Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Σε αντίθεση με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις για τη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων των πελατών, το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε εξερχόμενες κλήσεις προς δυνητικούς, μελλοντικούς ή τρέχοντες πελάτες. Οι εξερχόμενες κλήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν για διάφορους λόγους, όπως η προορατική υποστήριξη πελατών, η διασταυρούμενη πώληση ή η πώληση σε υπάρχοντες πελάτες, η διεξαγωγή έρευνας κ.λπ.
Η πλειονότητα των σημερινών λύσεων λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου συνδυάζει τη λειτουργικότητα των εξερχόμενων και των εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων. Η επιλογή της καλύτερης λύσης τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων συνήθως εξαρτάται από την επιλογή του εργαλείου με το καταλληλότερο σύνολο χαρακτηριστικών.
Προσφέρετε προορατική υποστήριξη και επικοινωνήστε με τους πελάτες σας προτού καν χρειαστεί να ζητήσουν βοήθεια.
Όσον αφορά τις ανανεώσεις, μια έγκαιρη τηλεφωνική κλήση μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αποτρέψουν την απώλεια πελατών.
Επεκτείνετε τις προσφορές σας σε υπάρχοντες πελάτες με την αύξηση της αξίας του πελάτη ή τις διασταυρούμενες πωλήσεις σχετικών προϊόντων.
Με ισχυρές δυνατότητες λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την επικοινωνία με τους πελάτες, να βελτιώσετε την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα των ομάδων υποστήριξης πελατών σας και να ενισχύσετε την ικανοποίηση των πελατών. Συνδέστε οποιονδήποτε πάροχο VOIP, εγκαταστήστε έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων, δημιουργήστε προσαρμοσμένα δέντρα IVR, διαχειριστείτε εύκολα αναπάντητες κλήσεις, αποθηκεύστε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων, λάβετε κλήσεις από την ιστοσελίδα σας και ενεργοποιήστε τις βιντεοκλήσεις με συνομιλία – όλα μέσα από το LiveAgent.
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα μόνο μέρος της πλατφόρμας πολυκαναλικού γραφείου βοήθειας που διαθέτει 180+ λειτουργίες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες επιλογές προσαρμογής. Το LiveAgent περιλαμβάνει ένα ισχυρό σύστημα καρτελών με αυτοματοποίηση, εγγενή ζωντανή συνομιλία, ενσωματώσεις κοινωνικών μέσων δικτύωσης και δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης. Αφήστε τους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας από το κανάλι της επιλογής τους, επιτρέποντας στους εκπροσώπους σας να διαχειρίζονται αποτελεσματικά όλες τις επικοινωνίες από ένα μόνο μέρος.
Με περισσότερες από 40+ ενσωματώσεις, μπορείτε να απλοποιήσετε και να βελτιώσετε τις εξερχόμενες επικοινωνίες με τους πελάτες σας κατά πολύ. Ενημερωθείτε για τις νέες καρτέλες ενώ ασχολείστε κάνετε τις δουλειές σας στο Slack, καταχωρήστε νέες προσφορές στο PipeDrive, κάντε τιμολογήσεις με το ChargeDesk – όλα από τον πίνακα καρτελών σας στο LiveAgent.
Πραγματοποιήστε εξερχόμενες επικοινωνίες ή στείλτε email στους δυνητικούς πελάτες σας με λίγα μόνο κλικ – απευθείας από τον πίνακα χειρισμού του LiveAgent, ενώ επισκέπτεστε τις ιστοσελίδες των υποψήφιων πελατών σας. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το λογισμικό εξερχόμενων κλήσεων μπορεί να βοηθήσει πολύ, ειδικά στις ομάδες πωλήσεων B2B επιτρέποντας στους αντιπροσώπους πωλήσεων να χειρίζονται τις εξερχόμενες αλληλεπιδράσεις γρήγορα και άνετα.
Με το λογισμικό CRM του τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων του LiveAgent έχετε άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένες πληροφορίες πελατών, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών πληροφοριών κάθε πελάτη, των προηγούμενων αγορών και του ιστορικού υπηρεσιών – όλα σε μία υβριδική ροή καρτελών. Οπλισμένοι με αυτή τη γνώση, οι εκπρόσωποι μπορούν να προσεγγίσουν δυναμικά τους υπάρχοντες πελάτες και να προωθήσουν τα προϊόντα σας όποτε είναι η κατάλληλη στιγμή.
Με τη λειτουργία απεριόριστων καταγραφών κλήσεων, μπορείτε να αποθηκεύσετε όλες τις κλήσεις πελατών και τα μηνύματα αυτόματου τηλεφωνητή με ασφάλεια και πρακτικό τρόπο, απευθείας στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Αυτή η δυνατότητα διασφαλίζει ότι δεν χάνουν κλήσεις πελατών και επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να έχουν εύκολη πρόσβαση και να αναπαράγουν ξανά καταγραφές κλήσεων εάν χρειάζονται μια υπενθύμιση για το τι συνέβη σε προηγούμενες επικοινωνίες για να προσεγγίσουν πελάτες με σχετικές προσφορές.
Προσελκύστε υποψήφιους πελάτες στην ιστοσελίδα σας χρησιμοποιώντας δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας που αποτελούν μέρος της λύσης γραφείου βοήθειας του LiveAgent. Ορίστε αυτοματοποιημένες προσκλήσεις συνομιλίας για προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL στην ιστοσελίδας σας (όπως η σελίδα τιμολόγησής σας) ή καλέστε τους επισκέπτες να συνομιλήσουν με τους εκπροσώπους σας κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς, για να αυξήσουν την εμπιστοσύνη τους, να βελτιώσουν την αγοραστική τους εμπειρία και να τους μετατρέψετε σε πελάτες που πληρώνουν.
Παρακολουθήστε τις επαφές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το LiveAgent. Το λογισμικό ενσωματώνεται απρόσκοπτα στα πιο δημοφιλή κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Παρακολουθήστε εύκολα και απαντήστε αμέσως σε όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές στο brand σας από έναν πίνακα χειρισμού. Παρέχετε έγκαιρη βοήθεια και μετατρέψτε περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε πωλήσεις.
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent διαθέτει ενσωματωμένες δυνατότητες αναλυτικών στοιχείων και αναφοράς. Λάβετε πολύτιμες πληροφορίες από τις ατελείωτες δυνατότητες αναφοράς που παρακολουθούν διάφορες μετρήσεις του τηλεφωνικού κέντρου και των KPI. Δημιουργήστε διάφορα είδη αναφορών, μάθετε για την απόδοση του τηλεφωνικού κέντρου και προσδιορίστε τους τομείς βελτίωσης.
Το LiveAgent βασίζεται στο cloud και είναι εύκολο στην εγκατάσταση και τη χρήση. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το ισχυρό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς να εμπλακεί το τμήμα πληροφορικής σας.
Το LiveAgent συνδυάζει λειτουργίες λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων. Λάβετε απεριόριστες εισερχόμενες κλήσεις ή επικοινωνήστε με τους πελάτες σας ενεργητικά.
Δώστε αξία στα χρήματά σας με ένα απλό και διαφανές μοντέλο τιμολόγησης, χωρίς μακροπρόθεσμα συμβόλαια και χωρίς επιπλέον χρεώσεις για χρήση ανά λεπτό.
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι απλώς ένα κομμάτι μιας πιο περίπλοκης λύσης που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε εύκολα καρτέλες, email, συνομιλίες, φωνητικές επικοινωνίες και μηνύματα κοινωνικών μέσων δικτύωσης.
Αποκτήστε ένα επαγγελματικό λογισμικό εξερχόμενων και εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων ενσωματωμένο σε μια ισχυρή λύση κέντρου υποστήριξης σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.
Πιο Δημοφιλή
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Παρέχετε εξαιρετικήεξυπηρέτηση πελατών.
Το LiveAgent είναι καινοτόμο λογισμικό που βοηθάει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδα, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσουν την αξία τους.
Δημιουργείστε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου σε 5 λεπτά.
Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο επικοινωνίας και υποστήριξης πελατών που βελτιώνει την ικανοποίηση και τις πωλήσεις.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.
Ελαχιστοποιείστε & ανακτήστε εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών
Προσφέρετε θετική εμπειρία σε αγοραστές με προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για να τους πείσετε για την αγορά από το κατάστημά σας.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες