Τι είναι η πελατειακή σχέση;
Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.
Η σχέση με τον πελάτη είναι ένας ιδιαίτερος τύπος σχέσης. Αρχίζει όταν ένας πελάτης αρχίζει να ασχολείται με την εταιρεία σας. Κάθε εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία ικανοποίησης και αφοσίωσης πελατών. Κάθε αλληλεπίδραση πελατών με την εταιρεία έχει αντίκτυπο στους πελάτες. Η σχέση περιλαμβάνει υποστήριξη πωλήσεων, τεχνική υποστήριξη και επικοινωνίες μάρκετινγκ. Οι σχέσεις με τους πελάτες μπορούν να μετρηθούν με την ικανοποίηση του πελάτη.
Οφέλη από καλές πελατειακές σχέσεις:
- Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
- Διατήρηση πελατών
- Αφοσίωση πελατών
- Αυξημένα έσοδα
- Νέοι πελάτες
- Αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας
- Ικανοποίηση πελατών
Ποιες είναι οι αρχές των καλών πελατειακών σχέσεων;
- Ενεργητική ακρόαση
- Εκδήλωση ενσυναίσθησης
- Εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη
Κατανόηση/γνώση των πελατών σας – σύστημα CRM
Πώς χτίζετε τις σχέσεις με τους πελάτες;
Αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες
Για να διατηρήσει τους πελάτες, η εταιρεία σας πρέπει να καθιερώσει διαδικασίες αυτοματισμού.
Ας τα χωρίσουμε σε κατηγορίες για να το εξηγήσουμε αυτό. Μπορεί να υπάρχει “εσωτερικός αυτοματισμός” και “εξωτερικός αυτοματισμός”. Ο εσωτερικός αυτοματισμός είναι να κάνει τις εσωτερικές διαδικασίες να λειτουργούν ομαλά. Για παράδειγμα, για διαφορετικά τμήματα/αντιπροσώπους, μπορείτε να ορίσετε την Αυτόματη διανομή καρτελών στο LiveAgent. Αυτό βοηθά τους αντιπροσώπους σας να λειτουργούν αποτελεσματικά.
Από την άλλη πλευρά, η δημιουργία “εξωτερικού αυτοματισμού”, όπως το μάρκετινγκ μέσω email, μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε επαφή με τους πελάτες σας. Και οι δύο διαδικασίες αυτοματισμού έχουν ένα κοινό στοιχείο, το οποίο είναι ότι σας βοηθούν να διατηρήσετε τους πελάτες σας με διαφορετικούς τρόπους.
Μοιραστείτε δεδομένα πελατών με διαφορετικά τμήματα
Για να μοιραστείτε με ασφάλεια δεδομένα πελατών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό το λογισμικό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε SLA, κανόνες και περισσότερα. Έτσι, οι πληροφορίες των πελατών θα μοιράζονται μόνο με υπαλλήλους/τμήματα που έχουν την άδεια να τα δουν.
Εξατομικεύστε κάθε εμπειρία πελάτη
Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να δημιουργήσετε μια προσωπική εμπειρία πελάτη:
- Καλέστε τον πελάτη με το μικρό του όνομα
- Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα του πελάτη για καλύτερη εμπειρία πελατών
- Διατηρήστε μια θετική στάση
- Επιλογή/εμπειρία αυτοεξυπηρέτησης
Επικοινωνήστε
Η επικοινωνία είναι το κλειδί σε κάθε σχέση. Επομένως, δεν πρέπει να σας εκπλήσσει το γεγονός ότι δεν διαφέρει από τις πελατειακές σχέσεις. Για να τα εδραιώσετε, πρέπει να επικοινωνείτε με πελάτες σε πολλές πλατφόρμες. Για παράδειγμα Facebook, Twitter, email ή στην πραγματική ζωή. Όπου έχετε ευκαιρία! Αυτό είναι όπου συνήθως αναλαμβάνει δράση η εξυπηρέτηση πελατών.
Πώς μπορεί το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών να βοηθήσει τις σχέσεις με τους πελάτες σας;
Μπορεί να είναι δύσκολο για την εξυπηρέτηση πελατών να διαχειριστεί όλες τις ερωτήσεις πελατών. Επιπλέον, πρέπει να αλληλεπιδρούν με πελάτες σε διαφορετικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, η ύπαρξη λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να τους βοηθήσει να δώσουν προτεραιότητα στη σημασία των καρτελών και να καταφέρουν να απαντούν στις δημοσιεύσεις από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ή άλλες πλατφόρμες.
Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent, μπορεί να διανείμει αυτόματα τις καρτέλες. Η εταιρεία σας μπορεί να ορίσει τις προτιμήσεις της με βάση τις ανάγκες της. Αυτό σας εξασφαλίζει την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας ενώ παράλληλα απαντάτε σε τακτικές ερωτήσεις πελατών.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το LiveAgent, διαβάστε για όλες τις Λειτουργίες.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Παρακολουθήστε πώς να χτίσετε σχέση με τον πελάτη
Η δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης. Όπως και σε μια αφοσιωμένη σχέση, απαιτεί φροντίδα και την ικανοποίηση των προσδοκιών του πελάτη. Η χρήση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών βελτιώνει την υποστήριξη, επιλύει άμεσα τα θέματα και καταγράφει τις αλληλεπιδράσεις, βελτιώνοντας τους χρόνους ανταπόκρισης και παρέχοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Η επένδυση σε τέτοια εργαλεία δείχνει αφοσίωση στην ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη, ενισχύοντας τις σχέσεις καθώς η επιχείρηση αναπτύσσεται.
Frequently Asked Questions
What is a customer relationship?
The relationship with the client is a relationship between the client and the company. It begins when the customer starts to interact with a company. It doesn't have to be a purchase - it can be seeing an advertisement and the customer's first thought about the company and its products. Each company is responsible for building this relationship.
How to build customer relationships?
Communication is the basis for building good, qualitative relations with the client. That is the key. It contains the language and the way the company communicates with the client. Another important issue is exceeding customer expectations. If this happens, the customer is satisfied and willing to become a regular customer. The third idea is to ask the client questions about the company and ask for their opinion. The customer then understands that he is important to the company. Customer appreciation is also extremely important.
How to improve customer relationships?
In order to improve the relationship with the client, first of all, personalize communication with them. The customer must feel like an individual, not ‘one of many’. The client must feel that he is treated like a human being. An extremely important point is not only the implementation of promises made to the client, but also exceeding his expectations. An important plus is also the transparency of the company's activities.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση της σελίδας για τις πελατειακές σχέσεις, εξετάστε το άρθρο Τι είναι η πελατειακή σχέση; για να κατανοήσετε βαθύτερα τα βασικά στοιχεία που τις καθορίζουν. Θα ανακαλύψετε πώς να χτίσετε και να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας, ενισχύοντας την ικανοποίησή τους.
Μην παραλείψετε να μάθετε για τα οφέλη από καλές πελατειακές σχέσεις. Κατανοώντας τα πλεονεκτήματα, μπορείτε να αναπτύξετε στρατηγικές που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί.
Επιπλέον, ανακαλύψτε ποιες είναι οι αρχές των καλών πελατειακών σχέσεων. Αυτές οι αρχές αποτελούν τον πυρήνα για την οικοδόμηση σταθερών και μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες σας.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.