Τι είναι η πελατειακή σχέση;
Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.
Η σχέση με τον πελάτη είναι ένας ιδιαίτερος τύπος σχέσης. Αρχίζει όταν ένας πελάτης αρχίζει να ασχολείται με την εταιρεία σας. Κάθε εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία ικανοποίησης και αφοσίωσης πελατών. Κάθε αλληλεπίδραση πελατών με την εταιρεία έχει αντίκτυπο στους πελάτες. Η σχέση περιλαμβάνει υποστήριξη πωλήσεων, τεχνική υποστήριξη και επικοινωνίες μάρκετινγκ. Οι σχέσεις με τους πελάτες μπορούν να μετρηθούν με την ικανοποίηση του πελάτη.
Οφέλη από καλές πελατειακές σχέσεις:
- Competitive advantage
- Customer retention
- Customer loyalty
- Increased revenue
- New customers
- Brand awareness
- Customer satisfaction
Ποιες είναι οι αρχές των καλών πελατειακών σχέσεων;
- Active listening
- Showing empathy
- Personalized customer experience
- Understanding/knowing your customers – CRM system
Πώς χτίζετε τις σχέσεις με τους πελάτες;
Αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες
Για να διατηρήσει τους πελάτες, η εταιρεία σας πρέπει να καθιερώσει διαδικασίες αυτοματισμού.
Ας τα χωρίσουμε σε κατηγορίες για να το εξηγήσουμε αυτό. Μπορεί να υπάρχει “εσωτερικός αυτοματισμός” και “εξωτερικός αυτοματισμός”. Ο εσωτερικός αυτοματισμός είναι να κάνει τις εσωτερικές διαδικασίες να λειτουργούν ομαλά. Για παράδειγμα, για διαφορετικά τμήματα/αντιπροσώπους, μπορείτε να ορίσετε την Αυτόματη διανομή καρτελών στο LiveAgent. Αυτό βοηθά τους αντιπροσώπους σας να λειτουργούν αποτελεσματικά.

Από την άλλη πλευρά, η δημιουργία “εξωτερικού αυτοματισμού”, όπως το μάρκετινγκ μέσω email, μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε επαφή με τους πελάτες σας. Και οι δύο διαδικασίες αυτοματισμού έχουν ένα κοινό στοιχείο, το οποίο είναι ότι σας βοηθούν να διατηρήσετε τους πελάτες σας με διαφορετικούς τρόπους.
Μοιραστείτε δεδομένα πελατών με διαφορετικά τμήματα
To share customer data safely, you can use customer service software. This software will help you create SLAs, Rules, and more. Thus, the customer information will be only shared with employees/departments that are allowed to view this.
Εξατομικεύστε κάθε εμπειρία πελάτη
Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να δημιουργήσετε μια προσωπική εμπειρία πελάτη:
- Call the customer by their first name
- Use the customer data for better customer experience
- Keep it positive
- Self-service option/experience
Επικοινωνήστε
Η επικοινωνία είναι το κλειδί σε κάθε σχέση. Επομένως, δεν πρέπει να σας εκπλήσσει το γεγονός ότι δεν διαφέρει από τις πελατειακές σχέσεις. Για να τα εδραιώσετε, πρέπει να επικοινωνείτε με πελάτες σε πολλές πλατφόρμες. Για παράδειγμα Facebook, Twitter, email ή στην πραγματική ζωή. Όπου έχετε ευκαιρία! Αυτό είναι όπου συνήθως αναλαμβάνει δράση η εξυπηρέτηση πελατών.
Πώς μπορεί το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών να βοηθήσει τις σχέσεις με τους πελάτες σας;
Μπορεί να είναι δύσκολο για την εξυπηρέτηση πελατών να διαχειριστεί όλες τις ερωτήσεις πελατών. Επιπλέον, πρέπει να αλληλεπιδρούν με πελάτες σε διαφορετικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, η ύπαρξη λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να τους βοηθήσει να δώσουν προτεραιότητα στη σημασία των καρτελών και να καταφέρουν να απαντούν στις δημοσιεύσεις από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ή άλλες πλατφόρμες.


Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent, μπορεί να διανείμει αυτόματα τις καρτέλες. Η εταιρεία σας μπορεί να ορίσει τις προτιμήσεις της με βάση τις ανάγκες της. Αυτό σας εξασφαλίζει την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας ενώ παράλληλα απαντάτε σε τακτικές ερωτήσεις πελατών.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το LiveAgent, διαβάστε για όλες τις Λειτουργίες.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Watch how to build customer relationship
Building strong customer relationships is vital for the success of any business. Just like in a committed relationship, it requires nurturing and meeting customer expectations. Utilizing customer service software streamlines support, resolves issues promptly, and tracks interactions, improving response times and providing personalized service. Investing in such tools demonstrates a commitment to meeting customer needs, strengthening relationships as the business grows.

Topics
- Οι διάφοροι τύποι σχέσεων πελατών-επιχειρήσεων
- Πώς μια επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει μια βαθιά σχέση με τους πελάτες της
- Η σημασία της προσαρμογής της σχέσης πελάτη-επιχείρησης στις πραγματικές ανάγκες των πελατών
Video summary
Η σχέση μεταξύ μιας επιχείρησης και των πελατών της χρειάζεται φροντίδα και ανάπτυξη με τον καιρό. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να δημιουργηθεί μια σχέση με τους πελάτες, από μια μεταβατική σχέση που βασίζεται στο transactional στάδιο, έως τις επίμονες μακροπρόθεσμες σχέσεις. Η Ashlyn έχει ξεκινήσει ένα επιχειρηματικό σχέδιο παροχής υπηρεσιών επισκευής ποδηλάτων στο χώρο του πελάτη και έχει αναπτύξει διάφορες σχέσεις με τους πελάτες της, όπως μια σχέση προσωπικής βοήθειας και μια κοινότητα online γύρω από το προϊόν της.
Frequently Asked Questions
What is a customer relationship?
The relationship with the client is a relationship between the client and the company. It begins when the customer starts to interact with a company. It doesn't have to be a purchase - it can be seeing an advertisement and the customer's first thought about the company and its products. Each company is responsible for building this relationship.
How to build customer relationships?
Communication is the basis for building good, qualitative relations with the client. That is the key. It contains the language and the way the company communicates with the client. Another important issue is exceeding customer expectations. If this happens, the customer is satisfied and willing to become a regular customer. The third idea is to ask the client questions about the company and ask for their opinion. The customer then understands that he is important to the company. Customer appreciation is also extremely important.
How to improve customer relationships?
In order to improve the relationship with the client, first of all, personalize communication with them. The customer must feel like an individual, not ‘one of many’. The client must feel that he is treated like a human being. An extremely important point is not only the implementation of promises made to the client, but also exceeding his expectations. An important plus is also the transparency of the company's activities.
Σημείωση ειδικού
Προσφέρετε προσωπική εξυπηρέτηση και υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών για να δημιουργήσετε δυνατή πελατειακή σχέση.
