Το λογισμικό αφοσίωσης πελατών χρησιμοποιείται για τη δημιουργία και τη διατήρηση θετικών σχέσεων με τους πελάτες σας. Εάν παρέχετε σταθερά μια ευχάριστη εμπειρία πελάτη στους πελάτες σας, αυτοί είναι στατιστικά πιο πιθανό να γίνει πιστοί στην επωνυμία σας. Στην πραγματικότητα, το 96% των πελατών αναφέρει ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική για την επιλογή της αφοσίωσης σε μια επωνυμία. Το ισχυρό και αξιόπιστο λογισμικό υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης σάς επιτρέπει να παραμένετε συνεπείς στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής σας ή την πελατειακή βάση σας.
Το να έχετε πιστούς πελάτες έχει τα πλεονεκτήματά του, είναι τέσσερις φορές πιο πιθανό να υποστηρίξουν την επιχείρησή σας μέσω της προώθησης του brand που περιλαμβάνει αξιολογήσεις καθώς και συστάσεις από στόμα σε στόμα. Καθώς οι πιστοί πελάτες επενδύουν στο brand σας, έχουν πέντε φορές περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ξανά από εσάς. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να προσπαθείτε συνεχώς να βελτιώνετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Σύμφωνα με το Forbes, το 84% των εταιρειών που εργάζονται για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους αναφέρουν αύξηση των εσόδων τους.
Υπάρχουν πολλοί προμηθευτές λογισμικού επαφής με τον πελάτη στην αγορά και μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιον να διακρίνει ποιο λογισμικό είναι το καλύτερο και ποια χαρακτηριστικά είναι απαραίτητα. Για τη διευκόλυνσή σας, έχουμε συντάξει μια λίστα με τα κύρια χαρακτηριστικά του λογισμικού επαφής με τους πελάτες. Οι πάροχοι λογισμικού επαφής με τους πελάτες θα πρέπει να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα στα βασικά τους πακέτα: επαφή με τους πελάτες με πολλά κανάλια επικοινωνίας, αυτοματοποίηση, παιχνιδοποίηση (gamification), αναφορά, κεντρική διαχείριση, ενσωματώσεις, τμηματοποίηση και ενσωματωμένο CRM.
Το σωστό λογισμικό επαφής με τον πελάτη για επιχειρήσεις θα πρέπει να σας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας μέσω πολλών καναλιών που προτιμούν οι πελάτες όπως email, κείμενο, φωνητική κλήση ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η αυτοματοποίηση είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό για το λογισμικό αφοσίωσης πελατών επειδή εξοικονομεί τόνους χρόνου. Οι κανόνες αυτοματοποίησης σας δίνουν η δυνατότητα να εκτελέσετε στρατηγικές επαφής με τους πελάτες όταν πληρούνται ορισμένα κριτήρια. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης έχει αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν πολλές φορές, μπορεί να λάβει ένα διαφημιστικό email όταν το προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο ή σε προσφορά.
Ένα λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να είναι επωφελές για τους πελάτες και το προσωπικό σας. Η δυνατότητα gamification είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για την επιβράβευση των εκπροσώπων και για την προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ ομάδων και ατόμων. Αυξήστε την παραγωγικότητα δίνοντας τους εμβλήματα επιβράβευσης και κίνητρο ανεβάζοντάς τους επίπεδα.
Ένα δυναμικό λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να παρέχει ένα πλήρως εξοπλισμένοπακέτο με στατιστικές αναλύσεις που σας παρέχει ισχυρά εργαλεία ανάλυσης και αναφοράς.
Ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε και να διαχειρίζεστε όλα τα δεδομένα και την επικοινωνία των πελατών σας από έναν πίνακα χειρισμού. Ανεξάρτητα από το κανάλι από το οποίο λαμβάνετε ένα ερώτημα πελάτη, όλα θα φτάσουν σε ενιαία εισερχόμενα μηνύματα στα οποία μπορεί να έχει πρόσβαση όλη η ομάδα υποστήριξης πελατών σας.
Ένα λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να μπορεί να ενσωματωθεί με εφαρμογές τρίτων που χρησιμοποιείτε ήδη για καθημερινές δραστηριότητες της εταιρείας σας. Οι ενσωματώσεις εφαρμογών τρίτων μπορεί να περιλαμβάνουν συστήματα POS, συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο καταμερισμός πελατών είναι μια σημαντική λειτουργία επειδή σας δίνει τη δυνατότητα νακαταμερίσετε τους πελάτες σας σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέξατε. Χρησιμοποιώντας τον καταμερισμό, μπορείτε εύκολα να στοχεύσετε συγκεκριμένες ομάδες πελατών και να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο που τους παρέχετε.
Ένα εξαιρετικό λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να περιλαμβάνει ενσωματωμένο CRM επειδή σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε όλα τα απαραίτητα δεδομένα πελατών από στοιχεία επικοινωνίας μέχρι προηγούμενες παραγγελίες και καρτέλες.
Οι γνωσιακές βάσεις πελατών είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για κάθε λογισμικό επαφής με τον πελάτη. Δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να βρίσκουν γρήγορα τις απαντήσεις που χρειάζονται χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί σας. Η γνωσιακή βάση πελατών είναι ένα πλεονέκτημα τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εκπροσώπους σας. Οι γνωσιακές βάσεις μειώνουν τους χρόνους αναμονής των πελατών, τον φόρτο εργασίας των εκπροσώπων σας, καθώς και τον χρόνο που αφιερώνεται στην επίλυση καρτελών.
Το LiveAgent είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό επαφής με τους πελάτες που σας επιτρέπει να εστιάσετε στην προώθηση των σχέσεων σας με τους πελάτες. Το LiveAgent προσφέρει:
Τα ενιαία εισερχόμενα σας βοηθούν να οργανώνετε ερωτήματα πελατών σε πολλά κανάλια επικοινωνίας και σας δίνουν τη δυνατότητα να απαντάτε γρήγορα σε αυτά.
Οι δυνατότητες παιχνιδοποίησης (gamification) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επιβραβεύσετε και να δώσετε κίνητρο στο προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας σας που εργάζεται σκληρά.
Ισχυρά συστήματα αναφορών που σας δίνουν τη δυνατότητα να δείτε πόσο καλά επικοινωνείτε με τους πελάτες σας με μια ματιά.
Αν ψάχνετε για το κορυφαίο λογισμικό επαφής με τον πελάτη αυτή τη στιγμή, δοκιμάστε το LiveAgent. Το LiveAgent είναι το λογισμικό γραφείου βοήθειας με τις περισσότερες αξιολογήσεις και νούμερο 1 στη βαθμολογία στο SMB για το 2020. Προσφέρουμε μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο του λογισμικού επαφής με τον πελάτη, η οποία διαρκεί 14 ημέρες. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Κρατήστε τους πελάτες σας ευχαριστημένους και αφοσιωμένους στο LiveAgent.
Το LiveAgent κάνει την υποστήριξη πελατών ένα εκατομμύριο φορές πιο εύκολη. Ο χρόνος απάντησής μας είναι πλέον γρηγορότερος κατά 26%.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων
Η διεξαγωγή ελέγχου κειμένου είναι σημαντική για να αποφευχθεί η χρήση λανθασμένων γραμματοσειρών ή ευθυγραμμίσεων, που μπορεί να καταστρέψουν την επαγγελματική εμφάνιση του σχεδίου. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι το κείμενο είναι ευανάγνωστο και καλομορφοποιημένο, και ότι υπάρχει αρκετή αντίθεση μεταξύ του κειμένου και των στοιχείων του φόντου/περιβάλλοντος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Adobe Photoshop και το Adobe Illustrator για να δημιουργήσετε και να επεξεργαστείτε κείμενο.
Για να ξεκινήσετε ένα podcast, χρειάζεται να επιλέξετε μια θέση και να προσδιορίσετε τους πιθανούς ακροατές. Η έρευνα του κοινού-στόχου σας μπορεί να γίνει μέσω εργαλείων, όπως Google Analytics και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, πρέπει να εστιάσετε σε θέματα που σχετίζονται με τη θέση σας και που ενδιαφέρουν το κοινό-στόχο σας. Αυτό θα βοηθήσει στη δημιουργία της μορφής της εκπομπής σας και στην προώθηση του podcast.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team