Κάντε το να συμβεί με την πλατφόρμα αφοσίωσης πελατών.

Μάθετε γιατί είμαστε το #1 σε βαθμολογία λογισμικό στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Χρησιμοποιήστε μία πλατφόρμα επαφής με τους πελάτες

Ένα λογισμικό επαφής με τον πελάτη είναι ένα λογισμικό που διαχειρίζεται τις επικοινωνίες πελατών μέσω πολλών καναλιών, όπως η online συνομιλία, το email ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η πλατφόρμα επαφής με τον πελάτη συνήθως περιλαμβάνει δυνατότητες που υποστηρίζουν επικοινωνία πολλαπλών καναλιών, συστήματα CRM, αναφορές, προσωποποιημένο μάρκετινγκ και αυτοεξυπηρέτηση πελατών. Το κύριο επιχειρηματικό όφελος από τη χρήση λογισμικού επαφής με τον πελάτη είναι τα αυξημένα έσοδα, η απόδοση επένδυσης και η ικανοποίηση των πελατών.

  • sourceforge leader spring 2022
  • GetApp category leaders 2022
Men shaking hands - illustration

Επενδύστε σε ένα λογισμικό επαφής με τον πελάτη

Το λογισμικό επαφής με τον πελάτη χρησιμοποιείται για τη δημιουργία και τη διατήρηση θετικών σχέσεων με τους πελάτες σας. Εάν παρέχετε σταθερά μια ευχάριστη εμπειρία πελατών στους πελάτες σας, είναι statistically πιο πιθανό να γίνουν πιστοί στο brand σας. Στην πραγματικότητα, το 96% των πελατών λέει ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική στην επιλογή του brand στο οποίο θα προτιμήσουν.

Το να έχετε πιστούς πελάτες έχει τα πλεονεκτήματά του, είναι τέσσερις φορές πιο πιθανό να υποστηρίξουν την επιχείρησή σας μέσω της προώθησης του brand που περιλαμβάνει αξιολογήσεις καθώς και συστάσεις από στόμα σε στόμα. Καθώς οι πιστοί πελάτες επενδύουν στο brand σας, έχουν πέντε φορές περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ξανά από εσάς. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να προσπαθείτε συνεχώς να βελτιώνετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Σύμφωνα με το Forbes, το 84% των εταιρειών που εργάζονται για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους αναφέρουν αύξηση των εσόδων τους.

Κύρια χαρακτηριστικά

Υπάρχουν πολλοί προμηθευτές λογισμικού επαφής με τον πελάτη στην αγορά και μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιον να διακρίνει ποιο λογισμικό είναι το καλύτερο και ποια χαρακτηριστικά είναι απαραίτητα. Για τη διευκόλυνσή σας, έχουμε συντάξει μια λίστα με τα κύρια χαρακτηριστικά του λογισμικού επαφής με τους πελάτες. Οι πάροχοι λογισμικού επαφής με τους πελάτες θα πρέπει να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα στα βασικά τους πακέτα: επαφή με τους πελάτες με πολλά κανάλια επικοινωνίας, αυτοματοποίηση, παιχνιδοποίηση (gamification), αναφορά, κεντρική διαχείριση, ενσωματώσεις, τμηματοποίηση και ενσωματωμένο CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Επαφή με τον πελάτη μέσω πολλών καναλιών

Το σωστό λογισμικό επαφής με τον πελάτη για επιχειρήσεις θα πρέπει να σας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας μέσω πολλών καναλιών που προτιμούν οι πελάτες όπως email, κείμενο, φωνητική κλήση ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτοματοποίηση

Η αυτοματοποίηση είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό για το λογισμικό αφοσίωσης πελατών επειδή εξοικονομεί τόνους χρόνου. Οι κανόνες αυτοματοποίησης σας δίνουν η δυνατότητα να εκτελέσετε στρατηγικές επαφής με τους πελάτες όταν πληρούνται ορισμένα κριτήρια. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης έχει αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν πολλές φορές, μπορεί να λάβει ένα διαφημιστικό email όταν το προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο ή σε προσφορά.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Παιχνιδοποίηση

Ένα λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να είναι επωφελές για τους πελάτες και το προσωπικό σας. Η δυνατότητα παιχνιδοποίησης (gamification) είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για την επιβράβευση των εκπροσώπων και για την προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ ομάδων και ατόμων. Αυξήστε την παραγωγικότητα δίνοντας τους εμβλήματα επιβράβευσης και κίνητρο ανεβάζοντάς τους επίπεδα.

Αναφορές

Ένα δυναμικό λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να παρέχει ένα πλήρως εξοπλισμένοπακέτο με στατιστικές αναλύσεις που σας παρέχει ισχυρά εργαλεία ανάλυσης και αναφοράς.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Κεντρική διαχείριση

Ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε και να διαχειρίζεστε όλα τα δεδομένα και την επικοινωνία των πελατών σας από έναν πίνακα χειρισμού. Ανεξάρτητα από το κανάλι από το οποίο λαμβάνετε ένα ερώτημα πελάτη, όλα θα φτάσουν σε ενιαία εισερχόμενα μηνύματα στα οποία μπορεί να έχει πρόσβαση όλη η ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Ενσωματώσεις

Ένα λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να μπορεί να ενσωματωθεί με εφαρμογές τρίτων που χρησιμοποιείτε ήδη για καθημερινές δραστηριότητες της εταιρείας σας. Οι ενσωματώσεις εφαρμογών τρίτων μπορεί να περιλαμβάνουν συστήματα POS, συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

app installation - illustration
segment - illustration

Καταμερισμός

Ο καταμερισμός πελατών είναι μια σημαντική λειτουργία επειδή σας δίνει τη δυνατότητα νακαταμερίσετε τους πελάτες σας σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέξατε. Χρησιμοποιώντας τον καταμερισμό, μπορείτε εύκολα να στοχεύσετε συγκεκριμένες ομάδες πελατών και να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο που τους παρέχετε.

CRM

Ένα εξαιρετικό λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να περιλαμβάνει ενσωματωμένο CRM επειδή σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε όλα τα απαραίτητα δεδομένα πελατών από στοιχεία επικοινωνίας μέχρι προηγούμενες παραγγελίες και καρτέλες.

customer profile - illustration
book lover - illustration

Γνωσιακή βάση πελατών

Οι γνωσιακές βάσεις πελατών είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για κάθε λογισμικό επαφής με τον πελάτη. Δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να βρίσκουν γρήγορα τις απαντήσεις που χρειάζονται χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί σας. Η γνωσιακή βάση πελατών είναι ένα πλεονέκτημα τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εκπροσώπους σας. Οι γνωσιακές βάσεις μειώνουν τους χρόνους αναμονής των πελατών, τον φόρτο εργασίας των εκπροσώπων σας, καθώς και τον χρόνο που αφιερώνεται στην επίλυση καρτελών.

Η πλατφόρμα αφοσίωσης πελατών του LiveAgent τα έχει όλα

Το LiveAgent είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό επαφής με τους πελάτες που σας επιτρέπει να εστιάσετε στην προώθηση των σχέσεων σας με τους πελάτες. Το LiveAgent προσφέρει:

Email icon

Καθολικά εισερχόμενα

Τα ενιαία εισερχόμενα σας βοηθούν να οργανώνετε ερωτήματα πελατών σε πολλά κανάλια επικοινωνίας και σας δίνουν τη δυνατότητα να απαντάτε γρήγορα σε αυτά.

Gameboy icon

Χαρακτηριστικά παιχνιδοποίησης

Οι δυνατότητες παιχνιδοποίησης (gamification) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επιβραβεύσετε και να δώσετε κίνητρο στο προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας σας που εργάζεται σκληρά.

Increase icon

Σύστημα αναφορών

Ισχυρά συστήματα αναφορών που σας δίνουν τη δυνατότητα να δείτε πόσο καλά επικοινωνείτε με τους πελάτες σας με μια ματιά.

man and woman receiving awards

Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα

Αν ψάχνετε για το κορυφαίο λογισμικό επαφής με τον πελάτη αυτή τη στιγμή, δοκιμάστε το LiveAgent. Το LiveAgent είναι το λογισμικό γραφείου βοήθειας με τις περισσότερες αξιολογήσεις και νούμερο 1 στη βαθμολογία στο SMB για το 2020. Προσφέρουμε μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο του λογισμικού επαφής με τον πελάτη, η οποία διαρκεί 14 ημέρες. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Κρατήστε τους πελάτες σας ευχαριστημένους και αφοσιωμένους στο LiveAgent.

smiling woman with coffee

Το LiveAgent κάνει την υποστήριξη πελατών ένα εκατομμύριο φορές πιο εύκολη. Ο χρόνος απάντησής μας είναι πλέον γρηγορότερος κατά 26%.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
black Martinus logo

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συχνές ερωτήσεις για το λογισμικό αφοσίωσης πελατών

Τι είναι το λογισμικό αφοσίωσης πελατών;

Ένα λογισμικό αφοσίωσης πελατών είναι ένα σύστημα που παρέχει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας εργαλεία για να βοηθήσουν τους επισκέπτες του ιστότοπού σας καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής πελατών. Επιπλέον, συγχωνεύει όλες τις ερωτήσεις πελατών σας σε ένα λογισμικό από διάφορα κανάλια, όπως email, κλήσεις, μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πώς η πλατφόρμα αφοσίωσης πελατών βελτιώνει τη συνολική εμπειρία των πελατών;

Η πλατφόρμα αφοσίωσης πελατών είναι λογισμικό πλούσιο σε δυνατότητες που αυτοματοποιεί εργασίες, οι οποίες κάνουν τη ροή εργασίας και τον φόρτο εργασίας των αντιπροσώπων σας πιο διαχειρίσιμο. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι μπορούν να επικεντρωθούν μόνο στις εργασίες που έχουν ανατεθεί σε ένα σύστημα και να αντιμετωπίζουν γρήγορα τα προβλήματα των πελατών. Λειτουργίες όπως η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών, οι τυποποιημένες απαντήσεις και η ΔΦΑ συμβάλλουν στον γρήγορο και αποτελεσματικό χρόνο απόκρισης. Ας είμαστε ειλικρινείς, σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει, οπότε αν οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να διαχειριστούν τις ερωτήσεις πιο γρήγορα, οι πελάτες σας θα το εκτιμήσουν αυτό.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των πλατφορμών αφοσίωσης πελατών;

Μια πλατφόρμα αφοσίωσης πελατών ή, με άλλα λόγια, μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης έχει πολλαπλές κατηγορίες λειτουργιών. Για παράδειγμα, το LiveAgent έχει περισσότερες από 180 δυνατότητες. Περιλαμβάνει λειτουργίες διαχείρισης καρτελών, όπως Αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών, Υβριδική ροή καρτελών και Κανόνες χρόνου. Επιπλέον, υπάρχουν τηλεφωνικά κέντρα, gamification, ενσωματώσεις, ζωντανή συνομιλία, εφαρμογές για κινητά, πολλές γλώσσες, αναφορές, ασφάλεια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κατηγορίες πύλης υποστήριξης γεμάτες χρήσιμες δυνατότητες.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo