Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πελατειακές σχέσεις

Τι είναι η πελατειακή σχέση;

Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.

Cambridge dictionary

Η σχέση με τον πελάτη είναι ένας ιδιαίτερος τύπος σχέσης. Αρχίζει όταν ένας πελάτης αρχίζει να ασχολείται με την εταιρεία σας. Κάθε εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία ικανοποίησης και αφοσίωσης πελατών. Κάθε αλληλεπίδραση πελατών με την εταιρεία έχει αντίκτυπο στους πελάτες. Η σχέση περιλαμβάνει υποστήριξη πωλήσεων, τεχνική υποστήριξη και επικοινωνίες μάρκετινγκ. Οι σχέσεις με τους πελάτες μπορούν να μετρηθούν με την ικανοποίηση του πελάτη.

Οφέλη από καλές πελατειακές σχέσεις:

  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  • Διατήρηση των πελατών
  • Αφοσίωση πελατών
  • Αυξημένα έσοδα
  • Νέοι πελάτες
  • Αναγνωρισημότητα της εταιρείας
  • Ικανοποίηση των πελατών

Ποιες είναι οι αρχές των καλών πελατειακών σχέσεων;

  • Ενεργή ακρόαση
  • Επίδειξη ενσυναίσθησης
  • Εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη
  • Κατανόηση/γνώση των πελατών σας – σύστημα CRM

Πώς χτίζετε πελατειακές σχέσεις;

Αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες

Για να διατηρήσει τους πελάτες, η εταιρεία σας πρέπει να καθιερώσει διαδικασίες αυτοματισμού.

Ας τα χωρίσουμε σε κατηγορίες για αυτήν την εξήγηση. Μπορεί να υπάρχει «εσωτερικός αυτοματισμός» και «εξωτερικός αυτοματισμός». Ο εσωτερικός αυτοματισμός προορίζεται στο να κάνει τις εσωτερικές διαδικασίες να λειτουργούν ομαλά. Για παράδειγμα, για διαφορετικά τμήματα/αντιπροσώπους, μπορείτε να ορίσετε την Αυτόματη διανομή καρτελών στο LiveAgent. Αυτό βοηθά τους αντιπροσώπους σας να λειτουργούν αποτελεσματικά.

Πελατειακές σχέσεις
Οι καρτέλες εκχωρούνται αυτόματα στα τμήματα

Από την άλλη πλευρά, η δημιουργία “εξωτερικού αυτοματισμού”, όπως το μάρκετινγκ μέσω email, μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε επαφή με τους πελάτες σας. Και οι δύο διαδικασίες αυτοματισμού έχουν ένα κοινό στοιχείο, το οποίο είναι ότι σας βοηθούν να διατηρήσετε τους πελάτες σας με διαφορετικούς τρόπους.

Μοιραστείτε δεδομένα πελατών με διαφορετικά τμήματα

Για να μοιράζεστε με ασφάλεια τα δεδομένα των πελατών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό το λογισμικό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε  ΣΕΥ, Κανόνες και πολλά άλλα. Έτσι, οι πληροφορίες των πελατών θα κοινοποιούνται μόνο στους υπαλλήλους/τμήματα που επιτρέπεται.

Εξατομικεύστε την εμπειρία κάθε πελάτη

Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να δημιουργήσετε μια προσωπική εμπειρία πελάτη:

  • Απευθυνθείτε στον πελάτη με το μικρό του όνομα
  • Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα πελατών για καλύτερη εμπειρία πελάτη
  • Κρατήστε τη θετικότητα
  • Επιλογή/εμπειρία αυτοεξυπηρέτησης

Επικοινωνήστε

Η επικοινωνία είναι το κλειδί σε κάθε σχέση. Έτσι, δεν πρέπει να σας εκπλήσσει ότι δεν διαφέρει από τις σχέσεις με τους πελάτες. Για να τις εδρεώσετε, πρέπει να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σε πολλές πλατφόρμες. Για παράδειγμα; Facebook, Twitter, Email ή στην πραγματική ζωή. Παντού έχετε την ευκαιρία! Εδώ έρχεται συνήθως η εξυπηρέτηση πελατών σας.

Πώς μπορεί το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών να βοηθήσει τις πελατειακές σας σχέσεις;

Μπορεί να είναι δύσκολο για την εξυπηρέτηση πελατών να διαχειριστεί όλες τις ερωτήσεις πελατών. Επιπλέον, πρέπει να αλληλεπιδρούν με πελάτες σε διαφορετικές αναρτήσεις στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, η κατοχή λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να τους βοηθήσει να δώσουν προτεραιότητα στη σημασία των καρτελών. Επιπλέον, εξακολουθούν να απαντούν στις αναρτήσεις από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ή άλλες πλατφόρμες.

Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent, μπορεί να διανείμει αυτόματα τις καρτέλες. Η εταιρεία σας μπορεί να ορίσει τις προτιμήσεις της με βάση τις ανάγκες της. Αυτό σας εξασφαλίζει την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας ενώ παράλληλα απαντάτε σε τακτικές ερωτήσεις πελατών.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το LiveAgent, διαβάστε για όλες τις Δυνατότητες.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η πελατειακή σχέση;

Η σχέση με τον πελάτη είναι μια σχέση μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας. Αρχίζει όταν ο πελάτης αρχίζει να επικοινωνεί με μια εταιρεία. Δεν χρειάζεται να είναι αγορά - μπορεί να βλέπει μια διαφήμιση και την πρώτη σκέψη του πελάτη για την εταιρεία και τα προϊόντα της. Κάθε εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία αυτής της σχέσης.

Πώς να οικοδομήσουμε πελατειακές σχέσεις;

Η επικοινωνία είναι η βάση για τη δημιουργία καλών, ποιοτικών σχέσεων με τον πελάτη. Είναι το κλειδί. Περιέχει τη γλώσσα και τον τρόπο επικοινωνίας της εταιρείας με τον πελάτη. Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα είναι η υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών. Εάν συμβεί αυτό, ο πελάτης είναι ικανοποιημένος και πρόθυμος να γίνει τακτικός πελάτης. Η τρίτη ιδέα είναι να κάνετε στον πελάτη ερωτήσεις σχετικά με την εταιρεία και να ζητήσετε τη γνώμη τους. Ο πελάτης καταλαβαίνει τότε ότι είναι σημαντικός για την εταιρεία. Η εκτίμηση των πελατών είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική.

Πώς να βελτιώσετε τις πελατειακές σχέσεις;

Προκειμένου να βελτιωθεί η σχέση με τον πελάτη, πρώτα απ 'όλα, εξατομικεύστε την επικοινωνία μαζί του. Ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται ξεχωριστός, όχι ως «ένας από τους πολλούς». Ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται ότι αντιμετωπίζεται σαν άνθρωπος. Ένα εξαιρετικά σημαντικό σημείο δεν είναι μόνο η εφαρμογή των υποσχέσεων που δίνονται στον πελάτη, αλλά και η υπέρβαση των προσδοκιών του. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι επίσης η διαφάνεια των δραστηριοτήτων της εταιρείας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo