Δωρεάν Δοκιμή

Προσαρμόστε

Ποιος είναι ο ορισμός της προσαρμογής;

Προσαρμογή σημαίνει να αλλάζεις κάτι ώστε να ταιριάζει σε συγκεκριμένες ανάγκες. Αλλάζουμε, τροποποιούμε προϊόντα ή υπηρεσίες για να ταιριάζουν στις προσωπικές και επιχειρηματικές μας ανάγκες, εάν είναι διαθέσιμη η προσαρμογή. Και, αναμένουμε να είναι διαθέσιμη. Θέλουμε να προσαρμοστούμε έτσι ώστε να είμαστε πιο εποικοδομητικοί, αποτελεσματικοί και μοναδικοί.

Προσαρμογή του κουμπιού συνομιλίας στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent

Στην υποστήριξη πελατών, απαντάτε καθημερινά σε μεμονωμένες απαιτήσεις. Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να γνωρίζουν περισσότερα για τον πελάτη για να έχουν την πλήρη εικόνα. Μόνο τότε μπορούν να προχωρήσουν στην προσφορά εξατομικευμένης φροντίδας. Η πρακτική και προσεκτική απόκριση προϋποθέτει όχι μόνο δεδομένα αλλά και πολυκαναλική προσέγγιση, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε επαφή μέσω της πλατφόρμας της επιλογής σας.

Θέλετε να αφήσετε τον πελάτη να επιλέξει τη διεπαφή για την επικοινωνία. Η επικοινωνία μέσω του καναλιού της επιλογής των πελατών μπορεί επίσης να θεωρηθεί μια μορφή προσαρμογής. Επίσης, εάν έχετε πελάτες από διάφορες χώρες και περιοχές, θα εκτιμούσαν μια επιλογή γλώσσας για την επικοινωνία. Περιττό να πούμε ότι το κουμπί θέματος, συνομιλίας και κλήσης μπορούν να προσαρμοστούν.

Προσαρμόστε το λογισμικό του φόρουμ στο LiveAgent
Προσαρμόστε το λογισμικό του φόρουμ στο LiveAgent.

Επειδή κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την προσαρμοστική προσαρμογή που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Με την προσαρμοστική προσαρμογή, μπορείτε να φιλτράρετε και να χρησιμοποιήσετε εκείνα τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών σας. Θέλετε να μπορείτε να προσφέρετε προσαρμοσμένες υπηρεσίες και υποστήριξη σε διάφορες πλατφόρμες. Είτε πρόκειται για κέντρο εξυπηρέτησης, τηλεφωνικό κέντρο ή υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας, ο στόχος είναι να παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, όχι τυπική αλλά εξατομικευμένη προσοχή. Ένα καλό CRM και η αποτελεσματική διοχέτευση πληροφοριών θα σας βοηθήσουν να κάνετε ακριβώς αυτό.

Customize your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Γιατί οι εταιρείες προσαρμόζουν τα προϊόντα;

Οι εταιρείες προσαρμόζουν τα προϊόντα επειδή θέλουν να προσφέρουν ατομική φροντίδα και προσοχή στους πελάτες. Αναγνωρίζουν ότι η εξυπηρέτηση πελατών υψηλής ποιότητας απαιτεί μια εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη προσέγγιση.

Πώς μπορώ να προσαρμόσω την επιχείρησή μου;

Μπορείτε να προσαρμόσετε την επιχείρησή σας προσαρμόζοντας το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε στοχευμένο κοινό, γεωγραφική τοποθεσία, δημογραφικά ή άλλα κριτήρια της επιλογής σας. Επιπλέον, οι εταιρείες μπορούν να προσαρμόσουν, προσφέροντας στους πελάτες συγκεκριμένες επιλογές για να κάνουν.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo