το τέλος

Ακολουθήστε τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων του πελάτη σας μέσω διαφορετικών καναλιών, παραμένοντας στην ίδια υβριδική ροή καρτελών. Δεν έχει σημασία αν ο πελάτης σας έστειλε ένα email, συνέχισε με ένα τηλεφώνημα και τερμάτισε τη συνομιλία μέσω του Twitter. Το LiveAgent τα συνδέει όλα.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την υβριδική ροή καρτελών
Ticket stream

Ποια κοινωνικά κανάλια είναι ενσωματωμένα στο LiveAgent;

Facebook - icon

Facebook

Το LiveAgent είναι ενσωματωμένο με το Facebook και το Facebook Messenger. Όλα τα άμεσα μηνύματα, σχόλια και αναφορές της εταιρείας σας θα μεταφερθούν αυτόματα στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας.

Twitter - icon

Twitter

Η ενσωμάτωση του LiveAgent για το Twitter επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν τις αναφορές της εταιρείας, συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και retweets.

Instagram - icon

Instagram

Με την ενσωμάτωσή μας για το Instagram, μπορείτε να απαντήσετε σε όλα τα σχόλια στις φωτογραφίες σας και στις αναφορές με ετικέτα την εταιρείας σας.

Viber - icon

Viber

Απαντήστε σε μηνύματα πελατών με ευκολία με την ενσωμάτωση του Viber.

Multilingual support in LiveAgent

Πολυγλωσσικές μεταφράσεις λογισμικού

Το λογισμικό μας είναι πολύγλωσσο. Το LiveAgent διατίθεται σε 43 διαφορετικές γλωσσικές μεταφράσεις (κάποιες μερικώς) και υποστηρίζει γλωσσικά ευπροσάρμοστα widget. Μην αφήσετε τις ξένες γλώσσες να δημιουργήσουν εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας. Το LiveAgent έχει φροντίσει τα πάντα.

Εφαρμογές για εξυπηρέτηση πελατών εν κινήσει

Μείνετε σε επαφή με τους συναδέλφους σας και γίνετε πιο παραγωγικοί εν κινήσει! Με τις εφαρμογές για κινητά του LiveAgent έχετε την επιλογή να επιλύσετε, να μεταφέρετε και να απαντήσετε σε καρτέλες και συνομιλίες, να χρησιμοποιήσετε προκαθορισμένα φίλτρα για να οργανώσετε τις καρτέλες σας και να δείτε τις ετικέτες, τις σημειώσεις και τα τμήματα που σχετίζονται με κάθε καρτέλα. Τώρα διαθέσιμο στο App Store, και στο Google Play store.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Ισχυρό σύστημα αναφοράς & amp; άλλα

Οι ισχυρές λειτουργίες αναφορών και ανάλυσης δεδομένων του LiveAgent θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε και να εξελίξετε τις υπάρχουσες στρατηγικές μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών. Έχοντας μια πλήρη επισκόπηση από πού προέρχονται οι καρτέλες σας, πόσος χρόνος χρειάζεται για να απαντηθούν και ποιος απαντά σε αυτές θα μπορέσετε να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ της υπηρεσίας που παρέχετε και της υπηρεσίας που περιμένουν οι πελάτες σας.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Άλλες δυνατότητες που θα πρέπει να προσβλέπετε

Ετικέτες, τμήματα

Οργανώστε αυτόματα τις εισερχόμενες καρτέλες σε κατάλληλα τμήματα και επισημάνετε τις με ετικέτες, ώστε να μπορείτε να δείτε το περιεχόμενο κάθε καρτέλας με μια ματιά.

Εγγενής ζωντανή συνομιλία

Χρησιμοποιήστε την εγγενή λειτουργία ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent για να συνομιλήσετε με πελάτες σε πραγματικό χρόνο ή να συνομιλήσετε με συναδέλφους εσωτερικά, ενώ επιλύετε ερωτήματα πελατών.

Ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο

Δημιουργήστε σύνθετα δέντρα ΔΦΑ, δρομολογήστε κλήσεις ή επιτρέψτε στους πελάτες σας να ζητούν επιστροφές κλήσεων. Υποστηρίζεται επίσης η συνομιλία μέσω βίντεο, τόσο εσωτερικά όσο και με πελάτες.

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Γιατί το LiveAgent είναι το σωστό εργαλείο για τη βελτίωση του μάρκετινγκ;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία;

Η καλύτερη. Λαμβάνοντας υπόψη την τεράστια ποσότητα λειτουργιών που παρέχει το LiveAgent, η προσφορά μας είναι απίστευτη. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΒελτιώστε το μάρκετινγκ
Γνωρίζετε τις συνεντεύξεις πελατών; Ανακαλύψτε ποιο είναι το σημείο διεξαγωγής συνέντευξης πελατών και πώς να δημιουργήσετε μία με 7 μόνο βήματα.

Τρόπος διεξαγωγής συνέντευξης πελατών

Γνωρίζετε τις συνεντεύξεις πελατών; Ανακαλύψτε ποιο είναι το σημείο διεξαγωγής συνέντευξης πελατών και πώς να δημιουργήσετε μία με 7 μόνο βήματα.

Θέλετε να δημιουργήσετε χιλιάδες δυνητικούς πελάτες; Μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών για να αυξήσετε τη δυνητική βάση πελατών σας.

Λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών

Θέλετε να δημιουργήσετε χιλιάδες δυνητικούς πελάτες; Μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών για να αυξήσετε τη δυνητική βάση πελατών σας.

Η πραγματοποίηση μιας κλήσης πωλήσεων που πραγματοποιεί μετατροπές είναι πρόκληση. Αυτή η λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων το καθιστά δυνατό. Ολοκληρώστε τη και κλείστε μια συμφωνία σήμερα.

Λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων

Η πραγματοποίηση μιας κλήσης πωλήσεων που πραγματοποιεί μετατροπές είναι πρόκληση. Αυτή η λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων το καθιστά δυνατό. Ολοκληρώστε τη και κλείστε μια συμφωνία σήμερα.

Πελάτης είναι αυτός στον οποίο πουλάτε ένα προϊόν. Μπορεί να είναι άτομο ή εταιρεία. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να φροντίζουμε τους πελάτες ώστε να επιστρέψουν ξανά.

Πελάτης

Πελάτης είναι αυτός στον οποίο πουλάτε ένα προϊόν. Μπορεί να είναι άτομο ή εταιρεία. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να φροντίζουμε τους πελάτες ώστε να επιστρέψουν ξανά.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x