Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twitter

Το Twitter είναι μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που συχνά αναφέρεται σαν ιστότοπος microblogging. Οι χρήστες του Twitter μπορούν να διαδράσουν και να αναρτούν σύντομα μηνύματα γνωστά σαν Tweets που περιορίζονται στους 280 χαρακτήρες. 

Το Twitterείναι μία εξαιρετική πλατφόρμα για τη γρήγορη μετάδοση πληροφοριών, την παρακολούθηση της επικαιρότητας, την επαφή με νέο κοινό, την λήψη ανατροφοδότησης, τη συμμετοχή σε συζητήσεις και την αυτοέκφραση.

Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη πελατών μέσω Twitter;

Το Twitter έχει περισσότερους από 187 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως σε ημερήσια βάση. Πολλοί από αυτούς, χρησιμοποιούν το Twitter για να μοιραστούν την άποψή τους σχετικά με προϊόντα και επιχειρήσεις, να κάνουν ερωτήσεις, και να δηλώσουν τις θετικές και αρνητικές εμπειρίες τους.

Επειδή το Twitter θεωρείτε ένα “διαρκώς ενεργό” κανάλι, οι πελάτες (υπάρχοντες και δυνητικοί) περιμένουν να βρουν ανταπόκριση στην πλατφόρμα όταν προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με κάποια επιχείρηση. Συχνά, οι επιχειρήσεις που δεν ανταποκρίνονται σύντομα και με ικανοποιητικό τρόπο για τον πελάτη έρχονται αντιμέτωπες την κατακραυγή, το cancel culture και το μποϋκοτάζ. 

Twitter

Λόγω της φύσης του Twitter, αυτές οι αρνητικές εμπειρίες και η κατακραυγή μπορούν να απλωθούν ταχύτατα βρίσκοντας ανταπόκριση σε χιλιάδες ανθρώπους. Συνεπώς, είναι τρομερά σημαντικό να είστε ενεργοί στο Twitter εκτός από το να παρέχετε προληπτική εξυπηρέτηση πελατών.

Πως μπορείτε να παρέχετε άμεση εξυπηρέτηση πελατών στο Twitter;

Για να είστε σίγουροι ότι θα ενημερώνεστε για κάθε Tweet που σας αφορά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα προηγμένο εργαλείο όπως το LiveAgent. 

Χρησιμοποιώντας την ενσωμάτωσή μας με το Twitter μπορείτε να παρακολουθείτε την επωνυμία και τους ανταγωνιστές σας. Μπορείτε επίσης να απαντάτε σε Tweets και σχόλιο που απαιτούν τις άμεσες ενέργειές σας, καθώς το σύστημα θα σας ενημερώνει και θα μετατρέπει κάθε Tweet που περιέχει τις λέξεις κλειδιά που παρακολουθείτε, κάθε σχόλιο, και κάθε αναφορά σε ticket.

Twitter-feature-LiveAgent
Ticket από το Twitter

Τι μπορείτε να κάνετε με την ενσωμάτωση;

  • Παρακολουθήστε τις αναφορές του brand και λέξεις – κλειδιά
    • Ορίστε απλούς όρους αναζήτησης και παρακολουθήστε & αρχειοθετήστε όλα τα tweets που περιέχουν αυτούς τους όρους στη βάση δεδομένων σας
    • Παρακολουθήστε όλες τις αναφορές τις επωνυμίας σας σε πραγματικό χρόνο
    • Εφαρμόστε παρακολούθηση της επωνυμίας σας στα κοινωνικά δίκτυα σε πραγματικό χρόνο
  • Συνδέστε πολλούς λογαριασμούς Twitter
  • Απαντήστε σε Tweets, σχόλια, και αναφορές από το ίδιο μέρος
  • Κατατάξτε κα αναζητήστε εύκολα τις επικοινωνίες σας στο Twitter και τα σχόλια των πελατών
  • Αποθηκεύστε αυτόματα τις δημόσιες αναφορές σαν Tickets

Πώς είναι/λειτουργεί στην πράξη;

Ας πούμε ότι το όνομα της εταιρείας σας είναι “Helicompany” και το προφίλ σας στο Twitter είναι “@Helico”. Κάθε Tweet ή retweet που περιέχει αναφορά της σελίδας της εταιρείας σας (@Helico) θα μετατραπεί αυτόματα σε Ticket.

Επιπλέον, το LiveAgent μπορεί να εντοπίσει λέξεις τις επιλογή σας ή σύνολα με λέξεις-κλειδιά και να τα μετατρέψει σε Tickets επίσης. Σε αυτή την περίπτωση, κάθε Tweet που περιέχει τη λέξη “Helicompany” θα εντοπίζεται, θα μετατρέπεται σε ticket, και θα εμφανίζεται στο σύστημα του help desk σας.

Εάν αναρωτιέστε αν οι πελάτες σας θα αντιληφθούν ότι χρησιμοποιείτε κάποιο εξωτερικό εργαλείο για να απαντάτε στα Tweets και στα σχόλιά τους, η απάντηση είναι όχι. Δείτε τώρα πως λειτουργεί στο παρακάτω λεπτομερές βίντεο.

Πως να ενσωματώσετε το Twitter με το LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πηγαίνετε στη Διαμόρφωση (το εικονίδιο με το γρανάζι στην αριστερή μπάρα του μενού)
  3. Click Twitter
  4. Πατήστε λογαριασμός Twitter
  5. Πατήστε Προσθήκη λογαριασμού Twitter
Σύνδεση στο Twitter
  1. Θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο παράθυρο. Συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό του Twitter και πατήστε Εξουσιοδότηση εφαρμογής.
Twitter
  1. Μόλις συνδεθεί ο λογαριασμός σας στο LiveAgent με το Twitter, πατήστε Επεξεργασία για να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό
Twitter
  1. Στην επόμενη οθόνη επιλέξτε το πλαίσιο “Κατάσταση
Twitter
  1. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο επιθυμείτε να δρομολογήσετε τα εισερχόμενα Tweets, retweets, τα σχόλια και τις αναφορές στο Twitter.
  2. Πατήστε “Προσθήκη νέας αναζήτησης” για να ορίσετε ποια retweets θέλετε να μετατρέπονται σε tickets. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά στην ενότητα Αναζήτηση για να ορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά θέλετε να παρακολουθείτε (και συνεπώς να μετατρέπετε τα Tweets που τις περιέχουν σε tickets)
  3. Πατήστε Αποθήκευση
Twitter

Πώς μπορεί να επωφεληθεί η επιχείρησή σας από την ενσωμάτωση;

Υψηλότερη ικανοποίηση πελατών και βελτιωμένη αφοσίωση στο brand

Το να κρατάτε τους πελάτες ικανοποιημένους είναι το σημαντικότερο στην υποστήριξη πελατών. Με την ενσωμάτωσή μας, δεν θα χρειάζεται πια να παρακολουθείτε στενά λογαριασμούς στο Twitter και κινητές συσκευές. Θα μπορείτε να συμμετέχετε εύκολα σε συζητήσεις ακόμα και αν δεν σας έχουν προσθέσει με ετικέτα.

Η συμμετοχή σας σε συζητήσεις που κάνουν οι πελάτες σας για εσάς ή τους ανταγωνιστές σας θα σας δώσει πλεονέκτημα και θα δείξει ότι ενδιαφέρεστε για ό,τι έχουν να πουν.

Επιπλέον, με τα παλαιότερα tickets από το Twitter που είναι αποθηκευμένα στο αρχείο του help desk σας, μπορείτε να εντυπωσιάσετε τους πελάτες σας με τη γνώση των προηγούμενων αιτημάτων τους, τις λεπτομέρειες των αγορών τους και άλλα. Αυτό με τη σειρά του, θα ενισχύσει την αφοσίωση στην επωνυμία σας, την αξία χρόνου ζωής του πελάτη και, την ικανοποίηση πελάτη.

Twitter

Γρηγορότερη επίλυση προβλημάτων

Σήμερα, το να προσφέρετε ένα καλό προϊόν σε καλή τιμή δεν είναι το μόνο που έχει σημασία. Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένη, απροβλημάτιστη εμπειρία υποστήριξης και γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους.

Αν οι πελάτες σας προσπαθούν να επικοινωνήσουν στο Twitter αλλά δεν λάβουν απάντηση εντός μίας ώρας (οι περισσότεροι πελάτες περιμένουν να λάβουν απάντηση εντός μίας ώρα από την ανάρτηση) είναι πιθανό να απομακρυνθούν και να μοιραστούν στο διαδίκτυο την αρνητική τους εμπειρία.

Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν και περιμένουν με το LiveAgent — εξατομικευμένη, γρήγορη, και απροβλημάτιστη υποστήριξη. Το λογισμικό help desk του LiveAgent θα σας ενημερώνει κάθε φορά που λαμβάνετε κάποιο ticket από το Twitter, κάνοντας εύκολη την απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Αποτελεσματικότερη ροή εργασιών

Η απάντηση σε ερωτήσεις πελατών μέσω του LiveAgent βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του εκπροσώπου. Γιατί;

  • Οι εκπρόσωποί σας δεν θα χρειάζεται να παρακολουθούν συνεχώς πολλούς λογαριασμούς και συσκευές
  • Οι εκπρόσωποί σας δεν θα παρασύρονται από τις ενημερώσεις τους στο Twitter
  • Δεν θα αποσπαστεί η προσοχή των εκπροσώπων σας από τον αυξανόμενο αριθμό ειδοποιήσεων
  • Οι εκπρόσωποί σας θα μπορούν να διαχειρίζονται πολλούς επαγγελματικούς λογαριασμούς ταυτόχρονα

Πιο ισχυρή παρουσία του brand

Αν οι πελάτες κοιτάνε τη σελίδα σας στο Twitter, πιθανότατα κοιτούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Γιατί να μην τους κερδίσετε δείχνοντας ότι απαντάτε σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών σας γρήγορα και πρωτότυπα;

Twitter
Η εξυπηρέτηση πελατών του Sainsbury στο Twitter

Καλύτερη ασφάλεια, λιγότερες παραβιάσεις δεδομένων

Η απάντηση στα Tweets μέσω του LiveAgent είναι πιο ασφαλής. Γιατί; Τα tickets από το Twitter αποθηκεύονται σε ένα κοινόχρηστο inbox στο οποίο έχουν πρόσβαση όλοι οι εκπρόσωποί σας, Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για την:

  • Γνωστοποίηση των στοιχείων σύνδεσής σας στο Twitter σε πολλούς υπαλλήλους
  • Διατήρηση σύνδεσης σε δημόσιες συσκευές
  • Απώλεια συσκευών που είναι συνδεδεμένες στον λογαριασμό σας στο Twitter

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Παρόλο που η υποστήριξη στοTwitter γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, υπάρχουν ακόμα πολλές επιχειρήσεις που δεν την παρέχουν. Αποκτήστε σήμερα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, απλά συνδέοντας τον λογαριασμό σας στο Twitter με το LiveAgent.

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε την ενσωμάτωση του Twitter;

Αφήστε μας να σηκώσουμε τα βάρη σας ώστε να εστιάσετε στην ομαλή και αξιόπιστη υποστήριξη για όλους τους πελάτες σας. Ξεκινήστε σήμερα την δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Πόροι γνωσιακής βάσης για το Twitter

Μάθετε περισσότερα για την παρακολούθηση λέξεων-κλειδιών στη γνωσιακή βάση ή στη σελίδα με τις ενσωματώσεις μας.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το Twitter;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το Twitter είναι ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης με περισσότερους από 187 εκατομμύρια ενεργούς χρήστε ημερησίως σε όλο τον κόσμο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη πελατών μέσω Twitter;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η υποστήριξη πελατών μέσω Twitter είναι σημαντική επειδή το κανάλι δείχνει να είναι μία διαρκώς ενεργή πλατφόρμα. Οι πελάτες περιμένουν γρήγορες απαντήσεις εντός μίας ώρας από την ανάρτηση του αιτήματός του, και αν δεν λάβουν μία, πιθανώς να μοιραστούν online την αρνητικής τους εμπειρία με την εταιρεία σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Το κάνει η ενσωμάτωση του Twitter στο help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μία ενσωμάτωση τουTwitter στο help desk συγκεντρώνει όλα τα Tweets, τις αναφορές, τα retweets, και τα σχόλια που αναφέρουν τον λογαριασμό σας στον πίνακα του ticketing και τα μετατρέπει σε tickets. Επίσης επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.” } }] }

Streamline your Instagram support today

Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo