Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Βελτιώστε το μάρκετινγκ με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Θέλετε να βελτιώσετε τη φήμη του μάρκετινγκ;

Η δημιουργία μιας καλής πρώτης εντύπωσης στο διαδίκτυο μπορεί να βελτιώσει τις προσπάθειες μάρκετινγκ και πωλήσεων. Ωστόσο, κάτι τέτοιο μπορεί να είναι μια πρόκληση χωρίς τα σωστά εργαλεία.

Αυτό ακούγεται οικείο; Δυσκολεύεστε να παρακολουθείτε τα ερωτήματα πελατών; Τα κοινωνικά σας κανάλια πλημμυρίζουν σχόλια και μηνύματα που δεν μπορείτε να κατανοήσετε;

Εάν απαντήσατε ναι, ίσως είναι καιρός να επενδύσετε σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Creation of marketing strategies

Πώς να βελτιώσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ

Ο σύγχρονος πελάτης είναι ένα άτομο με γνώσεις τεχνολογίας που δεν φοβάται να προβεί σε ενδελεχή έλεγχο της επιχείρησής σας. Πριν από την αγορά προϊόντων, οι πελάτες ελέγχουν τον ιστότοπό σας, τους λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τις κριτικές που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο.

Το κλειδί για την επιτυχία; Αναγνωρίστε και απαντήστε σε όλα τα ερωτήματα που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο — ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιείται (Instagram, Facebook, Twitter κ.λπ.)

Έχετε κακή φήμη;

Όταν τα κοινωνικά σας κανάλια κατακλύζονται από αναπάντητα σχόλια, αυτό φαίνεται αντιεπαγγελματικό. Για να βελτιώσετε την εικόνα μάρκετινγκ, είναι απαραίτητο να απαντήσετε τόσο στις θετικές όσο και στις αρνητικές αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πως; Με τη βοήθεια ενός προηγμένου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Παρακολουθεί όλες τις αλληλεπιδράσεις πελατών και τις βελτιστοποιεί σε ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Σωτήριο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Το LiveAgent θα βελτιώσει τις προσπάθειες μάρκετινγκ και πωλήσεων σε σύντομο χρονικό διάστημα. Να τι μπορείτε να περιμένετε όταν εγκαταστήσετε ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης στην καθημερινή σας ροή εργασίας – και αυτό είναι μόνο η αρχή.

Βελτιώστε το μάρκετινγκ  Ένας ασφαλής, κοινόχρηστος, συγκεντρωτικός φάκελος εισερχομένων

Βελτιώστε το μάρκετινγκ  Βελτιωμένη παραγωγικότητα

Βελτιώστε το μάρκετινγκ  Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

badges

Πώς θα βελτιωθεί το μάρκετινγκ με το LiveAgent;

Eye icon

Πλήρης επισκόπηση της εξυπηρέτησης

Προσδιορίστε ποια κανάλια επικοινωνίας λαμβάνουν τις περισσότερες καρτέλες και παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι πελάτες σας.

Email icon

Πείτε αντίο στις χαμένες & αναπάντητες καρτέλες

Λάβετε ειδοποιήσεις κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νέο σχόλιο, άμεσο μήνυμα, email ή τηλεφωνική κλήση απευθείας στο LiveAgent.

Increase icon

Βελτιώστε τα επίπεδα παραγωγικότητας

Χρησιμοποιήστε λειτουργίες όπως κανόνες αυτοματισμού, ενσωματωμένο CRM, τηλεφωνικό κέντρο, εσωτερική συνομιλία και άλλα. Αυτά τα εργαλεία θα σας βοηθήσουν να βοηθήσετε τους πελάτες σας καλύτερα και να εξοικονομήσετε πολύτιμο χρόνο.

Ολοκληρωμένο ιστορικό καρτελών από την αρχή έως το τέλος

Ακολουθήστε τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων του πελάτη σας μέσω διαφορετικών καναλιών, παραμένοντας στην ίδια υβριδική ροή καρτελών.

Δεν έχει σημασία αν ο πελάτης σας έστειλε ένα email, συνέχισε με ένα τηλεφώνημα και τερμάτισε τη συνομιλία μέσω του Twitter. Το LiveAgent τα συνδέει όλα.

Ticket stream

Ποια κοινωνικά κανάλια είναι ενσωματωμένα στο LiveAgent;

Facebook

Facebook

Το LiveAgent είναι ενσωματωμένο με το Facebook και το Facebook Messenger. Όλα τα άμεσα μηνύματα, σχόλια και αναφορές της εταιρείας σας θα μεταφερθούν αυτόματα στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας.

Twitter

Twitter

Η ενσωμάτωση του LiveAgent για το Twitter επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν τις αναφορές της εταιρείας, συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και retweets.

Instagram

Instagram

Με την ενσωμάτωσή μας για το Instagram, μπορείτε να απαντήσετε σε όλα τα σχόλια στις φωτογραφίες σας και στις αναφορές με ετικέτα την εταιρείας σας.

Viber

Viber

Απαντήστε σε μηνύματα πελατών με ευκολία με την ενσωμάτωση του Viber.

Multilingual support included

Πολυγλωσσικές μεταφράσεις λογισμικού

Το λογισμικό μας είναι πολύγλωσσο. Το LiveAgent διατίθεται σε 43 διαφορετικές γλωσσικές μεταφράσεις (κάποιες μερικώς) και υποστηρίζει γλωσσικά ευπροσάρμοστα widget. Μην αφήσετε τις ξένες γλώσσες να δημιουργήσουν εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας. Το LiveAgent έχει φροντίσει τα πάντα.

Εφαρμογές για εξυπηρέτηση πελατών εν κινήσει

Μείνετε σε επαφή με τους συναδέλφους σας και γίνετε πιο παραγωγικοί εν κινήσει! Με τις εφαρμογές για κινητά του LiveAgent έχετε την επιλογή να επιλύσετε, να μεταφέρετε και να απαντήσετε σε καρτέλες και συνομιλίες, να χρησιμοποιήσετε προκαθορισμένα φίλτρα για να οργανώσετε τις καρτέλες σας και να δείτε τις ετικέτες, τις σημειώσεις και τα τμήματα που σχετίζονται με κάθε καρτέλα.

Τώρα διαθέσιμο στο App Store, και στο Google Play store.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Ισχυρό σύστημα αναφοράς & amp; άλλα

Οι ισχυρές λειτουργίες αναφορών και ανάλυσης δεδομένων του LiveAgent θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε και να εξελίξετε τις υπάρχουσες στρατηγικές μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών.

Έχοντας μια πλήρη επισκόπηση από πού προέρχονται οι καρτέλες σας, πόσος χρόνος χρειάζεται για να απαντηθούν και ποιος απαντά σε αυτές θα μπορέσετε να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ της υπηρεσίας που παρέχετε και της υπηρεσίας που περιμένουν οι πελάτες σας.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Άλλες δυνατότητες που θα πρέπει να προσβλέπετε

dollar ticket

Ετικέτες, τμήματα

Οργανώστε αυτόματα τις εισερχόμενες καρτέλες σε κατάλληλα τμήματα και επισημάνετε τις με ετικέτες, ώστε να μπορείτε να δείτε το περιεχόμενο κάθε καρτέλας με μια ματιά.

Message icon

Εγγενής ζωντανή συνομιλία

Χρησιμοποιήστε την εγγενή λειτουργία ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent για να συνομιλήσετε με πελάτες σε πραγματικό χρόνο ή να συνομιλήσετε με συναδέλφους εσωτερικά, ενώ επιλύετε ερωτήματα πελατών.

Phone icon

Ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο

Δημιουργήστε σύνθετα δέντρα ΔΦΑ, δρομολογήστε κλήσεις ή επιτρέψτε στους πελάτες σας να ζητούν επιστροφές κλήσεων. Υποστηρίζεται επίσης η συνομιλία μέσω βίντεο, τόσο εσωτερικά όσο και με πελάτες.

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Γιατί το LiveAgent είναι το σωστό εργαλείο για τη βελτίωση του μάρκετινγκ;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία;

Η καλύτερη. Λαμβάνοντας υπόψη την τεράστια ποσότητα λειτουργιών που παρέχει το LiveAgent, η προσφορά μας είναι απίστευτη. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα.

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

$ 39/μήνα

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε το μάρκετινγκ;

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo