Κάντε το να συμβεί με την πλατφόρμα αφοσίωσης πελατών.

Μάθετε γιατί είμαστε το #1 σε βαθμολογία λογισμικό στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Χρησιμοποιήστε μία πλατφόρμα επαφής με τους πελάτες

Ένα λογισμικό επαφής πελατών είναι λογισμικό που διαχειρίζεται τις επικοινωνίες των πελατών μέσω μιας ποικιλίας καναλιών, όπως η διαδικτυακή συνομιλία, το email ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η πλατφόρμα επαφής πελατών περιλαμβάνει συνήθως λειτουργίες που υποστηρίζουν πολυκαναλική επικοινωνία, συστήματα CRM, αναφορές, εξατομίκευση μάρκετινγκ και αυτοεξυπηρέτηση πελατών. Το κύριο επιχειρηματικό όφελος από τη χρήση λογισμικού αφοσίωσης πελατών είναι τα αυξημένα έσοδα, η απόδοση επένδυσης (ROI) και η ικανοποίηση των πελατών.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Men shaking hands - illustration

Επενδύστε σε ένα λογισμικό επαφής με τον πελάτη

Το λογισμικό αφοσίωσης πελατών χρησιμοποιείται για τη δημιουργία και τη διατήρηση θετικών σχέσεων με τους πελάτες σας. Εάν παρέχετε σταθερά μια ευχάριστη εμπειρία πελάτη στους πελάτες σας, αυτοί είναι στατιστικά πιο πιθανό να γίνει πιστοί στην επωνυμία σας. Στην πραγματικότητα, το 96% των πελατών αναφέρει ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική για την επιλογή της αφοσίωσης σε μια επωνυμία. Το ισχυρό και αξιόπιστο λογισμικό υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης σάς επιτρέπει να παραμένετε συνεπείς στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής σας ή την πελατειακή βάση σας.

Το να έχετε πιστούς πελάτες έχει τα πλεονεκτήματά του, είναι τέσσερις φορές πιο πιθανό να υποστηρίξουν την επιχείρησή σας μέσω της προώθησης του brand που περιλαμβάνει αξιολογήσεις καθώς και συστάσεις από στόμα σε στόμα. Καθώς οι πιστοί πελάτες επενδύουν στο brand σας, έχουν πέντε φορές περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ξανά από εσάς. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να προσπαθείτε συνεχώς να βελτιώνετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Σύμφωνα με το Forbes, το 84% των εταιρειών που εργάζονται για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους αναφέρουν αύξηση των εσόδων τους.

Κύρια χαρακτηριστικά

Υπάρχουν πολλοί προμηθευτές λογισμικού επαφής με τον πελάτη στην αγορά και μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιον να διακρίνει ποιο λογισμικό είναι το καλύτερο και ποια χαρακτηριστικά είναι απαραίτητα. Για τη διευκόλυνσή σας, έχουμε συντάξει μια λίστα με τα κύρια χαρακτηριστικά του λογισμικού επαφής με τους πελάτες. Οι πάροχοι λογισμικού επαφής με τους πελάτες θα πρέπει να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα στα βασικά τους πακέτα: επαφή με τους πελάτες με πολλά κανάλια επικοινωνίας, αυτοματοποίηση, παιχνιδοποίηση (gamification), αναφορά, κεντρική διαχείριση, ενσωματώσεις, τμηματοποίηση και ενσωματωμένο CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Επαφή με τον πελάτη μέσω πολλών καναλιών

Το σωστό λογισμικό επαφής με τον πελάτη για επιχειρήσεις θα πρέπει να σας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας μέσω πολλών καναλιών που προτιμούν οι πελάτες όπως email, κείμενο, φωνητική κλήση ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτοματοποίηση

Η αυτοματοποίηση είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό για το λογισμικό αφοσίωσης πελατών επειδή εξοικονομεί τόνους χρόνου. Οι κανόνες αυτοματοποίησης σας δίνουν η δυνατότητα να εκτελέσετε στρατηγικές επαφής με τους πελάτες όταν πληρούνται ορισμένα κριτήρια. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης έχει αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν πολλές φορές, μπορεί να λάβει ένα διαφημιστικό email όταν το προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο ή σε προσφορά.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Παιχνιδοποίηση

Ένα λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να είναι επωφελές για τους πελάτες και το προσωπικό σας. Η δυνατότητα παιχνιδοποίησης (gamification) είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για την επιβράβευση των εκπροσώπων και για την προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ ομάδων και ατόμων. Αυξήστε την παραγωγικότητα δίνοντας τους εμβλήματα επιβράβευσης και κίνητρο ανεβάζοντάς τους επίπεδα.

Αναφορές

Ένα δυναμικό λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να παρέχει ένα πλήρως εξοπλισμένοπακέτο με στατιστικές αναλύσεις που σας παρέχει ισχυρά εργαλεία ανάλυσης και αναφοράς.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Κεντρική διαχείριση

Ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε και να διαχειρίζεστε όλα τα δεδομένα και την επικοινωνία των πελατών σας από έναν πίνακα χειρισμού. Ανεξάρτητα από το κανάλι από το οποίο λαμβάνετε ένα ερώτημα πελάτη, όλα θα φτάσουν σε ενιαία εισερχόμενα μηνύματα στα οποία μπορεί να έχει πρόσβαση όλη η ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Ενσωματώσεις

Ένα λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να μπορεί να ενσωματωθεί με εφαρμογές τρίτων που χρησιμοποιείτε ήδη για καθημερινές δραστηριότητες της εταιρείας σας. Οι ενσωματώσεις εφαρμογών τρίτων μπορεί να περιλαμβάνουν συστήματα POS, συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

app installation - illustration
segment - illustration

Καταμερισμός

Ο καταμερισμός πελατών είναι μια σημαντική λειτουργία επειδή σας δίνει τη δυνατότητα νακαταμερίσετε τους πελάτες σας σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέξατε. Χρησιμοποιώντας τον καταμερισμό, μπορείτε εύκολα να στοχεύσετε συγκεκριμένες ομάδες πελατών και να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο που τους παρέχετε.

CRM

Ένα εξαιρετικό λογισμικό επαφής με τον πελάτη θα πρέπει να περιλαμβάνει ενσωματωμένο CRM επειδή σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε όλα τα απαραίτητα δεδομένα πελατών από στοιχεία επικοινωνίας μέχρι προηγούμενες παραγγελίες και καρτέλες.

customer profile
book lover - illustration

Γνωσιακή βάση πελατών

Οι γνωσιακές βάσεις πελατών είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για κάθε λογισμικό επαφής με τον πελάτη. Δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να βρίσκουν γρήγορα τις απαντήσεις που χρειάζονται χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί σας. Η γνωσιακή βάση πελατών είναι ένα πλεονέκτημα τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εκπροσώπους σας. Οι γνωσιακές βάσεις μειώνουν τους χρόνους αναμονής των πελατών, τον φόρτο εργασίας των εκπροσώπων σας, καθώς και τον χρόνο που αφιερώνεται στην επίλυση καρτελών.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη βάση γνώσεων

Η πλατφόρμα αφοσίωσης πελατών του LiveAgent τα έχει όλα

Το LiveAgent είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό επαφής με τους πελάτες που σας επιτρέπει να εστιάσετε στην προώθηση των σχέσεων σας με τους πελάτες. Το LiveAgent προσφέρει:

Καθολικά εισερχόμενα

Τα ενιαία εισερχόμενα σας βοηθούν να οργανώνετε ερωτήματα πελατών σε πολλά κανάλια επικοινωνίας και σας δίνουν τη δυνατότητα να απαντάτε γρήγορα σε αυτά.

Χαρακτηριστικά παιχνιδοποίησης

Οι δυνατότητες παιχνιδοποίησης (gamification) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επιβραβεύσετε και να δώσετε κίνητρο στο προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας σας που εργάζεται σκληρά.

Σύστημα αναφορών

Ισχυρά συστήματα αναφορών που σας δίνουν τη δυνατότητα να δείτε πόσο καλά επικοινωνείτε με τους πελάτες σας με μια ματιά.

man and woman receiving awards

Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα

Αν ψάχνετε για το κορυφαίο λογισμικό επαφής με τον πελάτη αυτή τη στιγμή, δοκιμάστε το LiveAgent. Το LiveAgent είναι το λογισμικό γραφείου βοήθειας με τις περισσότερες αξιολογήσεις και νούμερο 1 στη βαθμολογία στο SMB για το 2020. Προσφέρουμε μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο του λογισμικού επαφής με τον πελάτη, η οποία διαρκεί 14 ημέρες. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Κρατήστε τους πελάτες σας ευχαριστημένους και αφοσιωμένους στο LiveAgent.

smiling woman with coffee

Το LiveAgent κάνει την υποστήριξη πελατών ένα εκατομμύριο φορές πιο εύκολη. Ο χρόνος απάντησής μας είναι πλέον γρηγορότερος κατά 26%.

black Martinus logo
Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό επαφής με τον πελάτη
Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του Campaign Monitor μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου ή υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Campaign Monitor

Το Campaign Monitor προσφέρει εργαλείο μάρκετινγκ email για εξατομικευμένα email, υποστήριξη μέσω κοινωνικών δικτύων, φόρουμ και βάση γνώσεων. Η υποστήριξη δεν προσφέρεται μέσω email, ζωντανής συνομιλίας ή τηλεφωνικού κέντρου.

Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Constant Contact μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Constant Contact

Constant Contact παρέχει εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις και οργανισμούς. Παρέχει υποστήριξη μέσω email, κοινωνικών μέσων και τηλεφώνου. Προσφέρει επίσης εργαλεία ανάλυσης και προσαρμοζόμενα πρότυπα.

Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του Odoo μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Odoo

Συνεργαστείτε με την εταιρία για λύσεις VoIP και λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Προσφέρει εκπαίδευση, τεχνική υποστήριξη και δωρεάν δοκιμή.

Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του Emma μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Emma

Το Emma είναι μια πλατφόρμα μάρκετινγκ μέσω email που βοηθά επιχειρήσεις και οργανισμούς να δημιουργούν στοχευμένες καμπάνιες. Προσφέρει εργαλεία όπως πρότυπα, δοκιμές A/B και αναλυτικές αναφορές.

Είτε είστε γραφίστας είτε όχι, η λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων μας θα διασφαλίσει ότι τα σχέδιά σας είναι άψογα.

Λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων

Η διεξαγωγή ελέγχου κειμένου είναι σημαντική για να αποφευχθεί η χρήση λανθασμένων γραμματοσειρών ή ευθυγραμμίσεων, που μπορεί να καταστρέψουν την επαγγελματική εμφάνιση του σχεδίου. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι το κείμενο είναι ευανάγνωστο και καλομορφοποιημένο, και ότι υπάρχει αρκετή αντίθεση μεταξύ του κειμένου και των στοιχείων του φόντου/περιβάλλοντος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Adobe Photoshop και το Adobe Illustrator για να δημιουργήσετε και να επεξεργαστείτε κείμενο.

Οι έρευνες και οι συνεντεύξεις που συμπληρώνονται από πελάτες ονομάζονται έρευνες εξυπηρέτησης πελατών. Βοηθούν στην επίβλεψη και την παρακολούθηση της ικανοποίησης των πελατών.

Έρευνα εξυπηρέτησης πελατών

Η έρευνα εξυπηρέτησης πελατών βοηθά τις εταιρείες να βελτιώσουν τις υπηρεσίες και την εμπειρία των πελατών τους. Μπορεί να διανείμετε με διάφορους τρόπους.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x