Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Βελτιώστε την εξερχόμενη επικοινωνία με τους πελάτες σας

Υποστηρίξτε τους πελάτες σας προορατικά, επικοινωνώντας μαζί τους με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων, βελτιώνοντας τις σχέσεις με τους πελάτες, βελτιστοποιώντας τις εξερχόμενες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και δημιουργώντας περισσότερες ευκαιρίες πώλησης. Με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent, μπορείτε να διαχειριστείτε εύκολα και αποτελεσματικά την εξερχόμενη επικοινωνία με τους πελάτες, απευθείας από το γραφείο βοήθειας.

Μια μελέτη της inContact αποκάλυψε ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών είναι στην πραγματικότητα ανοιχτή στην προορατική επικοινωνία από τις εταιρείες. Στην πραγματικότητα, το 73% εκείνων που είχαν μια θετική εμπειρία με μια εισερχόμενη κλήση από μια επιχείρηση/πάροχο υπηρεσιών αναφέρουν ότι είχαν μια θετική αλλαγή στην αντίληψή τους για τον οργανισμό που τους καλούσε.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων;

Σε αντίθεση με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις για τη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων των πελατών, το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε εξερχόμενες κλήσεις προς δυνητικούς, μελλοντικούς ή τρέχοντες πελάτες. Οι εξερχόμενες κλήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν για διάφορους λόγους, όπως η προορατική υποστήριξη πελατών, η διασταυρούμενη πώληση ή η πώληση σε υπάρχοντες πελάτες, η διεξαγωγή έρευνας κ.λπ.

Η πλειονότητα των σημερινών λύσεων λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου συνδυάζει τη λειτουργικότητα των εξερχόμενων και των εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων. Η επιλογή του καλύτερου λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων συνήθως εξαρτάται από την επιλογή του εργαλείου με το καταλληλότερο σύνολο χαρακτηριστικών.

Ακολουθήστε μια προορατική προσέγγιση στην επικοινωνία με τους πελάτες με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων

1st place icon

Προορατική υποστήριξη πελατών

Προσφέρετε προορατική υποστήριξη και επικοινωνήστε με τους πελάτες σας προτού καν χρειαστεί να ζητήσουν βοήθεια.

Clock icon

Ανανεώσεις προϊόντων ή υπηρεσιών

Όσον αφορά τις ανανεώσεις, μια έγκαιρη τηλεφωνική κλήση μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αποτρέψουν την απώλεια πελατών.

Money Bag

Αύξηση αξίας πελάτη και διασταυρούμενες πωλήσεις

Επεκτείνετε τις προσφορές σας σε υπάρχοντες πελάτες με την αύξηση της αξίας του πελάτη ή τις διασταυρούμενες πωλήσεις σχετικών προϊόντων.

Ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου με πολλές δυνατότητες που τα περιλαμβάνει όλα σε ένα

Με ισχυρές δυνατότητες λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την επικοινωνία με τους πελάτες, να βελτιώσετε την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα των ομάδων υποστήριξης πελατών σας και να ενισχύσετε την ικανοποίηση των πελατών. Συνδέστε οποιονδήποτε πάροχο VOIP, εγκαταστήστε έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων, δημιουργήστε προσαρμοσμένα δέντρα IVR, διαχειριστείτε εύκολα αναπάντητες κλήσεις, αποθηκεύστε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων, λάβετε κλήσεις από την ιστοσελίδα σας και ενεργοποιήστε τις βιντεοκλήσεις με συνομιλία – όλα μέσα από το LiveAgent.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου σε ένα πολυκαναλικό γραφείο βοήθειας

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα μόνο μέρος της πλατφόρμας πολυκαναλικού γραφείου βοήθειας που διαθέτει 180+ λειτουργίες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες επιλογές προσαρμογής. Το LiveAgent περιλαμβάνει ένα ισχυρό σύστημα καρτελών με αυτοματοποίηση, εγγενή ζωντανή συνομιλία, ενσωματώσεις κοινωνικών μέσων δικτύωσης και δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης. Αφήστε τους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας από το κανάλι της επιλογής τους, επιτρέποντας στους εκπροσώπους σας να διαχειρίζονται αποτελεσματικά όλες τις επικοινωνίες από ένα μόνο μέρος.

Ενσωματώσεις λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου

Με περισσότερες από 40+ ενσωματώσεις, μπορείτε να απλοποιήσετε και να βελτιώσετε τις εξερχόμενες επικοινωνίες με τους πελάτες σας κατά πολύ. Ενημερωθείτε για τις νέες καρτέλες ενώ ασχολείστε κάνετε τις δουλειές σας στο Slack, καταχωρήστε νέες προσφορές στο PipeDrive, κάντε τιμολογήσεις με το ChargeDesk – όλα από τον πίνακα καρτελών σας στο LiveAgent.

Designer holding pen in hand

3.000+ αξιολογήσεις σε κορυφαίες ιστοσελίδες σύγκρισης

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Χρησιμοποιήστε το LiveAgent για τις εξερχόμενες επικοινωνίες με τους πελάτες και αυξήστε τις πωλήσεις

Agent providing support to customer

Πραγματοποιήστε εξερχόμενες επικοινωνίες με λίγα μόνο κλικ

Πραγματοποιήστε εξερχόμενες επικοινωνίες ή στείλτε email στους δυνητικούς πελάτες σας με λίγα μόνο κλικ – απευθείας από τον πίνακα χειρισμού του LiveAgent, ενώ επισκέπτεστε τις ιστοσελίδες των υποψήφιων πελατών σας. Όταν είναι ενεργοποιημένη, η λειτουργία μπορεί να βοηθήσει πολύ, ειδικά σε ομάδες πωλήσεων B2B που επιτρέπουν στους εκπροσώπους πωλήσεων να διαχειρίζονται τις εξερχόμενες αλληλεπιδράσεις γρήγορα και πρακτικά.

Εύκολη πρόσβαση σε αναλυτικές πληροφορίες πελατών

Με το λογισμικό CRM του τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων του LiveAgent έχετε άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένες πληροφορίες πελατών, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών πληροφοριών κάθε πελάτη, των προηγούμενων αγορών και του ιστορικού υπηρεσιών – όλα σε μία υβριδική ροή καρτελών. Οπλισμένοι με αυτή τη γνώση, οι εκπρόσωποι μπορούν να προσεγγίσουν δυναμικά τους υπάρχοντες πελάτες και να προωθήσουν τα προϊόντα σας όποτε είναι η κατάλληλη στιγμή.

Man holding report in hand
Make use of unlimited call recordings

Χρησιμοποιήστε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων

Με τη λειτουργία απεριόριστων καταγραφών κλήσεων, μπορείτε να αποθηκεύσετε όλες τις κλήσεις πελατών και τα μηνύματα αυτόματου τηλεφωνητή με ασφάλεια και πρακτικό τρόπο, απευθείας στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Αυτή η δυνατότητα διασφαλίζει ότι δεν χάνουν κλήσεις πελατών και επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να έχουν εύκολη πρόσβαση και να αναπαράγουν ξανά καταγραφές κλήσεων εάν χρειάζονται μια υπενθύμιση για το τι συνέβη σε προηγούμενες επικοινωνίες για να προσεγγίσουν πελάτες με σχετικές προσφορές.

Χρησιμοποιήστε τη δυναμική συνομιλία για να μετατρέψετε περισσότερους πελάτες

Προσελκύστε υποψήφιους πελάτες στην ιστοσελίδα σας χρησιμοποιώντας δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας που αποτελούν μέρος της λύσης γραφείου βοήθειας του LiveAgent. Ορίστε αυτοματοποιημένες προσκλήσεις συνομιλίας για προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL στην ιστοσελίδας σας (όπως η σελίδα τιμολόγησής σας) ή καλέστε τους επισκέπτες να συνομιλήσουν με τους εκπροσώπους σας κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς, για να αυξήσουν την εμπιστοσύνη τους, να βελτιώσουν την αγοραστική τους εμπειρία και να τους μετατρέψετε σε πελάτες που πληρώνουν.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Παρακολουθήστε και προσελκύστε υποψήφιους πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Παρακολουθήστε τις επαφές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το LiveAgent. Το λογισμικό ενσωματώνεται απρόσκοπτα στα πιο δημοφιλή κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Παρακολουθήστε εύκολα και απαντήστε αμέσως σε όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές στο brand σας από έναν πίνακα χειρισμού. Παρέχετε έγκαιρη βοήθεια και μετατρέψτε περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε πωλήσεις.

Μάθετε περισσότερα από τα αναλυτικά στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent διαθέτει ενσωματωμένες δυνατότητες αναλυτικών στοιχείων και αναφοράς. Λάβετε πολύτιμες πληροφορίες από τις ατελείωτες δυνατότητες αναφοράς που παρακολουθούν διάφορες μετρήσεις του τηλεφωνικού κέντρου και των KPI. Δημιουργήστε διάφορα είδη αναφορών, μάθετε για την απόδοση του τηλεφωνικού κέντρου και προσδιορίστε τους τομείς βελτίωσης.

Learn from customer analytics and insights

Γιατί το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent είναι η σωστή επιλογή;

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Εύχρηστη τεχνολογία cloud

Το LiveAgent βασίζεται στο cloud και είναι εύκολο στην εγκατάσταση και τη χρήση. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το ισχυρό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς να εμπλακεί το τμήμα πληροφορικής σας.

Outbound call center software

Εξερχόμενες και εισερχόμενες κλήσεις

Το LiveAgent συνδυάζει λειτουργίες λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων. Λάβετε απεριόριστες εισερχόμενες κλήσεις ή επικοινωνήστε με τους πελάτες σας ενεργητικά.

Confused woman in front of the computer

Χωρίς επιπλέον χρέωση ανά λεπτό

Δώστε αξία στα χρήματά σας με ένα απλό και διαφανές μοντέλο τιμολόγησης, χωρίς μακροπρόθεσμα συμβόλαια και χωρίς επιπλέον χρεώσεις για χρήση ανά λεπτό.

Call center that is part of help desk software

Όλα σε μία πλατφόρμα με πολλά κανάλια επικοινωνίας

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι απλώς ένα κομμάτι μιας πιο περίπλοκης λύσης που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε εύκολα καρτέλες, email, συνομιλίες, φωνητικές επικοινωνίες και μηνύματα κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

Αποκτήστε το λογισμικό του τηλεφωνικού σας κέντρου σε μια εύλογη τιμή

Αποκτήστε ένα επαγγελματικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων και εισερχόμενων κλήσεων ενσωματωμένο σε μια ισχυρή λύση γραφείου βοήθειας με σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε στην δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.

Package Name

Περιλαμβάνει τα πάντα

Ταιριάζει σε μικρές επιχειρήσεις, πρακτορεία, ακόμη και σε μεγάλες εταιρείες

$39 /μήνα

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Outbound Call Center FAQ

What is an outbound call center?

The outbound call center is usually a sales department making calls to generate new leads for the business.

Where can I find a call center software to handle outbound calls?

The best way to search for software that enables your agents to handle outbound calls effectively is to head to the trusted review websites, such as G2 or Capterra. After that, decide based on the ratings, features, price, and customization.

What are the benefits of outbound call center software?

The outbound call center software benefits include; increased leads, improved customer service workflow, fewer costs with VoIP services, and better brand awareness.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo