Τι είναι το λογισμικό τηλεμάρκετινγκ;
Είναι ένα εργαλείο που βοηθά να κάνουμε το τηλεμάρκετινγκ πιο αποτελεσματικά. Σας επιτρέπει να επικοινωνήσετε με μεγάλο αριθμό ατόμων σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Η λύση λογισμικού τηλεμάρκετινγκ που διαθέτετε χρειάζεται ένα εξαιρετικά αξιόπιστο, εύκολα αυτοματοποιημένο σύστημα κλήσεων. Χωρίς αξιοπιστία, οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας θα περνούν το χρόνο τους ζητώντας βοήθεια από το IT αντί να προσεγγίζουν πιθανούς πελάτες. Δεύτερον, η τεχνολογία mobile-first είναι ζωτικής σημασίας επειδή οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας πρέπει να εργάζονται από το σπίτι και να καλούν πελάτες. Και τρίτον, το λογισμικό με δυνατότητες προηγμένης παρακολούθησης κλήσεων μπορεί να παρέχει βασικά δεδομένα που μπορούν να σας βοηθήσουν βελτιώστε τις προσπάθειες στόχευσης.
Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του λογισμικού τηλεμάρκετινγκ;
Εκπαιδευτείτε για τα κύρια χαρακτηριστικά που προσφέρονται. Για μεγαλύτερες ομάδες που πρέπει να πραγματοποιήσουν σημαντικό αριθμό κλήσεων τηλεμάρκετινγκ, ανατρέξτε στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent. Μπορείτε να το ρυθμίσετε σε 5 λεπτά χωρίς να αγοράσετε ειδικό υλικό.
Βασικά χαρακτηριστικά στα εργαλεία τηλεμάρκετινγκ
επιλογέας – Αυτή η δυνατότητα έχει πολλά ονόματα όπως δυναμικός επιλογέας, επιλογέας πρόβλεψης, αυτόματος επιλογέας και προοδευτικός επιλογέας. Επιταχύνει τη διαδικασία εξερχόμενων κλήσεων. Οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας μπορούν να επικεντρώσουν την προσπάθειά τους στο να μιλήσουν με υποψήφιους πελάτες αντί να εισάγουν αριθμούς τηλεφώνου.
διαδικασία κλήσης – Μια καλή διαδικασία κλήσης σημαίνει ότι μπορείτε να φορτώσετε μια λίστα επαφών και να ξεκινήσετε γρήγορα τις εξερχόμενες κλήσεις.
ρυθμιζόμενες λειτουργίες κλήσης – Κάθε καθυστέρηση τηλεμάρκετινγκ σας κοστίζει πιθανές πωλήσεις σε ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο. Επομένως, επιλέξτε μια λύση λογισμικού τηλεμάρκετινγκ που υποστηρίζει ρυθμιζόμενες λειτουργίες κλήσης. Αυτή η δυνατότητα σημαίνει ότι μπορείτε να παραλείψετε γρήγορα τις αναπάντητες κλήσεις και τα σήματα απασχολημένου και να μετακινηθείτε στο επόμενο άτομο στη λίστα επαφών.
φωνητικά μηνύματα – Τα σήματα κατειλημμένου και η αντίσταση στην απάντηση εξερχόμενων κλήσεων είναι συνεχείς προκλήσεις για κάθε λειτουργία τηλεμάρκετινγκ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η λύση λογισμικού τηλεμάρκετινγκ που διαθέτετε θα πρέπει να διευκολύνει το σενάριο και την αφαίρεση φωνητικών μηνυμάτων.
IVR – Εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα διαδραστικής φωνητικής απόκρισης για να κατευθύνετε τους πελάτες στους αντιπροσώπους πωλήσεών σας.
φωνητική μετάδοση – Οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας ενδέχεται να ζητήσουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με πολλούς υποψήφιους πελάτες ταυτόχρονα. Για να καλύψετε αυτήν την ανάγκη, επιλέξτε ένα σύστημα με φωνητική μετάδοση.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και οι περιορισμοί του λογισμικού τηλεμάρκετινγκ;
Ενώ το αποτελεσματικό λογισμικό τηλεμάρκετινγκ τείνει να βελτιώνει την επιχείρησή σας στο τηλεμάρκετινγκ, κανένα λογισμικό δεν είναι αλάνθαστο. Ας ρίξουμε μια ματιά σε ορισμένα πλεονεκτήματα και περιορισμούς του λογισμικού τηλεμάρκετινγκ:
ταξίδι πελάτη – Ένα βασικό λογισμικό εξερχόμενου τηλεμάρκετινγκ μπορεί να είναι αποτελεσματικό για την έναρξη κλήσεων. Εάν η ομάδα πωλήσεων μπορεί να πραγματοποιήσει μια πώληση σε μία μόνο κλήση, μια βασική εφαρμογή λογισμικού μπορεί να είναι κατάλληλη. Ωστόσο, οι περισσότεροι πελάτες θα έχουν ένα πιο περίπλοκο ταξίδι πελατών. Για παράδειγμα, οι πελάτες στον κλάδο σας μπορεί να αναμένουν εξατομικευμένες υπηρεσίες. Σε αυτήν την περίπτωση, θα χρειαστεί να επιλέξετε λογισμικό για τηλεμάρκετινγκ με δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών κλήσεων.
αλληλεπιδράσεις πελατών – Για να αποφύγετε την απώλεια πελατών, το λογισμικό σας θα πρέπει να ενσωματωθεί με ένα CRM που βασίζεται σε cloud όπως το SugarCRM, το Vtiger CRM, το Agile CRM ή το Pipedrive. Παρακολουθώντας όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας μπορούν να αναφέρουν προηγούμενες αλληλεπιδράσεις. Ορισμένα λογισμικά τηλεμάρκετινγκ δεν ενσωματώνονται στο CRM, πράγμα που σημαίνει ότι η απόδοση της ομάδας πωλήσεών σας ενδέχεται να υστερεί.
εργαλεία διαχείρισης – Πρέπει να παρέχετε καθοδήγηση στους αντιπροσώπους σας. Ίσως χρειαστεί να παρέχετε εκπαίδευση για ολόκληρη τη διαδικασία πωλήσεων. Πρέπει επίσης να παρακολουθείτε βασικούς αριθμούς όπως αναλογίες επαφών, εξερχόμενες κλήσεις και εισερχόμενες κλήσεις. Επιλέξτε λογισμικό που περιλαμβάνει σύνθετες αναφορές.
υποστήριξη βίντεο – Ορισμένοι πελάτες ενδέχεται να ανταποκρίνονται καλύτερα σε στρατηγικές αφοσίωσης πελατών βίντεο, όπως εξατομικευμένα βίντεο.
μεγιστοποίηση ωρομίσθιων εργαζομένων – Ορισμένες εταιρείες βασίζονται σε ωρομίσθιους για την εκτέλεση των εξερχόμενων καμπανιών τους.
Περιορισμοί
Από μόνο του, το εξαιρετικό λογισμικό δεν μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχία των εξερχόμενων καμπανιών. Πολλοί παράγοντες εκτός λογισμικού επηρεάζουν την επιτυχία της εταιρείας σας με τις καμπάνιες τηλεμάρκετινγκ.
εκπαίδευση πωλήσεων – Για καλύτερα αποτελέσματα, παρέχετε εκπαίδευση στην ομάδα τηλεμάρκετινγκ όπως σενάρια για το χειρισμό στόχων. Από μόνο του, το λογισμικό τηλεμάρκετινγκ δεν μπορεί να αντικαταστήσει την καλά σχεδιασμένη εκπαίδευση στις τεχνικές τηλεμάρκετινγκ. Η κακή εκπαίδευση σημαίνει επίσης ότι η εναλλαγή των εργαζομένων είναι πιθανό να είναι υψηλή.
υποστήριξη πελατών – Η εργασία της ομάδας εξερχόμενων πωλήσεών σας θα σταματήσει σε περίπτωση που το σύστημά σας αποτύχει. Η επιλογή ενός κέντρου επικοινωνίας για τη διαχείριση των κλήσεων σας μπορεί να ελαχιστοποιήσει αυτόν τον περιορισμό.
μάρκετινγκ email – Σχετικά λίγα συστήματα τηλεμάρκετινγκ προσφέρουν πρότυπα email και πλήρεις λειτουργίες μάρκετινγκ email. Εάν η επιχειρηματική στρατηγική σας δίνει έμφαση στο άμεσο μάρκετινγκ email, θα χρειαστείτε μια πλατφόρμα λογισμικού για τη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων.
μέγεθος επιχείρησης – Υπάρχει σημαντική διαφορά μεταξύ μιας μικρής εταιρείας με πέντε αντιπροσώπους πωλήσεων και ενός μεγάλου οργανισμού. Οι μεγαλύτερες εταιρείες που εκτελούν καμπάνιες τηλεμάρκετινγκ σε εθνικό επίπεδο χρειάζονται διαφορετικό λογισμικό.
Πώς να εφαρμόσετε λογισμικό τηλεμάρκετινγκ;
Η συγκεκριμένη διαδικασία υλοποίησης για λογισμικό τηλεμάρκετινγκ διαφέρει ανάλογα με την εταιρεία. Σε αυτό το παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι η εταιρεία σας έχει δύο ομάδες εξερχόμενων πωλήσεων. Τα στελέχη πωλήσεών σας τα καταφέρνουν καλά στο κλείσιμο συμφωνιών, αλλά χρειάζεστε περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Για να λύσετε αυτό το πρόβλημα, αποφασίζετε να δημιουργήσετε μια ειδική ομάδα τηλεμάρκετινγκ.
Το πρώτο σας βήμα είναι να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε ολόκληρη τη διαδικασία πωλήσεών σας.
ποσοστό επικοινωνίας – Ζητήστε από τους αντιπροσώπους πωλήσεών σας να εκτιμήσουν την επιτυχία τους στην προσέγγιση πιθανών πελατών μέσω τηλεφώνου.
εισερχόμενοι δυνητικοί πελάτες – Επιβεβαιώστε τον αριθμό των εισερχόμενων δυνητικών πελατών που εισήλθαν στην εταιρεία τον περασμένο μήνα. Συγκεντρώστε πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των εξερχόμενων και των εισερχόμενων κλήσεων. Μόλις συγκεντρώσετε αυτά τα δεδομένα, συγκρίνετε την εταιρεία σας με άλλες στον κλάδο του τηλεμάρκετινγκ. Για παράδειγμα, η μέση διάρκεια κλήσης είναι 4 λεπτά, σύμφωνα με δεδομένα που αναφέρονται από το Finances Online. Αυτό σημαίνει ότι οι υπάλληλοί σας θα πρέπει να μπορούν να έχουν 10-15 συνομιλίες την ώρα.
ισχυρά εργαλεία πωλήσεων – Κάντε μια λίστα με τα άλλα εργαλεία πωλήσεων που είναι διαθέσιμα στην ομάδα τηλεμάρκετινγκ. Ξεκινήστε με τεχνολογία όπως διαχείριση σχέσεων με πελάτες (CRM), κινητά τηλέφωνα και το τηλεφωνικό σας σύστημα cloud. Επιπλέον, σκεφτείτε πώς οι τεχνικές των υπαλλήλων σας μπορούν να συμβάλουν στην επιχείρησή σας. Μπορείτε, για παράδειγμα, να εντοπίσετε τις καλύτερες υπογραφές μέσω email και να ενθαρρύνετε άλλους υπαλλήλους να ενημερώσουν τις υπογραφές τους ανάλογα.
Ξεκινήστε ένα πιλοτικό έργο με την ομάδα τηλεμάρκετινγκ
Αφού επιλέξετε ένα λογισμικό τηλεμάρκετινγκ, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μια δοκιμαστική έκδοση. Εδώ είναι μερικά από τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που πρέπει να παρακολουθείτε.
τηλεφωνικός επιλογέας – Ρωτήστε την ομάδα πωλήσεών σας πόσο καλά αποδίδει ο επιλογέας κλήσης τηλεφώνου.
υλισμικό τηλεφώνου – Ρωτήστε τους υπαλλήλους σας σχετικά με το υλικό του τηλεφώνου. Έχετε το νου σας για συστήματα που προκαλούν άβολες παύσεις. Οι καθυστερήσεις και οι μεγάλες παύσεις μπορεί να αποθαρρύνουν τους πελάτες.
καθημερινή ροή εργασιών πωλήσεων – Είναι ζωτικής σημασίας να εστιάσετε στις εξερχόμενες κλήσεις και στο να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερες συνομιλίες με πελάτες σε μια εργασία ψυχρής κλήσης. Για παράδειγμα, το λογισμικό θα πρέπει να το κάνει αυτό εύκολο αν περιμένετε από τους ωρομίσθιους υπαλλήλους να κάνουν 100 ψυχρές κλήσεις την ημέρα.
υποστήριξη για καμπάνιες εξερχόμενων κλήσεων – Το λογισμικό θα πρέπει να συμβαδίζει με μεγάλο αριθμό ταυτόχρονων κλήσεων. Εάν το σύστημα δυσλειτουργεί σε μεγάλους όγκους κλήσεων, ίσως πρέπει να επιλέξετε διαφορετικό σύστημα.
Set up your call center in 5 minutes
LiveAgent's call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Τι είναι το λογισμικό τηλεμάρκετινγκ;
Το λογισμικό τηλεμάρκετινγκ βελτιώνει σημαντικά τις προσπάθειές σας στο τηλεμάρκετινγκ. Αντί να βασίζεστε σε παλιομοδίτικες μεθόδους, οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας μπορούν να χρησιμοποιήσουν λογισμικό τηλεμάρκετινγκ για να πραγματοποιήσουν μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων και να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στις ανάγκες των πελατών. Η χρήση αξιόπιστου λογισμικού τηλεμάρκετινγκ μειώνει το φόρτο των αντιπροσώπων πωλήσεών σας.
Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του λογισμικού τηλεμάρκετινγκ;
Τα βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού τηλεμάρκετινγκ επικεντρώνονται στις τηλεφωνικές κλήσεις. Για παράδειγμα, αναζητήστε ένα πρόγραμμα κλήσης που καλεί τους αριθμούς τηλεφώνου γρήγορα, ώστε να μπορείτε να αυξήσετε το ποσοστό των επαφών σας με την πάροδο του χρόνου. Άλλες σημαντικές δυνατότητες περιλαμβάνουν προηγμένες αναφορές και μια διαισθητική διεπαφή για τη μείωση του κύκλου εργασιών των εργαζομένων.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και οι περιορισμοί του λογισμικού τηλεμάρκετινγκ;
Τα κύρια πλεονεκτήματα του λογισμικού τηλεμάρκετινγκ έγκεινται στην αύξηση του αριθμού των κλήσεων ανά ώρα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να εκτελέσετε εκστρατείες τηλεμάρκετινγκ σε εθνικό επίπεδο με λιγότερους ωρομίσθιους υπαλλήλους. Επιπλέον, οι λειτουργίες αναφοράς διευκολύνουν τους προϊσταμένους να παρακολουθούν τον αριθμό των εξερχόμενων και εισερχόμενων κλήσεων. Οι περιορισμοί του λογισμικού τηλεμάρκετινγκ περιλαμβάνουν μερικά σημεία. Το λογισμικό από μόνο του δεν μπορεί να παρέχει εξατομικευμένη εκπαίδευση στις τεχνικές τηλεμάρκετινγκ. Επιπλέον, το λογισμικό τηλεμάρκετινγκ δεν ενσωματώνεται πάντα καλά με άλλα εργαλεία (π.χ. εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email).
Πώς να εφαρμόσετε λογισμικό τηλεμάρκετινγκ;
Ο καλύτερος τρόπος για να εφαρμόσετε λογισμικό τηλεμάρκετινγκ είναι να εκτελέσετε μια μικρή πιλοτική δοκιμή. Αφού εκτελέσετε τη δοκιμή για μερικές εβδομάδες, συγκεντρώστε σχόλια. Ρωτήστε την ομάδα πωλήσεων σχετικά με τον αντίκτυπο στην καθημερινή ροή εργασιών πωλήσεων. Εάν υπάρχει βελτίωση στις αναλογίες επαφών, μπορεί να έχετε βρει το κατάλληλο λογισμικό τηλεμάρκετινγκ για τις ανάγκες σας.
Λογισμικό παρακολούθησης καλούντων
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Freshdesk
Σκέφτεστε το Freshdesk για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.
Αξιολόγηση τηλεφωνικού κέντρου CloudTalk
Το LiveAgent παρέχει λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και επικοινωνίας με πελάτες. Προσφέρει εναλλακτικές λ
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Tidio
Το Tidio προσφέρει λειτουργικότητα και λειτουργίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των chatbot, με θετική εμπειρία χρήστη.